Uiteraard.quote:
En ook nog een TS die net geregistreerd is. Hopelijk is het een kloon uit privacy-overwegingenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:10 schreef FAUSTINO het volgende:
FHF / Inboedel gezocht ivm scheiding, omgeving Groningen
En dit mensen is dus godverdomme wat ik bedoel, eerst een hoop gescheld en dan ook nog wat handel erbij
Viel mij ook al op inderdaad..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:31 schreef Mark het volgende:
[..]
En ook nog een TS die net geregistreerd is. Hopelijk is het een kloon uit privacy-overwegingen
Dat vind ik nog wat minder erg dan de reacties alweer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:31 schreef Mark het volgende:
[..]
En ook nog een TS die net geregistreerd is. Hopelijk is het een kloon uit privacy-overwegingen
wat een onzin, alsof t uitmaakt of iemand zich net geregistreerd heeft of niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:31 schreef Mark het volgende:
[..]
En daarbij, iemand kan zelf wel beslissen of hij/zij een vierseizoenendekbed of een bestekset weg wil geven aan iemand met 2 berichten of aan iemand met 20000 berichten. Vragen mag, dit is een vraag die heel erg goed past binnen de fhf-gedachte. Wil iemand iets geven/heeft iemand iets te geven dan is dat zijn of haar keuze. En indien niet, dan niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
wat een onzin, alsof t uitmaakt of iemand zich net geregistreerd heeft of niet.
of t wel of geen kloon is maakt imo geen ene moer uit als t gaat om een eerlijke en normale vraag om hulp.
Zeker waar!..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daarbij, iemand kan zelf wel beslissen of hij/zij een vierseizoenendekbed of een bestekset weg wil geven aan iemand met 2 berichten of aan iemand met 20000 berichten. Vragen mag, dit is een vraag die heel erg goed past binnen de fhf-gedachte. Wil iemand iets geven/heeft iemand iets te geven dan is dat zijn of haar keuze. En indien niet, dan niet.
Het zal me jeuken, maar we hebben eerder meegemaakt dat mensen zich speciaal registreren en direct in FHF om spullen vragen. Naar mijn mening niet echt het idee van dit subforum, maar een ieder mag daar anders over denken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
wat een onzin, alsof t uitmaakt of iemand zich net geregistreerd heeft of niet.
of t wel of geen kloon is maakt imo geen ene moer uit als t gaat om een eerlijke en normale vraag om hulp.
precies.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daarbij, iemand kan zelf wel beslissen of hij/zij een vierseizoenendekbed of een bestekset weg wil geven aan iemand met 2 berichten of aan iemand met 20000 berichten. Vragen mag, dit is een vraag die heel erg goed past binnen de fhf-gedachte. Wil iemand iets geven/heeft iemand iets te geven dan is dat zijn of haar keuze. En indien niet, dan niet.
dan geef je niets als dat jouw criterium is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Het zal me jeuken, maar we hebben eerder meegemaakt dat mensen zich speciaal registreren en direct in FHF om spullen vragen. Naar mijn mening niet echt het idee van dit subforum, maar een ieder mag daar anders over denken.
Ik heb de honneurs even waargenomen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:25 schreef destrovel het volgende:
[..]
Check je deze even naar DIG?![]()
DIG / problemen Samsung galaxy s3 Audiouitgang en garantie
Ik ben er met de bezem doorheen geweest.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:09 schreef destrovel het volgende:
Ik ben op het punt m'n vertrouwen in de mensheid op te geven
Vraagt om persoonlijke gegevens, geen FHFFOK!-topic, vaag filmpje en vage vraag.
FHF / jongen met blauwe trui
"Like dit en ik win!" + delete z'n OP na kritieken
FHF / wedstrijd!!
Schopje WGR of DIG
FHF / Hoe werkt dit...
Schopje TTK ofzo?
TTK / U of Jij gebruik
Sorry, ik wacht nog steeds op een FHF-topic waar ik zelf wat aan kan bijdragen, dus ik lurk nog maar wat
Als arme student hooguit een paar extra (linker)handenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben er met de bezem doorheen geweest.![]()
Wat zou je willen/kunnen aanbieden? Zou je ook een topic over kunnen openen.
Zou je denken? Het gaat weer sneeuwen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:44 schreef destrovel het volgende:
[..]
Als arme student hooguit een paar extra (linker)handen
Heb in de zomer alle tuintopics helaas gemist, had daar best willen meehelpen.
Maar dat komt vanzelf wel weer
Een sneeuwschuiver vasthouden is ook een optie, het hoeft geen schep of schoffel te zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou je denken? Het gaat weer sneeuwen.
Hou. Op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou je denken? Het gaat weer sneeuwen.
Ben je bereid naar het VK te komen? We zijn een badkamer aan 't verbouwen op low budget!quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:44 schreef destrovel het volgende:
[..]
Als arme student hooguit een paar extra (linker)handen
Heb in de zomer alle tuintopics helaas gemist, had daar best willen meehelpen.
Maar dat komt vanzelf wel weer
Als je dat een week eerder had gevraagd was dat goed mogelijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben je bereid naar het VK te komen? We zijn een badkamer aan 't verbouwen op low budget!
quote:Op maandag 1 april 2013 20:51 schreef Ireth het volgende:
Hij mag weer dicht
FHF / Playstation 1 spellen.
Zijn al vaker dergelijke topics geweest, lijkt me geen probleem denk ik?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:34 schreef Rebubbled het volgende:
Kun je hier ook een oproep zetten als je dringend opzoek bent naar nieuwe woonruimte of is dat een no go?
Kan best.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:34 schreef Rebubbled het volgende:
Kun je hier ook een oproep zetten als je dringend opzoek bent naar nieuwe woonruimte of is dat een no go?
Jij bent snel!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:57 schreef destrovel het volgende:
FHF / Paysafecard t.w.v ¤5
Probeert een cadeaukaart te verkopen.
Thanks.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:43 schreef destrovel het volgende:
[ afbeelding ]
DIG / Thema's op Galaxy s3
Schopje DIG
Ik was je net voor.quote:
Curses! Foiled again!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Nietus:
Logboek entries voor dit topic
Op woensdag 3 april 2013 @ 10:26 door motorbloempje:
Topic verplaatst van forum "FOK!kers helpen FOK!kers" naar forum "School & Studie"
Posten van DM's/PM's mag niet, maar posten van modlogs wel?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Nietus:
Logboek entries voor dit topic
Op woensdag 3 april 2013 @ 10:26 door motorbloempje:
Topic verplaatst van forum "FOK!kers helpen FOK!kers" naar forum "School & Studie"
Ah, toch een hulpvraag van jou in FHF?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:30 schreef destrovel het volgende:
[..]
Posten van DM's/PM's mag niet, maar posten van modlogs wel?![]()
![]()
![]()
Meer! Meer! Kom maar op met die smeuïge logs!![]()
![]()
Sorry, moet ik daar een topic voor openen? Dat wist ik nietquote:Op woensdag 3 april 2013 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, toch een hulpvraag van jou in FHF?
Ik kijk het voor je na in de modlogs.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:49 schreef destrovel het volgende:
[..]
Sorry, moet ik daar een topic voor openen? Dat wist ik niet
Je brengt me wel in de verleiding om zo te gaan baggeren hoorquote:
Die is erquote:Op woensdag 3 april 2013 23:53 schreef destrovel het volgende:
[..]
Je brengt me wel in de verleiding om zo te gaan baggeren hoor
Tijd om toch maar de SC weer terug te zetten?
Maar wie weet komt er nog een hulpverzoekje binnen; moet over een jaar m'n woning verlaten. Als ik dan nog niets heb klop ik hier aan
Is op slotquote:
Helemaal over het hoofd gezienquote:Op donderdag 4 april 2013 13:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
FHF / SC #14 Mijn wens: dat de hoogtepunten van 2012, de dieptepunten...
Is open....
Ik heb al voor je gereageerd, dat maakt het wat minder eng!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:15 schreef destrovel het volgende:
[..]
Helemaal over het hoofd gezien
En ook wel begrijpelijk: "» Er is al 47 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren."
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Deze mag op slot:
FHF / [Gratis] Rood leren bank
Ok.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:05 schreef IShotTheMaid. het volgende:
FHF / Aangeboden: Wasmachine
Mag een slotje op, wordt woensdag opgehaald
Gaat ie naar Utrecht, zoals ik getipt had?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:05 schreef IShotTheMaid. het volgende:
FHF / Aangeboden: Wasmachine
Mag een slotje op, wordt woensdag opgehaald
Neen, vervoer e.d wordt lastig, iemand meer uit de omgeving kon hem ook gebruikenquote:Op zondag 7 april 2013 01:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Gaat ie naar Utrecht, zoals ik getipt had?
Bovenste 2 heb ik geschopt, onderste vind ik handel wel wat sterk uitgedrukt, die kijk ik even aan.quote:Op zondag 7 april 2013 13:27 schreef destrovel het volgende:
PTA / Vespa nieuw voor ¤1600,-
Schopje PTA
R&P / Client die niet goed alleen kan zijn
Schopje R&P
FHF / [GEZ] rommelmarkt spullen
Handel
Schop en slot.quote:Op maandag 8 april 2013 15:07 schreef destrovel het volgende:
DIG / Bewerking help
-> DIG
FHF / Hulp met afbeelding
-> Opgelost (en eigenlijk DIG)
Nah, kan wat mij betreft hier blijven staan. Hij zoekt geen technisch advies maar consumentenadvies van n00bs.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:26 schreef destrovel het volgende:
FHF / Kat vermist in Bussum
FHF, voor al uw vermiste huisdieren?
Echt?
Done.quote:Op maandag 15 april 2013 20:40 schreef Ireth het volgende:
Hij mag al weer dicht, er heeft zich al een nieuwe eigenaar gemeld
FHF / [aang] Tuinbankje, opknapper!
Dank voor het melden!quote:Op woensdag 17 april 2013 08:09 schreef destrovel het volgende:
FHF / Vodafone gratis prepaid internet....
Wat Neo zegt:
[..]
TS vroeg het in ieder geval netjes.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:42 schreef destrovel het volgende:
FHF / waar deze vraag stellen ????????
nou, niet hier in geval
Ach, hij staat niet in de weg en er zijn vast mensen die niet bij de AH boodschappen doen en zo blij gemaakt kunnen worden. Als er geen behoefte aan is zakt hij vanzelf weg.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
FHF / AH-coupons voor 10 euro korting op de Efteling.
Die mag vast dicht, zelfs de straatstenen willen ze nog niet hebben, van niemand , nl is té overspoeld met bonnetjes. Sterker nog: je kunt heel NL denk ik zo ongeveer plaveien met die dingen
nee, daar is ook al en topic, ik sluit deze welquote:Op woensdag 24 april 2013 10:10 schreef Mark het volgende:
FHF / Foto"s van het internet mag naar DIG
Wat een mooi topic! Dankjequote:Op woensdag 24 april 2013 13:38 schreef Cat22 het volgende:
Even ter info (omdat niet iedereen de stickies leest): FHF / Enquêtes op FOK!
Hangslot. Tja, users die niet lezen zullen er altijd blijven.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:40 schreef destrovel het volgende:
FHF / Prijs tweedehandse Ipad 3 16 gb (wit)
"Wat kost een tweedehands iPad"
Ja, echt
FHF / Hulp gevraagd voor thesisquote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hangslot. Tja, users die niet lezen zullen er altijd blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |