Ik doe meestal maar wat - maar op een gegeven moment blijf je hangen in oude combinaties - en dan pak ik er idd een receptje bijquote:Op maandag 1 april 2013 16:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je nieuwe recepten een paar keer gemaakt hebt en begrijpt, kan je daar misschien wat inspiratie uit halen en zelf varieren? Kruidje meer of minder hier en daar bijvoorbeeld
Bijna niet te geloven! Je bent toch niet stiekem echt een dikke vent en dat het allemaal een grap is.quote:Op maandag 1 april 2013 17:46 schreef MarMar het volgende:
thx!! Ja totaal ander leven nu
2e leven ofzo, of 3e misschien zelfs haha
I'm a cat!
Mijn lijf past weer bij wie ik ben, zo heerlijk!
Whehe, nah, er zijn een paar slankies hier taart wezen eten, dus ik ben geverifieerdquote:Op maandag 1 april 2013 17:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Bijna niet te geloven! Je bent toch niet stiekem echt een dikke vent en dat het allemaal een grap is.
Nee zo bijzonder!!
quote:Op maandag 1 april 2013 17:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Whehe, nah, er zijn een paar slankies hier taart wezen eten, dus ik ben geverifieerd
Ik vind ook elke dag een feestje, dan wakker worden en gewoon zo mijn bed uit stappen en alles doen, soms moet ik 's ochtends nog even goed wakker worden voordat ik besef dat ik de traplift niet meer heb en niet meer nodig heb
quote:Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is toevallig.
Was aan het kijken voor een koopappartement op Tenerife, ik vertellen aan lief, zegt ie: Ja, die zijn nog behoorlijk duur maar het ook een paar mooie gezien.
Haha, nog nooit samen over gehad maar wel allebei gekeken dus ;P
Ik heb Mar gemeet en kan je verzekeren dat dat niet het geval isquote:Op maandag 1 april 2013 17:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Bijna niet te geloven! Je bent toch niet stiekem echt een dikke vent en dat het allemaal een grap is.
Nee zo bijzonder!!
Ik kom logeren!quote:Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is toevallig.
Was aan het kijken voor een koopappartement op Tenerife, ik vertellen aan lief, zegt ie: Ja, die zijn nog behoorlijk duur maar het ook een paar mooie gezien.
Haha, nog nooit samen over gehad maar wel allebei gekeken dus ;P
NOM!quote:Op maandag 1 april 2013 18:52 schreef Perruche het volgende:
even hardop denken. heb voor 4 dagen eten nodig.
• broccoli met chickpeas en spinazie in kokosmelk met kruiden, en quinoa erbij
• parelcouscous met halloumi en gegrilde courgette
• linzen met spinazie en pompoen en rode ui
• bonenstoof met gegrilde paprika en tomaat en alle restjes
als ontbijt heb ik boekweit en quinoa gekookt, met amandelmelk en ahornsiroop of fruit, voor tussendoor heb ik dadelrepen gemaakt (met cashewnoten, zonnebloem,- en pompoen pitten en cranberries), lunch gewoon @ the office en dan nog fruit voor tussendoor.
Bam. Dan maak ik alvast de broccolizut en grl ik alvast de courgette en ben ik voor een aantal dagen klaar
Is dat een scene uit The Walking Dead?quote:Op maandag 1 april 2013 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Heerlijk dagje zo btw. Vanmiddag wat dingetjes gefixt in huis, Game of Thrones en The Walking Dead gekeken en nu zitten we samen op de bank, ik ga zo even gamen, hij een beetje pielen op z'n iPad.
Ik post hem alvast even
[ afbeelding ]
Maar echt gezellig zo
quote:Op maandag 1 april 2013 19:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Fuck, dan heb je mijn record verbroken Aurum!![]()
Ik verstapte me vanochtend toen ik uit de B&B kwam en ging daarbij bijzonder charmant onderuit. Dus nu heb ik een dikkere enkel en een pijnlijke knie. Morgen maar even geen krachttraining denk ik. Kan toch de helft niet doen met een pijnlijke knie (deadliften, squats, leg press enzo).
Ja dat lammetje moet wel overleven... Lekkerquote:
Ai! Enkels kunnen vervelend pijnlijk zijn. Sterkte.quote:Op maandag 1 april 2013 20:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er ging idd een flits van een gebroken enkel door mn hoofd, maar daar zitten nog schroeven in, dus dat kon niet.
Maar het deed wel pijn.En nu dus nog bij het bewegen, vooral trap op is pijnlijk. Maar ik zit met mn been omhoog en het kont wel weer goed.
Lekker! kom maar een avondje mee-eten, heb weer veel te veel as usualquote:Op maandag 1 april 2013 19:25 schreef Nallie het volgende:
Bam. Dan maak ik alvast de broccolizut en grl ik alvast de courgette en ben ik voor een aantal dagen klaar
nee dat zijn Mark en ik over vijftig jaarquote:Op maandag 1 april 2013 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat een scene uit The Walking Dead?
Als je op die van mij doeltquote:Op maandag 1 april 2013 20:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
receptje van dadelrepen?
henk, beterschaapje!
zag weer mooie lijstjes
^^quote:Op maandag 1 april 2013 23:47 schreef the85mc het volgende:
Hij vindt dat het OV niet gaat?En hrt sneeuwt morgen niet eens. En kan hij anders zelf niet rijden?
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toch doe ik 's weekends iets verkeerd. Werd vanmorgen wakker en had toch nog dat "het weekend mag wel dagje langer duren"-gevoel
^^ maar dat heb ik ook na een vakantiequote:Op dinsdag 2 april 2013 08:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toch doe ik 's weekends iets verkeerd. Werd vanmorgen wakker en had toch nog dat "het weekend mag wel dagje langer duren"-gevoel
Na 2 dagen nog?quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:15 schreef Perruche het volgende:
Zon
Me verslapen door zomer/wintertijd
Planning:
O: quinoa en boekweit met amandelmelk, cranberries en een banaantje
T: kleine dadelreep
L: salade en broodje of soep
T: yoghurt en een fruit
B: 2x20 minuten fietsen
D: broccoli/kikkererwten/spinazie singetje met jasmijnrijst
Wekkersquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na 2 dagen nog?![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ligt het niet aan mij gelukkigquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:05 schreef Nallie het volgende:
[..]
^^ maar dat heb ik ook na een vakantie
Gelukkig schijnt de zon
Begrafenis?quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:18 schreef loveli het volgende:
Hier ook profijt van de winterjas. Zometeen zwart jurkje aan en koffie + cake als tussendoortje.
Goed bezig meidquote:Op maandag 1 april 2013 13:09 schreef MarMar het volgende:
Ahw lammetje! Hopelijk blijftie het doen.
Vandaag weer lekker gesport, gister HELEMAAL NIKS gedaan![]()
Kindlief snapte het concept "papa wakker maken zodat mama uit kan slapen" niet helemaal gister, dus 4 uurtjes slaap gehad
Afgelopen nacht wel lekker lang geslapen.
En een verstandig besluit genomen: ik heb de bodypump afgezegd. Wordt teveel met werk erbij, het is al genoeg puzzelen om de 4 keer krachttraining er netjes bij te krijgen met ook nog rustmomenten.
Die 500 gram zegt op zich niet zoveel, maar de tendens naar benefen heeft zich in ieder geval niet doorgezet, zoveel is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:48 schreef the85mc het volgende:
500 gram zegt niet zo veel. Misschien was het wat zouter dan je normaal eet en hou je wat vocht vast.
Ik heb het juist andersom, zaterdag feestje, zondag verjaardag, gister uitgebreid gebruncht. Petitfours, paaseieren, van alles wat ik normaal niet eet. Nog een keer onderweg gegeten omdat ik lang onderweg was. En nu 500 gram lichter. Dat kan dus ook nooit.
Ik deed geen low carb vorige week, anders was de schade ongetwijfeld nog groter geweest. Het is ook geen ramp hoor, wel word ik weer eens met m'n neus op de feiten gedrukt: ik kom veel makkelijker aan, dan dat ik afval.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:05 schreef _aurum_ het volgende:
Balen Co! Zeker als je uit ketose gaat dan gaat iedere carb op je heupen zitten
Ga je deze week weer streng zijn?
Ik merk dat bij mij mijn geen wijn/geen taartjes regime icm meer bewegen langzaamaan werkt. Mijn beenomvang is afgenomen, dat weet ik omdat 1 van mijn wat strakkere broeken nu wat losser zit in die regio
Lijstje voor vandaag:
O: mix van havermout en quinoapap, frambozen, whey en amandelen
T: eitje en 3 rijstewafels
L: lunchen met collega, nog verzinnen dus
T: 1/2 bak kwark
D: rijst pilaf en kip
S: fitness
T: gewokte rijst met vis
T: 1/2 bak kwark
^^quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:33 schreef Perruche het volgende:
Sinds wanneer is pasen een vreetfestijn geworden?
Dat komt door de Appie!quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:33 schreef Perruche het volgende:
Ik vier nu geen pasen, maar vroegah was het hooguit een geel gedekte tafel met een gekookt eitje en bijv. brioche, verder niets. En dan lekker de kuikentjes kijken (we hadden kippen en eenden) en genieten van de vrije dag. En natuurlijk de paastak!
Dat! Hier gewoon lekker een normale dag gehad gister. Al die paas onzinquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:33 schreef Perruche het volgende:
Ik vier nu geen pasen, maar vroegah was het hooguit een geel gedekte tafel met een gekookt eitje en bijv. brioche, verder niets. En dan lekker de kuikentjes kijken (we hadden kippen en eenden) en genieten van de vrije dag. En natuurlijk de paastak!
Volgens mij mocht je tijdens het vasten een aantal dingen niet eten (het was natuurlijk geen 'echt' vasten), en die dingen werden dan weer gegeten. En omdat men bijvl geen eieren mocht eten werden er marsepeinen eieren gemaakt, die mochten dan wel, ofzo. En chocolade eieren. En eieren staan voor vruchtbaarheid natuurlijk. Maar een vreetfestijn zoals de appie het aanprijst was het niet heur, van originequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:48 schreef V1z0R het volgende:
Pasen is het feest dat na de vastentijd komt, dat was altijd al een vreetfestijn...
Nee, carnaval komt voor het vasten... Aswoensdag is het begin d'r van.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Volgens mij mocht je tijdens het vasten een aantal dingen niet eten (het was natuurlijk geen 'echt' vasten), en die dingen werden dan weer gegeten. En omdat men bijvl geen eieren mocht eten werden er marsepeinen eieren gemaakt, die mochten dan wel, ofzo. En chocolade eieren. En eieren staan voor vruchtbaarheid natuurlijk. Maar een vreetfestijn zoals de appie het aanprijst was het niet heur, van origine
Edit; en was carnaval niet het einde der vasten maar Pasen de viering van de wederopstanding van Jesus?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef the85mc het volgende:
Ik ken t ook niet als vreetfestijn eigenlijk.
Ik las gister ook dat die veggiecredits een 1 april grap was. Ergens wel jammer, leuk concept. Maar wat een zure reacties daarop zeg! Beetje kritisch nadenken is er niet meer bij..
Het was van de organisatie viva las vega's. Op die FB staan vooral negatieve reacties.. 31maart zeiden ze dat Vion (vleesverwerker) hen ook sponsortquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:29 schreef Perruche het volgende:
[..]dus toch! En hoezo zure reacties, waar dan? [me=Perruche]aagje is
[/me]
Ik ben ze nu aan het lezenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:32 schreef the85mc het volgende:
[..]
Het was van de organisatie viva las vega's. Op die FB staan vooral negatieve reacties.. 31maart zeiden ze dat Vion (vleesverwerker) hen ook sponsort![]()
Dat geloof je toch niet..
blijkbaar zit er ook humor in vleesquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben ze nu aan het lezenhet zijn ook van die zure zeikvegans die negatief zijn en dan ook nog die viva las vega's beschuldigen dat ze vegans een slechte naam geven.
Hebben de vleeseters haar vriend opgepeuzeld?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga gelukkig naar een kapper waar je niet hoeft af te spreken!
En kennelijk ja.
Arme meid, voert ze al dagelijks veel strijd tegen de vleeseters en ze is onlangs nog een vriend kwijt geraakt hierdoor, gebeurt haar dit...
Dat iemand dit Sindala de Geweldige durft aan te doen
Of hij is overleden aan geen vlees etenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hebben de vleeseters haar vriend opgepeuzeld?![]()
</flauw>
Het was een scharrel..quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hebben de vleeseters haar vriend opgepeuzeld?![]()
</flauw>
En als moeders oma worden, dan ineens ook bij moeders:quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij oma's word je ALTIJD volgegooid, toch?
Per, ik mis een reep!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:36 schreef Perruche het volgende:
Anna
Update:
O: quinoa & boekweit met amandelmelk, banaantje en cranberries
T: koffie verkeerd & mineola
L: broccoli/cremesoep, halve pistolet pesto/tomaat/kaas, sla met augurk/ gekookt ei en dressing
T: beker arla yoghurt drink, peer
D: broccoli/kikkerrerwten curry met jasmijnrijst
T: yoghurt? of een sinaasappel
B: 40 minuten fietsen
B: uurtje wandelen - 6 km
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben ze nu aan het lezenhet zijn ook van die zure zeikvegans die negatief zijn en dan ook nog die viva las vega's beschuldigen dat ze vegans een slechte naam geven.
Dat volk zou volgens mij nog pissig worden om een "je veter zit los"-grap
Pasen wel, afleidingen daarvan nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:42 schreef conleche het volgende:
Ik doe zelf meestal ook niks aan Pasen. Hoogstens een wat uitgebreider ontbijtje als ik niet alleen ben. Maar ik werd uitgenodigd door die vriendin en omdat het Pasen was heet het dan paasbrunch.Maar zij doet eigenlijk de hele zomer wel aan uitgebreide lunches. En m'n vader had ik gebeld om te komen eten na de vakantie (had hem niet gezien sinds kerst) en hij zei, waarom kom je niet brunchen 2e paasdag, dan zijn de anderen er ook. Dus vandaar. Zij doen trouwens wel echt aan Pasen, met Paastakken en alles en vroeger kregen we ook een mandje met een paashaas en eitjes en zo. Ze zijn sws wel bourgondisch ingesteld en gaan veel uit eten en koken meestal uitgebreid.
Als Pasen niet met een hoofdletter is, dan heb ik ineens veul fouten. En hoe zit het dan met paastak? Paasdag? Paashaas?
Witte boekje is voor rebellenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:22 schreef V1z0R het volgende:
Witte boekje zegt Paaszondag met hoofdletter!
Omdat er geen klinkerbotsing optreedtquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Ik was even aan het kijken wat de verschillen eigenlijk zijn en ik ben pro-wit!
Groene boekjeglijijzer, hoe kun je glij-ijzer nou schrijven als glijijzer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |