'broekje'quote:
Chronische PMSquote:
Daar lijkt het wel op zeg..quote:
Al denken sommige daar anders over, helemaal als je dan ook nog weet wat een Birkin isquote:Maar ik vraag me wel af wanneer Badr het wel goed kan doen. Misschien verandert-ie wel echt en heeft-ie wel echt spijt, weet jij veel.
Waar zouzou alles door een roze bril zag, hebben sommigen de zwarte bril continue op, lijkt wel.[/quote
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Badr echt niet hoog heb staan, maar laten we hopen dat ie eindelijk tot inzicht is gekomen en gaat veranderen.
[quote]
Maar hoofddoek zegt niet per se iets over hoe modern een vrouw is.
Je hebt gewoon andere prioriteiten in het leven en gelijk heb je.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op zeg..
[..]
Al denken sommige daar anders over, helemaal als je dan ook nog weet wat een Birkin is
Ik weet het ook niet, zou ik nu tot de onderklasse behoren?
Ik schrok al, want het kennen van dat ding schijnt toch wel een standaard te moeten zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 11:46 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Je hebt gewoon andere prioriteiten in het leven en gelijk heb je.
En zo is hetquote:Noch het kennen van een mode-object noch een hoofddoek zegt iets over de klasse waartoe je behoort en of je al dan niet modern bent.
Tsja, bij een kerel van 110 kilo met een broek tot aan zijn knieën denk ik ook niet direct aan een 'broekje'.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
'broekje'
Dat vind ik toch zó'n vies woord hè...
Ik heb ook een beetje de zwarte bril op, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:56 schreef MightyMightyM het volgende:
Waar zouzou alles door een roze bril zag, hebben sommigen de zwarte bril continue op, lijkt wel.
Ik ben het hartgrondig met je eens hoor en wat jij zegt zijn ook meer dan kwalijke zaken waardoor hij behoorlijk de schijn tegen heeft.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje de zwarte bril op, eerlijk gezegd.
Hij is bewezen nauw betrokken bij een aantal vechtpartijen, waarbij zijn vriendin ook een keer aanwezig was. Vervolgens duurt het máánden voordat mevrouw een keer komt getuigen en daarna nog eens vele maanden voordat er überhaupt iets van een rechtszaak plaats gaat vinden. En ondertussen vindt meneer vooral dat hij het allemaal óók moeilijk heeft.
Geen idee óf en hóe schuldig hij eventueel is, maar als-ie er straks mee wegkomt dat-ie nu wel "genoeg gestraft" is zet ik mijn zwarte bril nooit meer af. Want dat doet 'Vrouwe Justitia' dan kennelijk ook niet.
dat geloof ik ook niet. of als ze het wel deed: wat voor een vader ben je dan als je je zoveelste vrouw boven je eigen kinderen verkiest.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:45 schreef hexje het volgende:
Dat Estelle stookte in de relatie met zijn andere kinderen neem ik met een grote korrel zout.
Dat doet hij toch met gemak? Nu is er ook weer sprake van een verhuizing naar de VS, terwijl al z'n kinderen in Europa wonen, en hij dus de zorg voor de minderjarige kinderen (Joëlle en Maxim) ook niet meer (deels) op zich kan nemen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat geloof ik ook niet. of als ze het wel deed: wat voor een vader ben je dan als je je zoveelste vrouw boven je eigen kinderen verkiest.
Nou, 't kwam hem waarschijnlijk wel mooi uit, goed excuus.... je bent een slappe zak of je bent het nietquote:Op maandag 18 maart 2013 13:45 schreef hexje het volgende:
Dat Estelle stookte in de relatie met zijn andere kinderen neem ik met een grote korrel zout.
Dan kan hij over paar jaar de nieuwe vlam de schuld gevenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doet hij toch met gemak? Nu is er ook weer sprake van een verhuizing naar de VS, terwijl al z'n kinderen in Europa wonen, en hij dus de zorg voor de minderjarige kinderen (Joëlle en Maxim) ook niet meer (deels) op zich kan nemen.
Eeeh... broekje hoor!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:55 schreef barca1971 het volgende:
En ja ik vond en vind het uiterst ongepast om de namen van andermans kinderen die je net een blauwe maandag kent, zo pontificaal op je broek te zetten, maarja dat heeft weer met fatsoensnormen te maken die sommige mensen klaarblijkelijk niet bezitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |