Dat dus. Prima en leuke bank maar je zult er toch zelf eens iets aan moeten doenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaaah beetje rode schoenpoets erop en dan zijn die gaten ook weer weg, denk ik
Of er is gewoon géén fokker die aan bankvernieuwing toe is?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat dus. Prima en leuke bank maar je zult er toch zelf eens iets aan moeten doen![]()
Krijg steeds meer het idee dat er weinig animo meer is voor lief aangeboden goede spullen, blijkbaar is er meer geld onder de FOK!kers dan de lieve aanbiedenden denken (of het is weer eens niet goed genoeg, net als meerdere "dikke" tv's waar geen animo voor is/was?)
Soms denk ik dat men té verwend is (voor mijn grote flat-tv was er binnen 40 minuten mijn pb-box helemaal vól)
Tót de kpa weer losbarst, dan loopt het weer stórm.
Op deze manier is FHF niet meer echt serieus te nemen.
Geen wonder dat meerderen FHF-moe zijn.
Ben ik niet met je eens. Ik zie hier vaak zat nog hele mooie dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat dus. Prima en leuke bank maar je zult er toch zelf eens iets aan moeten doen![]()
Krijg steeds meer het idee dat er weinig animo meer is voor lief aangeboden goede spullen, blijkbaar is er meer geld onder de FOK!kers dan de lieve aanbiedenden denken (of het is weer eens niet goed genoeg, net als meerdere "dikke" tv's waar geen animo voor is/was?)
Soms denk ik dat men té verwend is (voor mijn grote flat-tv was er binnen 40 minuten mijn pb-box helemaal vól)
Tót de kpa weer losbarst, dan loopt het weer stórm.
Op deze manier is FHF niet meer echt serieus te nemen.
Geen wonder dat meerderen FHF-moe zijn.
Graag.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef zoldernerd het volgende:
Wat een mooie achterkant heeft dat bankje!![]()
Een vriend van me is pas op kamers gegaan (in Den Haag!) en had nog geen bank, dus ik kan dit wel aan hem doorgeven?
Preciesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of er is gewoon géén fokker die aan bankvernieuwing toe is?Ik vind het een hartstikke leuk bankje, de halen van de kat zouden mij ook niet storen, maar heb er gewoon géén nodig... en zo zullen er meerdere zijn?
(wat is KPA??)
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of er is gewoon géén fokker die aan bankvernieuwing toe is?Ik vind het een hartstikke leuk bankje, de halen van de kat zouden mij ook niet storen, maar heb er gewoon géén nodig... en zo zullen er meerdere zijn?
(wat is KPA??)
Slim!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaaah beetje rode schoenpoets erop en dan zijn die gaten ook weer weg, denk ik
Zal wel komen omdat zij er anders mee blijven zitten omdat dan niemand de bank wil kopen.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Kringloop neemt 'm niet aan omdat 'ie beschadigd is (de kattenkrabbels). Ze zijn schijnbaar nogal kieskeurig hier in DH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |