Doe er wat mee. Er is een plekje vrij sinds Holleeder geen teksten maakt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:31 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Veel mensen vooral vrouwen gaan aan kickboxen doen (training, geen wedstrijden) juist omdat je daar een mooi figuur van krijgt en over het algemeen word je daar helemaal niet 'bulky' van (dan heb ik het even niet over de absolute top), dus ik krijg het idee dat je niet echt weet waar je het over hebt
Jij verschuilt je wel achter je mening, want als mensen vinden dat je doordraaft en vragen of het misschien een persoonlijk dingetje is dan begin je altijd te roepen dat het jouw mening is en dat je die mag hebben.
Als het je te heet onder je voeten wordt kom je opeens met het verhaal dat bekenden van jou ook met Badr te maken zouden hebben gehad en dat je je mening over Badr hier ook mede hierdoor gevormd hebt.
Eerder had je het nog over bedreigingen van Badr waar die bekenden van je mee te maken kregen omdat dingen niet gingen zoals hij dat wilde, nu zijn het opeens via-via verhalen uit het uitgaansleven en zijn het opeens vooral de vrienden van Badr die hier verantwoordelijk voor waren
Je bent aardig aan het downplayen en ik geloof er nog steeds geen fuck van
Je bent toch geinteresseeerd door deze hele zaak en wil duidelijk maken hoe de dingen zitten, dmv zoals je het zelf noemt 'gefundeerde' argumenten
Als ik dan een paar gaten schop in die fundamenten dan zou je daar toch juist graag op in moeten willen gaan als het je allemaal zo interesseert
Als het je zo boeit dat veel mensen er niet doorheenprikken zoals je zegt (ik heb die indruk totaal niet, veel mensen gaan juist af op de beeldvorming in de media) waarom prik je dan niet even door mijn verhalen heen?
Vooral als je vind dat ik doordraaf, terwijl verschillende mensen in deze reeks jou noemen als degene die doordraaft
Insteek maakt niet uit. Talent wel, maar wie weet wie er achter Schizo zit. Zou me niks verbazenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:17 schreef Leandra het volgende:
Dat was bij de Nieuwe Revu toch?
Denk niet dat die openstaan voor deze insteek
zou zo maar kunnenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Insteek maakt niet uit. Talent wel, maar wie weet wie er achter Schizo zit. Zou me niks verbazen
Een journalist van een knokblad
Ik ben niet te beroerd om voorbeelden te geven als je daar vriendelijk om vraagt hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Schizo, thanks voor de uitleg. Sorry dat je het weer uit moest leggenIk heb alleen de laatste 5 topics meegelezen en toen ging het niet over het complot.
Interessante materie, absoluut. De eerste alinea onder het SBS-plaatje, bleek die informatie ook uit de door Ficq naar buitengebrachte tapverslagen?
Wat mij betreft wordt de OP sowieso wat onder handen genomen, er staat al lang geen update meer in. Het complot-verhaal past er prima in.
Daar haal ik mijn de neus voor opquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe er wat mee. Er is een plekje vrij sinds Holleeder geen teksten maakt.
Je bent een talent
Revu en Panorama zijn van Sanoma...quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:17 schreef Leandra het volgende:
Dat was bij de Nieuwe Revu toch?
Denk niet dat die openstaan voor deze insteek
Wij van Team Badr vergeten de gevallenen die in de 1e en 2e ronde al zijn uitgeschakeld niet hoorquote:
Ik denk een oudgediende.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Insteek maakt niet uit. Talent wel, maar wie weet wie er achter Schizo zit. Zou me niks verbazen
Een journalist van een knokblad
Nee het is de schuld van Sanoma, dus uiteindelijk ook van Donald Duckquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:02 schreef Cynix ® het volgende:
Gaan we nou weer (opnieuw) de kant op dat het éigenlijk de schuld van de slachtoffers zelf is dat ze afgetuigd zijn?
Straks horen we nog dat het allemaal deel van het complot is geweestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:02 schreef Cynix ® het volgende:
Gaan we nou weer (opnieuw) de kant op dat het éigenlijk de schuld van de slachtoffers zelf is dat ze afgetuigd zijn?
Zeg er wel even bij dat je heel secuur moet zijn in je keuze en dat het volledig op eigen risico isquote:
Ik heb het altijd al gezegdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:02 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Ik blijf er toch bij dat die Everink het allemaal zelf uitgelokt heeft hoor.
Of beter gezegd door Gullit ingehuurd was om hem uit te lokken zodat ze Badr konden aanklagen.
Ik heb die patjepeeër toch al nooit vertrouwd.
Je moet een parel als Badr niet voor zo een zwijn gooien, dat gaat meestal fout.
Hij heeft sowieso al een kop als een vuistenmagneet, dus die gek moet niet opkijken als de stoppen doorslaan wanneer hij (als getrouwde man) in een alfa-hok, op het verkeerde moment, met de verkeerde dame gaat staan zoenen.
Dat is als een over-enthousiaste bal een flipperkast binnenlopen en gek opkijken wanneer de boel op tilt slaat.
Natuurwetten zijn sterker dan onszelf, heeft die gek nog nooit een docu over gorilla's gezien
Met dat voetje schjnt het ook allemaal wel mee te vallen las ik ergens, dus hij moet gewoon niet zo lopen te zeiken.
Waarschijnlijk kan hij nu permanent een scheve schaats rijden, karma is a bitch.
Ik ben ook wel eens op vakantie geweest met dat elizawashere.nl.
Elizawashere, Eliza was here... Laat die fucking Eliza dan eens die troep achter haar reet opruimen
Ik werd wakker met een opgedroogte, gebruikte tampon aan mijn voorhoofd geplakt
Nog nooit zo een kutvakantie gehad![]()
Moreel verontwaardigde hatemail kunt u sturen naar BadrHari-fan91-maar-de-winter-en-pardoel-zijn-ook-cool@skybox233.nl
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee het is de schuld van Sanoma, dus uiteindelijk ook van Donald Duck
Nee hoor, Badr is een agressief stukje tuig, en Estelle een achterlijke blonde doos.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:02 schreef Cynix ® het volgende:
Er ontgaat mij niksquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Straks horen we nog dat het allemaal deel van het complot is geweest
Zoiets zei de forrensisch psycholoog ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:48 schreef hexje het volgende:
Badr is een normale man maar door succes op jonge leeftijd is zijn zelfbeeld een (beetje) scheef.
http://pauwenwitteman.var(...)ef543dd6ae542352b922
Ja Saskia zegt dat bij Pauw & Witteman. Daarom heb ik ook de link erbij gezet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:48 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zoiets zei de forrensisch psycholoog ook
Bij jou weet ik gelukkig wel altijd waar ik aan toe ben, dat houdt het lekker overzichtelijk.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:55 schreef barca1971 het volgende:
Je zou toch kunnen verwachten dat hij daaover heen kon groeien..waarom eerst zo vaak over de schreef gaan voordat het besef er komt dat dat niet allemaal niet zomaar door de beugel kan
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk een oudgediende.
Bommie is mijn gok.
Dat zou wel humor zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:11 schreef Jappie het volgende:
Nah..tis meer dat ik niet geloof dat Bommie zich zou opwerpen om met zo veel hartstocht Badr te verdedigen. Hooguit een paar lossse posts op een avond waarop ie toch niets beters te doen zou hebben.
Verder deel ik je gevoel over dat het een oudgediende moest zijn en wat dat betreft zou Duckstad nog niets eens zo'n slechte kandidaat zijn idd.
Wil jij beweren dat Duckstad geen intrinsiek gevoelde eigen mening heeft en slechts als een mechanische impuls omgekeerd resoneert met de gangbare mening ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:
Dat laatste zie ik die eend ook wel voor aan trouwens, niet om de mening an sich, maar omdat het een andere mening is.
Nee, niet slechts, maar hij kan dat spelletje heel lang volhouden als hij daar zin in heeft.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat Duckstad geen intrinsiek gevoelde eigen mening heeft en slechts als een mechanische impuls omgekeerd resoneert met de gangbare mening ?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het wordt tijd dat Donald ook eens een broekje aantrekt. Preferably met de naam van Katrien erop natuurlijk.
Als ik het goed begrijp... is het allemaal een complot van Dagobert Duck om aan geld te komenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:32 schreef static het volgende:
Ik snap er geen flikker meer van. Iemand een synopsis van maximaal 3 regels?
Zouzou deed eerder lekker mee en werd lang niet zo belaagd als in de Badr topics, daar dook iedereen massaal op haar omdat ze het voor Badr opnamquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wel humor zijn.
Overigens dacht ik vooral aan Bommie omdat die zich waarschijnlijk kapot gelachen heeft om het gedoe om Zouzou en het dan een sport zou zijn diezelfde mening op een andere manier te verkondigen, niet zozeer uit overtuiging, maar vooral voor de lol.
Dat laatste zie ik die eend ook wel voor aan trouwens, niet om de mening an sich, maar omdat het een andere mening is.
Darn, had Deisyy toch gelijk dat het Donald was
Samona en een clubje miljonairs hebben beiden een complot gesmeden om de carriere van Badr om zeep te helpen en de relatie met Estelle ook. Eigenlijk willen ze Badr net zo kapot maken als de enkel van Koen, die eigenlijk geen slachtoffer maar dader is..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:32 schreef static het volgende:
Goed puntquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat Duckstad geen intrinsiek gevoelde eigen mening heeft en slechts als een mechanische impuls omgekeerd resoneert met de gangbare mening ?
Een van mijn persoonlijkheden schijnt een of ander autistische rls oldbie te zijn, zwaar offtopic voor de restquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:32 schreef static het volgende:
Kom jij soms van nowlive?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp... is het allemaal een complot van Dagobert Duck om aan geld te komen
Die malle eend tochquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp... is het allemaal een complot van Dagobert Duck om aan geld te komen
What's in it for them?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:41 schreef roos85 het volgende:
Samona en een clubje miljonairs hebben beiden een complot gesmeden om de carriere van Badr om zeep te helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |