Als ze zijn gecastreerd wordt er ook een streep door hun mannelijke teken in hun paspoort gezetquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:26 schreef Woelwater het volgende:
Hoezo is het een ex-kater? Is tie omgebouwd ofzo?
Nou echt niet hoor. Ik had eens een kat die heeft een penisamputatie moeten ondergaan en die bleef in zijn paspoort gewoon een kater.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Als ze zijn gecastreerd wordt er ook een streep door hun mannelijke teken in hun paspoort gezet
Bij mijn 2 katten staat er streep door hun geslacht, maar goed denk meer om aan te geven dat ze 'geholpen' zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou echt niet hoor. Ik had eens een kat die heeft een penisamputatie moeten ondergaan en die bleef in zijn paspoort gewoon een kater.
Karel is een mooie kat. Ik hoop dat ie snel weer thuis komt.
^^ Wat hij zegtquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:42 schreef Jumparound het volgende:
Ik zal mn ogen openhouden. Ik heb je flyers al 2 keer gehad en zie ze ook in de straat hangen...
ik zat te stomen denkquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:29 schreef mariekiekiki het volgende:
Net weer geweest....heb je niet gezien
nope, woon er zelf nu 4 jaar maar ken eigenlijk alleen mn buren, wat mensen van de club waar ik gevoetbald heb en nog een import-stelquote:Op woensdag 10 april 2013 11:08 schreef mariekiekiki het volgende:
Ken je veel mensen in Bussum en omstreken Jumparound?
Daar kan de TS zich dan aan vasthouden, maar het weer de afgelopen tijd stemt toch tot bevriezing.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nope, woon er zelf nu 4 jaar maar ken eigenlijk alleen mn buren, wat mensen van de club waar ik gevoetbald heb en nog een import-stel
Trouwens, 1 van onze katten (we hebben 2 rood-witte katers) was ook 2 of 3 weken weg en liep opeens weer aan. Hij was een jaar of 2 denk toen... Opeens weg! En opeens terug..
katten bevriezen niet snel hoor!quote:Op woensdag 10 april 2013 11:37 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Daar kan de TS zich dan aan vasthouden, maar het weer de afgelopen tijd stemmen toch tot bevriezing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |