quote:
Nog veel meer mensen wisten niet wie Estelle was voordat ze met Badr ging.... dus

quote:
vandaar dat hij ook zo vaak zijn gang kon gaan.
Dat zal nog moeten blijken, voorlopig heeft hij nog maar 1 veroordeling op zijn naam staan en dat is toch niet veel te noemen.
De meeste oude zaken die later zijn toegevoegd in de aanklacht, zijn zaken die eerder niet eens voor de rechter kwamen wegens gebrek aan bewijs, dat deze zijn toegevoegd lijkt eerder met het doel te zijn om de zware middelen die zijn ingezet te rechtvaardigen, maar vooralsnog is er geen enkel bewijs dat hij een ABCer zou zijn en lijkt het er sterk op dat het veel te overdreven was om een blik van 15 rechercheurs van team zware criminaliteit open te trekken en deze de zaak van de normale recherche over te laten nemen..
Jouw aanname dat hij zijn gang kon gaan omdat hij niet bij veel mensen bekend was, snijdt ongeveer evenveel hout als een botte afgesleten tandenborstel.
Als je niet bekend bent kun je dus je gang gaan, moet ik dat zien als een omgekeerde vorm van klassejustitie?
Volgens die theorie zouden de gevangenissen toch vol moeten zitten met BNers?

Komt nog bij dat hij toen in het uitgaansleven, waar zich een onevenredig groot percentage alfa-mannetjes in bevinden een grotere bekendheid geniet dan onder het gemiddelde publiek.
Volgens de WInter zouden deze alfa-mannen zich in hun positie bedreigd voelen zodra Badr in hun buurt komt en volgens die theorie zou het waarschijnlijker zijn dat met zoveel getuigen erbij eerder mensen zouden opstaan die het verhaal van van den Berg zouden ondersteunen.
quote:
Het zou zomaar kunnen dat ook bij Jeroen destijds de naam Badr Hari niet bekend was en dat hem dat later duidelijk werd.
Hij schijnt hem gegoogled te hebben, hij heeft hem toen herkend en zeer waarschijnlijk een hoop agressieve beelden van Badr als kickboxer gezien en toen is in zijn hoofd waarschijnlijk het idee ontstaan dat hij in elkaar geslagen is door de wereldkampioen kickboxen, wat een mooier verhaal is dan, dat je in elkaar bent geslagen maar je weet niet precies door wie, maar de wereldkampioen kickboxen was erbij.
Dit stukje uit de tapverslagen sterkt mij in deze mening...
Jeroen: Het is heel duidelijk dat hij het is, heel duidelijk, het is ook geen toeval dat hij altijd waar dit soort dingen gebeuren aanwezig is.Daar waar hij in de media zo stellig beweerd dat Badr de dader is, impliceert hij hier in een vertrouwelijk gesprek dat hij daar helemaal niet zeker van is, maar het gevoel heeft dat het het wel moet zijn omdat hij erbij aanwezig is.
Als hij zeker wist dat Badr het bij hem geweest zou zijn, dan zou je eerder een reactie verwachten als, ik weet toch hoe hij is, ik heb gezien hoe hij tegen mij tekeer ging.
Maar ookal was hij er wel zeker van, dan kan hij natuurlijk nooit met zekerheid zeggen dat hij het bij Everink ook was, dus hij zit Everink (die zelf ook zegt er niet zeker van te zijn) hier overduidelijk te manipuleren en in het complot te betrekken.
Ik vind de lezing van Badr zelf helemaal niet zo onaannemelijk
Hari erkent dat hij tegen Van den Berg heeft geprotesteerd, omdat die 'als een trein door de menigte kwam', tegen hem aanliep en 'brutaal' en 'bijdehand' deed maar Hari zegt dat twee anderen hem vervolgens hebben geslagen en geschopt.Het kan best zijn dat die volgevreten miljonair breed-uit als king of his castle door zijn zaak loopt en zich gesterkt voelt door zijn portiers en met een arrogantie van heb ik jou daar (het heet niet voor niks club air vergeet dat niet) en opeens een paar voor hem onbekende Marokkaanse alfamannetjes in de drukte tegen het lijf loopt en dan arrogant en bijdehand gaat doen van ik ben de eigenaar en ik kan de portiers er wel even bijhalen (lees ik laat je eruit zetten).
Het kan best zijn dat als Badr dan ook nog eens bij zijn schouder word gepakt zijn broer denkt van wie denk jij wel niet dat je bent en tegen wie denk je dat je het hebt en hem een knal geeft, dat kan je met een beetje kwade wil de over-agressieve variant van broederliefde noemen.
Had de recherche het onverhoopt toch nog bij het goede eind

quote:
Daar zie ik niet echt iets verkeerds in. Ik heb laatst ook moeten getuigen voor een mishandeling bij mij voor de deur. De dader kende ik niet, ook niet van naam, maar door de acurate beschrijving klopte de naam bij de persoon die ik beschreef.
Dat is helemaal niet zo raar
Het gaat erom dat van den Berg in zijn aangifte zegt dat hij de schoppen en klappen niet heeft zien aankomen, dan kan je je eigen suf googlen maar daar zul je nooit de dader mee gaan vinden.
Maar jij vindt het allemaal niet raar, dus jouw kennende heb je dan waarschijnlijk ook gewoon ongezien bij de politie lopen te verklaren dat het een Marrokaan was.
Sorry dat ik je af en toe stoor in je haatmantra, want ik weet van je haat-fetisj, maar wij van team-Badr bewaken in dit topic de Badr-love

Team Badr FTW
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.