goed plan toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:13 schreef kwiebuske het volgende:
dan gaan de hoogtepunten nog verder omhoog
en kan alles alleen maar beter gaan![]()
als dat zou kunnen
(ik kreeg een msn bericht.. does topic sluitenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
daaaaarom pikte mevrouw de laatste post..
Ik wilde iets zeggen over taart bakken
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:22 schreef kwiebuske het volgende:
![]()
das mooi![]()
heeeeeeeel mooi
*wie is het slachtoffer*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:35 schreef dolfina-chica het volgende:
ahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet wie, maar wat
lol
* kwiebuske zegt er niets over
al genoeg gedaan
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
hoe vaker ik er naar kijk, hoe meer ik hem wilquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
aha
niet wie, maar wat
lol
* kwiebuske zegt er niets over
al genoeg gedaan
dan moet je gewoon niet meer kijkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:38 schreef dolfina-chica het volgende:
hoe vaker ik er naar kijk, hoe meer ik hem wil
sc... GEEN SLOTJE!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dan moet je gewoon niet meer kijken
opgelost
*slotje*
sjipsquote:
Ik ben erquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kijken of dit werkt om ireth naar haar felicitaties te lokken
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben er(en niet eens een naamtopic op mijn verjaardag
)
Ja was op mijn verjaardag even bezig met andere dingen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:08 schreef dolfina-chica het volgende:
je bent ook te laat ireth, je bent niet jarig meer
belachelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja was op mijn verjaardag even bezig met andere dingen hoor
iets te laat, maar alsnog feli irethquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja was op mijn verjaardag even bezig met andere dingen hoor
en en en en en en en??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Elk jaar denk ik weer dat de boom echt leeg is voordat ik de lampjes eruit trek en de boom naar buiten sleep.. En eigenlijk elk jaar dondert er dan alsnog een bal uit, stuk natuurlijk...
Maar dit jaar is ie echt echt leeg!
Hoop ik!
Hij staat buiten zonder gesneuvelde ballen!quote:
waarom zet je dat ding dan ook binnen neer....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hij staat buiten zonder gesneuvelde ballen!
Wat een ruimte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |