abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124649453
Hoi Hoi
zou iemand mij kunnen uitleggen wat het volgende betekend?
Alvast super erg bedankt

Bahari beklerken kislara alistik,,durust yuzleri ararken yalana alistik,,birde baktik keskeler cogaldi dilimizde bir ah cekip keskelere alistik,,Bugunleri basit olanlarin yarinindan zaten hayir yoktur,,oyle olduki hayat ciddiyetlikten uzak kolaya alistik,,bir tutkuydu yasadik ve bitti,,gonlumuzde yaralar olustu sarmaya alistik,,kimsenin kimseye selami kalmadi.bir teseduf orda burda esi dostu gormeye alistik,,umudun icinde umutsuzluga,,gecmisten bikip yarinlara,,,bir efkar olustu dilimizde soyleyemedik soyleyeceklerimizi susmaya alistik,,yenildik bunun icinde cok calistik,,oyle bir hale geldikki guveni tepetakla ettik,,iki tatli soze kandik arkamiza hic bakmadik,,sonrasi eyvahlar cekmeye alistik,,ben boyle degildim demeye,,sonrada sucu dunyaya atmaya,,birde fikir edip kendimizi masum etmeye calistik,,halbuki ne dunyanin nede zamanin bir sucu vardi,,bir gunah kecisi arandi gunahlarimiza kendimizi boyle kurtarmaya alistik,,
  vrijdag 29 maart 2013 @ 16:00:03 #2
398486 Sameheart
no brain, no headache.
pi_124649486
google vertaler.
pi_124649501
dan komt er iets uit wat niet klopt
pi_124649695
Is dat een tekst van je loverboy?
٩๏̯͡๏)۶
pi_124649868
Stuur maar een DM naar Amenth/Gulmez. :')
pi_124649921
De pohi van TS :')
pi_124649941
betekend? :{
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124650026
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:11 schreef o.us2.0 het volgende:
De pohi van TS :')
Haha TS heeft een loverboy en is daar zwanger van of heeft een soa :') En nu scheldt ie haar uit in het turks.
I'm not a sinner.
pi_124650517
vertaalmachine geeft dit aan: Bahari winters gewend aan wachten,, op zoek naar eerlijke gezichten liggen, gebruikt om, op een keek, oh ik wou dat ik kon hebben zich verspreid Manual Keşkek gewend aan de taal, datum al geen eenvoudige toekomst van degenen die dat niet doen, Oyle ciddiyetlikten leven stierf weg van de cokes, die wordt gebruikt om, ik heb een passie en over,,, gewend om te genezen de wonden harten, niemand hier en daar iemand teseduf kalmadi.bir Selami gewend aan zijn vrouw-vriendelijke voorgedaan,, hoop in wanhoop, het verleden, morgen moe,,, deed zich voor in een melancholische stilte soyleyeceklerimizi ik niet kon wennen aan onze taal, werkte ik hard voor verslagen,, we moeten vertrouwen op geldikki ondersteboven in een dergelijke situatie, de twee lieve Soze Heraklion keek nooit terug en, na wennen aan wee te trekken, ik zeg dat ik was niet boyle,, dan is de wereld de schuld te nemen, op een idee, en ik probeerde om onschuldige onszelf, terwijl de tijd, noch waarom de wereld er was een overtreding,, zocht een zondebok om onze zonden te redden, boyle ons gewend zijn,

Dussss.... Volgens mij beetje kromme zinnen ook gewoon. Is volgens mij zon dramatisch verhaaltje over gevoelens en tegenslagen etc. Volgens mij weinig nuttige boodschap...
pi_124650941
Vraag het hier eens? GC / Turken op FOK! #938 Evde kalanlar kulübü

(En lees je in op de FAQ van FHF )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')