abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO zondag 7 april 2013 @ 11:13:01 #251
22592 crew  Ole
pi_124980839
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij als SHO-mod had hem ook al moeten kennen van de geruchten uit de tijd dat hij een "vriendschap" met Ramona Sneijder had.
die had ik gemist :@
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 7 april 2013 @ 11:37:12 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124981327
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:00 schreef eskil het volgende:
Raar hoor dat die getuigen nu pas van zich laten horen!
Ja, dat komt waarschijnlijk door het gebrek aan publiciteit in de zaak.... ze konden het niet weten immers.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 april 2013 @ 11:37:46 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124981342
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 11:13 schreef Ole het volgende:

[..]

die had ik gemist :@
:D :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 7 april 2013 @ 17:56:04 #254
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124995822
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:49 schreef barca1971 het volgende:
[quote]
Heel veel mensen wisten voordat Badr wat met Estelle had niet wie hij was,
Nog veel meer mensen wisten niet wie Estelle was voordat ze met Badr ging.... dus :?
quote:
vandaar dat hij ook zo vaak zijn gang kon gaan.
Dat zal nog moeten blijken, voorlopig heeft hij nog maar 1 veroordeling op zijn naam staan en dat is toch niet veel te noemen.
De meeste oude zaken die later zijn toegevoegd in de aanklacht, zijn zaken die eerder niet eens voor de rechter kwamen wegens gebrek aan bewijs, dat deze zijn toegevoegd lijkt eerder met het doel te zijn om de zware middelen die zijn ingezet te rechtvaardigen, maar vooralsnog is er geen enkel bewijs dat hij een ABCer zou zijn en lijkt het er sterk op dat het veel te overdreven was om een blik van 15 rechercheurs van team zware criminaliteit open te trekken en deze de zaak van de normale recherche over te laten nemen..

Jouw aanname dat hij zijn gang kon gaan omdat hij niet bij veel mensen bekend was, snijdt ongeveer evenveel hout als een botte afgesleten tandenborstel.
Als je niet bekend bent kun je dus je gang gaan, moet ik dat zien als een omgekeerde vorm van klassejustitie?
Volgens die theorie zouden de gevangenissen toch vol moeten zitten met BNers? :+

Komt nog bij dat hij toen in het uitgaansleven, waar zich een onevenredig groot percentage alfa-mannetjes in bevinden een grotere bekendheid geniet dan onder het gemiddelde publiek.
Volgens de WInter zouden deze alfa-mannen zich in hun positie bedreigd voelen zodra Badr in hun buurt komt en volgens die theorie zou het waarschijnlijker zijn dat met zoveel getuigen erbij eerder mensen zouden opstaan die het verhaal van van den Berg zouden ondersteunen.
quote:
Het zou zomaar kunnen dat ook bij Jeroen destijds de naam Badr Hari niet bekend was en dat hem dat later duidelijk werd.
Hij schijnt hem gegoogled te hebben, hij heeft hem toen herkend en zeer waarschijnlijk een hoop agressieve beelden van Badr als kickboxer gezien en toen is in zijn hoofd waarschijnlijk het idee ontstaan dat hij in elkaar geslagen is door de wereldkampioen kickboxen, wat een mooier verhaal is dan, dat je in elkaar bent geslagen maar je weet niet precies door wie, maar de wereldkampioen kickboxen was erbij.
Dit stukje uit de tapverslagen sterkt mij in deze mening...

Jeroen: Het is heel duidelijk dat hij het is, heel duidelijk, het is ook geen toeval dat hij altijd waar dit soort dingen gebeuren aanwezig is.

Daar waar hij in de media zo stellig beweerd dat Badr de dader is, impliceert hij hier in een vertrouwelijk gesprek dat hij daar helemaal niet zeker van is, maar het gevoel heeft dat het het wel moet zijn omdat hij erbij aanwezig is.
Als hij zeker wist dat Badr het bij hem geweest zou zijn, dan zou je eerder een reactie verwachten als, ik weet toch hoe hij is, ik heb gezien hoe hij tegen mij tekeer ging.
Maar ookal was hij er wel zeker van, dan kan hij natuurlijk nooit met zekerheid zeggen dat hij het bij Everink ook was, dus hij zit Everink (die zelf ook zegt er niet zeker van te zijn) hier overduidelijk te manipuleren en in het complot te betrekken.

Ik vind de lezing van Badr zelf helemaal niet zo onaannemelijk

Hari erkent dat hij tegen Van den Berg heeft geprotesteerd, omdat die 'als een trein door de menigte kwam', tegen hem aanliep en 'brutaal' en 'bijdehand' deed maar Hari zegt dat twee anderen hem vervolgens hebben geslagen en geschopt.

Het kan best zijn dat die volgevreten miljonair breed-uit als king of his castle door zijn zaak loopt en zich gesterkt voelt door zijn portiers en met een arrogantie van heb ik jou daar (het heet niet voor niks club air vergeet dat niet) en opeens een paar voor hem onbekende Marokkaanse alfamannetjes in de drukte tegen het lijf loopt en dan arrogant en bijdehand gaat doen van ik ben de eigenaar en ik kan de portiers er wel even bijhalen (lees ik laat je eruit zetten).
Het kan best zijn dat als Badr dan ook nog eens bij zijn schouder word gepakt zijn broer denkt van wie denk jij wel niet dat je bent en tegen wie denk je dat je het hebt en hem een knal geeft, dat kan je met een beetje kwade wil de over-agressieve variant van broederliefde noemen.
Had de recherche het onverhoopt toch nog bij het goede eind :P
quote:
Daar zie ik niet echt iets verkeerds in. Ik heb laatst ook moeten getuigen voor een mishandeling bij mij voor de deur. De dader kende ik niet, ook niet van naam, maar door de acurate beschrijving klopte de naam bij de persoon die ik beschreef.
Dat is helemaal niet zo raar
Het gaat erom dat van den Berg in zijn aangifte zegt dat hij de schoppen en klappen niet heeft zien aankomen, dan kan je je eigen suf googlen maar daar zul je nooit de dader mee gaan vinden.

Maar jij vindt het allemaal niet raar, dus jouw kennende heb je dan waarschijnlijk ook gewoon ongezien bij de politie lopen te verklaren dat het een Marrokaan was.

Sorry dat ik je af en toe stoor in je haatmantra, want ik weet van je haat-fetisj, maar wij van team-Badr bewaken in dit topic de Badr-love :+

Team Badr FTW w/
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  zondag 7 april 2013 @ 17:58:24 #255
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124995913
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat komt waarschijnlijk door het gebrek aan publiciteit in de zaak.... ze konden het niet weten immers.
Vergeet niet dat die oude 'vrienden'club van Badr geen personen zijn die uit hunzelf heel snel contact met de politie zoeken.

Het valt mij trouwens alweer mee dat hij niet gelijk weer is opgepakt...
Hij mocht toch helemaal geen contact met getuigen hebben :o
  zondag 7 april 2013 @ 18:14:56 #256
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124996638
Er is haar maar 1 iemand een haatmantra uit aan het voeren en it aint me :P
  zondag 7 april 2013 @ 18:22:53 #257
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124996960
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:14 schreef barca1971 het volgende:
Er is haar maar 1 iemand een haatmantra uit aan het voeren en it aint me :P
Wat kijkt ze lief en trots naar hem he, vind je ook niet (8>

zondag 7 april 2013 @ 18:26:26 #258
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124997118
Ik weet niet of ze naar hem kijkt hoor of gewoon naar iemand die links van Badr staat : )
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 18:30:34 #259
184769 crew  Deisyy
pi_124997295
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:26 schreef barca1971 het volgende:
Ik weet niet of ze naar hem kijkt hoor of gewoon naar iemand die links van Badr staat : )
Of ze is hartsikke scheel.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 7 april 2013 @ 18:47:01 #260
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124997922
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 18:30 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Of ze is hartsikke scheel.
Ze kijkt heel lief en trots uit haar ooghoeken ja }:|
Wat heel iets anders is dan een hoek op je oog ;)

FF dimmen nu, voordat dit gigantisch uit de klauwspuien gaat lopen :+
  zondag 7 april 2013 @ 18:51:04 #261
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124998088
Ik zou ook heel trots zijn als ik een kind op de wereld had gezet die mensen zonder pardon in elkaar mept op schopt..dan zou ik het echt goed gedaan hebben ja...

mmm..ze heeft zelfs 2 van die kinderen ^O^ A-PE-TROTS zou ik zijn ja
  † In Memoriam † zondag 7 april 2013 @ 18:54:03 #262
43556 miss_dynastie
pi_124998218
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 17:56 schreef schizovreemd het volgende:
maar wij van team-Badr bewaken in dit topic de Badr-love
Wij? Heb je last van een koningscomplex of zo? w/
  zondag 7 april 2013 @ 18:56:53 #263
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124998345
Ik denk dat hij graag door de familie van Badr geadopteerd wil worden, kan hij nog dichter bij zijn held zijn..of Estelle moet het goed vinden dat je tussen hen in mag komen liggen *)
  zondag 7 april 2013 @ 18:58:04 #264
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124998398
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef barca1971 het volgende:
Ik zou ook heel trots zijn als ik een kind op de wereld had gezet die mensen zonder pardon in elkaar mept op schopt..dan zou ik het echt goed gedaan hebben ja...

mmm..ze heeft zelfs 2 van die kinderen ^O^ A-PE-TROTS zou ik zijn ja
kruip maar weer onder een grote steen, bij voorkeur een vallende...
Je bent de as van alle ellende, een rondpostende selffullfilling prophecy die erom schreeuwt om afgebrand te worden.

Je bent nu dus al de as van al het kwaad voordat ik je afgefikt heb. Zo makkelijk dit 8-)
  zondag 7 april 2013 @ 18:59:09 #265
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124998448
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heb je last van een koningscomplex of zo? w/
Ja dat ding op de dam verpest behoorlijk mijn uitzicht :?
  † In Memoriam † zondag 7 april 2013 @ 19:01:16 #266
43556 miss_dynastie
pi_124998538
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ja dat ding op de dam verpest behoorlijk mijn uitzicht :?
Ik lees helemaal niemand die jouw Badr-liefde deelt, dus het 'wij' is een tikkie overbodig :Y)
  zondag 7 april 2013 @ 19:02:38 #267
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124998590
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik lees helemaal niemand die jouw Badr-liefde deelt, dus het 'wij' is een tikkie overbodig :Y)
Mijn hele team is een beetje uitgedund :{
Maar team-Badr still standing strong w/
  † In Memoriam † zondag 7 april 2013 @ 19:03:23 #268
43556 miss_dynastie
pi_124998618
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:02 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Mijn hele team is een beetje uitgedund :{
Uitgedund? Sinds de ban van MamaHari zouzou bedoel je? Want meer medestanders heb ik niet gezien...
  zondag 7 april 2013 @ 19:06:21 #269
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124998749
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Uitgedund? Sinds de ban van MamaHari zouzou bedoel je? Want meer medestanders heb ik niet gezien...
We hadden ook nog Simpelientje :{
En af en toe een cameo van jappie :+
  † In Memoriam † zondag 7 april 2013 @ 19:51:13 #270
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125000754
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:02 schreef schizovreemd het volgende:
Dat mag natuurlijk, maar is dat vooral omdát je er vrijwel alleen in staat en je in deze reeks wat tegenwicht wilt geven of geloof je écht in zijn volledige onschuld? :?
Is het niet op zijn minst wel erg toevallig dat iedereen, behalve Estelle, die te dicht in zijn buurt is geweest tanden mist of blauw-zwarte oogkassen heeft? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 7 april 2013 @ 20:45:15 #271
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125003732
quote:
99s.gif Op zondag 7 april 2013 19:51 schreef Cynix ® het volgende:

Dat mag natuurlijk, maar is dat vooral omdát je er vrijwel alleen in staat en je in deze reeks wat tegenwicht wilt geven of geloof je écht in zijn volledige onschuld?
Een beetje tegenwicht kan nooit kwaad.
Ik kan gewoon niet zo goed tegen massahysterie.
Het is is wel zo dat ik er in mijn eendje meestal wel wat beter voorsta :+

quote:
Is het niet op zijn minst wel erg toevallig dat iedereen, behalve Estelle, die te dicht in zijn buurt is geweest tanden mist of blauw-zwarte oogkassen heeft?
Ik volg hem al een heel lang en ik moest soms erg lachen over het beeld wat mensen van hem hadden, ze hadden geen idee wat voor een wereldster het is en dachten dat hij bekend was geworden door Estelle, toen Charlie Sheen in zijn tv-show een grap over hem maakte drong het geloof ik langzaam door dat hij toch wel bekend moet zijn.

Badr had in het uitgaansleven vaak een entourage van opgeschoten alfamannetjes en als die een vechtpartij beginnen waar Badr bij aanwezig is dan worden de vingers al snel naar hem gewezen als bekende kickboksende Marokkaan met een agressie-probleem.
Hij heeft zich geprobeerd te ontworstelen uit dat circuit omdat hij dat soort incidenten uit de weg wilde gaan (wat voor hem pleit) maar is daardoor in de handen van de miljonairsclub beland en toen is het van kwaad tot erger gegaan :')

Komt nog bij dat de mensen hem in het echt kennen hem allemaal heel erg sympathiek, eerlijk en zeker niet dom vinden, maar als zei dat melden in de media werden ze ook massaal afgebrand :')
Een 'journalist' beweerde zelfs dat de Winter wel bedreigd zou zijn om hem zo in de media op te hemelen _O-

Moest ook heel erg lachen toen Badr melde dat hij een theedoek in zijn hand had omdat hij aan het afdrogen was, echt niemand geloofde dat en vonden dat een heel ver gezochte smoes.
Maar ik heb hem vaker achter een bar zien staan in de sportschool, dat doet hij gewoon voor vrienden, daar voelt hij zich als superster helemaal niet te groot voor dus waarom zou hij dat in die skybox voor zijn nieuwe sponsor niet doen?
Zelfs het barmeisje vertelde dat Badr het wel even van haar over zou nemen en ook daadwerkelijk achter de bar stond toen ze terugkwam.

Ik geloof dus zeker dat hij veel eerlijker en sympathieker is dan de meeste denken.
Dat hij onschuldig is dat geloof ik dan ook niet als hij zelf verklaard een klap te hebben uitgedeeld ;)
  maandag 8 april 2013 @ 08:49:18 #272
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125020273
Het blijft nog steeds zo dat een groot deel van ons land hem toch echt niet kende en daar pas achter kwamen door zijn relatie met Estelle en het feit dat jij mensen die een andere mening zijn toegedaan of niet mee willen gaan in jouw blinde adoratie voor Badr,of je complot theorieën, meteen agressief benaderd laat miss wel blijken dat ook jij een agressief tintje in je hebt. Miss is dat wel de reden dat jij hem zo goed begrijpt. Ik kan anders niet begrijpen hoe je het gedrag én maar liefst 9 delicten die achter zijn naam lijken te staan, maar goed blijft praten.een vrouw een blauw oog slaan, een huis in brand steken, iemand aanrijden, mensen intimideren, in elkaar slaan of afkopen in ruil om geen aangifte te doen etc etc. Als het nou bij 1 incident zou zijn gebleven, ok, dan mag je t voor iemand op blijven nemen. Maar iemand die keer op keer iets aan zijn broek heeft hangen, daar hebben veel mensen op een gegeven moment wel een beetje genoeg van...

Ja, maar, dat doet hij anders nooit..of...ja maar hij is echt wel sympathiek. De zaak bagatelliseren is de oorzaak van al het kwaad en ellende in de wereld. Het feit dat jij ook niet geschokt lijkt te zijn, of het mensen kwalijk neemt die dat wel lijken te zijn,zegt ook al genoeg.
  maandag 8 april 2013 @ 13:12:55 #273
16305 Jappie
parttime reverend
pi_125027095
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:49 schreef barca1971 het volgende:
Het blijft nog steeds zo dat een groot deel van ons land hem toch echt niet kende en daar pas achter kwamen door zijn relatie met Estelle en het feit dat jij mensen die een andere mening zijn toegedaan of niet mee willen gaan in jouw blinde adoratie voor Badr,of je complot theorieën, meteen agressief benaderd laat miss wel blijken dat ook jij een agressief tintje in je hebt. Miss is dat wel de reden dat jij hem zo goed begrijpt. Ik kan anders niet begrijpen hoe je het gedrag én maar liefst 9 delicten die achter zijn naam lijken te staan, maar goed blijft praten.een vrouw een blauw oog slaan, een huis in brand steken, iemand aanrijden, mensen intimideren, in elkaar slaan of afkopen in ruil om geen aangifte te doen etc etc. Als het nou bij 1 incident zou zijn gebleven, ok, dan mag je t voor iemand op blijven nemen. Maar iemand die keer op keer iets aan zijn broek heeft hangen, daar hebben veel mensen op een gegeven moment wel een beetje genoeg van...

Ja, maar, dat doet hij anders nooit..of...ja maar hij is echt wel sympathiek. De zaak bagatelliseren is de oorzaak van al het kwaad en ellende in de wereld. Het feit dat jij ook niet geschokt lijkt te zijn, of het mensen kwalijk neemt die dat wel lijken te zijn,zegt ook al genoeg.
nou, nou, nou

Ik had altijd stellig de indruk dat schizo gewoon aan het trollen was en dat zelf ook een keertje toegaf. Best vermakelijk soms ook nog..
  maandag 8 april 2013 @ 15:14:45 #275
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125031702
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:49 schreef barca1971 het volgende:
Het blijft nog steeds zo dat een groot deel van ons land hem toch echt niet kende en daar pas achter kwamen door zijn relatie met Estelle en het feit dat jij mensen die een andere mening zijn toegedaan of niet mee willen gaan in jouw blinde adoratie voor Badr,of je complot theorieën, meteen agressief benaderd laat miss wel blijken dat ook jij een agressief tintje in je hebt. Miss is dat wel de reden dat jij hem zo goed begrijpt.
Ja ik ben in het echt kei en woest agressief, dus ik zou maar oppassen :+
Ik loop hier soms gewoon een beetje gate te schoppen en ik had jou er even tussenuit gepikt voor een sub-battle of the kutkloons :P

Maar misschien ben jij hier wel echt nieuw en snap je niet helemaal hoe het hier werkt, maar geen nood, dan moet je gewoon nog even ontgroend worden en door de ballotage zien te komen, dan kan het misschien nog wel wat worden...

Dat is op zich geen moeilijke procedure hoor dat begint er mee dat je een foto van jezelf moet posten in KPD :Y
Er zijn, om er zeker van te zijn dat jij het ook echt bent, een paar richtlijnen waar je je aan vast moet hangen:.. aan het plafond, naakt met je benen wijd, een zure appel in je bek en de krant van vandaag in je reet :Y
Voor de rest ben je geheel vrij om de compositie naar eigen inzicht in te vullen :+

quote:
Ik kan anders niet begrijpen hoe je het gedrag én maar liefst 9 delicten die achter zijn naam lijken te staan, maar goed blijft praten.een vrouw een blauw oog slaan, een huis in brand steken, iemand aanrijden, mensen intimideren, in elkaar slaan of afkopen in ruil om geen aangifte te doen etc etc. Als het nou bij 1 incident zou zijn gebleven, ok, dan mag je t voor iemand op blijven nemen. Maar iemand die keer op keer iets aan zijn broek heeft hangen,
Het waar rook is moet vuur zijn principe, houdt gelukkig voor de rechter geen stand :)
quote:
daar hebben veel mensen op een gegeven moment wel een beetje genoeg van...
Er zijn ook andere dingen waar mensen op een gegeven moment een beetje genoeg van kunnen krijgen... :X

quote:
Zo had ik het nog nooit bekeken, ik denk dat je hier wel een goed punt hebt :')
  maandag 8 april 2013 @ 15:19:34 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125031873
:D :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 april 2013 @ 15:20:22 #277
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125031905
quote:
12s.gif Op maandag 8 april 2013 13:12 schreef Jappie het volgende:
Steunpost! w/
Na een korte blik in je posthistorie zag ik dat jij tegenwoordig vooral de diepte induikt en je vooral specialiseerd in het filosofische gebeuren, dus ik wist niet of ik je zomaar ongegeneerd onder ons team kon scharen, want ik snap dat het voor jou ook even schakelen moet zijn :+
  maandag 8 april 2013 @ 15:30:31 #278
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125032329
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 13:18 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

nou, nou, nou

Ik had altijd stellig de indruk dat schizo gewoon aan het trollen was en dat zelf ook een keertje toegaf. Best vermakelijk soms ook nog..
Die indruk had ik eigenlijk van Barca :@

Het is wel zo dat ik hier een iets andere insteek probeer te hebben dan in het toch iets serieuzere NWS, maar mijn posts werken in mysterieuze wegen ;)
Soms lijkt het allemaal niet zo sterk, maar pas op dat je niet in de val loopt!

Benader mijn posts in zo een geval nooit zelf, sluit alle ramen en deuren en bel 112!
Waarschijnlijk is het een boobytrap en voor dat je het weet hang je met lege handen, in een omsloten net, met je benen in je nek en je mond vol tanden :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 8 april 2013 @ 15:33:24 #279
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125032449
quote:
17s.gif Op maandag 8 april 2013 15:19 schreef Leandra het volgende:
:D :')
Ik krijg het gevoel alweer een beetje terug, tegen de tijd dat het proces begint zal ik in een bloedvorm verkeren ;)
  maandag 8 april 2013 @ 15:40:44 #280
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125032787
Dan kun je nog lang wachten, als het net zo lang duurt voordat deze getuigen worden gehoord, als het duurde bij Estelle ben jij degene, die naakt aan het plafond hangt, met je benen wijd, een zure appel in je bek en de krant van vandaag in je reet ...

Wel zo gezellig, hoef ik daar niet alleen te hangen *;
  maandag 8 april 2013 @ 16:38:33 #281
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125035298
Ik snap dat je nu al als een tegenstander van Badr half aangeslagen in de touwen hangt en geen idee hebt wat je nu toch weer overkomt, maar een charme-offensief gaat je hier niet uit redden hoor :N

De enige manier dat ik naast jou kom te hangen, zal iets met hangen en wurgen worden :+
  maandag 8 april 2013 @ 18:35:53 #282
16305 Jappie
parttime reverend
pi_125039611
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:20 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Na een korte blik in je posthistorie zag ik dat jij tegenwoordig vooral de diepte induikt en je vooral specialiseerd in het filosofische gebeuren, dus ik wist niet of ik je zomaar ongegeneerd onder ons team kon scharen, want ik snap dat het voor jou ook even schakelen moet zijn :+
Mwa ach, filosofie is een uit de hand gelopen hobby zullen we maar zeggen maar als ik de lijn van mijn uitspraken al daar volg wie ben ik dan om te oordelen...staat er niet geschreven: "Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt" ...of: "wie zonder zonde is werpe de eerste steen". :7

Welnu; zonder zonde ben ik zeer zeker niet dus alleen al voor mijn eigen zieleheil zou ik er goed aan doen mij bij team Badr te scharen. O-)
  maandag 8 april 2013 @ 20:23:33 #283
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125044825
quote:
6s.gif Op maandag 8 april 2013 18:35 schreef Jappie het volgende:

[..]

Mwa ach, filosofie is een uit de hand gelopen hobby zullen we maar zeggen maar als ik de lijn van mijn uitspraken al daar volg wie ben ik dan om te oordelen...staat er niet geschreven: "Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt" ...of: "wie zonder zonde is werpe de eerste steen". :7

Welnu; zonder zonde ben ik zeer zeker niet dus alleen al voor mijn eigen zieleheil zou ik er goed aan doen mij bij team Badr te scharen. O-)
Ja kijk dat bedoelde ik met schakelen :{
Ik heb geen idee waar je het over hebt _O-
Maar het klinkt wel goed ^O^

Ik benoem je bij deze tot erelid _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 8 april 2013 @ 21:02:09 #284
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_125047172
quote:
6s.gif Op zondag 7 april 2013 18:22 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Wat kijkt ze lief en trots naar hem he, vind je ook niet (8>

[ afbeelding ]
Badr heeft eigenlijk best wel een rare neus, met die bril lijkt het wel zo'n ding van de feestwinkel :Y
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:09:49 #285
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125068817
quote:
11s.gif Op maandag 8 april 2013 21:02 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Badr heeft eigenlijk best wel een rare neus, met die bril lijkt het wel zo'n ding van de feestwinkel :Y
Dat is waarschijnlijk de ware reden dat hij met Estelle gaat :Y
Want die heeft daar een mannetje voor :s)
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:52:45 #286
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125070318
Ik was al bang dat jappie met zijn steunbetuiging hier iedereen zou wegjagen.
Een overmacht aan brute force kan hier makkelijk leiden tot een topickill 8-)

Maar altijd goed om achter de hand te hebben, voor het geval er plotseling ergens een versabom ontploft _O-
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:55:08 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125070413
:D
Nah, Jappie is O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:15:39 #288
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125071079
Gamma!

Heel goed dat hij even duidelijk kleur bekend heeft.
Dan kunnen mensen zien dat ik niet meer in mijn eendje sta.
Dan raken sommige heldere lichten hier niet meer zo snel erstig in verwarring en gaan ze geen rare vragen meer stellen omdat ze de grap niet begrijpen, als ik, als schizo zijnde, zeg: "wij van team-Badr" :')

Ja dat schakelen is zo makkelijk nog niet :+
Doodmoe word ik er af en toe van :P
  Moderator / Miss SHO dinsdag 9 april 2013 @ 15:34:55 #289
22592 crew  Ole
pi_125071633
[/url]
animaatjes.nl[/img]
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:46:58 #290
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125072026
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:34 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ][/url]
animaatjes.nl[/img]
Dan zal ik ook maar een beetje kleur bekennen ;)
Kan mijn naam nog verandert worden in schizovreend ;)

Met dank aan de nachtzuster.
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 15:59:00 #291
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125072503
quote:
11s.gif Op maandag 8 april 2013 21:02 schreef Flow3r het volgende:

Dit idee?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:01:25 #292
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125072599
( allemaal ) Mien waar is mijn feestneus..
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:17:14 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125073218
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:46 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dan zal ik ook maar een beetje kleur bekennen ;)
Kan mijn naam nog verandert worden in schizovreend ;)

Met dank aan de nachtzuster.
:o
Leest NZ mee?

* Leandra zwaait naar NZ :W :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:39:56 #294
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125074048
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

:o
Leest NZ mee?

* Leandra zwaait naar NZ :W :*
Ik heb geen idee, maar moest even aan haar denken omdat zij volgens mij dat user-icoon ooit voor me in elkaar geknutseld heeft O+
  woensdag 10 april 2013 @ 15:16:41 #295
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125113479
Loopt barca nog verdwaasd in haar eentje ergens de dol-enthousiast de polonaise te lopen? :P
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 april 2013 @ 15:17:45 #296
22592 crew  Ole
pi_125113514
Iedereen zit in de Fakegate :')
  woensdag 10 april 2013 @ 15:19:50 #297
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125113580
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:17 schreef Ole het volgende:
Iedereen zit in de Fakegate :')
Barca toch niet? :o
  woensdag 10 april 2013 @ 15:37:34 #298
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125114100
ben jij mal..wat heb ik daar te zoeken???

:P
pi_125114260
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:37 schreef barca1971 het volgende:
ben jij mal..wat heb ik daar te zoeken???

:P
Daar gebeurt het tegenwoordig. Misschien kun jij op een creatieve manier Badrs verantwoordelijk in deze gate integreren. Hier is t zo :O en dat zal tot december wel zo blijven.
  woensdag 10 april 2013 @ 15:43:44 #300
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125114326
ben bang dat ik dan zo'n overloper zal voelen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')