Het zijn er meer dan 300 en misschien zelfs wel 400quote:Op maandag 1 april 2013 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat voor spellen zitten er tussen? Lijkt me leuk.
!! Zoveel haha jeetje.quote:Op maandag 1 april 2013 14:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zijn er meer dan 300 en misschien zelfs wel 400Ik heb absoluut geen idee wat er allemaal tussen zit... weet wel dat ze (mijn ma dus) iets van 10 soorten spyro altijd speelde..
Maarre... je mag komen uitzoeken hoorquote:
Woon je in de stad Utrecht? Misschien kan ik dan eens langskomen, denk ik.quote:Op maandag 1 april 2013 14:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maarre... je mag komen uitzoeken hoorJe mag ze ook allemaal zo meenemen
(ben met een zolderopruiming bezig)
Vanaf Utrecht Centrum gezien woon ik nét voor Zuilen.quote:Op maandag 1 april 2013 14:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Woon je in de stad Utrecht? Misschien kan ik dan eens langskomen, denk ik.
Oh, dan zijn we bijna buren.quote:Op maandag 1 april 2013 14:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vanaf Utrecht Centrum gezien woon ik nét voor Zuilen.
Dat is mijn achtertuin!quote:Op maandag 1 april 2013 14:36 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Oh, dan zijn we bijna buren.Ik woon vlakbij het Julianapark.
Haha goed opgelost!quote:Op maandag 1 april 2013 20:51 schreef Ireth het volgende:
Ze zijn vanmiddag al-le-maal opgehaald!![]()
Via mijn neef, die op Fok! zit heeft mijn nicht er hoogte van gekregen en die heeft ze opgehaald! Weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |