abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123326814
Aangeboden een rood leren bank. Gratis af te halen in Den Haag.
Is een afdankertje van mijn schoonzus, die 'm heel liefdevol in mijn huis heeft laten staan schijnbaar in de hoop dat 'ie zelf wegloopt. Als niemand 'm wil dan gaat ie eind maart met het grofvuil mee.

De bank ziet er nog redelijk uit. Bestaat uit rood leer met metalen poten. Er zijn katten in de woning geweest dus er zitten haaltjes aan (als je goed kijkt zie je het op die foto van de achterkant bij het licht wat op de bank schijnt), maar misschien als je zelf katten hebt of er een cover overheen gooit dat dit je niet zoveel uitmaakt.

Ik heb twee foto's (die ik niet specifiek van de bank had gemaakt) bijgevoegd. Zal woensdag wel ff duidelijkere foto's maken en ook de afmetingen posten.

pi_123327444
Heel leuk bankje! Daar moet toch iemand mee blij te maken zijn. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_123465608
Nog een paar foto's van de bank (hij's een beetje stoffig, want we zijn inmiddels aan het klussen in huis). En een paar close ups van het werk van de katten.

Rugleuning:

Zijleuning:
pi_123473705
Als je hem echt niet kwijt kunt, misschien ken ik heel misschien iemand die hem wel kan overnemen. Het is geen fokker dat niet, dus ik weet niet of dat een probleem is, maar gaat antikraak wonen met een vriend :).

Edit: nevermind, ze hebben al een bank :). Hopelijk kun je iemand vinden die hem nodig heeft!

[ Bericht 24% gewijzigd door joyvke op 01-03-2013 00:52:07 ]
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  vrijdag 1 maart 2013 @ 01:50:13 #5
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_123488303
Aaaaah beetje rode schoenpoets erop en dan zijn die gaten ook weer weg, denk ik :P
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zaterdag 2 maart 2013 @ 16:32:59 #6
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_123539298
Ik heb helaas geen bank nodig, maar ik vind dit wel een mooi aanbod :) .
Ondanks de haaltjes toch een goede bank om nog te gebruiken. Eventueel met iets erover.
pi_123541955
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 01:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaaah beetje rode schoenpoets erop en dan zijn die gaten ook weer weg, denk ik :P
Dat dus. Prima en leuke bank maar je zult er toch zelf eens iets aan moeten doen :X
Krijg steeds meer het idee dat er weinig animo meer is voor lief aangeboden goede spullen, blijkbaar is er meer geld onder de FOK!kers dan de lieve aanbiedenden denken (of het is weer eens niet goed genoeg, net als meerdere "dikke" tv's waar geen animo voor is/was? :X )
Soms denk ik dat men té verwend is (voor mijn grote flat-tv was er binnen 40 minuten mijn pb-box helemaal vól }:| )
Tót de kpa weer losbarst, dan loopt het weer stórm.
Op deze manier is FHF niet meer echt serieus te nemen.
Geen wonder dat meerderen FHF-moe zijn.
Waar het stinkt is het warm.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 20:02:46 #8
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_123546677
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:50 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Dat dus. Prima en leuke bank maar je zult er toch zelf eens iets aan moeten doen :X
Krijg steeds meer het idee dat er weinig animo meer is voor lief aangeboden goede spullen, blijkbaar is er meer geld onder de FOK!kers dan de lieve aanbiedenden denken (of het is weer eens niet goed genoeg, net als meerdere "dikke" tv's waar geen animo voor is/was? :X )
Soms denk ik dat men té verwend is (voor mijn grote flat-tv was er binnen 40 minuten mijn pb-box helemaal vól }:| )
Of er is gewoon géén fokker die aan bankvernieuwing toe is? :? Ik vind het een hartstikke leuk bankje, de halen van de kat zouden mij ook niet storen, maar heb er gewoon géén nodig... en zo zullen er meerdere zijn?

(wat is KPA?? :? )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_123551673
Wat een mooie achterkant heeft dat bankje! :D

Een vriend van me is pas op kamers gegaan (in Den Haag!) en had nog geen bank, dus ik kan dit wel aan hem doorgeven? :)
pi_123553848
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:50 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ik zie hier vaak zat nog hele mooie dingen gebeuren.
En sowieso is dit topc niet de plek om deze discussie te voeren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_123566597
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef zoldernerd het volgende:
Wat een mooie achterkant heeft dat bankje! :D

Een vriend van me is pas op kamers gegaan (in Den Haag!) en had nog geen bank, dus ik kan dit wel aan hem doorgeven? :)
Graag.

Zie de bank liever naar iemand gaan die 'm nog kan gebruiken dan dat ie naar de stort gaat.
  zondag 3 maart 2013 @ 13:55:07 #12
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_123570723
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:02 schreef Ireth het volgende:

[..]

Of er is gewoon géén fokker die aan bankvernieuwing toe is? :? Ik vind het een hartstikke leuk bankje, de halen van de kat zouden mij ook niet storen, maar heb er gewoon géén nodig... en zo zullen er meerdere zijn?

Precies :Y . Ik zou deze bank graag willen hebben, maar ik heb nu (nog) geen bank nodig. Anders dan wist ik het wel, want ik vind deze wel mooi :) .

Als ik wel een bank nodig zou hebben dan zou ik heel blij zijn dat er mensen zoals Jill-RMC zijn die hier dingen aanbieden :) .

Goed bezig Jill-RMC O+ .
pi_123636480
Die vriend van me is blijkbaar ook al voorzien. :{

Jammer, het is toch een mooi ding! Ik hoop dat je iemand anders ervoor vindt.
pi_123638804
Ik heb geen bank nodig maar ik hou het ff in de gaten omdat ik de bank liever van het grofvuil red. Echt een leuk model, de kleur is ook mijn smaak. Doet me denken aan de voorbank uit een oude Amerikaanse auto.

Zal m'n ogen in mijn vriendenkring open houden.
pi_123646114
Hartstikke leuk bankje inderdaad! Ziet er niet afgeleefd uit, en wat Yska zegt: met een beetje poets (of even goed in de blanke leercrème) en hij knapt misschien nog een heel stuk op.

Leuk aanbod! ^O^

Maar idd, wat is kpa? :@
  dinsdag 5 maart 2013 @ 01:20:27 #16
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_123647505
kpa = kerst pakket actie ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_123647844
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:02 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dit dus.
Gebaar is super! Nu alleen nog iemand die er echt 1 nodig heeft :D
Oblahim
pi_123805688
Nog een schopje.

Heb trouwens ook nog zo'n Ikea (ff zoeken wat het is....) Expedit open kast (deze in het zwartbruin: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50103086/#/10103088). Heeft ook wat plekjes, maar over het algemeen ziet 'ie er nog wel okay uit.

Ook gratis af te halen tot eind maart ergens.
pi_124172910
De kast wordt morgen opgehaald *O*

Laatste ronde voor de bank, ik ga volgende week grofvuil bellen.....
pi_124447591
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 01:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Slim! :D
  maandag 25 maart 2013 @ 02:35:17 #21
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_124472219
Kun je de bank niet naar de kringloop brengen? Als die nog niet met het grofvuil is meegegaan. Zou anders heel zonde zijn.
Kaleidoscopiklimax
pi_124473774
Kringloop neemt 'm niet aan omdat 'ie beschadigd is (de kattenkrabbels). Ze zijn schijnbaar nogal kieskeurig hier in DH ;)
  maandag 25 maart 2013 @ 09:11:47 #23
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_124473876
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 09:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Kringloop neemt 'm niet aan omdat 'ie beschadigd is (de kattenkrabbels). Ze zijn schijnbaar nogal kieskeurig hier in DH ;)
Zal wel komen omdat zij er anders mee blijven zitten omdat dan niemand de bank wil kopen.

Nog bedankt voor de kast en tafel trouwens! Volgens mij zie ik 'mijn' tafel op een van je foto's staan. ;) De kast heb ik gisteren eindelijk in elkaar gezet. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_124479993
Mooi ^O^ Ben blij dat er iig nog iets uit het huis een "tweede leven" heeft gekregen, is anders ook allemaal zo zonde.
pi_124923558
Goed nieuws voor de bank... hij heeft weer een onderkomen.

Dus slotje voor deez :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')