Pff, wat héb jij toch met merken...quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:24 schreef barca1971 het volgende:
van Eric Kuster..tjonge jonge jonge..op dat dure spulleke al die zweet plekken eruit krijgen zal niet meevallen...
Wat is dat? Weet het niet, ben echt een pauper maar dan wel eentje zonder hoofddoek!quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:36 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Een Birkin?
[..]
Jij zou niet voor je geliefde zorgen als hij/zij ziek is of een ongelukje heeft gehad? Ik wel hoor, en ook al zouden we niet samenwonen, dan hoeft hij ook echt niet 's avonds naar huis.
Ik ben een nog ergere pauper, soms met hoofddoek én ik moest opzoeken wat een 'Eric Kuster' was.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:42 schreef MightyMightyM het volgende:
Wat is dat? Weet het niet, ben echt een pauper maar dan wel eentje zonder hoofddoek!
Ik dacht dat het een zanger was, maar dat zal wel niet danquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben een nog ergere pauper, soms met hoofddoek én ik moest opzoeken wat een 'Eric Kuster' was.
Mag ik vragen waarom je soms een hoofddoek draagt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben een nog ergere pauper, soms met hoofddoek én ik moest opzoeken wat een 'Eric Kuster' was.
Zoiets dacht ik dus eerst ook.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het een zanger was, maar dat zal wel niet dan
IJdelheid. Om mijn haar te beschermen als de zon te fel is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:46 schreef MightyMightyM het volgende:
Mag ik vragen waarom je soms een hoofddoek draagt?
Estelle zelf iets kopen? Ha! Ruud vertelde vlak na de scheiding nog wel dat Estelle cadeautjes voor hem kocht van ZIJN geld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik dus eerst ook.Ik dacht: "Waarom koopt Estelle niet zelf een bank, maar heeft ze de bank van iemand anders in huis staan?"
Ze heeft de bank geleend van de zanger van Circus Kustersquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik dus eerst ook.Ik dacht: "Waarom koopt Estelle niet zelf een bank, maar heeft ze de bank van iemand anders in huis staan?"
En toch zou ik daar in het kader van de 15000 in de maand-alimentatie even mee oppassenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:36 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Een Birkin?
[..]
Jij zou niet voor je geliefde zorgen als hij/zij ziek is of een ongelukje heeft gehad? Ik wel hoor, en ook al zouden we niet samenwonen, dan hoeft hij ook echt niet 's avonds naar huis.
Nou, dat laatste maak je er zelf vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:10 schreef barca1971 het volgende:
Misschien is Ruud het zelf wel!
Die gaat natuurlijk geen risico's nemen met zijn zuurverdiende geld en wil het liever met eigen ogen zien, omdat ie weet; 'anders ontkent Estelle toch maar weer alles'
Wie had ooit gedacht dat die kliko zich weer in het verhaal zou mengen?
Nee het wordt niet beter, it is what it is.... in the middle of nowherequote:Op woensdag 20 maart 2013 01:04 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Oh dat valt me dan weer tegen dat je niet eens even met gevaar voor eigen leven op een wankel keukentrapje met je telefoon omhoog en in de juiste richtig wanhopig een goede verbinding zoekt om mijn vraag te beantwoorden
Het is vaak gewoon een kwestie van geduld, het signaal keert meestal vanzelf weer terug![]()
[ afbeelding ]
Hier: SHO / [GOLFTASGATE] #33 Is het spel uit voor Estelle ?quote:Ficq stelde ook dat de mishandeling van een vriendin van Badr niet zo ernstig was als het OM wil doen geloven. Er zou slechts sprake zijn van een blauw oog door een klap van Badr Hari met de vlakke hand. De rechtszaak wordt in februari voortgezet. Tot die tijd blijft Badr Hari in voorlopige hechtenis.
haha was ook het eerste wat mij opviel. Heb een tijdje gekeken maar kan er geen nauwkeurige analyse van maken. Barca, kom er maar in.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgt Stellemans nu ook een kus op de mond van schoonmoeder?
quote:-knip-
Qua naam vind ik je wel bij het andere team passen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]Ik zou haast zeggen Team schizovreemd
. Maar de wedstrijd is al beslist
Zeg kerel wat krijgen we nou, ik had jou toch op die knieenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:22 schreef barca1971 het volgende:
Ik snap de big deal over de hond niet..overal een hoop commentaar dat hij daar in huis die hond vast heeft..Is niet koosjer of hallal genoeg zeker..![]()
enne die vlakke hand klap was toch ook écht bij een dame, waarvan hij eerder had ontkend die uberhaupt geslagen te hebben..zelfs Estelle wist het zeker..ze had het hem immers zelf gevraagd! hij zou nooit vrouwen slaan!
yeah right, dream on
Bron?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:44 schreef barca1971 het volgende:
Las trouwens gister dat Mylene de la Haye ook niet zo blij meer is met Badr sinds hij een vriendin van haar had bedreigd...en nee..ook dát verzin ik niet zelf..
Ok niet uit de revu dus maar uit de koker van v/d Heuvel die ook niet echt uitblinkt in objectiviteit (in deze zaak).quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee het wordt niet beter, it is what it is.... in the middle of nowhere
Maarreh:
[..]
Hier: SHO / [GOLFTASGATE] #33 Is het spel uit voor Estelle ?
Ik houd voorlopig nog even mijn bedenkingen en wacht het proces maar even af.quote:Over de mishandeling van de vrouw kon advocaat Ficq kort zijn: "Mijn cliënt slaat geen vrouwen."
Oh nog steeds een grote mond ook, OK dan is het vanaf nu echt (vulk)aanquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:05 schreef barca1971 het volgende:
Ik wilde je daar niet zo zielig tussen het publiek zien zitten..zo boring ook daaro
Toch veel spannender hier met mij![]()
quote:ow pas op!! je brengt nu wel een 'vooroordeel' uit hoor...om Soury zo op haar naam te oordelen : )
Ik vind wel iets over een artikel in de panorama over Badrquote:Dat van Mylene staat in de panorama..komen mensen aan het woord die op een of andere manier met Badr te maken hebben gehad, waaronder Dirk Bayens ( van de documentaire ) een advocaat ( en voormalig europees kampioen MMA) en zo ook Mylene die hem eens had geïntervieuwd voor vragenvuur. In eerste instantie is best positief, vond hem charmant en snapte wel dat er vrouwen zijn die op hem vallen, zeker als ze zijn donkere kant niet kennen,want ze zegt dat hij een Gorilla in hem heeft die elk moment zijn verstand over kan nemen en dat ze dat uit de eerste hand heeft vernomen, aangezien hij een vriendin van haar heeft bedreigd. Dat neemt ze hem erg kwalijk...
Who woulden't?
Hoezoquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:44 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Qua naam vind ik je wel bij het andere team passen.
Ben jij soms homo?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:07 schreef barca1971 het volgende:
Ow...maak me gééééééék !!
Hoe heter die vulkaan hoe beter![]()
Ik denk dat het over haar gaat (de stiefzus van de Fuyk) en dat je het in de relationele sfeer moet zoeken.quote:Is Rosa dan ook miss die chica die de klap heeft gekregen? Vraag me toch af waarom hij haar een klap heeft gegeven, daar hoor je dan weer niks over...
Oh ok you could have fooled me, want je kan zeiken als een 110 kilo zware, bezopen bouwvakkerquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:40 schreef barca1971 het volgende:
ik ben een vrouw schizo
Er zijn zelfs beelden dat Ficq het erover heeft, snap niet dat je die dan niet gezien hebt, aangezien je alles lijkt te weten..
Je wilt persoonlijk verslag van zijn therapiesessies?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:09 schreef barca1971 het volgende:
Dan vat ik het ook maar als een compliment op, van die bouwvakker ()
Goh ..je hebt een mening, laat ik die nou ook 1 hebben, da's ook wat.
Ik had de persconferentie al gezien vorige week. Ik zal ook niet ontkennen hoe hij overkomt, het is iig een stuk beter als enkele jaren geleden toen de arrogantie ervan druipte, wat nogal irritant was.
Nu is het inmiddels zo dat het naïieve eraf is en hij beter is geïnstrueerd wat hij moet zeggen en hoe hij over moet komen. Het beeld dat mensen van hem hebben moet bijgedraaid worden en daar word met man en macht hard aan gewerkt.
Hij zal ook best wel charmant zijn, dat horen we ook van alle kanten en dat vrouwen als bosjes voor hem vallen, maar er is toch een duistere onvoorspelbare kant aan hem die voor die rare excessen zorgt..die hij op de een of andere manier niet onder controle heeft. Hij zou toch ook vrijwillig met die therapie starten? horen we ook niks van, of gaat hij die pas starten als het proces is geweest? Als hij echt beterschap wil, zou hij er goed aan doen daar nu al mee te starten, dan laat hij tenminste zien dat hij aan zichzelf werkt.. Nu praat hij alleen maar over dat hij steeds op vakantie wil..Het zou hem sieren als hij zou zeggen, ik ga starten met de therapie om mijn woede te beheersen, ipv, ik ga eerst weer eens flink op vakantie, of op stedentrip met Estelle...Snap je wat ik bedoel?
Wat beperkt, die kunnen toch gewoon live uitgezonden worden?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:19 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Je wilt persoonlijk verslag van zijn therapiesessies?
Het zijn over het algemeen niet de dames die erg geïnteresseerd zijn in het kickboxen, hoewel die er ook zijn natuurlijk, jouw interesse schijnt het wel te hebben maar aan je postgedrag te zien ging ik er niet vanuit dat jij een van die dames was.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:09 schreef barca1971 het volgende:
Dan vat ik het ook maar als een compliment op, van die bouwvakker ()
Jij verschuilt je vooral graag achter je meningquote:Goh ..je hebt een mening, laat ik die nou ook 1 hebben, da's ook wat.
Dat was voor een groot gedeelte ook show hij verwijst daar in zijn laatste persconferentie ook naar.quote:Ik had de persconferentie al gezien vorige week. Ik zal ook niet ontkennen hoe hij overkomt, het is iig een stuk beter als enkele jaren geleden toen de arrogantie ervan druipte, wat nogal irritant was.
Het komt op mij totaal niet over als geinstrueerd, hij praat ronduit en het is zijn eigen beslissing geweest om zijn gedrag te veranderen, hij wilde zijn leven beteren en zegt dat hij, nu hij al een van de grootste namen in die wereld is, nu dat gedrag niet meer nodig heeft voor de publiciteit, mensen komen toch wel voor hem kijken.quote:Nu is het inmiddels zo dat het naïieve eraf is en hij beter is geïnstrueerd wat hij moet zeggen en hoe hij over moet komen. Het beeld dat mensen van hem hebben moet bijgedraaid worden en daar word met man en macht hard aan gewerkt.
Nee ik snap totaal niet wat je bedoelt, hij heeft zichzelf een jaar geschorst om aan zichzelf te werken, wat hem heel veel geld heeft gekost, heeft gebroken met zijn oude 'vrienden' en een nieuwe kennissenkring gezocht, dat die nieuwe 'kennissen' hem in grotere problemen hebben gebracht dan hij ooit gehad heeft, kon hij zelf ook niet voorspellen, maar zijn intenties komen op mij puur over.quote:Hij zal ook best wel charmant zijn, dat horen we ook van alle kanten en dat vrouwen als bosjes voor hem vallen, maar er is toch een duistere onvoorspelbare kant aan hem die voor die rare excessen zorgt..die hij op de een of andere manier niet onder controle heeft. Hij zou toch ook vrijwillig met die therapie starten? horen we ook niks van, of gaat hij die pas starten als het proces is geweest? Als hij echt beterschap wil, zou hij er goed aan doen daar nu al mee te starten, dan laat hij tenminste zien dat hij aan zichzelf werkt.. Nu praat hij alleen maar over dat hij steeds op vakantie wil..Het zou hem sieren als hij zou zeggen, ik ga starten met de therapie om mijn woede te beheersen, ipv, ik ga eerst weer eens flink op vakantie, of op stedentrip met Estelle...Snap je wat ik bedoel?
Ik heb het al verschilende malen uitgelegd, maat komt ie nog een keer...quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Schizo, je hebt het een aantal keer over een 'complot van de miljonairsbende'. Ik heb het begin van de gate gemist en heb echt geen idee waar je het over hebt. Wil je toevallig de moeite nemen om het uit te leggen?
Ze willen ook de hele omgeving van Badr aanpakken, zo ook Santegoeds.quote:Op de pro forma-zitting presenteerde Ficq opvallend nieuws uit het dossier. De slachtoffers zijn wekenlang getapt door de politie. Niet alleen werd de telefoon van Everink afgeluisterd maar ook die van Jeroen van den Berg, exploitant van Club Air, die ook aangifte tegen Hari heeft gedaan. De twee kennen elkaar goed en dus ze hebben veel en lange gesprekken over de zaak en over Hari gevoerd. Uit die gesprekken blijkt dat vooral dat Everink helemaal niet weet dat Hari hem geslagen heeft, maar vooral dat hij concludeert dat het zo is.
Hij zegt bijvoorbeeld: Misschien dat Badr Hari alleen de eerste klap heeft uitgedeeld en dat die andere lui misschien dachten dan mogen wij ook een keer rossen dat vinden we ook leuk. Dat zegt Everink dus aan de telefoon. Opvallend is dat dit overeenkomt met wat Badr Hari zelf heeft gezegd in zijn eerste verklaring, dat hij één ferme tik heeft uitgedeeld. Hij zei dat voordat hij het dossier had ingezien.
Everink tegen een zekere Joost: Maar Joost, weet je, ik weet niet of hij, nou kijk ik heb niet gezien of, het ging zo snel. Deze Joost zegt vervolgens dat Koen dit soort dingen tegen niemand moet zeggen. Elders zegt Everink dat Badr Hari in ieder geval klappen heeft uitgedeeld: Voor mijn gevoel.
In een gesprek met een Eric komt de volgende passage voor:
Eric: (...) jij weet als enige volgens mij wie er echt geslagen heeft...
Koen: Nou dat is het probleem hè. Ik ben uit die wc gekomen en toen ben ik meteen aangepakt en ik weet niet wie dat is geweest. (...)
Eric: Dus jij weet niet zeker of hij jou geslagen heeft?
Koen: mm ... ik weet welke mensen eromheen stonden en van welke kant ik wat gevoeld heb.
Weer geen Badr Hari. Jeroen van den Berg deed kort na het drama in de Arena aangifte van een mishandeling door Hari in Club Air van een jaar eerder.
Jeroen: Het is heel duidelijk dat hij het is, heel duidelijk, het is ook geen toeval dat hij altijd waar dit soort dingen gebeuren aanwezig is.
Koen: Ja
En dat moet je volhouden (...). Ik weet dat het waar is, die vent die moet hangen.
In zijn verklaring van de politie zegt Van den Berg van Everink gehoord te hebben dat Badr Hari hem heeft geslagen. Dat zegt Everink ook in zijn verklaringen. Maar als hij gedurende zijn getapte telefoongesprekken de waarheid spreekt, en daar heeft het in de soms intieme gesprekken alle schijn van, dan kan zijn verklaring over Badr Hari eenvoudig niet kloppen
Veel mensen vooral vrouwen gaan aan kickboxen doen (training, geen wedstrijden) juist omdat je daar een mooi figuur van krijgt en over het algemeen word je daar helemaal niet 'bulky' van (dan heb ik het even niet over de absolute top), dus ik krijg het idee dat je niet echt weet waar je het over hebtquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:58 schreef barca1971 het volgende:
Deze dame is toevallig wel geïnteresseerd, heb het zelf ook een tijdje gedaan maar werd er te bulky van en dat vind ik voor een vrouw niet mooi.. Via via ( bekenden van bekenden zeg maar ) hebben wel eens lullige dingen meegemaakt tijdens het uitgaan, intimideren, beetje duwen roepen..eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het meestal mensen uit Badrs groepje waren, die zich waarschijnlijk heel wat voelden met hem in de beurt, maar Badr deed ook niets om zijn groepje tot de orde te roepen, dat heeft mijn mening enigszins ook gevormd, hij had de verantwoordelijkheid moeten nemen en het goede voorbeeld moeten geven..
Verder verschuil ik me niet achter mijn mening, ik reageer gewoon op mensen, dat is wat men hier op elkaar doet, en als anderen hun mening mogen geven, mag ik dat ook. Ik kan ook wel tegen jouw zeggen dat ik vind dat je doordraaft met je complot theoriëen maar doe dat niet omdat het jouw mening is. Dat is prima.. Ik geloof daar niet zo in en reageer meer op wat ik zie en hoor van zowel Badr als Estelle, hun gedrag en hoe ze met de zaak omgaan. Bovendien vind ik dat ze teveel handelen ter meerdere glorie van zichzelf en ze proberen het volk te misleiden..ze vallen zo vaak door de mand met dingen die niet kloppen dat wij daarover ook wel een boek kunnen schrijven..
Het boeit me op de een of andere manier dat veel mensen daar niet doorheen kunnen prikken of het gewoon niet zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |