ja, had ik al gedaan en nu nog een keer gecontroleerd, zo schoon als een operatie ruimtequote:Op maandag 8 april 2013 16:16 schreef Kreator het volgende:
Zoiets heet een jack-aansluiting en de vraag is: Heb je er al eens ingekeken met een lampje om te controleren of er vuil in zit?
dit dus kabeltje erin steken is niet voldoende.quote:Op maandag 8 april 2013 16:22 schreef appelschaap het volgende:
Configuratiescherm > hardware en geluiden > geluid > dan staan daar verschillende uitgangen en kies je degene die je wil en zet je op als standaard gebruiken. Nu neem ik eigenlijk aan dat je dit al gedaan hebt maar anders weet ik t ook niet.
Sinds wanneer schakelt een laptop niet zelfstandig over naar de jackquote:Op maandag 8 april 2013 16:23 schreef kovenant het volgende:
[..]
dit dus kabeltje erin steken is niet voldoende.
je moet ook aangeven dat hij daar gebruik van moet maken
Ja zou ook wel automatisch moeten gaan. Maar je hebt er altijd van die heldere laptops tussen zitten die dat dus niet doen.quote:Op maandag 8 april 2013 16:25 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Sinds wanneer schakelt een laptop niet zelfstandig over naar de jack, in mijn generatie doen de laptops dat al 10 jaar uit zichzelf!
het zijn niet de oordopjes nee heb het met meerdere geprobeerd en ook met mijn koptelefoonquote:Op maandag 8 april 2013 16:28 schreef Kreator het volgende:
En gewoon ff ter controle, want fok: Je hebt je oordopjes elders geprobeerd en toen deden ze het wel?
Dat is waar.... Het ging om een acer hequote:Op maandag 8 april 2013 16:27 schreef appelschaap het volgende:
[..]
Ja zou ook wel automatisch moeten gaan. Maar je hebt er altijd van die heldere laptops tussen zitten die dat dus niet doen.
ja het is een acerquote:Op maandag 8 april 2013 16:37 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Dat is waar.... Het ging om een acer he
er staat windows 7 op en de software is gewoon mediaplayer. en als ik er een dingetje in stop zegt hij niets maar dat deed hij eerst ook nietquote:Op maandag 8 april 2013 16:41 schreef kovenant het volgende:
ligt eraan wat voor windows versie erop staat en wat voor software erop staat.
windows zelf doet dit niet automagisch.
extra software die dit regelt vaak wel die herkent of iets in de jack is gestopt en vraagt dit netjes.
kan ook zijn dat de software er wel op staat , maar ja 1 vinkje is zo gezet < don't show this again >
wat is een mobo?quote:Op maandag 8 april 2013 16:50 schreef xatlad het volgende:
Was gewoon los op het mobo of een keer te hard erin liggen porren of je mobo is langzaam dood aan het gaan. Wat normaal is bij Acer wat een meuk is dat zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |