Je hoeft ook niet exact te zeggen waar je woont de regio voldoet prima. Koelkast in Limburg dus vervoer is een probleem tenzij er een FOKker daar naar toe hobbelt of vanuit daar naar hier.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:51 schreef mayow1982 het volgende:
In de buurt van Groningen. Gezien de eerste reactie zeg ik liever niet hier waar ik woon.
In ieder geval kom ik hem zelf niet brengen daar naar toe. Beetje ver met de fietsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:54 schreef mayow1982 het volgende:
Nee, ongeveer 15 minuten van Groningen af
Ga straks even overleggen met die man.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:04 schreef mayow1982 het volgende:
Vervoer zou eventueel te regelen zijn, mits ik een auto kan lenen, kom 1 keer in de maand langs Almere
Liefquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:01 schreef beware_reageerd het volgende:
Ts even een vraag, hoe zit je met transport ?
Wie weet kan ik je met iemand in contact brengen die wat spullen kwijt wil voor weinig.
Maar is wel wat verder, omg Almere.
Hebben we het over bankenstel en verder inboedel.
Gooi ik er gratis strijkplank en strijkbout tegenaan.
Kun je daar wat mee ?
Aan de pop dijkemaweg zit er ook zo'n toko... geen idee hoe die heet btw.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:54 schreef mayow1982 het volgende:
Bedankt voor alle reacties! Ik heb ondertussen bijna alles compleet, echt onwijs bedankt!
Ik ben nu alleen nog op zoek naar een fornuis en een bank.
Ik zal eens kijken bij mamamini, ik heb daar goede verhalen over gehoord.
"Stiefbeen en zoon" volgens mij... maar die heeft idd ook altijd veel spullenquote:Op zondag 7 april 2013 18:38 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
Aan de pop dijkemaweg zit er ook zo'n toko... geen idee hoe die heet btw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |