Beste leden van FOK!,
ben je (latent of actief) op zoek naar een koopwoning of heb je verhuisplannen? Zou je dan 5 minuten de tijd willen nemen om mijn enquete over huizenveilingen in te willen vullen?
Indien je niet op zoek bent of geen verhuisplannen hebt liever de enquete niet invullen.
Vanzelfsprekend zou het mijn onderzoek enorm helpen, aangezien ik 350 ingevulde enquetes nodig heb.
Hier is de enquete te vinden:
http://www.thesistools.com/web/?id=334886 Tips / opmerkingen zijn zeer welkom.
(overigens ben ik nieuw bij FOK!)
Alvast bedankt!
Voor degene die wat meer informatie willen:
Momenteel volg ik de opleiding Small Business and Retail Management aan de Hogeschool Rotterdam. Ik bevind mij in het vierde en laatste jaar en ben zodoende bezig met een afstudeeronderzoek gericht op de executieveilingen.
Gedurende dit onderzoek probeer ik enerzijds verklaringen te vinden voor de relatief lage opbrengsten per woning, anderzijds heb ik als doel hier een (innovatieve) oplossing voor te vinden.
Een uitkomst zou kunnen zijn dat de inzet van een (aankopend) makelaar tijdens dit proces van evident belang is.
Hierbij zou ik uw hulp erg goed kunnen gebruiken.
Onderdeel van dit onderzoek is namelijk zicht krijgen op de houding en kennis van de consument ten aanzien van deze executieveilingen. Hierbij richt ik me op de consument welke (actief) op zoek is naar een koopwoning.
Om de kennis en meningen van deze consumenten te analyseren heb ik een aansluitende enquête opgesteld, waarvan ik er zo´n 350 nodig zal hebben.