abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125726139
Hey allemaal,

Voor mijn thesis zoek ik nog een aantal vrijwilligers om een enquete in te vullen. Al wat je moet doen is surfen naar http://thesisaline.appspot.com, waar je een tekst te lezen krijgt gedurende vijftien minuten. Lees deze aandachtig door, dan komt er een korte pauze, en dan vul je gewoon een vragenlijst in. Als je een vraag niet kan beantwoorden vul je gewoon 'geen idee' of iets dergelijks in.

Ik zou het enorm appreciëren moesten jullie even de tijd nemen om deze moeite te doen. Alvast bedankt!
pi_125732788
waarom moet ik mijn volledige naam invullen?
pi_125732809
Zomaar iemand twintig minuten vragen _O-
pi_125732865
Godallemachtig, eerst ga je me vragen om mijn volledige naam (anonimiteit? Welnee!), dan heb je een kutdropdown voor mijn leeftijd (waar je alleen maar tussen de 16 en 55 kan zijn???), vervolgens moet ik fucking 15 minuten wachten om verder te kunnen met je enquête.

En dan ben ik nog niet begonnen over hoe je faalt te vertellen wie je zelf bent, wat je doet, waar je onderzoek om gaat en waarom wij zoveel tijd aan jou moeten besteden :')

Kortom:
1) Je neemt zelf geen moeite om een fatsoenlijk hulpverzoek te doen, maar verwacht wel dat wij veel tijd uittrekken voor jou.
2) Je wil al onze gegevens weten, maar vertelt niets over jezelf.
3) 15 minuten wachten :')_!

Nee, dit gaat hem niet worden. Als ik je begeleider was had ik een verzoek ingediend je van de opleiding te trappen wegens "totaal niets begrepen van onderzoeksmethodologie" 13.gif:')
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_125733110
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:01 schreef eels het volgende:
Hey allemaal,

Voor mijn thesis zoek ik nog een aantal vrijwilligers om een enquete in te vullen. Al wat je moet doen is surfen naar http://thesisaline.appspot.com, waar je een tekst te lezen krijgt gedurende vijftien minuten. Lees deze aandachtig door, dan komt er een korte pauze, en dan vul je gewoon een vragenlijst in. Als je een vraag niet kan beantwoorden vul je gewoon 'geen idee' of iets dergelijks in.

Ik zou het enorm appreciëren moesten jullie even de tijd nemen om deze moeite te doen. Alvast bedankt!
Dit gaat dus niet werken he TS. Zet je enquete wat beter op, lees je in op fok en in welk subforum je doelgroep zit en kom dan nog eens terug.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')