Neeeeeeeeeee!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:27 schreef hexje het volgende:
Het Broekje verdient eigenlijk wel een plek in de OP.
Nee johquote:Op maandag 18 maart 2013 17:27 schreef hexje het volgende:
Het Broekje verdient eigenlijk wel een plek in de OP.
quote:Voet Badr Hari niet gebroken.
Kickbokser Badr Hari heeft zijn voet niet gebroken. Dat zei hij maandag tegen RTL Boulevard. Wel heeft hij zijn banden verrekt. "Ik zit tot aan mijn knie in het gips", aldus Hari, die vrijdag geblesseerd raakte bij zijn comeback in de ring tijdens de K-1 World Grand Prix in Zagreb.
Het gala in de Kroatische hoofdstad werd door het ongeluk niet de glorieuze comeback in het internationale kickboksen waarop Hari had gehoopt. De hoofdprijs bedroeg 800.000 dollar.
quote:"Ik zit tot aan mijn knie in het gips waardoor Estelle mij moet helpen met het aan- en uittrekken van mijn broekje", aldus Hari
Je doet net of het een af andere draaideurcrimineel isquote:Op maandag 18 maart 2013 14:55 schreef barca1971 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben zeker voor het geven van 2e kansen aan mensen die fouten maken ( wie is er nou helemaal zonder immers) Waar ik wél moeite mee heb is het feit dat Badr al meerdere 2e kansen heeft gehad en toch telkens weer de fout in ging en niet zo'n beetje ook.
Hij heeft helemaal niet gezegd dat hij een 2e kans zou verdienen, hij had het tegen de rechter over een laatste kansquote:Zijn hele verhaal dat hij nu dus een 2e kans zou verdienen ( de zoveelste ) word nu enkel en alleen weer aangehaald omdat hij het met een vaderlandse socialite heeft aangelegd waardoor alles wat ze ( en vooral Badr) doen onder de loep komt te liggen... Hij zal het dus wel moeten zeggen wil Estelle haar plekje en imago niet kwijtraken, of hij het daadwerkelijk meent is een 2e,
Ik zou niks wetenquote:hij heeft immers al vaak genoeg laten zien dat hij zijn woord niet kan houden.
Ik geloof er niks van.quote:Enkele bekenden van mij hebben ook eens te maken gehad met hem en dat was niet prettig, dwingelarij en bedreigingen ten top.omdat dingen niet gingen zoals hij dat wilde.. Laat ik het zo zeggen; sommige karaktertrekken kan een mens niet veranderen...
Estelle was er zelf bij en in zijn verklaringen van de politie heeft hij niet gelogenquote:Verder vind ik dat als je het dan toch weer doet, je daar een vent over moet zijn en eerlijk moet zeggen wat je hebt gedaan, Badr gaat er telkens over liegen totdat hij door de mand valt en biecht dan pas iets op.Hij loog erover tegen Estelle, de politie noem maar op..Allemaal nog tot daar aan toe..
Ik denk dat de rechter wel waardeerd dat hij spijt heeft betuigd en zijn leven wil beteren en zich wil concentreren op zijn carriere daarom heeft de rechter hem ook voorlopig vrijgelatenquote:De rechter zal hem daar wel op aanspreken hopen we en Estelle is zelf zo dom geweest om zichzelf, maar vooral haar 2 kinderen te onderwerpen aan een sitiuatie vol stress en slechte voorbeelden aangaande haar relatie keuze..
Weet je wat erbarmelijk was, die mediahetze van de zomer en iedereen die klakkeloos die beeldvorming voor zoete koek slikt.quote:Wat me wél stoort is dat deze 2 mensen elke kans aangrijpen om ervoor te zorgen dat zij zelf beter uit de verf komen, met als enige doel de schade voor hen zélf te beperken, niet met de intentie om het juiste ding te doen.En dat er zoveel mensen in trappen is helemaal erbarmelijk.
Hij is wel eens tijdens een verdenking naar Marokko gegaan, maar ik vind het veel te ver gaan omdat vluchtgedrag te noemen omdat hij daar normaal ook vaak heengaat, hij heeft een huis daar (het grootste huis van Kenitra).quote:Het vluchtgedrag, of leugens verzinnen om ergens onderuit te komen passen mijns inziens niet bij iemand als Badr, die hele hordes heeft die hem als voorbeeld zien, om over de gedragscodes die nou eenmaal bij zijn sport horen nog maar te zwijgen..
Kickboxen is een hele zware sport wil je daar ver mee komen moet je juist heel veel doorzettingvermogen en discipline hebben.quote:Ik hoop dat hij meent wat hij zegt deze keer, enkel en alleen omdat hij vader is van een onschuldig meisje en hij het aan haar verplicht is..
En ik heb het al eerder gezegd, we kunnen veel over hem zeggen met zijn allen maar niet dat hij niet een ontieglijk groot doorzettingsvermogen en dicipline beschikt.
En ja ik vond en vind het uiterst ongepast om de namen van andermans kinderen die je net een blauwe maandag kent, zo pontificaal op je broek te zetten, maarja dat heeft weer met fatsoensnormen te maken die sommige mensen klaarblijkelijk niet bezitten..
Thunderbitch wat zal je blij zijn dat zijn 2 middenvoetsbeentjes niet zijn gebrokenquote:
Als jij je frustraties omtrent Badr weet om te zetten in constructieve vechttechnieken, zet ik mijn geld zeker op jou in.quote:
Huh? Hoe weet jij dat ze slordig met hun kinderen omgaan? Woon jij bij die mensen? Of vind je dat alleen maar omdat die kindernamen op Badr's broekje (quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:30 schreef barca1971 het volgende:
En ik blijf bij mijn standpunt dat alle partijen ontzettend slordig met de betrokken kinderen zijn omgegaan en laten we wel wezen, ook dát zegt iets over ze. Het egoïsme voerde constant de boventoon. Geen vals sentiment voor nodig
Het is overdreven om Badr een 'ABC'er' te noemen en er is dan ook geen enkel bewijs voor, ze proberen je als je als ABCer te boek staat het leven onmogelijk te maken:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:30 schreef barca1971 het volgende:
Ik kan wel wat voorbeelden noemen hoor, hij heeft heus wel wat meer delicten op zijn naam staan dan die ene die jij noemt en waar hij voor veroodeeld is, er liggen er nu ook niet voor niks 9 bij de rechter. Het hele ABC team heeft zich met hem bemoeid, je denkt toch niet dat dat allemaal voor niks is?
Hij is helemaal niet gevlucht zoals ik eerder al zei.quote:Nadat hij naar Marokko was gevlucht heeft hij ook overal verkondigd dat het nooit meer mocht gebeuren en dat hij zijn leven zou beteren, maar vervolgens gaat hij indecember 2011, weer in de fout,
Hij is in 2012 in de K1 niet in de fout gegaan, dus ik denk dat je zaken door elkaar haalt en het nu opeens over de vermeende delicten hebt die hij op zijn naam zou hebben staan.quote:hij leert begin 2012 Estelle kennen,komt terug uit Amerika en gaat in mei 2012 wéér de fout in,
terwijl hij toen toch ook al stiekem wat met Estelle had. Ze had toen al kunnen weten dat er wat van waarheid zat in de verhalen die hij haar probeerde wijs te maken. Voorafgaande aan 7 juli heeft hij haar wel degelijk voorgelogen door te zeggen dat het merendeel van de feiten niet waar was. hij zou o.a nooit vrouwen hebben geslagen, terwijl toch echt wel bleek dat dat wel zo was.Hij beloofde in Juni nog beterschap omdat hij zich nu wel moest gaan gedragen, hij kon het immers niet meer maken tegenover Estelle, en 7 juli doet hij het wéér. Dat zijn dus al 3 keer, na zijn belofte dat hij zijn leven gebeterd had. Dus hij heeft wel degelijk moeite om zijn woord te houden, wat hem nogal ongeloofwaardig maakt, die schijn heeft hij tegen door zijn eigen gedrag..
Nogmaals Estelle was er zelf bij dus tegenover haar hoefde hij het niet te ontkennen, het was een paniekreactie en hij was bang de hele mishandeling in zijn schoenen geschoven te krijgen.quote:In eerste instantie alles gaan lopen ontkennen omdat je bang bent om je nieuwe vriendin te verliezen is vrij kinderachtig, hij had wel kunnen weten dat het uit zou komen.
Nu zeg je opeens dat ze beiden weldegelijk wisten dat hij er bij betrokken was en vlak daarvoor zeg je nog dat hij alles ontkende om haar niet kwijt te rakenquote:En het zegt wat over hoe iemand omgaat met tegenslag en hoe er door Badr en Estelle mee om werd gegaan was niet bepaald fraai, over 7 juli werd in eerste instantie ook alles ontkent door Badr en Estelle liet hem dat gewoon doen, terwijl ze beiden wisten dat hij er wel degelijk bij betrokken was.
Het nachtleven terroriseren is een groot woord, dat zijn vooral wilde verhalen en in deze zaak vooral ingegeven door aan de ene kant de politie die hem wilde laten hangen en anderzijds het complot van de miljonairsbende die hetzelfde doel voor ogen hadden.quote:Ik snap dat Badr miss zelf de rol van voorbeeld niet wil, maar dat is inherent aan goed zijn in je vak, in zijn geval het kickboksen, het minste wat hij kan doen is proberen bijpassend gedrag te vertonen. Het nachtleven terroriseren hoort daar niet bij..
Badr gaat toch goed om met die kinderen en zij met hemquote:Maar goed zoals ik al zei, hij verdient bewondering voor zijn doorzettingsvermogen en dicipline in zijn vak, dat staat buiten kijf. En ik blijf bij mijn standpunt dat alle partijen ontzettend slordig met de betrokken kinderen zijn omgegaan en laten we wel wezen, ook dát zegt iets over ze. Het egoïsme voerde constant de boventoon. Geen vals sentiment voor nodig
Jij had het laatst over dat Badr bekend zou hebben een vrouw geslagen te hebben?quote:
Hoogmoed komt voor de val...quote:
Dat heeft ze. Een paar topics geleden vroeg ik daar ook naar. Ze heeft een quote kunnen tonen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:55 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Jij had het laatst over dat Badr bekend zou hebben een vrouw geslagen te hebben?
Nu dacht ik toch redelijk ingevoerd te zijn in deze zaak maar dat is me even ontgaan.
Over wie ging dat dan en heb je er een quote van?
En over wie ging dat dan en wat was de quote?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat heeft ze. Een paar topics geleden vroeg ik daar ook naar. Ze heeft een quote kunnen tonen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:54 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het is overdreven om Badr een 'ABC'er' te noemen en er is dan ook geen enkel bewijs voor, ze proberen je als je als ABCer te boek staat het leven onmogelijk te maken:
Team ABC volgt je dag en nacht en mocht je voertuigen op je naam hebben dan word je continu aan de kant gezet en anderzijds lastiggevallen.
Je werkzaamheden worden je onmogelijk gemaakt,dus als je een legale zaak hebt dan zal het team er alles aan doen dat je zonder werk komt te zitten.
Het gaat om een dadergerichte aanpak van de politie. Dit houdt in dat de politie zich richt op de persoon, de dader, in plaats van op het strafbare feit. Team ABC maakt persoonsdossiers op voor deze personen waarin alles wordt bijgehouden. Zo krijgt de politie een duidelijk beeld van deze daders en zijn/haar omgeving en relaties.
In het geval van Amsterdamse Beroepscriminelen (ABC-ers) is er meestal (nog) helemaal geen verdenking tegen de desbetreffende persoon. De geregistreerde ABC-ers zijn wel eerder veroordeeld of verdacht geweest van ernstige strafbare feiten.
En ondanks deze uiterst grondige aanpak is er nog geen enkel bewijs gevonden om de bewering te staven dat Badr een ABCer zou zijn.... ondanks de vele taps, waarmee ze wilden aantonen dat Badr zijn slachtoffers intimideerd om vooral geen aangifte te doen, maar er is niks van gebleken... juist de ongure daden van de volgevreten miljonairsbende kwam naar voren
[..]
Hij is helemaal niet gevlucht zoals ik eerder al zei.
Ik denk dat jij het hebt over de periode dat hij een jaar was gestopt met vechten om tot zichzelf te komen, omdat hij zijn leven wilde beteren omdat hij tijdens de K1 voor een 2e keer in de fout was gegaan.
Het een jaar niet vechten was een straf die hij zichzelf had opgelegd omdat het voor de 2e keer gebeurde, na de eerste keer tegen Bonjasky had hij al een straf verwacht van de organisatie, maar die wilden hem helemaal geen straf opleggen sterker nog die vroegen hem om binnen een paar weken weer te vechten en dan zou het het incident hem vergeven worden.
Dus dat hij zichzelf die straf oplegde moet juist veel bewondering opwekken (zeker op die leeftijd), hij is een van de grootste namen in het kickboxen en het jaar waarin hij zichzelf geschorst had heeft hem heel veel geld gekost.
[..]
Hij is in 2012 in de K1 niet in de fout gegaan, dus ik denk dat je zaken door elkaar haalt en het nu opeens over de vermeende delicten hebt die hij op zijn naam zou hebben staan.
Hij heeft in 2012 iemand aan iemand een kopstoot uitgedeeld in het uitgaansleven aan iemand die hij persoonlijk kende (de Fuyk) en ik denk dat dit in de 'relationele' sfeer moet zoeken, het was namelijk de stiefbroer van een ex van hem en Badr heeft gezegd dat het ook de Fuyk zijn eigen schuld was en dat ze hem met rust moeten laten, hij vond het een vervelend mannetje die teveel snoof.
Badr was zelf kennelijk nogal geschrokken van zijn eigen actie, want hij heeft het slachtoffer nog nazorg geboden (wond schoongemaakt).
Het slachtoffer heeft toen geen aangifte gedaan.
Later toen het complot in werking was getreden op aangeven van van den Berg, die Everink heeft lopen te manipuleren dat Badr het wel geweest moest zijn terwijl Everink hem in vertrouwen vertelde daar zelf helemaal niet zeker van te zijn, toch is toen besloten Badr en zijn hele omgeving aan te pakken (ze hadden het zelfs over een potje die ze wilden maken voor het laten doen van valse aangifte), en toen begonnen ze een media-offensief.
Het lijkt me niet toevallig dat ze daar vooral de Revu voor gebruikte, daarover later meer...
Van den Berg schond zijn afspraak die hij gemaakt had met Badr om geen aangifte te doen als hij niet meer in zijn zaak zou komen en deed niet alleen aangifte, maar kwam met een heel gekleurd verhaal over hoe door Badr mishandeld te zijn, terwijl hij in de aangifte daar zelf helemaal niet zeker over was.
Ook komt hij met opgeklopte verhalen dat hij bij Badr in zijn zone stond en deze hem toen in elkaar sloeg, maar in de aangifte zelf staat een veel genuanceerder verhaal waarbij blijkt dat hij niet eens zeker weet of het Badr wel was en hem toen niet eens kende en hij de eerste was die fysiek werd.
Dan verschijnt er opeens het verhaal over de Fuyk in de Revu, iets waar hij zelf niet aan mee wilde werken, het heeft er alle schijn van dat dit verhaal afkomstig is van de miljonairsbende die Badr hoe dan ook wilde laten hangen..
In de Nieuwe Revu staat deze week een reconstructie van het incident in de kleine Cooldown in Amsterdam eind 2011, waarbij Badr Hari party-organisator Olivier de F. zou hebben mishandeld. Deze laatste wilde niet meewerken aan een artikel, maar vrienden en omstanders - die anoniem wilden blijven - hebben dat wel gedaan.
Hierna geeft de Fuyck aan note bene de revu (die eerder zonder toestemming foto's van hem publiceerde van vlak na de mishandeling) een eenmalig interview over de mishandeling door Badr waarin hij aangeeft helemaal niet bang te zijn voor Badr.
Wel is het vreemd en verdacht te noemen dat hij plots een interview geeft juist aan het blad dat eerder zonder zijn toestemming foto's van hem publiceerde, en hij opeens wel bereid is om aangifte te doen, het heeft er alle schijn van dat hij uit het 'complot-potje' van de miljonairs heeft lopen snoepen.
Het is imo geen toeval dat juist de revu een grote rol heeft gespeeld in de hetze tegen Badr, de hoofdredacteur had waarschijnlijk nog een appeltje met hem te schillen, want Badr heeft wat gehad met zijn dochter, het lijkt erop dat hij ook in het complot zit van de miljonairsbende omdat hij de slachtoffers met hun gekleurde verhalen graag een podium geeft en heel veel negatieve berichten over Badr de wereld in stuurt.
De dochter van de Hoofdredacteur komt opeens met het verhaal op de proppen dat ze ook net als haar stiefbroer door Badr mishandeld is (heeft ze misschien van haar stiefbroer te horen gekregen dat je daar geld mee kan verdienen?).
Er is iig geen enkel tastbaar bewijs voor deze mishandeling en was nooit eerder naar buiten gekomen en Badr ontkend dan ook de mishandeling in deze zaak.
En ook geeft de Revu ruchtbaarheid aan oude zaken waar Badr al wegens gebrek aan bewijs voor was vrijgelaten (is niet eens tot een zaak gekomen) en hebben ze het zelfs over dossiers die ze in bezit hebben die gewag maken van vermeende zedenzaken waar Badr een strafrechtelijke betrokkenheid in zou hebben.
Wilde ze zover gaan om zelfs kindermishandeling of verkrachting in zijn schoenen te schuiven?
Nadat bekend werd dat het comlpot in de tapverslagen terug te lezen was, zijn ze hier verder nooit op ingegaan... rara.![]()
Maar het heeft veel bijgedragen aan de beeldvorming, de Badrhype was hot komkommernieuws en alle media namen de verhalen grif over.
[..]
Nogmaals Estelle was er zelf bij dus tegenover haar hoefde hij het niet te ontkennen, het was een paniekreactie en hij was bang de hele mishandeling in zijn schoenen geschoven te krijgen.
Hem zo op alle mogelijke manieren proberen hem blijven zwart maken zoals jij doet geeft veel meer blijk van infantiliteit.
[..]
Nu zeg je opeens dat ze beiden weldegelijk wisten dat hij er bij betrokken was en vlak daarvoor zeg je nog dat hij alles ontkende om haar niet kwijt te raken
[..]
Het nachtleven terroriseren is een groot woord, dat zijn vooral wilde verhalen en in deze zaak vooral ingegeven door aan de ene kant de politie die hem wilde laten hangen en anderzijds het complot van de miljonairsbende die hetzelfde doel voor ogen hadden.
[..]
Badr gaat toch goed om met die kinderen en zij met hem
Dat jij er nou de hele tijd zuur over blijft doorzeiken maakt alles wat je zegt nog niet waar natuurlijk, integendeel.
Jij bent hier degene die slordig met hun belangen omspringt je gebruikt die kinderen waar je een betrokkenheid bij veinst zelfs in je hetze tegen de ouders, weldegelijk vals sentiment dus
Understatement...ik zou in vechtsporttermen zeggen....de eerste 4 van de 10 rondes hebben een 40/36 voor Schizo opgeleverd en nu in de 5e ronde zijn dit de 1e x acht tellen voor Barca geweest waarbij ze nu nog steeds een beetje glazig voor zich uit staat te kijken. Zou ze tegen beter weten in doorvechten of gooit ze de handdoek in de ring?quote:
Zijn advocaat Ficq heeft het genoemd en afgedaan als "een tik met de vlakke hand" tijdens de rechtzaak.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:55 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Jij had het laatst over dat Badr bekend zou hebben een vrouw geslagen te hebben?
Nu dacht ik toch redelijk ingevoerd te zijn in deze zaak maar dat is me even ontgaan.
Over wie ging dat dan en heb je er een quote van?
Nou, ik dan ook wel, want lezen doe ik het niet:quote:
Dat was al duidelijk, hoor.quote:
Ja daag ik ik ben vandaag al genoeg bezig geweest, het zal wel weer uit de Revu komenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn advocaat Ficq heeft het genoemd en afgedaan als "een tik met de vlakke hand" tijdens de rechtzaak.
Terugzoeken is nu even geen optie, dus dat zul je zelf moeten doen.
Het is nog steeds niet duidelijk, eerst maar eens kijken of hij zich aan de afspraak houdtquote:
Misschien staan er wel banwaardige dingen in.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, ik dan ook wel, want lezen doe ik het niet:
Nee, het kwam niet uit de Revu, en ik zit mobiel, geen WiFi en als ik m'n telefoon in de juiste richting hou met moeite een G-verbinding... 3G of H heb ik al dagen niet gezienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:33 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja daag ik ik ben vandaag al genoeg bezig geweest, het zal wel weer uit de Revu komen
Ik neem aan dat een van de haters het vast wel onder mijn neus komen duwen
Ik ga even genieten van mijn overwinningsroes
Oh dat valt me dan weer tegen dat je niet eens even met gevaar voor eigen leven op een wankel keukentrapje met je telefoon omhoog en in de juiste richtig wanhopig een goede verbinding zoekt om mijn vraag te beantwoordenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het kwam niet uit de Revu, en ik zit mobiel, geen WiFi en als ik m'n telefoon in de juiste richting hou met moeite een G-verbinding... 3G of H heb ik al dagen niet gezien
Terugzoeken is dus echt even geen optie.
Die 'tik met de vlakke hand" was bij Koen Everink.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn advocaat Ficq heeft het genoemd en afgedaan als "een tik met de vlakke hand" tijdens de rechtzaak.
Terugzoeken is nu even geen optie, dus dat zul je zelf moeten doen.
Wait whut?quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:22 schreef barca1971 het volgende:
Ik snap de big deal over de hond niet..overal een hoop commentaar dat hij daar in huis die hond vast heeft..Is niet koosjer of hallal genoeg zeker..![]()
enne die vlakke hand klap was toch ook écht bij een dame, waarvan hij eerder had ontkend die uberhaupt geslagen te hebben..zelfs Estelle wist het zeker..ze had het hem immers zelf gevraagd! hij zou nooit vrouwen slaan!
yeah right, dream on
Arme Ruud, ligt 'ie daar met zijn zweetvoet op ZIJN tienduizend-euro-bankquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:23 schreef schizovreemd het volgende:
Badr in het gips..
Kijk dat hondje eens angstig kijken, Volgens mij heeft Badr hem in de houdgreep en heeft hij hem net flink lopen te bedreigen![]()
[ afbeelding ]
Een Birkin?quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:33 schreef MightyMightyM het volgende:
Belachelijk dat Estelle daar met een rode tas (ja dat is-ie) rondloopt terwijl Everink vecht voor zijn leven.
Jij zou niet voor je geliefde zorgen als hij/zij ziek is of een ongelukje heeft gehad? Ik wel hoor, en ook al zouden we niet samenwonen, dan hoeft hij ook echt niet 's avonds naar huis.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:26 schreef barca1971 het volgende:
maar hé..ze wonen NIET samewen hoor, ze zorgt alleen als een Florence Nightingale dat het hem aan niks ontbreekt en kicked hem 's avonds terug naar zijn appartement..
Pff, wat héb jij toch met merken...quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:24 schreef barca1971 het volgende:
van Eric Kuster..tjonge jonge jonge..op dat dure spulleke al die zweet plekken eruit krijgen zal niet meevallen...
Wat is dat? Weet het niet, ben echt een pauper maar dan wel eentje zonder hoofddoek!quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:36 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Een Birkin?
[..]
Jij zou niet voor je geliefde zorgen als hij/zij ziek is of een ongelukje heeft gehad? Ik wel hoor, en ook al zouden we niet samenwonen, dan hoeft hij ook echt niet 's avonds naar huis.
Ik ben een nog ergere pauper, soms met hoofddoek én ik moest opzoeken wat een 'Eric Kuster' was.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:42 schreef MightyMightyM het volgende:
Wat is dat? Weet het niet, ben echt een pauper maar dan wel eentje zonder hoofddoek!
Ik dacht dat het een zanger was, maar dat zal wel niet danquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben een nog ergere pauper, soms met hoofddoek én ik moest opzoeken wat een 'Eric Kuster' was.
Mag ik vragen waarom je soms een hoofddoek draagt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben een nog ergere pauper, soms met hoofddoek én ik moest opzoeken wat een 'Eric Kuster' was.
Zoiets dacht ik dus eerst ook.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het een zanger was, maar dat zal wel niet dan
IJdelheid. Om mijn haar te beschermen als de zon te fel is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:46 schreef MightyMightyM het volgende:
Mag ik vragen waarom je soms een hoofddoek draagt?
Estelle zelf iets kopen? Ha! Ruud vertelde vlak na de scheiding nog wel dat Estelle cadeautjes voor hem kocht van ZIJN geld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik dus eerst ook.Ik dacht: "Waarom koopt Estelle niet zelf een bank, maar heeft ze de bank van iemand anders in huis staan?"
Ze heeft de bank geleend van de zanger van Circus Kustersquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik dus eerst ook.Ik dacht: "Waarom koopt Estelle niet zelf een bank, maar heeft ze de bank van iemand anders in huis staan?"
En toch zou ik daar in het kader van de 15000 in de maand-alimentatie even mee oppassenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:36 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Een Birkin?
[..]
Jij zou niet voor je geliefde zorgen als hij/zij ziek is of een ongelukje heeft gehad? Ik wel hoor, en ook al zouden we niet samenwonen, dan hoeft hij ook echt niet 's avonds naar huis.
Nou, dat laatste maak je er zelf vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:10 schreef barca1971 het volgende:
Misschien is Ruud het zelf wel!
Die gaat natuurlijk geen risico's nemen met zijn zuurverdiende geld en wil het liever met eigen ogen zien, omdat ie weet; 'anders ontkent Estelle toch maar weer alles'
Wie had ooit gedacht dat die kliko zich weer in het verhaal zou mengen?
Nee het wordt niet beter, it is what it is.... in the middle of nowherequote:Op woensdag 20 maart 2013 01:04 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Oh dat valt me dan weer tegen dat je niet eens even met gevaar voor eigen leven op een wankel keukentrapje met je telefoon omhoog en in de juiste richtig wanhopig een goede verbinding zoekt om mijn vraag te beantwoorden
Het is vaak gewoon een kwestie van geduld, het signaal keert meestal vanzelf weer terug![]()
[ afbeelding ]
Hier: SHO / [GOLFTASGATE] #33 Is het spel uit voor Estelle ?quote:Ficq stelde ook dat de mishandeling van een vriendin van Badr niet zo ernstig was als het OM wil doen geloven. Er zou slechts sprake zijn van een blauw oog door een klap van Badr Hari met de vlakke hand. De rechtszaak wordt in februari voortgezet. Tot die tijd blijft Badr Hari in voorlopige hechtenis.
haha was ook het eerste wat mij opviel. Heb een tijdje gekeken maar kan er geen nauwkeurige analyse van maken. Barca, kom er maar in.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgt Stellemans nu ook een kus op de mond van schoonmoeder?
quote:-knip-
Qua naam vind ik je wel bij het andere team passen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]Ik zou haast zeggen Team schizovreemd
. Maar de wedstrijd is al beslist
Zeg kerel wat krijgen we nou, ik had jou toch op die knieenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:22 schreef barca1971 het volgende:
Ik snap de big deal over de hond niet..overal een hoop commentaar dat hij daar in huis die hond vast heeft..Is niet koosjer of hallal genoeg zeker..![]()
enne die vlakke hand klap was toch ook écht bij een dame, waarvan hij eerder had ontkend die uberhaupt geslagen te hebben..zelfs Estelle wist het zeker..ze had het hem immers zelf gevraagd! hij zou nooit vrouwen slaan!
yeah right, dream on
Bron?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:44 schreef barca1971 het volgende:
Las trouwens gister dat Mylene de la Haye ook niet zo blij meer is met Badr sinds hij een vriendin van haar had bedreigd...en nee..ook dát verzin ik niet zelf..
Ok niet uit de revu dus maar uit de koker van v/d Heuvel die ook niet echt uitblinkt in objectiviteit (in deze zaak).quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee het wordt niet beter, it is what it is.... in the middle of nowhere
Maarreh:
[..]
Hier: SHO / [GOLFTASGATE] #33 Is het spel uit voor Estelle ?
Ik houd voorlopig nog even mijn bedenkingen en wacht het proces maar even af.quote:Over de mishandeling van de vrouw kon advocaat Ficq kort zijn: "Mijn cliënt slaat geen vrouwen."
Oh nog steeds een grote mond ook, OK dan is het vanaf nu echt (vulk)aanquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:05 schreef barca1971 het volgende:
Ik wilde je daar niet zo zielig tussen het publiek zien zitten..zo boring ook daaro
Toch veel spannender hier met mij![]()
quote:ow pas op!! je brengt nu wel een 'vooroordeel' uit hoor...om Soury zo op haar naam te oordelen : )
Ik vind wel iets over een artikel in de panorama over Badrquote:Dat van Mylene staat in de panorama..komen mensen aan het woord die op een of andere manier met Badr te maken hebben gehad, waaronder Dirk Bayens ( van de documentaire ) een advocaat ( en voormalig europees kampioen MMA) en zo ook Mylene die hem eens had geïntervieuwd voor vragenvuur. In eerste instantie is best positief, vond hem charmant en snapte wel dat er vrouwen zijn die op hem vallen, zeker als ze zijn donkere kant niet kennen,want ze zegt dat hij een Gorilla in hem heeft die elk moment zijn verstand over kan nemen en dat ze dat uit de eerste hand heeft vernomen, aangezien hij een vriendin van haar heeft bedreigd. Dat neemt ze hem erg kwalijk...
Who woulden't?
Hoezoquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:44 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Qua naam vind ik je wel bij het andere team passen.
Ben jij soms homo?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:07 schreef barca1971 het volgende:
Ow...maak me gééééééék !!
Hoe heter die vulkaan hoe beter![]()
Ik denk dat het over haar gaat (de stiefzus van de Fuyk) en dat je het in de relationele sfeer moet zoeken.quote:Is Rosa dan ook miss die chica die de klap heeft gekregen? Vraag me toch af waarom hij haar een klap heeft gegeven, daar hoor je dan weer niks over...
Oh ok you could have fooled me, want je kan zeiken als een 110 kilo zware, bezopen bouwvakkerquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:40 schreef barca1971 het volgende:
ik ben een vrouw schizo
Er zijn zelfs beelden dat Ficq het erover heeft, snap niet dat je die dan niet gezien hebt, aangezien je alles lijkt te weten..
Je wilt persoonlijk verslag van zijn therapiesessies?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:09 schreef barca1971 het volgende:
Dan vat ik het ook maar als een compliment op, van die bouwvakker ()
Goh ..je hebt een mening, laat ik die nou ook 1 hebben, da's ook wat.
Ik had de persconferentie al gezien vorige week. Ik zal ook niet ontkennen hoe hij overkomt, het is iig een stuk beter als enkele jaren geleden toen de arrogantie ervan druipte, wat nogal irritant was.
Nu is het inmiddels zo dat het naïieve eraf is en hij beter is geïnstrueerd wat hij moet zeggen en hoe hij over moet komen. Het beeld dat mensen van hem hebben moet bijgedraaid worden en daar word met man en macht hard aan gewerkt.
Hij zal ook best wel charmant zijn, dat horen we ook van alle kanten en dat vrouwen als bosjes voor hem vallen, maar er is toch een duistere onvoorspelbare kant aan hem die voor die rare excessen zorgt..die hij op de een of andere manier niet onder controle heeft. Hij zou toch ook vrijwillig met die therapie starten? horen we ook niks van, of gaat hij die pas starten als het proces is geweest? Als hij echt beterschap wil, zou hij er goed aan doen daar nu al mee te starten, dan laat hij tenminste zien dat hij aan zichzelf werkt.. Nu praat hij alleen maar over dat hij steeds op vakantie wil..Het zou hem sieren als hij zou zeggen, ik ga starten met de therapie om mijn woede te beheersen, ipv, ik ga eerst weer eens flink op vakantie, of op stedentrip met Estelle...Snap je wat ik bedoel?
Wat beperkt, die kunnen toch gewoon live uitgezonden worden?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:19 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Je wilt persoonlijk verslag van zijn therapiesessies?
Het zijn over het algemeen niet de dames die erg geïnteresseerd zijn in het kickboxen, hoewel die er ook zijn natuurlijk, jouw interesse schijnt het wel te hebben maar aan je postgedrag te zien ging ik er niet vanuit dat jij een van die dames was.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:09 schreef barca1971 het volgende:
Dan vat ik het ook maar als een compliment op, van die bouwvakker ()
Jij verschuilt je vooral graag achter je meningquote:Goh ..je hebt een mening, laat ik die nou ook 1 hebben, da's ook wat.
Dat was voor een groot gedeelte ook show hij verwijst daar in zijn laatste persconferentie ook naar.quote:Ik had de persconferentie al gezien vorige week. Ik zal ook niet ontkennen hoe hij overkomt, het is iig een stuk beter als enkele jaren geleden toen de arrogantie ervan druipte, wat nogal irritant was.
Het komt op mij totaal niet over als geinstrueerd, hij praat ronduit en het is zijn eigen beslissing geweest om zijn gedrag te veranderen, hij wilde zijn leven beteren en zegt dat hij, nu hij al een van de grootste namen in die wereld is, nu dat gedrag niet meer nodig heeft voor de publiciteit, mensen komen toch wel voor hem kijken.quote:Nu is het inmiddels zo dat het naïieve eraf is en hij beter is geïnstrueerd wat hij moet zeggen en hoe hij over moet komen. Het beeld dat mensen van hem hebben moet bijgedraaid worden en daar word met man en macht hard aan gewerkt.
Nee ik snap totaal niet wat je bedoelt, hij heeft zichzelf een jaar geschorst om aan zichzelf te werken, wat hem heel veel geld heeft gekost, heeft gebroken met zijn oude 'vrienden' en een nieuwe kennissenkring gezocht, dat die nieuwe 'kennissen' hem in grotere problemen hebben gebracht dan hij ooit gehad heeft, kon hij zelf ook niet voorspellen, maar zijn intenties komen op mij puur over.quote:Hij zal ook best wel charmant zijn, dat horen we ook van alle kanten en dat vrouwen als bosjes voor hem vallen, maar er is toch een duistere onvoorspelbare kant aan hem die voor die rare excessen zorgt..die hij op de een of andere manier niet onder controle heeft. Hij zou toch ook vrijwillig met die therapie starten? horen we ook niks van, of gaat hij die pas starten als het proces is geweest? Als hij echt beterschap wil, zou hij er goed aan doen daar nu al mee te starten, dan laat hij tenminste zien dat hij aan zichzelf werkt.. Nu praat hij alleen maar over dat hij steeds op vakantie wil..Het zou hem sieren als hij zou zeggen, ik ga starten met de therapie om mijn woede te beheersen, ipv, ik ga eerst weer eens flink op vakantie, of op stedentrip met Estelle...Snap je wat ik bedoel?
Ik heb het al verschilende malen uitgelegd, maat komt ie nog een keer...quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Schizo, je hebt het een aantal keer over een 'complot van de miljonairsbende'. Ik heb het begin van de gate gemist en heb echt geen idee waar je het over hebt. Wil je toevallig de moeite nemen om het uit te leggen?
Ze willen ook de hele omgeving van Badr aanpakken, zo ook Santegoeds.quote:Op de pro forma-zitting presenteerde Ficq opvallend nieuws uit het dossier. De slachtoffers zijn wekenlang getapt door de politie. Niet alleen werd de telefoon van Everink afgeluisterd maar ook die van Jeroen van den Berg, exploitant van Club Air, die ook aangifte tegen Hari heeft gedaan. De twee kennen elkaar goed en dus ze hebben veel en lange gesprekken over de zaak en over Hari gevoerd. Uit die gesprekken blijkt dat vooral dat Everink helemaal niet weet dat Hari hem geslagen heeft, maar vooral dat hij concludeert dat het zo is.
Hij zegt bijvoorbeeld: Misschien dat Badr Hari alleen de eerste klap heeft uitgedeeld en dat die andere lui misschien dachten dan mogen wij ook een keer rossen dat vinden we ook leuk. Dat zegt Everink dus aan de telefoon. Opvallend is dat dit overeenkomt met wat Badr Hari zelf heeft gezegd in zijn eerste verklaring, dat hij één ferme tik heeft uitgedeeld. Hij zei dat voordat hij het dossier had ingezien.
Everink tegen een zekere Joost: Maar Joost, weet je, ik weet niet of hij, nou kijk ik heb niet gezien of, het ging zo snel. Deze Joost zegt vervolgens dat Koen dit soort dingen tegen niemand moet zeggen. Elders zegt Everink dat Badr Hari in ieder geval klappen heeft uitgedeeld: Voor mijn gevoel.
In een gesprek met een Eric komt de volgende passage voor:
Eric: (...) jij weet als enige volgens mij wie er echt geslagen heeft...
Koen: Nou dat is het probleem hè. Ik ben uit die wc gekomen en toen ben ik meteen aangepakt en ik weet niet wie dat is geweest. (...)
Eric: Dus jij weet niet zeker of hij jou geslagen heeft?
Koen: mm ... ik weet welke mensen eromheen stonden en van welke kant ik wat gevoeld heb.
Weer geen Badr Hari. Jeroen van den Berg deed kort na het drama in de Arena aangifte van een mishandeling door Hari in Club Air van een jaar eerder.
Jeroen: Het is heel duidelijk dat hij het is, heel duidelijk, het is ook geen toeval dat hij altijd waar dit soort dingen gebeuren aanwezig is.
Koen: Ja
En dat moet je volhouden (...). Ik weet dat het waar is, die vent die moet hangen.
In zijn verklaring van de politie zegt Van den Berg van Everink gehoord te hebben dat Badr Hari hem heeft geslagen. Dat zegt Everink ook in zijn verklaringen. Maar als hij gedurende zijn getapte telefoongesprekken de waarheid spreekt, en daar heeft het in de soms intieme gesprekken alle schijn van, dan kan zijn verklaring over Badr Hari eenvoudig niet kloppen
Veel mensen vooral vrouwen gaan aan kickboxen doen (training, geen wedstrijden) juist omdat je daar een mooi figuur van krijgt en over het algemeen word je daar helemaal niet 'bulky' van (dan heb ik het even niet over de absolute top), dus ik krijg het idee dat je niet echt weet waar je het over hebtquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:58 schreef barca1971 het volgende:
Deze dame is toevallig wel geïnteresseerd, heb het zelf ook een tijdje gedaan maar werd er te bulky van en dat vind ik voor een vrouw niet mooi.. Via via ( bekenden van bekenden zeg maar ) hebben wel eens lullige dingen meegemaakt tijdens het uitgaan, intimideren, beetje duwen roepen..eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het meestal mensen uit Badrs groepje waren, die zich waarschijnlijk heel wat voelden met hem in de beurt, maar Badr deed ook niets om zijn groepje tot de orde te roepen, dat heeft mijn mening enigszins ook gevormd, hij had de verantwoordelijkheid moeten nemen en het goede voorbeeld moeten geven..
Verder verschuil ik me niet achter mijn mening, ik reageer gewoon op mensen, dat is wat men hier op elkaar doet, en als anderen hun mening mogen geven, mag ik dat ook. Ik kan ook wel tegen jouw zeggen dat ik vind dat je doordraaft met je complot theoriëen maar doe dat niet omdat het jouw mening is. Dat is prima.. Ik geloof daar niet zo in en reageer meer op wat ik zie en hoor van zowel Badr als Estelle, hun gedrag en hoe ze met de zaak omgaan. Bovendien vind ik dat ze teveel handelen ter meerdere glorie van zichzelf en ze proberen het volk te misleiden..ze vallen zo vaak door de mand met dingen die niet kloppen dat wij daarover ook wel een boek kunnen schrijven..
Het boeit me op de een of andere manier dat veel mensen daar niet doorheen kunnen prikken of het gewoon niet zien...
Doe er wat mee. Er is een plekje vrij sinds Holleeder geen teksten maakt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:31 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Veel mensen vooral vrouwen gaan aan kickboxen doen (training, geen wedstrijden) juist omdat je daar een mooi figuur van krijgt en over het algemeen word je daar helemaal niet 'bulky' van (dan heb ik het even niet over de absolute top), dus ik krijg het idee dat je niet echt weet waar je het over hebt
Jij verschuilt je wel achter je mening, want als mensen vinden dat je doordraaft en vragen of het misschien een persoonlijk dingetje is dan begin je altijd te roepen dat het jouw mening is en dat je die mag hebben.
Als het je te heet onder je voeten wordt kom je opeens met het verhaal dat bekenden van jou ook met Badr te maken zouden hebben gehad en dat je je mening over Badr hier ook mede hierdoor gevormd hebt.
Eerder had je het nog over bedreigingen van Badr waar die bekenden van je mee te maken kregen omdat dingen niet gingen zoals hij dat wilde, nu zijn het opeens via-via verhalen uit het uitgaansleven en zijn het opeens vooral de vrienden van Badr die hier verantwoordelijk voor waren
Je bent aardig aan het downplayen en ik geloof er nog steeds geen fuck van
Je bent toch geinteresseeerd door deze hele zaak en wil duidelijk maken hoe de dingen zitten, dmv zoals je het zelf noemt 'gefundeerde' argumenten
Als ik dan een paar gaten schop in die fundamenten dan zou je daar toch juist graag op in moeten willen gaan als het je allemaal zo interesseert
Als het je zo boeit dat veel mensen er niet doorheenprikken zoals je zegt (ik heb die indruk totaal niet, veel mensen gaan juist af op de beeldvorming in de media) waarom prik je dan niet even door mijn verhalen heen?
Vooral als je vind dat ik doordraaf, terwijl verschillende mensen in deze reeks jou noemen als degene die doordraaft
Insteek maakt niet uit. Talent wel, maar wie weet wie er achter Schizo zit. Zou me niks verbazenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:17 schreef Leandra het volgende:
Dat was bij de Nieuwe Revu toch?
Denk niet dat die openstaan voor deze insteek
zou zo maar kunnenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Insteek maakt niet uit. Talent wel, maar wie weet wie er achter Schizo zit. Zou me niks verbazen
Een journalist van een knokblad
Ik ben niet te beroerd om voorbeelden te geven als je daar vriendelijk om vraagt hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Schizo, thanks voor de uitleg. Sorry dat je het weer uit moest leggenIk heb alleen de laatste 5 topics meegelezen en toen ging het niet over het complot.
Interessante materie, absoluut. De eerste alinea onder het SBS-plaatje, bleek die informatie ook uit de door Ficq naar buitengebrachte tapverslagen?
Wat mij betreft wordt de OP sowieso wat onder handen genomen, er staat al lang geen update meer in. Het complot-verhaal past er prima in.
Daar haal ik mijn de neus voor opquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe er wat mee. Er is een plekje vrij sinds Holleeder geen teksten maakt.
Je bent een talent
Revu en Panorama zijn van Sanoma...quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:17 schreef Leandra het volgende:
Dat was bij de Nieuwe Revu toch?
Denk niet dat die openstaan voor deze insteek
Wij van Team Badr vergeten de gevallenen die in de 1e en 2e ronde al zijn uitgeschakeld niet hoorquote:
Ik denk een oudgediende.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Insteek maakt niet uit. Talent wel, maar wie weet wie er achter Schizo zit. Zou me niks verbazen
Een journalist van een knokblad
Nee het is de schuld van Sanoma, dus uiteindelijk ook van Donald Duckquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:02 schreef Cynix ® het volgende:
Gaan we nou weer (opnieuw) de kant op dat het éigenlijk de schuld van de slachtoffers zelf is dat ze afgetuigd zijn?
Straks horen we nog dat het allemaal deel van het complot is geweestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:02 schreef Cynix ® het volgende:
Gaan we nou weer (opnieuw) de kant op dat het éigenlijk de schuld van de slachtoffers zelf is dat ze afgetuigd zijn?
Zeg er wel even bij dat je heel secuur moet zijn in je keuze en dat het volledig op eigen risico isquote:
Ik heb het altijd al gezegdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:02 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Ik blijf er toch bij dat die Everink het allemaal zelf uitgelokt heeft hoor.
Of beter gezegd door Gullit ingehuurd was om hem uit te lokken zodat ze Badr konden aanklagen.
Ik heb die patjepeeër toch al nooit vertrouwd.
Je moet een parel als Badr niet voor zo een zwijn gooien, dat gaat meestal fout.
Hij heeft sowieso al een kop als een vuistenmagneet, dus die gek moet niet opkijken als de stoppen doorslaan wanneer hij (als getrouwde man) in een alfa-hok, op het verkeerde moment, met de verkeerde dame gaat staan zoenen.
Dat is als een over-enthousiaste bal een flipperkast binnenlopen en gek opkijken wanneer de boel op tilt slaat.
Natuurwetten zijn sterker dan onszelf, heeft die gek nog nooit een docu over gorilla's gezien
Met dat voetje schjnt het ook allemaal wel mee te vallen las ik ergens, dus hij moet gewoon niet zo lopen te zeiken.
Waarschijnlijk kan hij nu permanent een scheve schaats rijden, karma is a bitch.
Ik ben ook wel eens op vakantie geweest met dat elizawashere.nl.
Elizawashere, Eliza was here... Laat die fucking Eliza dan eens die troep achter haar reet opruimen
Ik werd wakker met een opgedroogte, gebruikte tampon aan mijn voorhoofd geplakt
Nog nooit zo een kutvakantie gehad![]()
Moreel verontwaardigde hatemail kunt u sturen naar BadrHari-fan91-maar-de-winter-en-pardoel-zijn-ook-cool@skybox233.nl
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee het is de schuld van Sanoma, dus uiteindelijk ook van Donald Duck
Nee hoor, Badr is een agressief stukje tuig, en Estelle een achterlijke blonde doos.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:02 schreef Cynix ® het volgende:
Er ontgaat mij niksquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Straks horen we nog dat het allemaal deel van het complot is geweest
Zoiets zei de forrensisch psycholoog ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:48 schreef hexje het volgende:
Badr is een normale man maar door succes op jonge leeftijd is zijn zelfbeeld een (beetje) scheef.
http://pauwenwitteman.var(...)ef543dd6ae542352b922
Ja Saskia zegt dat bij Pauw & Witteman. Daarom heb ik ook de link erbij gezet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:48 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zoiets zei de forrensisch psycholoog ook
Bij jou weet ik gelukkig wel altijd waar ik aan toe ben, dat houdt het lekker overzichtelijk.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:55 schreef barca1971 het volgende:
Je zou toch kunnen verwachten dat hij daaover heen kon groeien..waarom eerst zo vaak over de schreef gaan voordat het besef er komt dat dat niet allemaal niet zomaar door de beugel kan
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk een oudgediende.
Bommie is mijn gok.
Dat zou wel humor zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:11 schreef Jappie het volgende:
Nah..tis meer dat ik niet geloof dat Bommie zich zou opwerpen om met zo veel hartstocht Badr te verdedigen. Hooguit een paar lossse posts op een avond waarop ie toch niets beters te doen zou hebben.
Verder deel ik je gevoel over dat het een oudgediende moest zijn en wat dat betreft zou Duckstad nog niets eens zo'n slechte kandidaat zijn idd.
Wil jij beweren dat Duckstad geen intrinsiek gevoelde eigen mening heeft en slechts als een mechanische impuls omgekeerd resoneert met de gangbare mening ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:
Dat laatste zie ik die eend ook wel voor aan trouwens, niet om de mening an sich, maar omdat het een andere mening is.
Nee, niet slechts, maar hij kan dat spelletje heel lang volhouden als hij daar zin in heeft.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat Duckstad geen intrinsiek gevoelde eigen mening heeft en slechts als een mechanische impuls omgekeerd resoneert met de gangbare mening ?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het wordt tijd dat Donald ook eens een broekje aantrekt. Preferably met de naam van Katrien erop natuurlijk.
Als ik het goed begrijp... is het allemaal een complot van Dagobert Duck om aan geld te komenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:32 schreef static het volgende:
Ik snap er geen flikker meer van. Iemand een synopsis van maximaal 3 regels?
Zouzou deed eerder lekker mee en werd lang niet zo belaagd als in de Badr topics, daar dook iedereen massaal op haar omdat ze het voor Badr opnamquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wel humor zijn.
Overigens dacht ik vooral aan Bommie omdat die zich waarschijnlijk kapot gelachen heeft om het gedoe om Zouzou en het dan een sport zou zijn diezelfde mening op een andere manier te verkondigen, niet zozeer uit overtuiging, maar vooral voor de lol.
Dat laatste zie ik die eend ook wel voor aan trouwens, niet om de mening an sich, maar omdat het een andere mening is.
Darn, had Deisyy toch gelijk dat het Donald was
Samona en een clubje miljonairs hebben beiden een complot gesmeden om de carriere van Badr om zeep te helpen en de relatie met Estelle ook. Eigenlijk willen ze Badr net zo kapot maken als de enkel van Koen, die eigenlijk geen slachtoffer maar dader is..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:32 schreef static het volgende:
Goed puntquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat Duckstad geen intrinsiek gevoelde eigen mening heeft en slechts als een mechanische impuls omgekeerd resoneert met de gangbare mening ?
Een van mijn persoonlijkheden schijnt een of ander autistische rls oldbie te zijn, zwaar offtopic voor de restquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:32 schreef static het volgende:
Kom jij soms van nowlive?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp... is het allemaal een complot van Dagobert Duck om aan geld te komen
Die malle eend tochquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp... is het allemaal een complot van Dagobert Duck om aan geld te komen
What's in it for them?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:41 schreef roos85 het volgende:
Samona en een clubje miljonairs hebben beiden een complot gesmeden om de carriere van Badr om zeep te helpen
Voor Samona, nieuws stories headlines en dus omzet, voor de miljonairs herstel en bevestiging van hun macht maar dat is slechts de beknopte versie...voor een uitgebreid verslag met inside informatie moet je toch echt bij die eend zijn.quote:
In mijn geval berust dat enkel op stom toeval. Als er iemand slecht is in het ontmaskeren van klonen, ben ik het wel. Of ze moeten er duimendik bovenop liggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:41 schreef schizovreemd het volgende:
Ik dacht dat jullie het allang wisten want heel in het begin hadden CC en jij het al over donald duck
Ik word weer helemaal paraquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
In mijn geval berust dat enkel op stom toeval. Als er iemand slecht is in het ontmaskeren van klonen, ben ik het wel. Of ze moeten er duimendik bovenop liggen.
Waarschijnlijk vooral rancune en zelfbevestiging.quote:
Maar zou Badr het wel gedaan kúnnen hebben of is dat volgens jou per definitie uitgesloten?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:29 schreef schizovreemd het volgende:
Van den berg is mishandeld en Badr zou erbij geweest zijn, zo hoorde hij, zelf wist hij dit zelf niet want hij had nog nooit van hem gehoord en moest zijn naam googlen.
Zo is hij waarschijnlijk, met achteraf rederneren tot de conclusie gekomen dat Badr het wel geweest moet zijn,...
Degenen die Santegoeds willen laten hangen verdienen onze onvoorwaardeljke steun.quote:Er breekt 'en passant' binnen de telegraaf ook nog een machtstrijd uit over Badr, omdat de miljonairsbende een bevriende telegraafjournalist (niet van den Heuvel) gebruiken in hun offensief tegen Badr en zijn omgeving en dus ook Santegoeds willen laten hangen,...
Feiten? Welke? Je bent volgens mij nergens live bij geweest. En hebt vast ook niet persoonlijk met daders of getuigen gesproken. Er is ook nog geen rechtszaak geweest en iedereen kan in principe wel in zijn eigen voordeel hebben gelogen. Maar trek gerust je conclusies.quote:Ik trek hier en daar mijn eigen conclusies op basis van de feiten, zoals die naar buiten zijn gekomen, en gefundeerde argumenten.
Er zijn meer aanwijzingen voor, het over en weer lekken van beiden kampen vanuit de telegraaf bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:59 schreef eskil het volgende:
En deze complot theorieen zouden zijn ontstaan naar aanleiding van de opgenomen telefoongesprekken ( hij moet hangen) van Koen en (weet zijn naam niet meer) vriend? Wat Ficq heeft gebruikt bij de pro-forma zitting? Daar werd in een uitzending van PenW de advocaat van Everink mee geconfronteerd en hij zei toen, dat was maar een heel klein stukje van een lang gesprek en dat de rest ter sprake zou komen tijdens de rechtzaak. Kreeg het gevoel dat het stukje van dat hangen dus uit zijn context was getrokken. We zullen het meemaken
Het gaat meer om waarheidsvinding en bewijs.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar zou Badr het wel gedaan kúnnen hebben of is dat volgens jou per definitie uitgesloten?
Be carefull what you wish for... vooral als SHO-modquote:Degenen die Santegoeds willen laten hangen verdienen onze onvoorwaardeljke steun.
Het is een feit dat het in de tapverslagen staat dat er een telegraaf-journalist in kamp Everink zit die zijn collega Santegoeds wil laten hangen en het is ook een feit dat dat de miljonairsbende in de media heel belastend en veel zekerder waren tegen Badr dan in hun verklaringen naar de politie en zelfs in die verklaringen zijn nog verschillende gradaties te onderscheiden.quote:Feiten? Welke? Je bent volgens mij nergens live bij geweest. En hebt vast ook niet persoonlijk met daders of getuigen gesproken. Er is ook nog geen rechtszaak geweest en iedereen kan in principe wel in zijn eigen voordeel hebben gelogen. Maar trek gerust je conclusies.
Zou je me die quote kunnen tonen, ik herinner me dat niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:16 schreef schizovreemd het volgende:
...ik kan er ook wel zonder dat ik ergens bij geweest ben en niemand gesproken heb gaan concluderen dat het Badr wel moet zijn want dat is een Marokkaan en die schoppen altijd met z'n allen mensen in elkaar, zoals ik jouw heb zien roepen![]()
Ah het lijkt te kunnen...nu maar hopen dat het niet ergens in de kleine regeltjes van een faq verboden is.quote:
Ik heb het bericht al iets aangepast om te voorkomen dat je gestenigd wordt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef Cynix ® het volgende:
Iets gaat er niet goed. En dat ligt niet aan mij.
Reken maar van yes..Ruud is tegen die tijd 2 nieuwe exen en 4 kinderen rijker als je de maths doet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:15 schreef Leandra het volgende:
Valentijnsdag 2021... Als deze gate dan nog loopt hoeft Ruud vast geen alimentatie meer te betalen
Die kans is idd groot, ik bedoelde eigenlijk aan Estellequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Reken maar van yes..Ruud is tegen die tijd 2 nieuwe exen en 4 kinderen rijker als je de maths doet.
Ik heb iets gemist, geloof ik. Sanoma ???? Ik loop achter.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:16 schreef schizovreemd het volgende:
Oh lees je het nu wel?
[..]
-knip-
Maar wat mij betreft mag deze stro-man van Sanoma ook wel moven uit kamp Badr [ afbeelding ]
-knip-
Met de vriendelijke groeten van Donald Duckquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, geloof ik. Sanoma ???? Ik loop achter.
Donald Duck?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de vriendelijke groeten van Donald Duck
O. Even opzoeken dan.quote:
Jammer genoeg kan ik het niet terug vinden, maar ik dacht toch dat jij het was.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou je me die quote kunnen tonen, ik herinner me dat niet?
Ik sluit niet uit dat ik gezegd heb dat ik denk dat Badr schuldig is. Maar vast niet dat ik zou vinden dat Marokkanen dat nou eenmaal altijd doen.
Ja die hebben een flinke vinger in de pap in media-land en gebruiken deze hele gate om oplage's en kijkcijfers te verhogen... Illuminatiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, geloof ik. Sanoma ???? Ik loop achter.
Jij wist het zeker ook nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de vriendelijke groeten van Donald Duck
Kan je dat uitleggen?quote:
O. klinkt spannend.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:30 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja die hebben een flinke vinger in de pap in media-land en gebruiken deze hele gate om oplage's en kijkcijfers te verhogen... Illuminati![]()
De onderste steen moet boven komen!
En dan kom je al weer snel uit bij de vrijmetselarij
Para blijf je zekerquote:
Kom maar opquote:Op zondag 24 maart 2013 00:30 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja die hebben een flinke vinger in de pap in media-land en gebruiken deze hele gate om oplage's en kijkcijfers te verhogen... Illuminati![]()
De onderste steen moet boven komen!
En dan kom je al weer snel uit bij de vrijmetselarij
Nee, ik kletste maar wat in de ruimte toen ik over Donald Duck begonquote:
Dat komt van de altijd objectieve journalistequote:
quote:Badr zou namelijk met zijn notoire en beruchte broertje, alsmede vele neefjes, Koen hebben aangevallen.
Ferhat probeerde Koen te redden van het groepje met minstens 3 maar hoogstwaarschijnlijk 5 a 6 Marokkanen
Ik heb al het harde werk al gedaanquote:Op zondag 24 maart 2013 18:21 schreef Leandra het volgende:
3 kanten zelfs, want Olivier Fuyk is die broer van die ex die nog twee keer genoemd wordt.
En een link naar de bron zou wel handig zijn, kunnen we zelf even kijken of de bron serieus genomen kan worden of van de categorie Dankbaar/Kat/Vrijland is.
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:30 schreef barca1971 het volgende:
Papa Mike is toch echt geen schatje..Badr zou er oed aan doen ook met hem te kappen als hij echt schoon schip wil maken, niet dat hij dat gaat doen natuurlijk![]()
http://www.misdaadjournal(...)akhoornbrandeis.html
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:43 schreef schizovreemd het volgende:
In die mokkelszaak is maandenlang getapt en zelfs geobserveerd, het dossier telt duizenden pagina's omdat justitie hem ervan verdacht werd een belangrijke schakel in de onderwereld te zijn
Wat totaal niet hardgemaakt kon worden.
Dat is toch weer een ander artikel? Als je nu gewoon steeds even de bron onder artikeltjes plaatst, is iedereen tevreden.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:05 schreef barca1971 het volgende:
deze is van 1 maart, staat onderaan wel dat Hari hem nu aan de kant heeft gezet..
http://www.at5.nl/artikel(...)-hari-in-dopingbende
Je vergat een stukje te quoten...quote:Op zondag 24 maart 2013 20:13 schreef barca1971 het volgende:
klopt, sorry, het eerste stukje komt van
www.camilleri.nl
quote:Het is de kritische lezer inmiddels wel bekend dat bij uitgeverij Sanoma, in het bijzonder aan de burelen van weekblad Panorama, journalisten van wel heel bijzonder allooi werkzaam zijn.
Ik word weer helemaal paraquote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist.
Ik dacht even dat het aan mij lag, maar 3 woorden foutloos achterelkaar typen blijkt zelfs voor sommige journalisten een hele opgave.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:51 schreef Copycat het volgende:
Het hele 'artikel' hangt van de kromme zinnen en slordigheden aan elkaar.
Nu is alleen nog de vraag bij wie de rechterlijke macht in de tas zit. Het is zelfs nog maar de vraag of we dat ooit te weten komen. Ik zie nog gebeuren dat een aantal voorvallen verjaard is voordat het tot een rechtszaak had kunnen komen.quote:
Ja ik wist dat er snelrecht bestond, maar langzaamrecht kon ik ook nog niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nu is alleen nog de vraag bij wie de rechterlijke macht in de tas zit. Het is zelfs nog maar de vraag of we dat ooit te weten komen. Ik zie nog gebeuren dat een aantal voorvallen verjaard is voordat het tot een rechtszaak had kunnen komen.
Extelle wil de alimentatie wel vast geregeld hebben voor het geval de grootse en meeslepende liefde over is, verwacht ikquote:
Dan zal ze eerst eens moeten beginnen met eten, waarschijnlijk menstrueert ze niet eens meer met die dunne beentjesquote:Op donderdag 4 april 2013 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Extelle wil de alimentatie wel vast geregeld hebben voor het geval de grootse en meeslepende liefde over is, verwacht ik
Ik dacht eerst door de toon dat onze beroepskwijl dit had geschreven vanuit zijn onvoorwaardelijke liefde-scenario, maar toen had ik door dat dit niet de Prive was.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:05 schreef utrecht1970 het volgende:
geen badr monopolie meer voor evert santegoeds? Of verslaat hij de reportage vanuit de bahama's
bronquote:Nieuwe getuigen: Hari sloeg niet
door John van den Heuvel
AMSTERDAM, zaterdag
Anderhalf jaar na de zware mishandeling van Club Air-eigenaar Jeroen van den Berg heeft Badr Hari plotseling meerdere nieuwe getuigen naar voren geschoven die beweren dat de vechtsporter niet degene was die Van den Berg in elkaar sloeg.
De Amsterdamse recherche onderzoekt sinds kort de betrouwbaarheid van deze verklaringen. De nieuwe getuigen zullen ook nog door de rechtercommissaris aan de tand worden gevoeld.
Jeroen van den Berg blijft erbij dat Hari hem in de club in elkaar heeft geslagen en in het gezicht heeft geschopt, waarbij hij zijn voortanden verloor. De aanleiding was volgens Van den Berg futiel: iemand uit een groepje dat hij door de club leidde, had bij het passeren een hand op Hari’s schouder gelegd.
„Voor ik het weet, haalt hij uit, in mijn gezicht. Ik val op de grond en word op mijn knieën wakker”, zegt Van den Berg. „Als ik mijn hoofd opricht, schopt-ie me vol in mijn gezicht. Mijn tanden breken af, mijn oogkassen kleuren later blauw.”
Na de zware mishandeling, vorig jaar juli, spraken de uitbaters van Air met Hari af dat ze geen aangifte zouden doen als de kickbokser voortaan wegbleef. Na de mishandeling door Hari van zijn vriend Koen Everink besloot Van den Berg alsnog aangifte te doen. Ook een Italiaanse kennis van Van den Berg deed aangifte van klappen.
„Nu komt Badr Hari plotseling met getuigen die zeggen dat hun vriend er niets mee te maken heeft”, aldus een verbolgen Van den Berg. „Nog even en ik heb mezelf gebroken tanden geslagen.” Eerder al schoof Badr Hari zijn broer als dader naar voren.
Het is ook helemaal niet doorzichtig of zo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ah! De K1 knaken zijn goed besteed zie ik
Hebben ze vast in een gezellig restaurantje besproken..quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet doorzichtig of zo.
Holthuis zit er kennelijk net zo diep in.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:36 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik dacht eerst door de toon dat onze beroepskwijl dit had geschreven vanuit zijn onvoorwaardelijke liefde-scenario, maar toen had ik door dat dit niet de Prive was.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:50 schreef Mylene het volgende:
Van den Berg. „Nog even en ik heb mezelf gebroken tanden geslagen.”
Maar die had dus geen zin om te brommen.quote:Eerder al schoof Badr Hari zijn broer als dader naar voren.
Alsof heur haar nat mag wordenquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:05 schreef barca1971 het volgende:
Ow ja was ik ff vergeten..waarom zien wij dat aureooltje dan niet ? Is ie vast verloren met zwemmen op de Bahama's..Estelle probeert het op te duiken zodat we het allemaal kunnen zien..
Nou, peroxidebadje, botoxkuurtje, de boel strak trekken, hoogtezonnetje, dan natuurlijk nog enige lobotomie en een beetje gezien worden op de PC Hooft en wie weet maak je ook een kans.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:08 schreef Ole het volgende:
Ik vind het zó romantisch allemaal![]()
Ik ben gewoon jaloers!
Dat heeft Zouzou altijd al gezegd....quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:08 schreef Ole het volgende:
Ik vind het zó romantisch allemaal![]()
Ik ben gewoon jaloers!
Dat klinkt wel wat vermoeiend hoor Cynix.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, peroxidebadje, botoxkuurtje, de boel strak trekken, hoogtezonnetje, dan natuurlijk nog enige lobotomie en een beetje gezien worden op de PC Hooft en wie weet maak je ook een kans.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft Zouzou altijd al gezegd....
Het moet wel een geruststelling zijn dat je er nu eindelijk zelf ook achter bent
Mja, ben wel totaal het tegenovergestelde: Ik heb donker haar, ben klein, ben niet zo slank, heb een aardige opleiding, aardige baan, kan voor mezelf zorgen..quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:59 schreef barca1971 het volgende:
concurrentie voor Stellemans ..zal ze leuk vinden
Ik vind dat helemaal niet zo plotseling, eerder had hij al aangegeven dat hij daar niet verantwoordelijk voor is en wees zelfs degene aan die had wel gedaan had, maar als de politie daar niks mee doet dan vind ik het vrij logisch dat hij er dan aanvullende getuige voor naar voren schuift.quote:Nieuwe getuigen: Hari sloeg niet
door John van den Heuvel
AMSTERDAM, zaterdag
Anderhalf jaar na de zware mishandeling van Club Air-eigenaar Jeroen van den Berg heeft Badr Hari plotseling meerdere nieuwe getuigen naar voren geschoven die beweren dat de vechtsporter niet degene was die Van den Berg in elkaar sloeg.
Het is goed dat de recherche en de RC hier nu wel onderzoek naar doen.quote:De Amsterdamse recherche onderzoekt sinds kort de betrouwbaarheid van deze verklaringen. De nieuwe getuigen zullen ook nog door de rechtercommissaris aan de tand worden gevoeld.
Daar waar Everink inmiddels al flink is ingebonden blijft van den Berg maar volhouden in zijn belastende verklaringen.quote:Jeroen van den Berg blijft erbij dat Hari hem in de club in elkaar heeft geslagen en in het gezicht heeft geschopt, waarbij hij zijn voortanden verloor. De aanleiding was volgens Van den Berg futiel: iemand uit een groepje dat hij door de club leidde, had bij het passeren een hand op Hari’s schouder gelegd.
„Voor ik het weet, haalt hij uit, in mijn gezicht. Ik val op de grond en word op mijn knieën wakker”, zegt Van den Berg. „Als ik mijn hoofd opricht, schopt-ie me vol in mijn gezicht. Mijn tanden breken af, mijn oogkassen kleuren later blauw.”
Zoals ik eerder al aangaf vind ik het helemaal niet zo plotseling dat Badr hier nu mee komt.quote:„Nu komt Badr Hari plotseling met getuigen die zeggen dat hun vriend er niets mee te maken heeft”, aldus een verbolgen Van den Berg. „Nog even en ik heb mezelf gebroken tanden geslagen.” Eerder al schoof Badr Hari zijn broer als dader naar voren.
Wat een onzin weer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:49 schreef barca1971 het volgende:
Heel veel mensen wisten voordat Badr wat met Estelle had niet wie hij was
eens! static wel want K1 fanquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:09 schreef barca1971 het volgende:
Dat is geen onzin...maar een feit...niet het hele land wist wie hij was
nou! zeg dat niet te hard hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:21 schreef Leandra het volgende:
Er zijn vast ook mensen die niet weten wie Jeroen Dijsselbloem is, maar dat wil niet zeggen dat hij pas bekend wordt als hij verkering met Linda de Mol krijgt.
Jij als SHO-mod had hem ook al moeten kennen van de geruchten uit de tijd dat hij een "vriendschap" met Ramona Sneijder had.quote:
die had ik gemistquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij als SHO-mod had hem ook al moeten kennen van de geruchten uit de tijd dat hij een "vriendschap" met Ramona Sneijder had.
Ja, dat komt waarschijnlijk door het gebrek aan publiciteit in de zaak.... ze konden het niet weten immers.quote:Op zondag 7 april 2013 11:00 schreef eskil het volgende:
Raar hoor dat die getuigen nu pas van zich laten horen!
Nog veel meer mensen wisten niet wie Estelle was voordat ze met Badr ging.... dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:49 schreef barca1971 het volgende:
[quote]
Heel veel mensen wisten voordat Badr wat met Estelle had niet wie hij was,
Dat zal nog moeten blijken, voorlopig heeft hij nog maar 1 veroordeling op zijn naam staan en dat is toch niet veel te noemen.quote:vandaar dat hij ook zo vaak zijn gang kon gaan.
Hij schijnt hem gegoogled te hebben, hij heeft hem toen herkend en zeer waarschijnlijk een hoop agressieve beelden van Badr als kickboxer gezien en toen is in zijn hoofd waarschijnlijk het idee ontstaan dat hij in elkaar geslagen is door de wereldkampioen kickboxen, wat een mooier verhaal is dan, dat je in elkaar bent geslagen maar je weet niet precies door wie, maar de wereldkampioen kickboxen was erbij.quote:Het zou zomaar kunnen dat ook bij Jeroen destijds de naam Badr Hari niet bekend was en dat hem dat later duidelijk werd.
Het gaat erom dat van den Berg in zijn aangifte zegt dat hij de schoppen en klappen niet heeft zien aankomen, dan kan je je eigen suf googlen maar daar zul je nooit de dader mee gaan vinden.quote:Daar zie ik niet echt iets verkeerds in. Ik heb laatst ook moeten getuigen voor een mishandeling bij mij voor de deur. De dader kende ik niet, ook niet van naam, maar door de acurate beschrijving klopte de naam bij de persoon die ik beschreef.
Dat is helemaal niet zo raar
Vergeet niet dat die oude 'vrienden'club van Badr geen personen zijn die uit hunzelf heel snel contact met de politie zoeken.quote:Op zondag 7 april 2013 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat komt waarschijnlijk door het gebrek aan publiciteit in de zaak.... ze konden het niet weten immers.
Wat kijkt ze lief en trots naar hem he, vind je ook nietquote:Op zondag 7 april 2013 18:14 schreef barca1971 het volgende:
Er is haar maar 1 iemand een haatmantra uit aan het voeren en it aint me
Of ze is hartsikke scheel.quote:Op zondag 7 april 2013 18:26 schreef barca1971 het volgende:
Ik weet niet of ze naar hem kijkt hoor of gewoon naar iemand die links van Badr staat : )
Ze kijkt heel lief en trots uit haar ooghoeken jaquote:
Wij? Heb je last van een koningscomplex of zo?quote:Op zondag 7 april 2013 17:56 schreef schizovreemd het volgende:
maar wij van team-Badr bewaken in dit topic de Badr-love
kruip maar weer onder een grote steen, bij voorkeur een vallende...quote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef barca1971 het volgende:
Ik zou ook heel trots zijn als ik een kind op de wereld had gezet die mensen zonder pardon in elkaar mept op schopt..dan zou ik het echt goed gedaan hebben ja...
mmm..ze heeft zelfs 2 van die kinderenA-PE-TROTS zou ik zijn ja
Ja dat ding op de dam verpest behoorlijk mijn uitzichtquote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je last van een koningscomplex of zo?
Ik lees helemaal niemand die jouw Badr-liefde deelt, dus het 'wij' is een tikkie overbodigquote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja dat ding op de dam verpest behoorlijk mijn uitzicht
Mijn hele team is een beetje uitgedundquote:Op zondag 7 april 2013 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik lees helemaal niemand die jouw Badr-liefde deelt, dus het 'wij' is een tikkie overbodig
Uitgedund? Sinds de ban van MamaHari zouzou bedoel je? Want meer medestanders heb ik niet gezien...quote:Op zondag 7 april 2013 19:02 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Mijn hele team is een beetje uitgedund
Maar team-Badr still standing strong
We hadden ook nog Simpelientjequote:Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Uitgedund? Sinds de ban van MamaHari zouzou bedoel je? Want meer medestanders heb ik niet gezien...
Dat mag natuurlijk, maar is dat vooral omdát je er vrijwel alleen in staat en je in deze reeks wat tegenwicht wilt geven of geloof je écht in zijn volledige onschuld?quote:
Een beetje tegenwicht kan nooit kwaad.quote:Op zondag 7 april 2013 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Dat mag natuurlijk, maar is dat vooral omdát je er vrijwel alleen in staat en je in deze reeks wat tegenwicht wilt geven of geloof je écht in zijn volledige onschuld?
Ik volg hem al een heel lang en ik moest soms erg lachen over het beeld wat mensen van hem hadden, ze hadden geen idee wat voor een wereldster het is en dachten dat hij bekend was geworden door Estelle, toen Charlie Sheen in zijn tv-show een grap over hem maakte drong het geloof ik langzaam door dat hij toch wel bekend moet zijn.quote:Is het niet op zijn minst wel erg toevallig dat iedereen, behalve Estelle, die te dicht in zijn buurt is geweest tanden mist of blauw-zwarte oogkassen heeft?
nou, nou, nouquote:Op maandag 8 april 2013 08:49 schreef barca1971 het volgende:
Het blijft nog steeds zo dat een groot deel van ons land hem toch echt niet kende en daar pas achter kwamen door zijn relatie met Estelle en het feit dat jij mensen die een andere mening zijn toegedaan of niet mee willen gaan in jouw blinde adoratie voor Badr,of je complot theorieën, meteen agressief benaderd laat miss wel blijken dat ook jij een agressief tintje in je hebt. Miss is dat wel de reden dat jij hem zo goed begrijpt. Ik kan anders niet begrijpen hoe je het gedrag én maar liefst 9 delicten die achter zijn naam lijken te staan, maar goed blijft praten.een vrouw een blauw oog slaan, een huis in brand steken, iemand aanrijden, mensen intimideren, in elkaar slaan of afkopen in ruil om geen aangifte te doen etc etc. Als het nou bij 1 incident zou zijn gebleven, ok, dan mag je t voor iemand op blijven nemen. Maar iemand die keer op keer iets aan zijn broek heeft hangen, daar hebben veel mensen op een gegeven moment wel een beetje genoeg van...
Ja, maar, dat doet hij anders nooit..of...ja maar hij is echt wel sympathiek. De zaak bagatelliseren is de oorzaak van al het kwaad en ellende in de wereld. Het feit dat jij ook niet geschokt lijkt te zijn, of het mensen kwalijk neemt die dat wel lijken te zijn,zegt ook al genoeg.
Ja ik ben in het echt kei en woest agressief, dus ik zou maar oppassenquote:Op maandag 8 april 2013 08:49 schreef barca1971 het volgende:
Het blijft nog steeds zo dat een groot deel van ons land hem toch echt niet kende en daar pas achter kwamen door zijn relatie met Estelle en het feit dat jij mensen die een andere mening zijn toegedaan of niet mee willen gaan in jouw blinde adoratie voor Badr,of je complot theorieën, meteen agressief benaderd laat miss wel blijken dat ook jij een agressief tintje in je hebt. Miss is dat wel de reden dat jij hem zo goed begrijpt.
Het waar rook is moet vuur zijn principe, houdt gelukkig voor de rechter geen standquote:Ik kan anders niet begrijpen hoe je het gedrag én maar liefst 9 delicten die achter zijn naam lijken te staan, maar goed blijft praten.een vrouw een blauw oog slaan, een huis in brand steken, iemand aanrijden, mensen intimideren, in elkaar slaan of afkopen in ruil om geen aangifte te doen etc etc. Als het nou bij 1 incident zou zijn gebleven, ok, dan mag je t voor iemand op blijven nemen. Maar iemand die keer op keer iets aan zijn broek heeft hangen,
Er zijn ook andere dingen waar mensen op een gegeven moment een beetje genoeg van kunnen krijgen...quote:daar hebben veel mensen op een gegeven moment wel een beetje genoeg van...
Zo had ik het nog nooit bekeken, ik denk dat je hier wel een goed punt hebtquote:Ja, maar, dat doet hij anders nooit..of...ja maar hij is echt wel sympathiek. De zaak bagatelliseren is de oorzaak van al het kwaad en ellende in de wereld. Het feit dat jij ook niet geschokt lijkt te zijn, of het mensen kwalijk neemt die dat wel lijken te zijn,zegt ook al genoeg.
Na een korte blik in je posthistorie zag ik dat jij tegenwoordig vooral de diepte induikt en je vooral specialiseerd in het filosofische gebeuren, dus ik wist niet of ik je zomaar ongegeneerd onder ons team kon scharen, want ik snap dat het voor jou ook even schakelen moet zijnquote:
Die indruk had ik eigenlijk van Barcaquote:Op maandag 8 april 2013 13:18 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
nou, nou, nou
Ik had altijd stellig de indruk dat schizo gewoon aan het trollen was en dat zelf ook een keertje toegaf. Best vermakelijk soms ook nog..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
Ik krijg het gevoel alweer een beetje terug, tegen de tijd dat het proces begint zal ik in een bloedvorm verkerenquote:
Mwa ach, filosofie is een uit de hand gelopen hobby zullen we maar zeggen maar als ik de lijn van mijn uitspraken al daar volg wie ben ik dan om te oordelen...staat er niet geschreven: "Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt" ...of: "wie zonder zonde is werpe de eerste steen".quote:Op maandag 8 april 2013 15:20 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Na een korte blik in je posthistorie zag ik dat jij tegenwoordig vooral de diepte induikt en je vooral specialiseerd in het filosofische gebeuren, dus ik wist niet of ik je zomaar ongegeneerd onder ons team kon scharen, want ik snap dat het voor jou ook even schakelen moet zijn
Ja kijk dat bedoelde ik met schakelenquote:Op maandag 8 april 2013 18:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mwa ach, filosofie is een uit de hand gelopen hobby zullen we maar zeggen maar als ik de lijn van mijn uitspraken al daar volg wie ben ik dan om te oordelen...staat er niet geschreven: "Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt" ...of: "wie zonder zonde is werpe de eerste steen".
Welnu; zonder zonde ben ik zeer zeker niet dus alleen al voor mijn eigen zieleheil zou ik er goed aan doen mij bij team Badr te scharen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
Badr heeft eigenlijk best wel een rare neus, met die bril lijkt het wel zo'n ding van de feestwinkelquote:Op zondag 7 april 2013 18:22 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wat kijkt ze lief en trots naar hem he, vind je ook niet![]()
[ afbeelding ]
Dat is waarschijnlijk de ware reden dat hij met Estelle gaatquote:Op maandag 8 april 2013 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Badr heeft eigenlijk best wel een rare neus, met die bril lijkt het wel zo'n ding van de feestwinkel
Dan zal ik ook maar een beetje kleur bekennenquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 21:02 schreef Flow3r het volgende:
Badr heeft eigenlijk best wel een rare neus, met die bril lijkt het wel zo'n ding van de feestwinkel
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:46 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dan zal ik ook maar een beetje kleur bekennen
Kan mijn naam nog verandert worden in schizovreend
Met dank aan de nachtzuster.
Ik heb geen idee, maar moest even aan haar denken omdat zij volgens mij dat user-icoon ooit voor me in elkaar geknutseld heeftquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leest NZ mee?
* Leandra zwaait naar NZ![]()
Barca toch niet?quote:
Daar gebeurt het tegenwoordig. Misschien kun jij op een creatieve manier Badrs verantwoordelijk in deze gate integreren. Hier is t zoquote:Op woensdag 10 april 2013 15:37 schreef barca1971 het volgende:
ben jij mal..wat heb ik daar te zoeken???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |