Nee nee nee, als in de aardrijkskundige definitie!quote:Op woensdag 3 april 2013 08:57 schreef iFries het volgende:
Sleutelproject is een auto / motor / ... die nog wat werk nodig heeft. Als verkapt verkoopargument, of gewoon als hobby
Ja, die had ik ook al gevonden... maar ik geraak er niet echt wijs uit. Een definitie kan ik niet vinden...quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 08:58 schreef ravenhpltc242 het volgende:
[..]
Nee nee nee, als in de aardrijkskundige definitie!
Volgens mij ook.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
volgens mij heeft dat met stedenplanning te maken.
Ruimtelijke inrichting etc.
bijv. een nieuw (of gerenoveerd) treinstation op een bepaalde plek in een stad.
Ja, ruimtelijke ordening ja. Het heeft iets te maken met de driehoek werk, transport en woning.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
volgens mij heeft dat met stedenplanning te maken.
Ruimtelijke inrichting etc.
Dus wat wil je er nog meer over weten?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:01 schreef ravenhpltc242 het volgende:
[..]
Ja, ruimtelijke ordening ja. Het heeft iets te maken met de driehoek werk, transport en woning.
De werkelijke defenitie. Dit is wat de leraar zich liet ontvallen, dus volledig zal het wel niet zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dus wat wil je er nog meer over weten?
De basis ken je dus al.
Klinkt plausibel, maar waarom heeft TS het niet aan de leraar gevraagd? En niet voor elk woord bestaat een definitie die je terug kunt vinden, je hebt ook nog zoiets als vakjargon.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:05 schreef Waaghals het volgende:
Sleutelprojecten zijn projecten die andere veranderingen op gang moeten brengen / bevorderen om zo een heel gebied te kunnen ontwikkelen.
Zoiets was het dacht ik
OMDAT het een vraag was van de leraar. Denk toch niet dat die 'm gaat beantwoorden dan...quote:Op woensdag 3 april 2013 09:10 schreef Deetch het volgende:
[..]
Klinkt plausibel, maar waarom heeft TS het niet aan de leraar gevraagd? En niet voor elk woord bestaat een definitie die je terug kunt vinden, je hebt ook nog zoiets als vakjargon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |