als klas krijg je al kortingquote:Op woensdag 10 april 2013 18:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Er zijn velen die deze coupons over hebben dus wellicht is er een onderwijskracht hier met een klas/school die met de kinders een dagtrip willen maken en dan die bonnen kunnen gebruiken voor hun klasje?
(heb er inmiddels weer 9, still counting)
Datgaat niet op omdat zij al groepskortinh krijgen, dan mag je die bonnen er niet bij gebruiken.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Er zijn velen die deze coupons over hebben dus wellicht is er een onderwijskracht hier met een klas/school die met de kinders een dagtrip willen maken en dan die bonnen kunnen gebruiken voor hun klasje?
(heb er inmiddels weer 9, still counting)
die bedoelde ikquote:Op donderdag 11 april 2013 09:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Datgaat niet op omdat zij al groepskortinh krijgen, dan mag je die bonnen er niet bij gebruiken.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb er ook een paar voor de liefhebber. Van mij mag je ook zonder kinderen
Heb je dan toch nog wat aan die bonnen, ondanks die airmiles? *likt vast postzegels*quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh nou dan neem ik ze niet meer mee... Wij gaan in mei naar de efteling! Maar dat is met airmiles
Leuk! En alvast van harte! Veel gelukquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nee wij gaan dankzij de airmiles helemaal gratisss!!
En we gaan andere mensen niet de kans geven met ons mee te gaan want wij gaan 2 dagen na t trouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |