Lekker! kom maar een avondje mee-eten, heb weer veel te veel as usualquote:Op maandag 1 april 2013 19:25 schreef Nallie het volgende:
Bam. Dan maak ik alvast de broccolizut en grl ik alvast de courgette en ben ik voor een aantal dagen klaar
nee dat zijn Mark en ik over vijftig jaarquote:Op maandag 1 april 2013 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat een scene uit The Walking Dead?
Als je op die van mij doeltquote:Op maandag 1 april 2013 20:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
receptje van dadelrepen?
henk, beterschaapje!
zag weer mooie lijstjes
^^quote:Op maandag 1 april 2013 23:47 schreef the85mc het volgende:
Hij vindt dat het OV niet gaat?En hrt sneeuwt morgen niet eens. En kan hij anders zelf niet rijden?
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toch doe ik 's weekends iets verkeerd. Werd vanmorgen wakker en had toch nog dat "het weekend mag wel dagje langer duren"-gevoel
^^ maar dat heb ik ook na een vakantiequote:Op dinsdag 2 april 2013 08:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toch doe ik 's weekends iets verkeerd. Werd vanmorgen wakker en had toch nog dat "het weekend mag wel dagje langer duren"-gevoel
Na 2 dagen nog?quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:15 schreef Perruche het volgende:
Zon
Me verslapen door zomer/wintertijd
Planning:
O: quinoa en boekweit met amandelmelk, cranberries en een banaantje
T: kleine dadelreep
L: salade en broodje of soep
T: yoghurt en een fruit
B: 2x20 minuten fietsen
D: broccoli/kikkererwten/spinazie singetje met jasmijnrijst
Wekkersquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na 2 dagen nog?![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ligt het niet aan mij gelukkigquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:05 schreef Nallie het volgende:
[..]
^^ maar dat heb ik ook na een vakantie
Gelukkig schijnt de zon
Begrafenis?quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:18 schreef loveli het volgende:
Hier ook profijt van de winterjas. Zometeen zwart jurkje aan en koffie + cake als tussendoortje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |