Ik ben ze nu aan het lezenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:32 schreef the85mc het volgende:
[..]
Het was van de organisatie viva las vega's. Op die FB staan vooral negatieve reacties.. 31maart zeiden ze dat Vion (vleesverwerker) hen ook sponsort![]()
Dat geloof je toch niet..
blijkbaar zit er ook humor in vleesquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben ze nu aan het lezenhet zijn ook van die zure zeikvegans die negatief zijn en dan ook nog die viva las vega's beschuldigen dat ze vegans een slechte naam geven.
Hebben de vleeseters haar vriend opgepeuzeld?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga gelukkig naar een kapper waar je niet hoeft af te spreken!
En kennelijk ja.
Arme meid, voert ze al dagelijks veel strijd tegen de vleeseters en ze is onlangs nog een vriend kwijt geraakt hierdoor, gebeurt haar dit...
Dat iemand dit Sindala de Geweldige durft aan te doen
Of hij is overleden aan geen vlees etenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hebben de vleeseters haar vriend opgepeuzeld?![]()
</flauw>
Het was een scharrel..quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hebben de vleeseters haar vriend opgepeuzeld?![]()
</flauw>
En als moeders oma worden, dan ineens ook bij moeders:quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij oma's word je ALTIJD volgegooid, toch?
Per, ik mis een reep!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:36 schreef Perruche het volgende:
Anna
Update:
O: quinoa & boekweit met amandelmelk, banaantje en cranberries
T: koffie verkeerd & mineola
L: broccoli/cremesoep, halve pistolet pesto/tomaat/kaas, sla met augurk/ gekookt ei en dressing
T: beker arla yoghurt drink, peer
D: broccoli/kikkerrerwten curry met jasmijnrijst
T: yoghurt? of een sinaasappel
B: 40 minuten fietsen
B: uurtje wandelen - 6 km
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben ze nu aan het lezenhet zijn ook van die zure zeikvegans die negatief zijn en dan ook nog die viva las vega's beschuldigen dat ze vegans een slechte naam geven.
Dat volk zou volgens mij nog pissig worden om een "je veter zit los"-grap
Pasen wel, afleidingen daarvan nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:42 schreef conleche het volgende:
Ik doe zelf meestal ook niks aan Pasen. Hoogstens een wat uitgebreider ontbijtje als ik niet alleen ben. Maar ik werd uitgenodigd door die vriendin en omdat het Pasen was heet het dan paasbrunch.Maar zij doet eigenlijk de hele zomer wel aan uitgebreide lunches. En m'n vader had ik gebeld om te komen eten na de vakantie (had hem niet gezien sinds kerst) en hij zei, waarom kom je niet brunchen 2e paasdag, dan zijn de anderen er ook. Dus vandaar. Zij doen trouwens wel echt aan Pasen, met Paastakken en alles en vroeger kregen we ook een mandje met een paashaas en eitjes en zo. Ze zijn sws wel bourgondisch ingesteld en gaan veel uit eten en koken meestal uitgebreid.
Als Pasen niet met een hoofdletter is, dan heb ik ineens veul fouten. En hoe zit het dan met paastak? Paasdag? Paashaas?
Witte boekje is voor rebellenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:22 schreef V1z0R het volgende:
Witte boekje zegt Paaszondag met hoofdletter!
Omdat er geen klinkerbotsing optreedtquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Ik was even aan het kijken wat de verschillen eigenlijk zijn en ik ben pro-wit!
Groene boekjeglijijzer, hoe kun je glij-ijzer nou schrijven als glijijzer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |