quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:32 schreef BigSmurf het volgende:
Dat is toch bij iedere veiling? De veiling gaat echt niet van te voren controleren of alle apparatuur al dan niet defect is. Daar zijn die kijkdagen ook voor lijkt me. En als het ook nog eens duidelijk in de voorwaarden staat, tsja...
Je wilt garantie ofzo..?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:12 schreef ShaoliN het volgende:
Het vervelende is dat die kutveilingen daar niet mee ophouden. Er zitten te veel toevalligheden in waardoor ik ze niet vertrouw. Een dag lang geen bod en 5 minuten voor tijd wordt je 1x overboden om vervolgens een week later hetzelfde item weer terug te zien komen. Heb je iets voor weinig dan wordt het niet gegund, maar zie je hetzelfde apparaat wel weer op internet verschijnen bij een handelaar. Iets goedkoop te pakken, zijn ze papieren kwijt. Er rammelt een hoop aan.
Heb je mijn post uberhaupt wel gelezen ezel?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je wilt garantie ofzo..?
Of liever de originele verpakking..?
Of voor een dubbeltje op de eerste rij, met de mogelijkheid te kunnen klagen..?
Ga dan gewoon naar een (online)winkel ofzo...
Ezel..?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Heb je mijn post uberhaupt wel gelezen ezel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |