Neeeeeeeeeee!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:27 schreef hexje het volgende:
Het Broekje verdient eigenlijk wel een plek in de OP.
Nee johquote:Op maandag 18 maart 2013 17:27 schreef hexje het volgende:
Het Broekje verdient eigenlijk wel een plek in de OP.
quote:Voet Badr Hari niet gebroken.
Kickbokser Badr Hari heeft zijn voet niet gebroken. Dat zei hij maandag tegen RTL Boulevard. Wel heeft hij zijn banden verrekt. "Ik zit tot aan mijn knie in het gips", aldus Hari, die vrijdag geblesseerd raakte bij zijn comeback in de ring tijdens de K-1 World Grand Prix in Zagreb.
Het gala in de Kroatische hoofdstad werd door het ongeluk niet de glorieuze comeback in het internationale kickboksen waarop Hari had gehoopt. De hoofdprijs bedroeg 800.000 dollar.
quote:"Ik zit tot aan mijn knie in het gips waardoor Estelle mij moet helpen met het aan- en uittrekken van mijn broekje", aldus Hari
Je doet net of het een af andere draaideurcrimineel isquote:Op maandag 18 maart 2013 14:55 schreef barca1971 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben zeker voor het geven van 2e kansen aan mensen die fouten maken ( wie is er nou helemaal zonder immers) Waar ik wél moeite mee heb is het feit dat Badr al meerdere 2e kansen heeft gehad en toch telkens weer de fout in ging en niet zo'n beetje ook.
Hij heeft helemaal niet gezegd dat hij een 2e kans zou verdienen, hij had het tegen de rechter over een laatste kansquote:Zijn hele verhaal dat hij nu dus een 2e kans zou verdienen ( de zoveelste ) word nu enkel en alleen weer aangehaald omdat hij het met een vaderlandse socialite heeft aangelegd waardoor alles wat ze ( en vooral Badr) doen onder de loep komt te liggen... Hij zal het dus wel moeten zeggen wil Estelle haar plekje en imago niet kwijtraken, of hij het daadwerkelijk meent is een 2e,
Ik zou niks wetenquote:hij heeft immers al vaak genoeg laten zien dat hij zijn woord niet kan houden.
Ik geloof er niks van.quote:Enkele bekenden van mij hebben ook eens te maken gehad met hem en dat was niet prettig, dwingelarij en bedreigingen ten top.omdat dingen niet gingen zoals hij dat wilde.. Laat ik het zo zeggen; sommige karaktertrekken kan een mens niet veranderen...
Estelle was er zelf bij en in zijn verklaringen van de politie heeft hij niet gelogenquote:Verder vind ik dat als je het dan toch weer doet, je daar een vent over moet zijn en eerlijk moet zeggen wat je hebt gedaan, Badr gaat er telkens over liegen totdat hij door de mand valt en biecht dan pas iets op.Hij loog erover tegen Estelle, de politie noem maar op..Allemaal nog tot daar aan toe..
Ik denk dat de rechter wel waardeerd dat hij spijt heeft betuigd en zijn leven wil beteren en zich wil concentreren op zijn carriere daarom heeft de rechter hem ook voorlopig vrijgelatenquote:De rechter zal hem daar wel op aanspreken hopen we en Estelle is zelf zo dom geweest om zichzelf, maar vooral haar 2 kinderen te onderwerpen aan een sitiuatie vol stress en slechte voorbeelden aangaande haar relatie keuze..
Weet je wat erbarmelijk was, die mediahetze van de zomer en iedereen die klakkeloos die beeldvorming voor zoete koek slikt.quote:Wat me wél stoort is dat deze 2 mensen elke kans aangrijpen om ervoor te zorgen dat zij zelf beter uit de verf komen, met als enige doel de schade voor hen zélf te beperken, niet met de intentie om het juiste ding te doen.En dat er zoveel mensen in trappen is helemaal erbarmelijk.
Hij is wel eens tijdens een verdenking naar Marokko gegaan, maar ik vind het veel te ver gaan omdat vluchtgedrag te noemen omdat hij daar normaal ook vaak heengaat, hij heeft een huis daar (het grootste huis van Kenitra).quote:Het vluchtgedrag, of leugens verzinnen om ergens onderuit te komen passen mijns inziens niet bij iemand als Badr, die hele hordes heeft die hem als voorbeeld zien, om over de gedragscodes die nou eenmaal bij zijn sport horen nog maar te zwijgen..
Kickboxen is een hele zware sport wil je daar ver mee komen moet je juist heel veel doorzettingvermogen en discipline hebben.quote:Ik hoop dat hij meent wat hij zegt deze keer, enkel en alleen omdat hij vader is van een onschuldig meisje en hij het aan haar verplicht is..
En ik heb het al eerder gezegd, we kunnen veel over hem zeggen met zijn allen maar niet dat hij niet een ontieglijk groot doorzettingsvermogen en dicipline beschikt.
En ja ik vond en vind het uiterst ongepast om de namen van andermans kinderen die je net een blauwe maandag kent, zo pontificaal op je broek te zetten, maarja dat heeft weer met fatsoensnormen te maken die sommige mensen klaarblijkelijk niet bezitten..
Thunderbitch wat zal je blij zijn dat zijn 2 middenvoetsbeentjes niet zijn gebrokenquote:
Als jij je frustraties omtrent Badr weet om te zetten in constructieve vechttechnieken, zet ik mijn geld zeker op jou in.quote:
Huh? Hoe weet jij dat ze slordig met hun kinderen omgaan? Woon jij bij die mensen? Of vind je dat alleen maar omdat die kindernamen op Badr's broekje (quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:30 schreef barca1971 het volgende:
En ik blijf bij mijn standpunt dat alle partijen ontzettend slordig met de betrokken kinderen zijn omgegaan en laten we wel wezen, ook dát zegt iets over ze. Het egoïsme voerde constant de boventoon. Geen vals sentiment voor nodig
Het is overdreven om Badr een 'ABC'er' te noemen en er is dan ook geen enkel bewijs voor, ze proberen je als je als ABCer te boek staat het leven onmogelijk te maken:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:30 schreef barca1971 het volgende:
Ik kan wel wat voorbeelden noemen hoor, hij heeft heus wel wat meer delicten op zijn naam staan dan die ene die jij noemt en waar hij voor veroodeeld is, er liggen er nu ook niet voor niks 9 bij de rechter. Het hele ABC team heeft zich met hem bemoeid, je denkt toch niet dat dat allemaal voor niks is?
Hij is helemaal niet gevlucht zoals ik eerder al zei.quote:Nadat hij naar Marokko was gevlucht heeft hij ook overal verkondigd dat het nooit meer mocht gebeuren en dat hij zijn leven zou beteren, maar vervolgens gaat hij indecember 2011, weer in de fout,
Hij is in 2012 in de K1 niet in de fout gegaan, dus ik denk dat je zaken door elkaar haalt en het nu opeens over de vermeende delicten hebt die hij op zijn naam zou hebben staan.quote:hij leert begin 2012 Estelle kennen,komt terug uit Amerika en gaat in mei 2012 wéér de fout in,
terwijl hij toen toch ook al stiekem wat met Estelle had. Ze had toen al kunnen weten dat er wat van waarheid zat in de verhalen die hij haar probeerde wijs te maken. Voorafgaande aan 7 juli heeft hij haar wel degelijk voorgelogen door te zeggen dat het merendeel van de feiten niet waar was. hij zou o.a nooit vrouwen hebben geslagen, terwijl toch echt wel bleek dat dat wel zo was.Hij beloofde in Juni nog beterschap omdat hij zich nu wel moest gaan gedragen, hij kon het immers niet meer maken tegenover Estelle, en 7 juli doet hij het wéér. Dat zijn dus al 3 keer, na zijn belofte dat hij zijn leven gebeterd had. Dus hij heeft wel degelijk moeite om zijn woord te houden, wat hem nogal ongeloofwaardig maakt, die schijn heeft hij tegen door zijn eigen gedrag..
Nogmaals Estelle was er zelf bij dus tegenover haar hoefde hij het niet te ontkennen, het was een paniekreactie en hij was bang de hele mishandeling in zijn schoenen geschoven te krijgen.quote:In eerste instantie alles gaan lopen ontkennen omdat je bang bent om je nieuwe vriendin te verliezen is vrij kinderachtig, hij had wel kunnen weten dat het uit zou komen.
Nu zeg je opeens dat ze beiden weldegelijk wisten dat hij er bij betrokken was en vlak daarvoor zeg je nog dat hij alles ontkende om haar niet kwijt te rakenquote:En het zegt wat over hoe iemand omgaat met tegenslag en hoe er door Badr en Estelle mee om werd gegaan was niet bepaald fraai, over 7 juli werd in eerste instantie ook alles ontkent door Badr en Estelle liet hem dat gewoon doen, terwijl ze beiden wisten dat hij er wel degelijk bij betrokken was.
Het nachtleven terroriseren is een groot woord, dat zijn vooral wilde verhalen en in deze zaak vooral ingegeven door aan de ene kant de politie die hem wilde laten hangen en anderzijds het complot van de miljonairsbende die hetzelfde doel voor ogen hadden.quote:Ik snap dat Badr miss zelf de rol van voorbeeld niet wil, maar dat is inherent aan goed zijn in je vak, in zijn geval het kickboksen, het minste wat hij kan doen is proberen bijpassend gedrag te vertonen. Het nachtleven terroriseren hoort daar niet bij..
Badr gaat toch goed om met die kinderen en zij met hemquote:Maar goed zoals ik al zei, hij verdient bewondering voor zijn doorzettingsvermogen en dicipline in zijn vak, dat staat buiten kijf. En ik blijf bij mijn standpunt dat alle partijen ontzettend slordig met de betrokken kinderen zijn omgegaan en laten we wel wezen, ook dát zegt iets over ze. Het egoïsme voerde constant de boventoon. Geen vals sentiment voor nodig
Jij had het laatst over dat Badr bekend zou hebben een vrouw geslagen te hebben?quote:
Hoogmoed komt voor de val...quote:
Dat heeft ze. Een paar topics geleden vroeg ik daar ook naar. Ze heeft een quote kunnen tonen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:55 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Jij had het laatst over dat Badr bekend zou hebben een vrouw geslagen te hebben?
Nu dacht ik toch redelijk ingevoerd te zijn in deze zaak maar dat is me even ontgaan.
Over wie ging dat dan en heb je er een quote van?
En over wie ging dat dan en wat was de quote?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat heeft ze. Een paar topics geleden vroeg ik daar ook naar. Ze heeft een quote kunnen tonen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:54 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het is overdreven om Badr een 'ABC'er' te noemen en er is dan ook geen enkel bewijs voor, ze proberen je als je als ABCer te boek staat het leven onmogelijk te maken:
Team ABC volgt je dag en nacht en mocht je voertuigen op je naam hebben dan word je continu aan de kant gezet en anderzijds lastiggevallen.
Je werkzaamheden worden je onmogelijk gemaakt,dus als je een legale zaak hebt dan zal het team er alles aan doen dat je zonder werk komt te zitten.
Het gaat om een dadergerichte aanpak van de politie. Dit houdt in dat de politie zich richt op de persoon, de dader, in plaats van op het strafbare feit. Team ABC maakt persoonsdossiers op voor deze personen waarin alles wordt bijgehouden. Zo krijgt de politie een duidelijk beeld van deze daders en zijn/haar omgeving en relaties.
In het geval van Amsterdamse Beroepscriminelen (ABC-ers) is er meestal (nog) helemaal geen verdenking tegen de desbetreffende persoon. De geregistreerde ABC-ers zijn wel eerder veroordeeld of verdacht geweest van ernstige strafbare feiten.
En ondanks deze uiterst grondige aanpak is er nog geen enkel bewijs gevonden om de bewering te staven dat Badr een ABCer zou zijn.... ondanks de vele taps, waarmee ze wilden aantonen dat Badr zijn slachtoffers intimideerd om vooral geen aangifte te doen, maar er is niks van gebleken... juist de ongure daden van de volgevreten miljonairsbende kwam naar voren
[..]
Hij is helemaal niet gevlucht zoals ik eerder al zei.
Ik denk dat jij het hebt over de periode dat hij een jaar was gestopt met vechten om tot zichzelf te komen, omdat hij zijn leven wilde beteren omdat hij tijdens de K1 voor een 2e keer in de fout was gegaan.
Het een jaar niet vechten was een straf die hij zichzelf had opgelegd omdat het voor de 2e keer gebeurde, na de eerste keer tegen Bonjasky had hij al een straf verwacht van de organisatie, maar die wilden hem helemaal geen straf opleggen sterker nog die vroegen hem om binnen een paar weken weer te vechten en dan zou het het incident hem vergeven worden.
Dus dat hij zichzelf die straf oplegde moet juist veel bewondering opwekken (zeker op die leeftijd), hij is een van de grootste namen in het kickboxen en het jaar waarin hij zichzelf geschorst had heeft hem heel veel geld gekost.
[..]
Hij is in 2012 in de K1 niet in de fout gegaan, dus ik denk dat je zaken door elkaar haalt en het nu opeens over de vermeende delicten hebt die hij op zijn naam zou hebben staan.
Hij heeft in 2012 iemand aan iemand een kopstoot uitgedeeld in het uitgaansleven aan iemand die hij persoonlijk kende (de Fuyk) en ik denk dat dit in de 'relationele' sfeer moet zoeken, het was namelijk de stiefbroer van een ex van hem en Badr heeft gezegd dat het ook de Fuyk zijn eigen schuld was en dat ze hem met rust moeten laten, hij vond het een vervelend mannetje die teveel snoof.
Badr was zelf kennelijk nogal geschrokken van zijn eigen actie, want hij heeft het slachtoffer nog nazorg geboden (wond schoongemaakt).
Het slachtoffer heeft toen geen aangifte gedaan.
Later toen het complot in werking was getreden op aangeven van van den Berg, die Everink heeft lopen te manipuleren dat Badr het wel geweest moest zijn terwijl Everink hem in vertrouwen vertelde daar zelf helemaal niet zeker van te zijn, toch is toen besloten Badr en zijn hele omgeving aan te pakken (ze hadden het zelfs over een potje die ze wilden maken voor het laten doen van valse aangifte), en toen begonnen ze een media-offensief.
Het lijkt me niet toevallig dat ze daar vooral de Revu voor gebruikte, daarover later meer...
Van den Berg schond zijn afspraak die hij gemaakt had met Badr om geen aangifte te doen als hij niet meer in zijn zaak zou komen en deed niet alleen aangifte, maar kwam met een heel gekleurd verhaal over hoe door Badr mishandeld te zijn, terwijl hij in de aangifte daar zelf helemaal niet zeker over was.
Ook komt hij met opgeklopte verhalen dat hij bij Badr in zijn zone stond en deze hem toen in elkaar sloeg, maar in de aangifte zelf staat een veel genuanceerder verhaal waarbij blijkt dat hij niet eens zeker weet of het Badr wel was en hem toen niet eens kende en hij de eerste was die fysiek werd.
Dan verschijnt er opeens het verhaal over de Fuyk in de Revu, iets waar hij zelf niet aan mee wilde werken, het heeft er alle schijn van dat dit verhaal afkomstig is van de miljonairsbende die Badr hoe dan ook wilde laten hangen..
In de Nieuwe Revu staat deze week een reconstructie van het incident in de kleine Cooldown in Amsterdam eind 2011, waarbij Badr Hari party-organisator Olivier de F. zou hebben mishandeld. Deze laatste wilde niet meewerken aan een artikel, maar vrienden en omstanders - die anoniem wilden blijven - hebben dat wel gedaan.
Hierna geeft de Fuyck aan note bene de revu (die eerder zonder toestemming foto's van hem publiceerde van vlak na de mishandeling) een eenmalig interview over de mishandeling door Badr waarin hij aangeeft helemaal niet bang te zijn voor Badr.
Wel is het vreemd en verdacht te noemen dat hij plots een interview geeft juist aan het blad dat eerder zonder zijn toestemming foto's van hem publiceerde, en hij opeens wel bereid is om aangifte te doen, het heeft er alle schijn van dat hij uit het 'complot-potje' van de miljonairs heeft lopen snoepen.
Het is imo geen toeval dat juist de revu een grote rol heeft gespeeld in de hetze tegen Badr, de hoofdredacteur had waarschijnlijk nog een appeltje met hem te schillen, want Badr heeft wat gehad met zijn dochter, het lijkt erop dat hij ook in het complot zit van de miljonairsbende omdat hij de slachtoffers met hun gekleurde verhalen graag een podium geeft en heel veel negatieve berichten over Badr de wereld in stuurt.
De dochter van de Hoofdredacteur komt opeens met het verhaal op de proppen dat ze ook net als haar stiefbroer door Badr mishandeld is (heeft ze misschien van haar stiefbroer te horen gekregen dat je daar geld mee kan verdienen?).
Er is iig geen enkel tastbaar bewijs voor deze mishandeling en was nooit eerder naar buiten gekomen en Badr ontkend dan ook de mishandeling in deze zaak.
En ook geeft de Revu ruchtbaarheid aan oude zaken waar Badr al wegens gebrek aan bewijs voor was vrijgelaten (is niet eens tot een zaak gekomen) en hebben ze het zelfs over dossiers die ze in bezit hebben die gewag maken van vermeende zedenzaken waar Badr een strafrechtelijke betrokkenheid in zou hebben.
Wilde ze zover gaan om zelfs kindermishandeling of verkrachting in zijn schoenen te schuiven?
Nadat bekend werd dat het comlpot in de tapverslagen terug te lezen was, zijn ze hier verder nooit op ingegaan... rara.![]()
Maar het heeft veel bijgedragen aan de beeldvorming, de Badrhype was hot komkommernieuws en alle media namen de verhalen grif over.
[..]
Nogmaals Estelle was er zelf bij dus tegenover haar hoefde hij het niet te ontkennen, het was een paniekreactie en hij was bang de hele mishandeling in zijn schoenen geschoven te krijgen.
Hem zo op alle mogelijke manieren proberen hem blijven zwart maken zoals jij doet geeft veel meer blijk van infantiliteit.
[..]
Nu zeg je opeens dat ze beiden weldegelijk wisten dat hij er bij betrokken was en vlak daarvoor zeg je nog dat hij alles ontkende om haar niet kwijt te raken
[..]
Het nachtleven terroriseren is een groot woord, dat zijn vooral wilde verhalen en in deze zaak vooral ingegeven door aan de ene kant de politie die hem wilde laten hangen en anderzijds het complot van de miljonairsbende die hetzelfde doel voor ogen hadden.
[..]
Badr gaat toch goed om met die kinderen en zij met hem
Dat jij er nou de hele tijd zuur over blijft doorzeiken maakt alles wat je zegt nog niet waar natuurlijk, integendeel.
Jij bent hier degene die slordig met hun belangen omspringt je gebruikt die kinderen waar je een betrokkenheid bij veinst zelfs in je hetze tegen de ouders, weldegelijk vals sentiment dus
Understatement...ik zou in vechtsporttermen zeggen....de eerste 4 van de 10 rondes hebben een 40/36 voor Schizo opgeleverd en nu in de 5e ronde zijn dit de 1e x acht tellen voor Barca geweest waarbij ze nu nog steeds een beetje glazig voor zich uit staat te kijken. Zou ze tegen beter weten in doorvechten of gooit ze de handdoek in de ring?quote:
Zijn advocaat Ficq heeft het genoemd en afgedaan als "een tik met de vlakke hand" tijdens de rechtzaak.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:55 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Jij had het laatst over dat Badr bekend zou hebben een vrouw geslagen te hebben?
Nu dacht ik toch redelijk ingevoerd te zijn in deze zaak maar dat is me even ontgaan.
Over wie ging dat dan en heb je er een quote van?
Nou, ik dan ook wel, want lezen doe ik het niet:quote:
Dat was al duidelijk, hoor.quote:
Ja daag ik ik ben vandaag al genoeg bezig geweest, het zal wel weer uit de Revu komenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn advocaat Ficq heeft het genoemd en afgedaan als "een tik met de vlakke hand" tijdens de rechtzaak.
Terugzoeken is nu even geen optie, dus dat zul je zelf moeten doen.
Het is nog steeds niet duidelijk, eerst maar eens kijken of hij zich aan de afspraak houdtquote:
Misschien staan er wel banwaardige dingen in.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, ik dan ook wel, want lezen doe ik het niet:
Nee, het kwam niet uit de Revu, en ik zit mobiel, geen WiFi en als ik m'n telefoon in de juiste richting hou met moeite een G-verbinding... 3G of H heb ik al dagen niet gezienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:33 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja daag ik ik ben vandaag al genoeg bezig geweest, het zal wel weer uit de Revu komen
Ik neem aan dat een van de haters het vast wel onder mijn neus komen duwen
Ik ga even genieten van mijn overwinningsroes
Oh dat valt me dan weer tegen dat je niet eens even met gevaar voor eigen leven op een wankel keukentrapje met je telefoon omhoog en in de juiste richtig wanhopig een goede verbinding zoekt om mijn vraag te beantwoordenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het kwam niet uit de Revu, en ik zit mobiel, geen WiFi en als ik m'n telefoon in de juiste richting hou met moeite een G-verbinding... 3G of H heb ik al dagen niet gezien
Terugzoeken is dus echt even geen optie.
Die 'tik met de vlakke hand" was bij Koen Everink.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn advocaat Ficq heeft het genoemd en afgedaan als "een tik met de vlakke hand" tijdens de rechtzaak.
Terugzoeken is nu even geen optie, dus dat zul je zelf moeten doen.
Wait whut?quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:22 schreef barca1971 het volgende:
Ik snap de big deal over de hond niet..overal een hoop commentaar dat hij daar in huis die hond vast heeft..Is niet koosjer of hallal genoeg zeker..![]()
enne die vlakke hand klap was toch ook écht bij een dame, waarvan hij eerder had ontkend die uberhaupt geslagen te hebben..zelfs Estelle wist het zeker..ze had het hem immers zelf gevraagd! hij zou nooit vrouwen slaan!
yeah right, dream on
Arme Ruud, ligt 'ie daar met zijn zweetvoet op ZIJN tienduizend-euro-bankquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:23 schreef schizovreemd het volgende:
Badr in het gips..
Kijk dat hondje eens angstig kijken, Volgens mij heeft Badr hem in de houdgreep en heeft hij hem net flink lopen te bedreigen![]()
[ afbeelding ]
Een Birkin?quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:33 schreef MightyMightyM het volgende:
Belachelijk dat Estelle daar met een rode tas (ja dat is-ie) rondloopt terwijl Everink vecht voor zijn leven.
Jij zou niet voor je geliefde zorgen als hij/zij ziek is of een ongelukje heeft gehad? Ik wel hoor, en ook al zouden we niet samenwonen, dan hoeft hij ook echt niet 's avonds naar huis.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:26 schreef barca1971 het volgende:
maar hé..ze wonen NIET samewen hoor, ze zorgt alleen als een Florence Nightingale dat het hem aan niks ontbreekt en kicked hem 's avonds terug naar zijn appartement..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |