Oh echt!! Schandalig vind ik datquote:Op zondag 24 maart 2013 17:07 schreef opruimertje het volgende:
Heel triest gewoon om te zien dat nu heel marktplaats ermee vol staat.. :S
Geen moeite, geniet ervan! Ik ben al blij dat ik 4 kaartjes heb weten te redden van die gierige mensenquote:Op zondag 24 maart 2013 17:44 schreef opruimertje het volgende:
Cindy is een topper! Heb van haar 4 kaartjes gehad.. Superbedankt!
Zo is dat! Gelijk heb je.. Mij heb je in ieder geval hartstikke blij gemaakt!quote:Op zondag 24 maart 2013 17:51 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Geen moeite, geniet ervan! Ik ben al blij dat ik 4 kaartjes heb weten te redden van die gierige mensen
SBS6 zou hier gewoon wat aan moeten doen vind ik. (neem aan dat het een actie is die door hun georganiseerd is)quote:Op zondag 24 maart 2013 17:07 schreef opruimertje het volgende:
Heel triest gewoon om te zien dat nu heel marktplaats ermee vol staat.. :S
Okquote:Op maandag 25 maart 2013 17:11 schreef opruimertje het volgende:
En hier ook besteld!
Cindy, jij mag iemand anders dus met jouw kaartjes blij maken!
Super!.. Wel evengoed bedankt dat je je kaartjes voor mij beschikbaar stelde. Maar ik vind het omslachtig om ze van jou aan te nemen, terwijl ik ze ook gewoon kan/kon bestellenquote:Op maandag 25 maart 2013 17:13 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Okik hou het wel in de gaten hier
Ja Tuurlijk, geen probleem! Alleen maar mooi dat ze weer te bestellen zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 17:15 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Super!.. Wel evengoed bedankt dat je je kaartjes voor mij beschikbaar stelde. Maar ik vind het omslachtig om ze van jou aan te nemen, terwijl ik ze ook gewoon kan/kon bestellen
Zijn nu denk 3 x 4 kaarten gereserveerd door fokkers voor fokkers. Ik heb ook de link naar mensen met kinderen binnen mn familie gestuurd mochten die willen en te laat zijn dan kunnen ze daarheen en als die niet willen bied ik ze op marktplaats aan voor niksquote:Op maandag 25 maart 2013 19:20 schreef frederik het volgende:
Aan de ene kant leuk dat mensen nu kaarten reserveren ten gunste van anderen, maar wordt er nu niet het risico gelopen dat er teveel kaarten gereserveerd worden, en er uiteindelijk (niet FOKkers) niet heen kunnen gaan, terwijl er kaarten binnen FOK overblijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |