abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 april 2013 @ 10:48:44 #226
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124945518
Hoe obvious is dat? alsof iemand gaat brommen zonder EERST alle getuigen die hem zouden kunnen vrijwaren naar voren te schuiven,, tuurlijk Badr.. daar ga je weer met je leugentjes..
pi_124945539
Dat zien wij vast verkeerd.. Badr is een heilige ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 6 april 2013 @ 11:05:31 #228
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124945792
Ow ja was ik ff vergeten..waarom zien wij dat aureooltje dan niet ? Is ie vast verloren met zwemmen op de Bahama's..Estelle probeert het op te duiken zodat we het allemaal kunnen zien..

O-)
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 11:57:14 #229
184769 crew  Deisyy
pi_124946894
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 11:05 schreef barca1971 het volgende:
Ow ja was ik ff vergeten..waarom zien wij dat aureooltje dan niet ? Is ie vast verloren met zwemmen op de Bahama's..Estelle probeert het op te duiken zodat we het allemaal kunnen zien..

O-)
Alsof heur haar nat mag worden :{w
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 6 april 2013 @ 12:08:50 #230
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124947232
Ahh joh, die haar en wimper extensions zijn tegenwoordig zo goed kunnen gewoon nat worden, zonder dat je op een natte hond gaat lijken..

Dochter joelle was alweer vrolijk fotootjes aan het posten iig van haar en Badr
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 april 2013 @ 13:08:21 #231
22592 crew  Ole
pi_124948794
Ik vind het zó romantisch allemaal *;
Ik ben gewoon jaloers!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † zaterdag 6 april 2013 @ 13:21:10 #232
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124949148
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 13:08 schreef Ole het volgende:
Ik ben gewoon jaloers!
Nou, peroxidebadje, botoxkuurtje, de boel strak trekken, hoogtezonnetje, dan natuurlijk nog enige lobotomie en een beetje gezien worden op de PC Hooft en wie weet maak je ook een kans. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 6 april 2013 @ 13:32:58 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124949488
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 13:08 schreef Ole het volgende:
Ik ben gewoon jaloers!
Dat heeft Zouzou altijd al gezegd....
Het moet wel een geruststelling zijn dat je er nu eindelijk zelf ook achter bent :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 april 2013 @ 13:40:20 #234
22592 crew  Ole
pi_124949674
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 april 2013 13:21 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou, peroxidebadje, botoxkuurtje, de boel strak trekken, hoogtezonnetje, dan natuurlijk nog enige lobotomie en een beetje gezien worden op de PC Hooft en wie weet maak je ook een kans. :)
Dat klinkt wel wat vermoeiend hoor Cynix. :%
Ik blijf toch liever wie ik ben.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 april 2013 @ 13:41:26 #235
22592 crew  Ole
pi_124949691
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 13:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat heeft Zouzou altijd al gezegd....
Het moet wel een geruststelling zijn dat je er nu eindelijk zelf ook achter bent :+
:@ eindelijk durf ik het toe te geven
  zaterdag 6 april 2013 @ 13:59:22 #236
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124950111
concurrentie voor Stellemans ..zal ze leuk vinden ;)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 april 2013 @ 14:03:21 #237
22592 crew  Ole
pi_124950217
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 13:59 schreef barca1971 het volgende:
concurrentie voor Stellemans ..zal ze leuk vinden ;)
Mja, ben wel totaal het tegenovergestelde: Ik heb donker haar, ben klein, ben niet zo slank, heb een aardige opleiding, aardige baan, kan voor mezelf zorgen..
Kweenie of Badr op zoek is naar een vrouw als ik hoor.
  zaterdag 6 april 2013 @ 14:36:57 #238
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124950918
Jij hebt andere bezigheden, dus waarschijnlijk ben je minder interessant, Estelle heeft alleen Badr waar ze zich om bekommert en achteraan rent plus het maken van een love child heeft prioriteit dus ja...

daar heb je een punt.. *)
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:54:04 #239
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124958973
quote:
Nieuwe getuigen: Hari sloeg niet
door John van den Heuvel

AMSTERDAM, zaterdag

Anderhalf jaar na de zware mishandeling van Club Air-eigenaar Jeroen van den Berg heeft Badr Hari plotseling meerdere nieuwe getuigen naar voren geschoven die beweren dat de vechtsporter niet degene was die Van den Berg in elkaar sloeg.
Ik vind dat helemaal niet zo plotseling, eerder had hij al aangegeven dat hij daar niet verantwoordelijk voor is en wees zelfs degene aan die had wel gedaan had, maar als de politie daar niks mee doet dan vind ik het vrij logisch dat hij er dan aanvullende getuige voor naar voren schuift.
Eerder zat hij lange tijd vast en daarna moest hij heel hard traininen voor de wedstrijd waar hij al veel te weinig voorbereidingstijd voor had, dus dat hij daar nu 'pas' mee komt vind ik allemaal niet zo verwonderlijk.
quote:
De Amsterdamse recherche onderzoekt sinds kort de betrouwbaarheid van deze verklaringen. De nieuwe getuigen zullen ook nog door de rechtercommissaris aan de tand worden gevoeld.
Het is goed dat de recherche en de RC hier nu wel onderzoek naar doen.
Eerder heeft Badr al aangegeven dat zijn broer (die in het Amsterdamse uitgaansleven een reputatie als lastpak heeft) hiervoor verantwoordelijk is.
De politie heeft die broer toen ontboden naar het buro te komen om hireover te verklaren en waar veel mensen dachten dat dit een opzichtig opzetje was waar de broer de schuld voor Badr zou opnemen, kwam hij in eerste instantie niet opdagen voor een verhoor. Was hij misschien boos op Badr dat hij hem erbij lapte, hij leek door het niet verschijnen toen iig niet erg happig om de schuld zomaar op zich te nemen.
Later heeft hij toch verklaard dat hij degene was die toen van den Berg 2 stoten heeft gegeven, maar nu wilde de politie hier niks mee doen en hebben ze er verder geen aandacht aan gegeven omdat ze vermoeden dat er sprake was van broederliefde??!

Dat is toch wel een heel vreemde zaak, er ligt een heel dik dossier en alles is uitvoerig onderzocht, maar als iemand zich met een onlastende verklaring voor Badr komt dan doen ze er verder niks mee?
Om alles zo uitvoerig te onderzoeken en deze verklaring zo makkelijk af te doen als broederliefde, daar zie ik de tunnelvisie van de recherche in.
Ze zouden hier toch toen al minimaal op hebben moeten doorrechercheren al was het maar om dingen uit te sluiten.
Dus heel goed dat Badr nu meerdere getuigen aanlevert en het nu eindelijk wel onderzocht wordt.

quote:
Jeroen van den Berg blijft erbij dat Hari hem in de club in elkaar heeft geslagen en in het gezicht heeft geschopt, waarbij hij zijn voortanden verloor. De aanleiding was volgens Van den Berg futiel: iemand uit een groepje dat hij door de club leidde, had bij het passeren een hand op Hari’s schouder gelegd.

„Voor ik het weet, haalt hij uit, in mijn gezicht. Ik val op de grond en word op mijn knieën wakker”, zegt Van den Berg. „Als ik mijn hoofd opricht, schopt-ie me vol in mijn gezicht. Mijn tanden breken af, mijn oogkassen kleuren later blauw.”
Daar waar Everink inmiddels al flink is ingebonden blijft van den Berg maar volhouden in zijn belastende verklaringen.
Hij bind wel een klein beetje in en zegt niet meer dat de aanleiding alleen maar was omdat hij in Badrs zone kwam en uit het niets door hem werd aangevallen, maar hij blijft wel volhouden dat het zeker Badr geweest is, wat mij zeer bevreemd want in zijn aangifte zegt hij heel wat anders.

Maar in de beschrijving van de gebeurtenissen die hij geeft, komt de naam Badr Hari niet meer voor. Het gaat om 'een lange Marokkaanse man Het gaat om 'een lange Marokkaanse man (...) die duidelijk op zoek was naar ruzie'.

Van den Berg: 'Ik zei de man dat ik de eigenaar was. De man begon te lachen en zei dat Sander Groet de eigenaar was. Ik zei toen dat ik de portiers of de beveiliging wel even kon halen (of woorden van gelijke strekking). Vervolgens kreeg ik direct een vuistslag op mijn linkeroog. Ik was in één keer knockout. Het volgende wat ik weet is dat ik bijkwam en op mijn knieën met gestrekte armen op de grond lag. Ik heb de stoot niet zien aankomen.'

Dat is niet een sterke verklaring waarop Badr Hari veroordeeld kan worden. Hari ontkent dat hij die klappen heeft uitgedeeld en zegt dat in Club Air anderen hebben geslagen.

Ook de trap die Van den Berg daarna kreeg zegt hij niet te hebben zien aankomen.

'Ik hoorde en voelde dat er voortanden afbraken. Ik spuugde deze vervolgens uit. Naar later bleek waren dit twee voortanden aan de bovenkant van mijn gebit. (...) Toen ik opstond zag ik dat er ruimte was ontstaan. De man die me had geslagen en de drie of vier vrienden die erbij stonden waren weggevlucht. Ze waren allemaal een andere kant opgegaan. Ik heb vervolgens ijs en een theedoek van de bar gepakt en tegen mijn oog gehouden. Ik ben direct naar diverse portiers toegegaan en riep/schreeuwde dat ze mee moesten komen en moesten zoeken naar een lange Marokkaan.'

Van den Berg heeft Hari in Het Parool en bij de politie achteraf beschuldigd van de mishandeling. Hij weet niet zeker of het Hari was die hem sloeg. Het is zeker zo dat Badr Hari een lange Marokkaan is. Maar of de rechtbank dat voldoende vindt om Hari terzake van dit feit te veroordelen valt nog wel te bezien.

Maar hij lijkt vast te houden aan zijn lastercampagne, hij wist toen niet eens wie Badr was, maar anderhalf jaar later blijft hij volhouden dat het Badr geweest is? :')
En gebruikt weer de telegraaf als spreekbuis, zoals hij eerder deed in het complot tegen Badr wat hij had gesmeed.
Het is zo dat ook van den Heuvel zeer belastend is geweest richting Badr, maar zijn telegraaf collega Elderink zit veel dieper in het complot, die is vriendjes met de miljonairsclub en ze hebben met elkaar bekokstoofd wat ze wel en niet in de media zouden gooien, tel daar ook nog bij op dat Santegoeds weer in het Badr kamp zit,... de telegraaf is geen serieuze en al helemaal geen objectieve bron te noemen en al helemaal niet in deze zaak.
'Hetze'lfde geld voor de revu, die ook heel belastend geweest is voor Badr en hem zelfs zedenzaken in zijn schoenen wilde schuiven maar daar spelen weer anderen persoonlijke belangen van de hoofdredacteur waarschijnlijk een heel grote rol in.

quote:
„Nu komt Badr Hari plotseling met getuigen die zeggen dat hun vriend er niets mee te maken heeft”, aldus een verbolgen Van den Berg. „Nog even en ik heb mezelf gebroken tanden geslagen.” Eerder al schoof Badr Hari zijn broer als dader naar voren.
Zoals ik eerder al aangaf vind ik het helemaal niet zo plotseling dat Badr hier nu mee komt.
Hier voert hij met het feit dat zijn tanden eruit geslagen zijn op als bewijs dat Badr het wel geweest moet zijn?
Vreemde redernering hoor.
Je kan iig niet meer zeggen dat hij met een mond vol tanden staat :P
Hopelijk kan hij nog wel flink op zijn tanden gaan bijten als Badr hem aan gaat klagen voor laster en smaad nadat hij in deze zaak is vrijgesproken :P
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  zaterdag 6 april 2013 @ 19:49:21 #240
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124960817
Heel veel mensen wisten voordat Badr wat met Estelle had niet wie hij was, vandaar dat hij ook zo vaak zijn gang kon gaan.
Het zou zomaar kunnen dat ook bij Jeroen destijds de naam Badr Hari niet bekend was en dat hem dat later duidelijk werd.
Daar zie ik niet echt iets verkeerds in. Ik heb laatst ook moeten getuigen voor een mishandeling bij mij voor de deur. De dader kende ik niet, ook niet van naam, maar door de acurate beschrijving klopte de naam bij de persoon die ik beschreef.
Dat is helemaal niet zo raar
  zaterdag 6 april 2013 @ 19:53:35 #241
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_124960987
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:49 schreef barca1971 het volgende:
Heel veel mensen wisten voordat Badr wat met Estelle had niet wie hij was
Wat een onzin weer.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 6 april 2013 @ 20:09:40 #242
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124961618
Dat is geen onzin...maar een feit...niet het hele land wist wie hij was
  zaterdag 6 april 2013 @ 22:21:59 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124968689
Er zijn vast ook mensen die niet weten wie Jeroen Dijsselbloem is, maar dat wil niet zeggen dat hij pas bekend wordt als hij verkering met Linda de Mol krijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 april 2013 @ 22:44:02 #244
22592 crew  Ole
pi_124969905
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:09 schreef barca1971 het volgende:
Dat is geen onzin...maar een feit...niet het hele land wist wie hij was
eens! static wel want K1 fan
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 april 2013 @ 22:44:51 #245
22592 crew  Ole
pi_124969953
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:21 schreef Leandra het volgende:
Er zijn vast ook mensen die niet weten wie Jeroen Dijsselbloem is, maar dat wil niet zeggen dat hij pas bekend wordt als hij verkering met Linda de Mol krijgt.
nou! zeg dat niet te hard hoor
  Moderator / Miss SHO zaterdag 6 april 2013 @ 22:46:14 #246
22592 crew  Ole
pi_124970029
alle uitsmijters hier kennen Badr.
  zaterdag 6 april 2013 @ 22:54:45 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124970454
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef Ole het volgende:

[..]

eens! static wel want K1 fan
Jij als SHO-mod had hem ook al moeten kennen van de geruchten uit de tijd dat hij een "vriendschap" met Ramona Sneijder had.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 7 april 2013 @ 10:14:17 #248
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124979958
Het gaat over een groot deel van NL die net wisten wie hij was en toch echt pas door zijn omgang met Estelle daar achter kwamen.
Dat kun je stom vinden als je hem wel kende maar sinds zijn relatie met haar is hij een landelijke bekendheid geworden, iets wat hij voorheen nog niet was. Nu is elke scheet die hij laat nieuws, voorheen was hij de schrik van het uitgaansleven en geen haan die er naar kraaide..
  † In Memoriam † zondag 7 april 2013 @ 10:51:03 #249
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124980431
Nou ja, één voordeel van zijn relatie met Estelle is inderdaad dat hij nu zo bekend is dat het lastiger wordt om zomaar mensen in elkaar te schoppen zonder dat het opvalt. Zodra hij straks à la Dennis van der Geest regelmatig in gezellige kwisjes en paneltjes zit wordt-ie misschien automatisch braver. Wie weet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_124980605
Raar hoor dat die getuigen nu pas van zich laten horen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')