Ik ben bezig voor mijn afstudeerscriptie met een onderzoek onder de doelgroep 12-35 jaar. Hiervoor heb ik input nodig van mensen die de enquete even in willen vullen. Hoop dat dit mag op dit forum

Alvast bedankt!
https://docs.google.com/f(...)BxfW4s7O5V8/viewformIk volg de opleiding Digitale Communicatie aan de HU (Utrecht). Voor mijn afstuderen (20 weken) ben ik terecht gekomen bij de stichting 'Meedoen mogelijk maken'. Onder deze stichting vallen 2 fondsen: Revalidatiefonds en het Fonds verstandelijk gehandicapten. De huidige doelgroep van deze fondsen liggen gemiddeld boven de 65 jaar. Hierdoor moet je met het oog op de toekomst verjongen, en dus de jongeren gaan aanspreken. Het lastige hiervan is dat je ze niet alleen moet bereiken, maar ze ook bereid moet vinden om over te gaan tot het doen van vrijwilligerswerk of het doen van donaties.
Voor dit plan ga ik een Social Media strategie opzetten. Eerst doe ik goed onderzoek binnen de doelgroep om te kijken hoe er tegen een dergelijk fonds wordt aangekeken. Daarnaast doe ik ook nog andere onderzoeken zoals bij andere goede doelen (concurrenten). Vanuit dit onderzoek hoop ik tot een goed plan te komen voor een strategie binnen Social Media.
[ Bericht 35% gewijzigd door Robbie0345 op 25-03-2013 14:55:57 ]