écht hè, die reacties van je. Je zou bijna denken dat hij je wat persoonlijk heeft aangedaan.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:36 schreef barca1971 het volgende:
Ik hoop zo dat hij ontzettend uitgeschakeld word, voor de ogen van Stellie haar mama en kids..dan is de afgang compleet..hij heeft wel flinke klop verdiend dacht ik zo..
Nou, ik vind het ook wel jammer dat ik niet live kan zien hoe 'ie klop krijgt, het lijkt me geweldig entertainmentquote:Op maandag 11 maart 2013 19:47 schreef static het volgende:
[..]
écht hè, die reacties van je. Je zou bijna denken dat hij je wat persoonlijk heeft aangedaan.
SPT / Terugkeer Badr Hari live bij 15 maart live op RTL7quote:Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het ook wel jammer dat ik niet live kan zien hoe 'ie klop krijgt, het lijkt me geweldig entertainment
Maar ik kan niet, heb een feestjequote:Op maandag 11 maart 2013 20:05 schreef static het volgende:
[..]
SPT / Terugkeer Badr Hari live bij 15 maart live op RTL7
Dat soort opmerkingen zijn zo fout. 'Voor mij is het ook heel erg, hoor!'quote:'Wat er met de slachtoffers is gebeurd, ik begrijp dat die door een moeilijke periode zijn gegaan, dat ben ik ook,' aldus Hari.
Je zei heef!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo het idee dat Badr het helemaal niet zo slecht heef gehad in de gevangenis, ik denk dat hij op handen gedragen werd door zijn medegevangenen.
Hoe kan het eigenlijk dat Badr vrijdag meteen in de finale staat?
Ik weet niet wie hem adviseert maar dit is zo dom om te zeggenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen zijn zo fout. 'Voor mij is het ook heel erg, hoor!'
Jij bent zo hard! Hij is ook al gestraft door Estelle. Heeft hij nog niet genoeg geleden?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wie hem adviseert maar dit is zo dom om te zeggen
Ik lees vaak achterstevoren terug dus lees nu pas dat hij voor straf op de grond heeft geslapen, ik was te voorbarigquote:Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent zo hard! Hij is ook al gestraft door Estelle. Heeft hij nog niet genoeg geleden?
En rijst maken. Op haar Mokumse sawa.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:04 schreef WRH het volgende:
zoals ik 'm lees vind meneer badr zichzelf vooral een enorm slachtoffer, maar he, gelukkig kan zijn vrouw pasta koken.
Ja. "Iedereen heeft het wel steeds over die joden, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes, hoor".quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Empatisch vermogen van een krent. Wat een kerel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Hij heeft echt het IQ van een aardappel
'Ik heb er wel een nachtje van wakker gelezen', 'ik heb het ook moeilijk hoor', wat een ongelovelijke sukkel(het was zojuist bij Vandaag de dag op Ned.1)
Het zou mij niets verbazen als hij zijn eerste wedstrijd wint, zodat zijn comeback breed uitgemeten kan worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het ook wel jammer dat ik niet live kan zien hoe 'ie klop krijgt, het lijkt me geweldig entertainment
Kennelijk niet zo hard dat ze Badr Hari aan de kant willen zetten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze (de sport) willen een goede naam volgens mij
Inmiddels niet meer, nee. Is dat zo gek? Ik geloof best dat 'ie spijt heeft, alleen niet van wat 'ie gedaan heeft, maar van de gevolgen voor zichzelf. Het spijt Badr voor Badr dat 'ie in de gevangenis is beland en mogelijk meer consequenties zal ondervinden, meer niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Jappie het volgende:
Ik vraag me af of er hier iemand te vinden is die uberhaupt willekeurig welke verklaring Badr ook zou geven bereid is deze als voldoende of oprechte spijtbetuiging te accepteren.
Dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer, nee. Is dat zo gek? Ik geloof best dat 'ie spijt heeft, alleen niet van wat 'ie gedaan heeft, maar van de gevolgen voor zichzelf. Het spijt Badr voor Badr dat 'ie in de gevangenis is beland en mogelijk meer consequenties zal ondervinden, meer niet.
Ik vind het juist akelig eerlijk overkomen. Hij bewijst zichzelf hier namelijk geen dienst mee, dat kan iedereen wel bedenken. Als hij er al iets over moet zeggen, dan is mijn inziens de enige verstandige optie dat je enorme spijt hebt. Punt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:16 schreef barca1971 het volgende:
Dat wil ik dus ook de hele tijd duidelijk maken..alles aan deze mensen is nep, manipulatief en doordacht. En nee dat heeft niets met jaloezie te maken maar met het feit dat ze keer op keer door de mand vallen door hun eigen uitlatingen dan wel daden. Niets van dat alles ademt oprechte spijt,zodra het over slachtoffers gaat draaien ze het gesprek weer op hen zelf, dat is beneden alle peil..zeggen dat je in de luwte wil en ondertussen weer reportages doen, al maanden het hele land willen laten geloven dat er 'slechts' een corrigerende tik is uitgedeeld, terwijl hij nu al openlijk heeft gesproken over zijn 'daden'.. je imago proberen op te krikken door te zeggen dat je al jarenlang niet op de PC bent geweest en er vervolgens in 1 week alweer 2 keer te zijn geweest etc etc, leugen na leugen die ze vertellen ( die heel makkelijk te weerleggen zijn) ..
Alles wat er naar buiten komt is bedacht en voorgekauwd ( mediaplan) en het stoort me dat er zoveel mensen in trappen want dat is nl precies wat ze willen, zodat hen zoveel mogelijk financiëel leed bespaard blijft
Je kan zoveel mediaplannen verzinnen, als de uitvoerders een vrij laag IQ hebben is het vechten tegen de bierkaai. En dan krijg je dit soort shit..quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:36 schreef Copycat het volgende:
Zo doordacht vind ik het anders allemaal niet. Dat soort ongelukkige opmerkingen als 'voor mij was het ook heel moeilijk, niet alleen voor mijn slachtoffers', is imo juist enorm ondoordacht. Als er al een mediaplan achterzit, is dat nodig aan revisie toe.
Ik ook, zeker als je je bedenkt dat hij nog niet eens is veroordeeld.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Badr en Estelle vinden waarschijnlijk dat hij nu wel genoeg gestraft is.
'In het najaar'. Preciezer vind ik het zo snel niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:22 schreef utrecht1970 het volgende:
wanneer begint het proces eigenlijk?
"Heb jij kanker gehad? Rot joh... ik ben ook heel vaak ziek geweest het afgelopen jaar"quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zullen best geadviseerd zijn door de advocaten, maar de uitvoering is k@t.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:10 schreef GJonline het volgende:
[..]
Je kan zoveel mediaplannen verzinnen, als de uitvoerders een vrij laag IQ hebben is het vechten tegen de bierkaai. En dan krijg je dit soort shit..
Ook het feit dat je je vriend maandenlang alleen in de gevangenis kan bezoeken had een eye opener kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:02 schreef barca1971 het volgende:
Dat valt ook niet te snappen..ze heeft hem geloofd op zijn woord, het nota bene voor hem opgenomen en overal geroepen; je kent me toch, ik heb het hem gevraagd en er is niets van waar'
Vervolgens heeft hij toch ergens along the way op moeten biechten dat het allemaal wel waar was..
Veel vrouwen zouden laaiend zijn om zo'n publieke vernedering, want dat is het, dat je als volwassen vrouw van 2 kinderen het zo opneemt voor iemand die je net een blauwe maandag kent, en dan compleet voor aap staat..
Blijkbaar was ze zo wanhopig en eenzaam door de vele slippertjes van Ruud en het altijd maar alleen zijn, dat ze niet meer helder kon denken en alleen maar heel blij was dat zo'n jonge sterke vent haar wel aandacht gaf..genoeg op de bank ook nog..
Maar je zou ook denken dat als de eerste rush voorbij is en je weer helder kan denken, je weer op aarde zou landen en je voor jezelf en je kinderen iets anders en beters zou willen, maar misschien zjn wij wel gek
Zolang ze maar op de foto kan, waar maakt niet uit. Aandachtshoer. Ik krijg tegenwoordig vanzelf goede zin als ik haar ook maar ergens hoor of zie. Aapjes kijken. Ze doet ook haar best om er op te lijken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:14 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ook het feit dat je je vriend maandenlang alleen in de gevangenis kan bezoeken had een eye opener kunnen zijn.
Lijkt meer de eenkennigheidsfase te zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:45 schreef barca1971 het volgende:
Conclusie; Stellemans zit nog in haar kleuterfase
In het geboorteland van je moeder.... waar jij de taal spreekt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:52 schreef Copycat het volgende:
Een paar vergaderingen bijwonen is natuurlijk ook wel wat anders dan een vechtsportspektakel waarbij sowieso veel toeschouwers zijn.
Ja wat mot je?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Jappie het volgende:
Ik vraag me af of er hier iemand te vinden is die uberhaupt willekeurig welke verklaring Badr ook zou geven bereid is deze als voldoende of oprechte spijtbetuiging te accepteren.
Nou als blijkt dat hij echt alleen een tik heeft uitgedeeld en niet verantwoordelijk is voor de meest ernstige verwondingen van Everink zoals hij heeft verklaard en wat imo helemaal niet zo ondenkbaar is dan kan ik wel begrijpen dat hij erg is geschrokken van het complot en de volks en media-hetze die hij op zijn dak kreeg waarin alles wel in zijn schoenen geschoven werd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
En het feit dat zowel Estelle als hijzelf bij iedere vorm van spijt en/of medeleven met de slachtoffers vooral moet benadrukken dat het voor henzelf toch ook echt heel erg is, is eigenlijk het meest storend.
Hij staat terecht voor meer dan een aanklacht, en het totaal is zeker meer dan een tik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nou als blijkt dat hij echt alleen een tik heeft uitgedeeld en niet verantwoordelijk is voor de meest ernstige verwondingen van Everink zoals hij heeft verklaard en wat imo helemaal niet zo ondenkbaar is dan kan ik wel begrijpen dat hij erg is geschrokken van het complot en de volks en media-hetze die hij op zijn dak kreeg waarin alles wel in zijn schoenen geschoven werd.
En dat dus allemaal als hij maar 1 tik heeft uitgedeeld he... en daarvoor maanden heeft moeten zitten wat toch buiten proportie is dan snap ik best dat hij zegt dat hij vind dat de slachtoffers een moeilijke periode hebben doorgemaakt, maar dat hij zelf het er ook moeilijk mee had.
Hij had het over "de" slachtoffers, niet "zijn" slachtoffers...quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:36 schreef Copycat het volgende:
Zo doordacht vind ik het anders allemaal niet. Dat soort ongelukkige opmerkingen als 'voor mij was het ook heel moeilijk, niet alleen voor mijn slachtoffers', is imo juist enorm ondoordacht. Als er al een mediaplan achterzit, is dat nodig aan revisie toe.
Ik zeg ook niet dat het heel handig isquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij staat terecht voor meer dan een aanklacht, en het totaal is zeker meer dan een tik.
Het is gewoon niet handig om bij een verklaring over medeleven met je slachtoffers te gaan roepen dat je het zelf ook echt wel heel zwaar hebt hoor.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef tong80 het volgende:
Kickbokser Badr Hari is aangekomen in de Kroatische hoofdstad Zagreb. Het is zijn eerste bokswedstrijd sinds hij werd beschuldigd van mishandeling en daarvoor in de gevangenis heeft gezeten. Op foto's is te zien hoe de K-1 vechter en zijn vriendin Estelle aankomen bij het hotel voordat Hari een persconferentie geeft.
Badr Hari (L.) en Estelle kort voor vertrek naar Zagreb. © Brunopress. De vlucht naar Zagreb verliep volgens entertainmentwebsite Bruno overigens niet vlekkeloos. Op de website valt te lezen dat Badr uit de rij werd gepikt door de Kroatische douane. Fotograaf Edwin Janssen, die meereist met het stel voor Bruno, zag hoe de vechter uit de rij werd gehaald en mee moest lopen naar een kantoor. Daar zou hij zijn paspoort hebben moeten laten zien. Volgens de website was het op dit moment erg onduidelijk of het gevecht van Hari wel door kon gaan, omdat hij misschien niet werd toegelaten in het land.
Janssen maakte nog snel twee foto's van Badr, die te zien zijn op de site. Toch lijkt het erop dat niks Hari meer in de weg staat om vrijdag mee te doen aan de World Grand Prix finale nu hij is aangekomen in de stad. Wat er precies aan de hand was en of Badr in het land wordt toegelaten is nog onduidelijk.
Bij de Kroatische douane leek het even mis te gaan. De kickbokser werd uit de rij geplukt en apart genomen. Gelukkig waren er geen problemen voor Badr, de mannen wilden slechts op de foto met de 'bad boy'.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef tong80 het volgende:
Kickbokser Badr Hari is aangekomen in de Kroatische hoofdstad Zagreb. Het is zijn eerste bokswedstrijd sinds hij werd beschuldigd van mishandeling en daarvoor in de gevangenis heeft gezeten. Op foto's is te zien hoe de K-1 vechter en zijn vriendin Estelle aankomen bij het hotel voordat Hari een persconferentie geeft.
Badr Hari (L.) en Estelle kort voor vertrek naar Zagreb. © Brunopress. De vlucht naar Zagreb verliep volgens entertainmentwebsite Bruno overigens niet vlekkeloos. Op de website valt te lezen dat Badr uit de rij werd gepikt door de Kroatische douane. Fotograaf Edwin Janssen, die meereist met het stel voor Bruno, zag hoe de vechter uit de rij werd gehaald en mee moest lopen naar een kantoor. Daar zou hij zijn paspoort hebben moeten laten zien. Volgens de website was het op dit moment erg onduidelijk of het gevecht van Hari wel door kon gaan, omdat hij misschien niet werd toegelaten in het land.
Janssen maakte nog snel twee foto's van Badr, die te zien zijn op de site. Toch lijkt het erop dat niks Hari meer in de weg staat om vrijdag mee te doen aan de World Grand Prix finale nu hij is aangekomen in de stad. Wat er precies aan de hand was en of Badr in het land wordt toegelaten is nog onduidelijk.
Oh, dat zou natuurlijk ook kunnen, want die foto konden ze natuurlijk niet ter plekke maken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Bij de Kroatische douane leek het even mis te gaan. De kickbokser werd uit de rij geplukt en apart genomen. Gelukkig waren er geen problemen voor Badr, de mannen wilden slechts op de foto met de 'bad boy'.
Tegenover RTL Boulevard verklaart Badr dat er niets aan de hand is. Hij zou door de douane uit de rij zijn geplukt met andere bijbedoelingen. 'Ze wilden allemaal met mij op de foto', vertelt de kickbokser enthousiast. 'Ik ben de tegenstander van hun favoriet, maar zo goed ontvangen. Kroatië is echt super voor me, ik voel me als een klein kind in een snoepwinkel!'
http://www.parool.nl/paro(...)oatische-grens.dhtml
Hear hear!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Jappie het volgende:
Dat en daar komt bij dat ik niet het gevoel heb dat het vertellen over zijn hechtenis ook maar iets te maken heeft met zich in een slachtofferrol te willen wurmen. Ik krijg eerder het gevoel dat hij het gewoon zegt zoals het is...ik heb iets stoms gedaan, ik ben er deels voor aangepakt en ik accepteer dat er evt nog meer gevolgen zijn in de vorm van een rechterlijke uitspraak.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:39 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja wat mot je?
Had hij niet over de zaak willen praten maar alleen over de wedstrijd hadden ze hem weer een arrogante klootzak gevonden zonder enig mededogen...
quote:Badr Hari’s liefdeverklaring: ‘Mijn leven met Estelle moet nu echt gaan beginnen’
Een ding is zeker: wat er ook gebeurt kickbokser Badr Hari kiest voor een toekomst met Estelle Cruijff! Vanuit zijn cel, voor de mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens dansfeest Sensation White afgelopen juli, schreef Bard iedere dag een brief aan Estelle die steevast begon met ‘Liefie’.
“Verschrikkelijk! Wat denk je? Je gaat naar de wc waar je eet. Daar slaap je ook en in diezelfde ruimte moet je de dag doorkomen met wat lezen, schrijven en herhalingen op televisie. Elke dag heb ik Estelle een brief geschreven: ‘Liefie!’ Voor oudejaarsavond een extra lange brief, die ze precies om middernacht mocht openen, met daarin al m’n plannen voor ons en voor het nieuwe jaar als ik vrij zou komen,” zegt Badr in een groot interview in weekblad Prive.
In het weekblad zegt hij ook: “Mijn leven met Estelle moet nu echt gaan beginnen. Zij heeft een gezin met twee kinderen. Serious business. En ik ben serieus! Daarnaast is er nog mijn dochtertje AMBER. Vorige week is ze voor het eerst bij Estelle geweest. Geweldig, hoe lief ze met dat kleine meisje omgaat. Estelle ís ook geweldig. Ze heeft mij, hoe moeilijk ze het zelf ook had, en hoeveel kritiek zij in de media steeds maar weer over zich heen kreeg, door die periode heen gesleept.”
Badr Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff zijn deze woensdagochtend vertrokken naar het Kroatische Zagreb, waar de kickbokser vrijdag een gevecht heeft.
Hij grossiert wel in onhandige opmerkingen, hè?quote:in diezelfde ruimte moet je de dag doorkomen met wat lezen, schrijven en herhalingen op televisie. Elke dag heb ik Estelle een brief geschreven:
Que? Wtf, is die man serieus? Wat moet dat kind bij Estelle?quote:Daarnaast is er nog mijn dochtertje AMBER. Vorige week is ze voor het eerst bij Estelle geweest.
Bijna ?quote:
Gelukkig maar dat Estelle waarschijnlijk niet begrijpt wat jij nu bedoelt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij grossiert wel in onhandige opmerkingen, hè?
Je moet wat om de dag door te komen.
Je bent gewoon jaloers!quote:
GMTAquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat en daar komt bij dat ik niet het gevoel heb dat het vertellen over zijn hechtenis ook maar iets te maken heeft met zich in een slachtofferrol te willen wurmen. Ik krijg eerder het gevoel dat hij het gewoon zegt zoals het is...ik heb iets stoms gedaan, ik ben er deels voor aangepakt en ik accepteer dat er evt nog meer gevolgen zijn in de vorm van een rechterlijke uitspraak.
Ik kan me natuurlijk vergissen maar ik denk dat ik wel zo'n beetje een zelfde soort reactie zou hebben kunnen geven.Mensen maken fouten..tsja ik ook..en wellicht heb ik er wat meer gemaakt dan een ander...geef me mijn straf en dan kunnen we weer verder met het leven.
Maar goed sommige mensen vinden dat onacceptabel..je moet minimaal een jaar in de rouw zijn 20 jaar celstraf hebben gekregen en dan verder alleen nog maar kruipend om vergeving door het leven.
Ja doehoei..ik heb sorry gezegd, ik krijg mijn straf en daarmee is het basta....zoek het lekker uit met al je schijnheilige moraliteit![]()
Zoiets
Iedereen die ooit douanemedewerkers in de Balkanlanden heeft meegemaakt, vindt dat moeilijk te gelovenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, dat zou natuurlijk ook kunnen, want die foto konden ze natuurlijk niet ter plekke maken.
Maar goed wat Badr zegt vind ik moeilijk te geloven. Jammer maar waar.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:27 schreef Jappie het volgende:
Gelukkig maar dat Estelle waarschijnlijk niet begrijpt wat jij nu bedoelt.
Edit: (Sorry had net verkeerd gequote.... )quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat en daar komt bij dat ik niet het gevoel heb dat het vertellen over zijn hechtenis ook maar iets te maken heeft met zich in een slachtofferrol te willen wurmen. Ik krijg eerder het gevoel dat hij het gewoon zegt zoals het is...ik heb iets stoms gedaan, ik ben er deels voor aangepakt en ik accepteer dat er evt nog meer gevolgen zijn in de vorm van een rechterlijke uitspraak.
Ik kan me natuurlijk vergissen maar ik denk dat ik wel zo'n beetje een zelfde soort reactie zou hebben kunnen geven.Mensen maken fouten..tsja ik ook..en wellicht heb ik er wat meer gemaakt dan een ander...geef me mijn straf en dan kunnen we weer verder met het leven.
Maar goed sommige mensen vinden dat onacceptabel..je moet minimaal een jaar in de rouw zijn 20 jaar celstraf hebben gekregen en dan verder alleen nog maar kruipend om vergeving door het leven.
Ja doehoei..ik heb sorry gezegd, ik krijg mijn straf en daarmee is het basta....zoek het lekker uit met al je schijnheilige moraliteit![]()
Zoiets
Volgens mij sowieso al? Alleen valt het nu misschien meer op door haar magere bekkie, zulke halve autobanden springen er dan nog meer uit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft Estelle haar lippen laten opspuiten?
Oh, dat zou kunnen. Het lijkt wel alsof haar onderlip een kusje van een wesp heeft gehad en dat een allergische reactie heeft gegevenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:35 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Volgens mij sowieso al? Alleen valt het nu misschien meer op door haar magere bekkie, zulke halve autobanden springen er dan nog meer uit.
Ben het wel met je eens. Bij sommige mensen, ook hier, kan hij het nooit goed doen. Stel dat hij echt spijt heeft en verandert, dan zullen sommige haters dat altijd als krokodillentranen afdoen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zoiets
Sommige vrouwen leren nooit, dus zulke mannen zullen doorgaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:51 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens. Bij sommige mensen, ook hier, kan hij het nooit goed doen. Stel dat hij echt spijt heeft en verandert, dan zullen sommige haters dat altijd als krokodillentranen afdoen.
Ben het even vergeten, gaf hij toen al iets toe? Dacht dat we toen nog in de "ik heb het hem toch zelf gevraagd"fase zaten..quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:10 schreef barca1971 het volgende:
Doet me veel denken aan de eerste keer dat Evert hem in de prive had, vorig jaar juni...hetzelfde verhaal, hij mocht nooooit meer in de fout gaan, want hij had nu Estelle en kon het niet maken tegenover haar..
Amper 2 weken later was het alweer mis.. Laten we hopen dat hij meent wat hij zegt, maar ik vind hem wel ontzettend hardleers, na elke fout maar blijven zeggen dat het nooit meer gebeurd en toch weer wel doen maakt hem uitermate ongeloofwaardig..
Als ik Badr was had de 'sterrenkundige' Zevert Antigoeds van mij allang lekker de yvés kunnen krijgen met al zijn scenario'squote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh...wie heeft nog vijanden nodig met zulke vrienden.![]()
je bent terugquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:56 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Als ik Badr was had de 'sterrenkundige' Zevert Antigoeds van mij allang lekker de yvés kunnen krijgen met al zijn scenario's![]()
Voor je het weet komt hij in een roze outfit op in een Estelle forever T-shirt, met love hurts als opkomstnummer en komt dit gevecht niet in de boeken terecht maar in de bouquet reeks
http://www.volkskrant.nl/(...)voor-Badr-Hari.dhtmlquote:Aftellen voor Badr Hari
Een dag voor zijn rentree in de kickboksring moet Badr Hari, net als de andere deelnemers aan het K-1-toernooi in Zagreb, nog een paar verplichte nummers afwerken. Een daarvan was de weegsessie van donderdagmiddag, waar de vechters in aanwezigheid van trainers, organisatoren en pers om de beurt op de weegschaal moesten stappen. Hari bleek met 110 kilo een van de zwaarsten. .
Na het wegen volgde een korte 'stare down' waarbij de sporters de tegenstander van de eerste wedstrijd vervaarlijk diep in de ogen keken. In sommige gevallen ging dat er overigens opvallend vriendelijk aan toe. Waar andere kickboksers uitgebreid de tijd namen om met bekenden en fans op de foto te gaan en handtekeningen uit te delen, verdween Hari direct na het weegevenement via een zijdeur.
Vrijdagavond begint Hari in de Zagreb Arena in de kwartfinale van de K-1 World Grand Prix. Het is zijn eerste wedstrijd nadat hij uit de gevangenis kwam waar hij in voorarrest zat op verdenking van een poging tot doodslag en een aantal andere mishandelingen.
Hari zou afgelopen zomer zakenman Koen Everink in elkaar geslagen hebben tijdens het Sensation White dancefeest in de Amsterdam ArenA. Sindsdien is het Openbaar Ministerie hem van nog meer mishandelingen gaan verdenken. Het proces bij de rechtbank hierover moet nog worden gevoerd.
De eerste tegenstander van de Nederlander vrijdag is de Witrus van Azerbeidzjaanse afkomst, Zabit Samedov. Er wordt algemeen van uitgegaan dat Hari dit wint, maar Samedov zelf denkt dat hij nog wel eens verrassend uit de hoek kan komen. Hij ziet het als een voordeel als Hari hem onderschat.
Overleeft de Marokkaans-Nederlandse Hari 3 rondes van 3 minuten (en eventueel 2 extra rondes van 2 minuten), dan bestaat de kans dat hij in de halve finale tegenover Hesdy Gerges komt te staan. Hari werd in 2010 in de Amsterdam ArenA gediskwalificeerd toen hij Gerges in het gezicht trapte terwijl die op de grond zat en de scheidsrechter tussenbeide was gekomen.
De finale waar velen op hopen is het gevecht tussen Hari en de Kroatische publiekslieveling Mirko Filipovic, inmiddels een oude rot in het vak. Ook de beide kickboksers zelf lijken zo'n finale wel te zien zitten. Andere deelnemers betwijfelen of het zover komt en of Hari wel voldoende getraind is om het zo lang vol te houden dat hij in de finale komt.
Vanavond ipv gisteren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:42 schreef static het volgende:
Scrhijver Benali zit vanavond bij Pauw & Witteman om te praten over zijn fascinatie voor Badr.
Hahaha, is dat sport tegenwoordig?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Overleeft de Marokkaans-Nederlandse Hari 3 rondes van 3 minuten (en eventueel 2 extra rondes van 2 minuten)
Ik kijk nu. Lijkt wel of ie hem ophemelt.quote:
Jep. En daar heeft 'ie dus zo'n 25 kilo voor aan moeten vreten. In 6 weken tijd! Da's topsport voor hem als vreter en Estelle als pasta-godinquote:
Het is waar dat die patatgeneratie uit de eredivisie voor die centen iets langer achter een bal moeten aanhuppelen, choose your battles wisely zou ik zeggenquote:
Wat heeft die arme meneer Santegoeds hier nu weer mee te maken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:20 schreef kissaa het volgende:
(ik hoop dat hijzelf genadeloos op zijn flikker krijgt)
Je moet alle scenario's openhouden hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:38 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wat heeft die arme meneer Santegoeds hier nu weer mee te maken?
dat vraag ik mij nu ook af, is het uberhaupt fysiek wel mogelijk?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:19 schreef barca1971 het volgende:
Is het wel mogelijk eigenlijk om van de 80 kilo die hij volgens Fiq zou wegen binnen die paar weken, naar 111 kilo te gaan???
In combinatie met hard trainen? Nee, zelfs al zou je puur vet zuipen de hele dag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:06 schreef WRH het volgende:
[..]
dat vraag ik mij nu ook af, is het uberhaupt fysiek wel mogelijk?
Ondanks dat het idd heel zwaar kan zijn als alles goed gaat moet ik wel zeggen dat ik deze opzet van gevechten de sport an sich geen goed vind doen. Ik heb de laatste weken weer eens wat oude bokswedstrijden zitten kijken van o.a. Floyd Mayweather en ik moet je zeggen dat het de kwaliteit van een gevecht ten goede komt als er 10 of zelfs 12 rondes van 3 minuten gevochten worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:36 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het is waar dat die patatgeneratie uit de eredivisie voor die centen iets langer achter een bal moeten aanhuppelen, choose your battles wisely zou ik zeggen![]()
Maar als alles goed gaat dat dan 3x op een avond he, het lijkt misschien makkelijk, maar ik geef het je maar te doen...
Probeer het anders een keertje met jappie ofzo
Ik had het niet over Santegoeds maar over Badr H.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:38 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wat heeft die arme meneer Santegoeds hier nu weer mee te maken?
Zie de OP.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
Gaat dit nu over de golftas van Riemer van de Velde?
Cool, ik ga gewoon een keertje kijken naar zo'n ordinaire schoppartijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:58 schreef utrecht1970 het volgende:
ik dacht dat het op een betaalzender uitgezonden zou worden maar rtl7 ziet er wel brood in als echte mannenzender
Ik denk dat het kickboksen wel veel zwaarder is omdat je je benen mag gebruiken en vooral omdat je er ook op geraakt mag worden en daarom moeilijk te vergelijken met het normale boksen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ondanks dat het idd heel zwaar kan zijn als alles goed gaat moet ik wel zeggen dat ik deze opzet van gevechten de sport an sich geen goed vind doen. Ik heb de laatste weken weer eens wat oude bokswedstrijden zitten kijken van o.a. Floyd Mayweather en ik moet je zeggen dat het de kwaliteit van een gevecht ten goede komt als er 10 of zelfs 12 rondes van 3 minuten gevochten worden.
Tegenstanders worden volledig geanalyseerd en op basis daarvan wordt een tactiek bedacht die ofwel uitgaat van explosieve kracht en dus een hoog energieverbruik of op bijv techniek en efficientie.
Bij de laatste zie je vaak toch mooiere gevechten.
In het moderne kickboksen is het gewoon 10 seconden afwachten en dan volle bak meppen. Ik zelf vind bijv Badr van de laatste jaren slechter vechten dan de Badr van pak um beet 5 a 6 jaar geleden. Hij was toen nog snel en gevarieerd..nu is het toch voornamelijk brute kracht wat hem erdoor moet slepen waarbij je ziet dat hij als een gevecht de volle 3 x 3 minuten duurt zuurstof te kort komt.
Wij zitten hier godverdomme maandenlang research te doen en dan kom jij ons hier even met een kort bericht ons voor lul zetten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
Gaat dit nu over de golftas van Riemer van de Velde?
Wij zijn zo'n beetje #1 op kickbox gebied. Héél veel buitenlanders komen bij ons trainen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:02 schreef schizovreemd het volgende:
En ons kleine 'kickerlandje' heeft daar volgens mij een grote rol in gespeeld
Ben je er morgen wel weer?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:04 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wij zitten hier godverdomme maandenlang research te doen en dan kom jij ons hier even met een kort bericht ons voor lul zetten?![]()
Ik heb hier geen zin meer in
Ondanks dat ik zelf twee jaar aan kickboksen heb gedaan vind ik de sport om naar te kijken echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef barca1971 het volgende:
hahha geen zin om te kijken lucky?? why not?
vind die amerikaan echt helemaal niks trouwens
Hij is ook niet door.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:49 schreef barca1971 het volgende:
die amerikaan in zijn peter pan tutu en dito legging maakt me niet heel gek moet ik zeggen
I knowquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:48 schreef barca1971 het volgende:
das ook raar , zeker als je het zelf ook hebt gedaan zou je juist zeggen dat je ook leuk vind om naar te kijken..
nouja, tot nu toe mis je ook nog niks hoor, tis niet heel boeiend
Estelle op de voorkant. Geen idee wat er op zijn andere pijp staat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
De namen van Joelle en Maxim op zijn broek
Probeer ik ook heel de tijd te ontcijferen. Dan toch hopelijk wel de naam van zijn eigen kindje. Het lijkt wel een broekrok.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Estelle op de voorkant. Geen idee wat er op zijn andere pijp staat.
vast karma van koen everinkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:45 schreef barca1971 het volgende:
hij kan niet verder heeft zijn voet gebroken
Gewoon Telegraaf.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:47 schreef barca1971 het volgende:
waar haal jij zo snel die pics vandaan zeg, knap
I don't think so!!!!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Wees niet bang volgens wilfred verliest je neef
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:45 schreef kaatje50 het volgende:
Badr kan niet verder, hij heeft waarschijnlijk zijn voet gebroken
Moedervlek. Is pas 20.000x gevraagd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef kissaa het volgende:
Wat is dat voor een zwarte vlek aan zijn linkerkant?
Het komt wel eens voor dat vechters iets breken en toch gewoon aan een wedstrijd beginnen, maar aan het verloop van die partij te zien denk ik toch tijdens.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:12 schreef APK het volgende:
Even voor de duidelijkheid, brak die voet voor het gevecht of tijdens het gevecht
Bron ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 05:15 schreef schizovreemd het volgende:
Santegoeds kwam bijna klaar toen Badr langs hem liep
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:27 schreef barca1971 het volgende:
Nou het ziet er dus naar uit dat er niks aan de hand is en dat die voet helemaal niet gebroken is..
Telegraaf-sausje, maar wat een slapstick.quote:Hari won zijn eerste partij tijdens de K-1 World Grand Prix Final op punten van Zabit Samedov. Het gala in Zagreb had zijn grote comeback in het internationale kickboksen moeten worden. Na één gevecht moest hij echter al opgeven.
Hari's tegenstander in die eerste en dus enige wedstrijd, Samedov, raakte ook gewond en kon daarom ook niet uitkomen in de halve eindstrijd tegen Ismael Londt.
Londt, die in Nederland woont maar voor Suriname uitkomt, stapte vervolgens in de ring met reservevechter Dzevad Poturak. Die laatste moest nog uit het publiek geplukt worden, waar hij was gaan zitten omdat hij niet had verwacht dat hij nog in actie hoefde te komen. Ook hij gaf geblesseerd op.
Londt verloor op zijn beurt in de finale weer van Mirko 'Cro Cop' Filipovic.
Ik geloof dat het matchfixing is. Mirko 'Crocop' Filipovic is een legende in de sport en vocht voor thuispubliek. K1 zucht al jaren onder corruptie. Badr Hari zou zeer waarschijnlijk gehakt hebben gemaakt van een steeds ouder wordende Mirko. Dit kwam wel érg goed uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:45 schreef barca1971 het volgende:
hij kan niet verder heeft zijn voet gebroken
Het ziet er meer uit als een wijnvlek.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:09 schreef static het volgende:
[..]
Moedervlek. Is pas 20.000x gevraagd.
Becker's Nevusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ziet er meer uit als een wijnvlek.
Onzin. Door de adrenaline van het gevecht voel je het waarschijnlijk niet eens. Veel vechters kwamen er pas na een gevecht achter dat bijvoorbeeld hun hand was gebroken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:54 schreef barca1971 het volgende:
idd dat dansen doe je niet als je zo geblesserd bent geraakt dat je niet meer verder kunt..
We kennen de details niet hè. Misschien een botje ofzo.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:33 schreef barca1971 het volgende:
Nou als je echt serieus een voet hebt gebroken geloof ik niet dat je zo rondhuppelt en danst, ligt natuurlijk ook aan wat voor breuk denk ik
Middenvoetsbeentje.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:39 schreef static het volgende:
[..]
We kennen de details niet hè. Misschien een botje ofzo.
Dat zou pas écht karma zijn geweestquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Middenvoetsbeentje.
In elk geval lag niet zijn halve voet eraf.
Welke Facebook-pagina? En wie heeft dat geschreven?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:51 schreef barca1971 het volgende:
op de facebook pagina ;
Badr not have fracture In good health and will return to Amsterdam tomorrow # EL HamdolilaH'
Marathon lopers hebben vaak dit probleem, die rennen het uit, de adrenaline en de wil om te scoren trekken ze over de streep. Niet zo'n ernstige aandoening.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:49 schreef MichieldeR het volgende:
Badr had flinke klappen gehad en dat viel hem zwaar tegen. Hij had gedacht even in 1 ronde te kunnen winnen. Na die 8 tellen voor zijn tegenstander heeft hij de laatste minuut al dansend door de ring gezwerfd (want hij stond dik op winst) en dat doe je niet met een gebroken voet.
Misschien had hij nog een scheurtje in een middenvoetsbeentje van 6 jaar geledenHij heeft gewoon opgegeven omdat het hem te zwaar was. Het is maar een mening.
Ja zag later ook de andere foto.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:38 schreef barca1971 het volgende:
nee hoor kijk maar
https://www.facebook.com/(...)01947&type=1&theater
zit gewoon een heel ei op
Vanaf wanneer ziet Badr zijn dochtertje dan weer eigenlijk, ik was in de veronderstelling dat hij slecht contact had, of ben ik nu in de war met eh... hoe heet die ene kale met bril, met die nog gekkere ex?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:55 schreef WRH het volgende:
ach, ze zijn duidelijk 1 pot nat, want dat gedoe in een interview over 'hoe ongelooflijk lief en leuk Estelle toch is met zijn baby dochtertje' moet toch ook niet leuk zijn om te lezen voor de echte moeder lijkt mij.
Kamphues!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ziet Badr zijn dochtertje dan weer eigenlijk, ik was in de veronderstelling dat hij slecht contact had, of ben ik nu in de war met eh... hoe heet die ene kale met bril, met die nog gekkere ex?
Oh ja, Robquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kamphues!
Jaaa, Amber was bij Estelle geweest. Waarom en wat het nut daar dan weer van was, géén idee
Wat kan mij die kut kinderen nou boeienquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef barca1971 het volgende:
Aangezien ze samenwonen ( niet verder vertellen, weet nog niemand) zal het meisje wel bij hem zijn geweest, maarja als hij moest trainen moest er toch iemand oppassen..
Hij zal het meisje wel een hele tijd niet gezien hebben denk ik, lijkt me nou niet echt dat je met een baby op bezoek gaat in de bak..
Nee, is meestal met dat soort blessures. Wordt héél dik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:35 schreef Ole het volgende:
Volgens mij is dat een Icepack dat er op ligt
Dat krijg je ervan als je iemand hard op zijn tok trapt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:22 schreef static het volgende:
[..]
Nee, is meestal met dat soort blessures. Wordt héél dik.
Dat weet ik helaas uit ervaring.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:22 schreef static het volgende:
[..]
Nee, is meestal met dat soort blessures. Wordt héél dik.
Ik dacht dat hij het kind daarvoor ook weinig of niet zag, maar ik ben nu echt in de war met Rob en Afrojack.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef barca1971 het volgende:
Aangezien ze samenwonen ( niet verder vertellen, weet nog niemand) zal het meisje wel bij hem zijn geweest, maarja als hij moest trainen moest er toch iemand oppassen..
Hij zal het meisje wel een hele tijd niet gezien hebben denk ik, lijkt me nou niet echt dat je met een baby op bezoek gaat in de bak..
Ik weet niet, ik heb wel de indruk dat de baby een 'nieuw speeltje' voor hem is, eerst hoorde je hem nooit over haar...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het kind daarvoor ook weinig of niet zag, maar ik ben nu echt in de war met Rob en Afrojack.
Wat een BS, je zou het omgekeerde verwachtenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Hij probeert de ideale family man te spelen richting estelle
Amanda Balk en Afrojack ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ziet Badr zijn dochtertje dan weer eigenlijk, ik was in de veronderstelling dat hij slecht contact had, of ben ik nu in de war met eh... hoe heet die ene kale met bril, met die nog gekkere ex?
is vast op advies van meneer en mevrouw Santegoeds dat hij nu de family man moet gaan spelenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb wel de indruk dat de baby een 'nieuw speeltje' voor hem is, eerst hoorde je hem nooit over haar...
Ruwe bolsterquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef kissaa het volgende:
Wat is dat voor een zwarte vlek aan zijn linkerkant?
Je slaat de plank de laatste tijd vaker mis dan een dronken timmerman met parkinsonquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Als Badr zijn voet heeft gebroken zou ik wel graag bewijs daarvan zien. Ik geloof weinig van wat er met Badr gebeurt/is.
Ik wacht nog even af. Met een gebroken voet kan je misschien ook moeilijk een wedstrijd winnen, vooral als je al niet echt in vorm bent.
Of, complot nr. zoveel, misschien was het wel slim 'om zijn voet te breken' zodat hij niet verder hoeft te vechten, toch wel iemand heeft verslagen en nu tijd krijgt om zichzelf verder op te pompen.
Volgens Johan Derksen was het zo gefixed dat het zeker was dat Badr zou winnen, maar die tegenstander was zeker niet helemaal goed ingelicht want die gaf het inderdaad niet kado...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:49 schreef MichieldeR het volgende:
Badr had flinke klappen gehad en dat viel hem zwaar tegen. Hij had gedacht even in 1 ronde te kunnen winnen. Na die 8 tellen voor zijn tegenstander heeft hij de laatste minuut al dansend door de ring gezwerfd (want hij stond dik op winst) en dat doe je niet met een gebroken voet.
Misschien had hij nog een scheurtje in een middenvoetsbeentje van 6 jaar geledenHij heeft gewoon opgegeven omdat het hem te zwaar was. Het is maar een mening.
Het zal best van die rioolnichten afkomstig kunnen zijn, maar als Badr er niet oprecht instaat dan gaat hij daar echt niet in mee, dus ga er maar vanuit dat de mensen op zijn broek hem dierbaar zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef barca1971 het volgende:
Er waren idd nooit berichten dat hij zijn dochter zag..hij speeelde alleen maar happy family met Estelle en sprak alleen maar over hoe geweldig haar kids wel niet waren, maar zweeg over zijn eigen kind..Miss idd plan onvoorwaardelijke liefde weer opgepakt nu Badr uit het gevang is..hij moest zich toch van zijn goede kant gaan laten zien daar waren ze het wel over eens, dat betekent dus ook laten vallen aan de pers dat hij zijn dochter weer ziet en daar hoort ook bij dat er even gezegd moet worden hoe goed ze wel niet met de baby is...part of the plan people
Omdat?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:35 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Je slaat de plank de laatste tijd vaker mis dan een dronken timmerman met parkinson
quote:
En dat akkefietje bij de douane laatst.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Als Badr zijn voet heeft gebroken zou ik wel graag bewijs daarvan zien. Ik geloof weinig van wat er met Badr gebeurt/is.
Wat heeft dat met de plank misslaan te maken, als ik me iets afvraag?!quote:Op zondag 17 maart 2013 16:04 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
[..]
En dat akkefietje bij de douane laatst.
OMFGquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:33 schreef static het volgende:
Op je hoofd kan ook (Le Banner in gevecht met Abidi).
[ afbeelding ]
Ah okay, want vrouwen met hoofddoeken zijn per definitie niet modern?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:43 schreef barca1971 het volgende:
had alleen verwacht dat hij een modernere moeder zou hebben, die geen hoofddoek draagt..geen idee waarom
Ik heb zo'n idee dat Estelle vooral niet aan zijn moeder moet komen, en terecht ("you can always find another wife, but you can never ever find another mother in your life").quote:Op zondag 17 maart 2013 19:23 schreef Eef999 het volgende:
Zou Estelle het wel aankunnen dat ze de aandacht moet delen met Badr's moeder
Met Ruud's moeder (en Ruud's andere kinderen) was het toch geen succes![]()
[ afbeelding ]
meer foto's
Normaalgesproken zou dat geen probleem moeten zijn, want ze stoppen wel voor er gevaarlijke dingen gebeuren, maar als moeder van Badr durf je daar vast niet op te vertrouwen, je eigen zoon kennendequote:Op zondag 17 maart 2013 19:52 schreef barca1971 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat je er als moeder heel blij van word als je zoon in elkaar gemept word..lijkt me niet echt prettig om te zien..het is blijft toch je kind hé
ruud zag zn moeder wel, hij ging er altijd alleen zonder stellie en hun kids op bezoek en zn moeder kwam nooit bij hun thuis omdat t dus niet kliktequote:Op zondag 17 maart 2013 19:56 schreef barca1971 het volgende:
Lol cool die calypso! ..maar wel waar natuurlijk...Ruud zag zijn moeder toch ook bijna niet, hoewel ik niet helemaal geloof dat dat alleen Estelle's schuld was, want je laat je toch niet weghouden bij je familie..maar als ze daar wél enig aandeel in had, zal ze miss wel aanvoelen dat ze dat nu niet hoeft te proberen..
Misschien wel over Badr en de kinderen, je weet het niet hequote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef barca1971 het volgende:
Zou het met deze mama dan wel klikken? waar kunnen die het over hebben, de nieuwste Birkin? als die goeie vrouw weet wat dat is..een groter verschil is toch niet denkbaar
Mijn hemel, je bent wel heel vol van je vooroordelen hè, omdat het een Marokkaanse met hoofddoekje is zal ze wel niet weten wat een Birkin is?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef barca1971 het volgende:
Zou het met deze mama dan wel klikken? waar kunnen die het over hebben, de nieuwste Birkin? als die goeie vrouw weet wat dat is..een groter verschil is toch niet denkbaar
Ik denk dat Badr niet in een rijk gezin geboren is?quote:Op maandag 18 maart 2013 07:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn hemel, je bent wel heel vol van je vooroordelen hè, omdat het een Marokkaanse met hoofddoekje is zal ze wel niet weten wat een Birkin is?
Darn...
Je hebt gelijk, maar wel nog steeds die zonnebril opquote:Op maandag 18 maart 2013 08:40 schreef barca1971 het volgende:
als je goed kijkt heeft hij ook geen schoen aan
https://www.facebook.com/(...)01947&type=1&theater
Joelle lijkt wél vrolijk op deze foto, terwijl haar mammie niet durft te kijken. Ik denk... dat ze niet zo blij is met haar nieuwe papaquote:Op maandag 18 maart 2013 08:38 schreef barca1971 het volgende:
heeft Estelle wel iets gezien eigenlijk??
http://edwinjanssen.photo(...)sSs4AAMogIJg-&GI_ID=
Ik wist ook niet wat een Birkin is (net even opgezocht), en ik draag ook weleens een hoofddoek. Dus ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef barca1971 het volgende:
'broekje'quote:
Chronische PMSquote:
Daar lijkt het wel op zeg..quote:
Al denken sommige daar anders over, helemaal als je dan ook nog weet wat een Birkin isquote:Maar ik vraag me wel af wanneer Badr het wel goed kan doen. Misschien verandert-ie wel echt en heeft-ie wel echt spijt, weet jij veel.
Waar zouzou alles door een roze bril zag, hebben sommigen de zwarte bril continue op, lijkt wel.[/quote
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Badr echt niet hoog heb staan, maar laten we hopen dat ie eindelijk tot inzicht is gekomen en gaat veranderen.
[quote]
Maar hoofddoek zegt niet per se iets over hoe modern een vrouw is.
Je hebt gewoon andere prioriteiten in het leven en gelijk heb je.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op zeg..
[..]
Al denken sommige daar anders over, helemaal als je dan ook nog weet wat een Birkin is
Ik weet het ook niet, zou ik nu tot de onderklasse behoren?
Ik schrok al, want het kennen van dat ding schijnt toch wel een standaard te moeten zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 11:46 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Je hebt gewoon andere prioriteiten in het leven en gelijk heb je.
En zo is hetquote:Noch het kennen van een mode-object noch een hoofddoek zegt iets over de klasse waartoe je behoort en of je al dan niet modern bent.
Tsja, bij een kerel van 110 kilo met een broek tot aan zijn knieën denk ik ook niet direct aan een 'broekje'.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
'broekje'
Dat vind ik toch zó'n vies woord hè...
Ik heb ook een beetje de zwarte bril op, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:56 schreef MightyMightyM het volgende:
Waar zouzou alles door een roze bril zag, hebben sommigen de zwarte bril continue op, lijkt wel.
Ik ben het hartgrondig met je eens hoor en wat jij zegt zijn ook meer dan kwalijke zaken waardoor hij behoorlijk de schijn tegen heeft.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje de zwarte bril op, eerlijk gezegd.
Hij is bewezen nauw betrokken bij een aantal vechtpartijen, waarbij zijn vriendin ook een keer aanwezig was. Vervolgens duurt het máánden voordat mevrouw een keer komt getuigen en daarna nog eens vele maanden voordat er überhaupt iets van een rechtszaak plaats gaat vinden. En ondertussen vindt meneer vooral dat hij het allemaal óók moeilijk heeft.
Geen idee óf en hóe schuldig hij eventueel is, maar als-ie er straks mee wegkomt dat-ie nu wel "genoeg gestraft" is zet ik mijn zwarte bril nooit meer af. Want dat doet 'Vrouwe Justitia' dan kennelijk ook niet.
dat geloof ik ook niet. of als ze het wel deed: wat voor een vader ben je dan als je je zoveelste vrouw boven je eigen kinderen verkiest.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:45 schreef hexje het volgende:
Dat Estelle stookte in de relatie met zijn andere kinderen neem ik met een grote korrel zout.
Dat doet hij toch met gemak? Nu is er ook weer sprake van een verhuizing naar de VS, terwijl al z'n kinderen in Europa wonen, en hij dus de zorg voor de minderjarige kinderen (Joëlle en Maxim) ook niet meer (deels) op zich kan nemen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat geloof ik ook niet. of als ze het wel deed: wat voor een vader ben je dan als je je zoveelste vrouw boven je eigen kinderen verkiest.
Nou, 't kwam hem waarschijnlijk wel mooi uit, goed excuus.... je bent een slappe zak of je bent het nietquote:Op maandag 18 maart 2013 13:45 schreef hexje het volgende:
Dat Estelle stookte in de relatie met zijn andere kinderen neem ik met een grote korrel zout.
Dan kan hij over paar jaar de nieuwe vlam de schuld gevenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doet hij toch met gemak? Nu is er ook weer sprake van een verhuizing naar de VS, terwijl al z'n kinderen in Europa wonen, en hij dus de zorg voor de minderjarige kinderen (Joëlle en Maxim) ook niet meer (deels) op zich kan nemen.
Eeeh... broekje hoor!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:55 schreef barca1971 het volgende:
En ja ik vond en vind het uiterst ongepast om de namen van andermans kinderen die je net een blauwe maandag kent, zo pontificaal op je broek te zetten, maarja dat heeft weer met fatsoensnormen te maken die sommige mensen klaarblijkelijk niet bezitten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |