abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 maart 2013 @ 19:46:55 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_123925285

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

Laatste nieuwtje :

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

Update 18-12-2012:

Nadat Estelle vorige week van de een op de andere dag advocaat Bram inruilde voor Nico Meijering (kantoorgenoot van Ficq) kon ze ook ineens een verklaring gaan afleggen, en niet zoals volgens planning vandaag, maar gisteren al.
Spijkers met koppen! En natuurlijk geen gemist dinsdagbezoekuur bij Badr :s)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 11 maart 2013 @ 19:47:22 #2
15080 static
pi_123925310
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:36 schreef barca1971 het volgende:
Ik hoop zo dat hij ontzettend uitgeschakeld word, voor de ogen van Stellie haar mama en kids..dan is de afgang compleet..hij heeft wel flinke klop verdiend dacht ik zo..
écht hè, die reacties van je. Je zou bijna denken dat hij je wat persoonlijk heeft aangedaan.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † maandag 11 maart 2013 @ 19:50:30 #3
43556 miss_dynastie
pi_123925513
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:47 schreef static het volgende:

[..]

écht hè, die reacties van je. Je zou bijna denken dat hij je wat persoonlijk heeft aangedaan.
Nou, ik vind het ook wel jammer dat ik niet live kan zien hoe 'ie klop krijgt, het lijkt me geweldig entertainment :9
  maandag 11 maart 2013 @ 19:52:15 #4
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_123925612
djeezus...doe es niet zo verbolgen over het feit dat ik hem een blamage toewens..een lesje nederigheid zou mooi zijn toch, zeker voor al zijn gemaakte slachtoffers Er er vele met mij hoor

:Y
  maandag 11 maart 2013 @ 20:05:53 #5
15080 static
pi_123926602
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, ik vind het ook wel jammer dat ik niet live kan zien hoe 'ie klop krijgt, het lijkt me geweldig entertainment :9
SPT / Terugkeer Badr Hari live bij 15 maart live op RTL7 :+
  † In Memoriam † maandag 11 maart 2013 @ 20:06:23 #6
43556 miss_dynastie
pi_123926626
quote:
Maar ik kan niet, heb een feestje ;)
  Trouwste user 2022 maandag 11 maart 2013 @ 20:06:27 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_123926633
Badr Hari zegt vandaag in een persconferentie 'mee te leven met zijn slachtoffers.' 'Wat er met de slachtoffers is gebeurd, ik begrijp dat die door een moeilijke periode zijn gegaan, dat ben ik ook,' aldus Hari. De kickbokser heeft het niet makkelijk gehad in de gevangenis. 'Het is een moeilijke plek om te overleven, het is geen pretje of zo', zegt hij. 'Alles wordt voor je bepaald, je eet waar je naar het toilet gaat, je hebt geen bewegingsvrijheid... het is een hel waar je in zit.'

Hari traint voor zijn terugkeer in de ring. De kickbokser komt vrijdagavond in Zagreb uit op de World Grand Prix finale. 'Ik ben hier niet om hen minder goed te laten voelen', zegt hij over zijn slachtoffers die hem van mishandeling beschuldigen. 'Ik leef echt mee met wat ze hebben meegemaakt. Maar uiteindelijk willen we allemaal verder. Ik, en zij ook. Ik moet ook weer gewoon aan het werk. Ik kan ook wel een uitkering aanvragen, maar zo werkt het gewoon niet.'

De kickbokser heeft hard gewerkt aan zijn terugkeer. 'Een normaal lichaam kan op zo'n korte termijn niet zo in vorm raken als ik nu heb gedaan. Maar ik heb er gewoon veel voor gelaten, veel rust, veel trainen, goed eten en voor de rest doe je niks.'

Hari zegt behoorlijk gestraft te zijn door zijn liefje Estelle Cruijff nadat de kickbokser werd beschuldigd van mishandeling. 'Estelle heeft me genoeg afgestraft voor wat ik fout heb gedaan. Ze heeft het ook nooit goedgekeurd', aldus Badr tijdens een persconferentie maandag. Op de vraag hoe Estelle hem dan heeft gestraft, zei hij lachend: 'Ik heb een tijdje op de grond gelegen, laat ik het zo zeggen.' Gelukkig heeft de liefde zijn gevangenisstraf overleefd. Estelle heeft volgens hem zelfs geen seconde aan hem getwijfeld. 'Ik denk als je van elkaar houdt dat het zo hoort. Ze is voor me opgekomen en ze is achter me blijven staan.'

En nu Badr weer op vrije voeten is, heeft hij een hele nieuwe kant van Estelle leren kennen. 'Voordat ik vast kwam te zitten was ik nog niet echt bekend met Estelle's kookkunsten. Maar sinds ik vrij ben, ben ik daar achter gekomen en het is echt een keukenprinses. Ze kan van alles maken, van pasta's tot rijst.' Badr Hari trainde maandag voor zijn terugkeer in de ring. De kickbokser komt vrijdagavond in Zagreb uit op de World Grand Prix finale.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 11 maart 2013 @ 20:16:24 #8
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_123927229
Snap nu ineens waarom die kids ook weer mee moeten, Ruud zit in Miami, oma moet ook mee naar Zagreb dus die kan ook niet oppassen, dus maar thuis houden van school..tis toch wat
  maandag 11 maart 2013 @ 21:08:33 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123931131
quote:
'Wat er met de slachtoffers is gebeurd, ik begrijp dat die door een moeilijke periode zijn gegaan, dat ben ik ook,' aldus Hari.
Dat soort opmerkingen zijn zo fout. 'Voor mij is het ook heel erg, hoor!'
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_123933526
Ik heb zo het idee dat Badr het helemaal niet zo slecht heef gehad in de gevangenis, ik denk dat hij op handen gedragen werd door zijn medegevangenen.

Hoe kan het eigenlijk dat Badr vrijdag meteen in de finale staat?
Spoilers!
pi_123933851
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo het idee dat Badr het helemaal niet zo slecht heef gehad in de gevangenis, ik denk dat hij op handen gedragen werd door zijn medegevangenen.

Hoe kan het eigenlijk dat Badr vrijdag meteen in de finale staat?
Je zei heef! *O* *O* *O* *O*
  maandag 11 maart 2013 @ 21:42:23 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123933884
MutsMoots.
pi_123934068
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef Copycat het volgende:
MutsMoots.
Bij jou is het leuker. :{
  maandag 11 maart 2013 @ 21:45:36 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123934148
Ik schup oe dalik!
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 21:50:07 #15
184769 crew  Deisyy
pi_123934516
quote:
15s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik weet niet wie hem adviseert maar dit is zo dom om te zeggen 8)7
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_123934859
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:50 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik weet niet wie hem adviseert maar dit is zo dom om te zeggen 8)7
Jij bent zo hard! Hij is ook al gestraft door Estelle. Heeft hij nog niet genoeg geleden?
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 21:56:21 #17
184769 crew  Deisyy
pi_123934972
quote:
8s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Jij bent zo hard! Hij is ook al gestraft door Estelle. Heeft hij nog niet genoeg geleden?
Ik lees vaak achterstevoren terug dus lees nu pas dat hij voor straf op de grond heeft geslapen, ik was te voorbarig :@
pi_123934992
quote:
11s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Je zei heef! *O* *O* *O* *O*
:o
Spoilers!
pi_123935606
zoals ik 'm lees vind meneer badr zichzelf vooral een enorm slachtoffer, maar he, gelukkig kan zijn vrouw pasta koken.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  maandag 11 maart 2013 @ 22:07:07 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123935774
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:04 schreef WRH het volgende:
zoals ik 'm lees vind meneer badr zichzelf vooral een enorm slachtoffer, maar he, gelukkig kan zijn vrouw pasta koken.
En rijst maken. Op haar Mokumse sawa.
  † In Memoriam † maandag 11 maart 2013 @ 22:25:14 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_123936828
quote:

[..]

Ja. "Iedereen heeft het wel steeds over die joden, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes, hoor".
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_123936838
Als hij het echt zo erg vond, had hij wel zelf agressiviteitstraining gedaan nav het hele gebeuren, had hij via advocaat goede sier mee kunnen maken. Nu lijken het vooral krokodillentranen van iemand die betrapt is
  maandag 11 maart 2013 @ 22:35:03 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123937443
Ik vind die uitkeringsopmerking wel hilarisch.... ik zie hem al staan bij de sociale dienst, na tig afwijzingen omdat hij een (te dure) auto heeft dan eindelijk een bijstandsuitkering, wordt die weer stopgezet wegens fraude omdat hij volgens de regels van de sociale dienst te vaak bij z'n vriendinnetje is, en ze een gezamenlijke huishouding voeren.

Die conclusie van de sociale dienst wordt vervolgens ook door Ruud gebruikt om de partneralimentatie te beëindigen..... >:)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123945551
Hij heeft echt het IQ van een aardappel :{

'Ik heb er wel een nachtje van wakker gelezen', 'ik heb het ook moeilijk hoor', wat een ongelovelijke sukkel :') (het was zojuist bij Vandaag de dag op Ned.1)
pi_123946132
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 07:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Hij heeft echt het IQ van een aardappel :{

'Ik heb er wel een nachtje van wakker gelezen', 'ik heb het ook moeilijk hoor', wat een ongelovelijke sukkel :') (het was zojuist bij Vandaag de dag op Ned.1)
Empatisch vermogen van een krent. Wat een kerel.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 08:48:03 #26
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_123946438
Dom dom dom om wéér over zichzelf te beginnen als hij het over de slachtoffers heeft, hij noemt zichzelf constant in 1 adem met hen... geloof ook niet dat hij op de grond heeft geslapen hoor, meteen na het gebeurde gingen ze op vakantie waarvan Stel zei dat ze in een cocon leefden omdat ze wisten dat hij bij terug komst zich moest melden, dus heeft hij echt niet op de grond gelegen en hoe moet ik dat koken zien? ze kookt elke dag wat anders voor hem, maar daarna gaat hij weer vrolijk terug naar zijn eigen stekkie, want hé volgens Stel wonen ze niet samen..hahahha

denk idd ook dat die scheiding dadelijk ook nog leuk gaat worden met dit soort tegenstrijdigheden
staat die trouwens stil of hoe zit dat?
pi_123946955
Ik snap niet dat die jongen uberhaupt zegt dat hij het zo erg vind wat hij heeft gedaan. Hij is nog helemaal niet veroordeeld dus als ik hem was zou ik lekker mijn mond houden en niets toegeven.
Spoilers!
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:21:02 #28
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_123947033
Dat is al te laat, hij heeft het over 'daden' dus hij geeft meerdere feiten toe..denk dat dat komt doordat er gewoon te veel bewijzen zijn, anders had hij echt wel zijn mond gehouden, dat deed hij immers in het begin ook, ontkende alles en heeft over zijn daden vóór Estelle ook tegen haar gezegd dat het allemaal niet waar was..totdat hij door de mand viel en het allemaal wel waar bleek
pi_123947535
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het zou mij niets verbazen als hij zijn eerste wedstrijd wint, zodat zijn comeback breed uitgemeten kan worden.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:56:19 #30
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_123947844
Daar zijn vast al afspraken over gemaakt voor een hoop geld..you betcha..ze gaan echt niet zover om de publiekstrekker te laten verliezen en ik denk dat Badr dat risico ook niet wil lopen..

Alles is toch al zo verrot als de pest in die sport..ze zouden het net zo moeten doen als nu met de wielrenners; doping gebruikt..regels overschreden, leugens vertelt? kijk wat ze daarmee doen
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:08:12 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123948172
:') Aan de ene kant tekeer gaan dat hij niet geroyeerd wordt omdat de sport z'n goede naam door hem zou verliezen, aan de andere kant beweren dat hij wel zal winnen omdat de wedstrijd gekocht is.

Als dat de manier van doen in die sport is, welke "goede naam" hadden ze dan moeten beschermen door hem te royeren?
Het is wel zeiken om het zeiken hè, en de vooroordelen vliegen je om de oren, er hoeft ook geen logica in te zitten, als het maar in je straatje past.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123948271
Ze (de sport) willen een goede naam volgens mij ;)
Spoilers!
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:12:32 #33
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_123948297
de logica is in deze hele zaak al ver te zoeken met alle tegenstrijdigheden, dat probeer ik alleen maar duidelijk te maken ik ga niet tekeer, het zijn niet MIJN tegenstrijdigheden..enne je moet on topic blijven jij

dinsdag 12 maart 2013 @ 10:17:18 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123948461
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze (de sport) willen een goede naam volgens mij ;)
Kennelijk niet zo hard dat ze Badr Hari aan de kant willen zetten.
Aan de andere kant is de sport hier niet zo groot als in sommige andere landen, en een heleboel dingen zijn toch een soort ver van je bed show als het aan de andere kant van de wereld gebeurt.

Hier is men verontwaardigd omdat hij zich met Estelle in de kijker speelde toen het gebeurde, al die zaken daarvoor kwamen amper in het nieuws, terwijl Everink toch echt niet de eerste was.
Men wist het, niemand maakte zich er werkelijk druk over (ook in NL niet), maar nu hij op de voorpagina staat met z'n vriendinnetje maakt niet alleen NL zich er druk over (en dan nog vooral omdat hij de verkering van Estelle is), maar is men spontaan ook verontwaardigd dat ze het in Japan niet keihard veroordelen.

Echt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:52:02 #35
16305 Jappie
parttime reverend
pi_123980770
Ik vraag me af of er hier iemand te vinden is die uberhaupt willekeurig welke verklaring Badr ook zou geven bereid is deze als voldoende of oprechte spijtbetuiging te accepteren.
  † In Memoriam † dinsdag 12 maart 2013 @ 21:57:40 #36
43556 miss_dynastie
pi_123981229
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Jappie het volgende:
Ik vraag me af of er hier iemand te vinden is die uberhaupt willekeurig welke verklaring Badr ook zou geven bereid is deze als voldoende of oprechte spijtbetuiging te accepteren.
Inmiddels niet meer, nee. Is dat zo gek? Ik geloof best dat 'ie spijt heeft, alleen niet van wat 'ie gedaan heeft, maar van de gevolgen voor zichzelf. Het spijt Badr voor Badr dat 'ie in de gevangenis is beland en mogelijk meer consequenties zal ondervinden, meer niet.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:43:57 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123984683
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Inmiddels niet meer, nee. Is dat zo gek? Ik geloof best dat 'ie spijt heeft, alleen niet van wat 'ie gedaan heeft, maar van de gevolgen voor zichzelf. Het spijt Badr voor Badr dat 'ie in de gevangenis is beland en mogelijk meer consequenties zal ondervinden, meer niet.
Dit.

En het feit dat zowel Estelle als hijzelf bij iedere vorm van spijt en/of medeleven met de slachtoffers vooral moet benadrukken dat het voor henzelf toch ook echt heel erg is, is eigenlijk het meest storend.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:16:17 #38
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_123994296
Dat wil ik dus ook de hele tijd duidelijk maken..alles aan deze mensen is nep, manipulatief en doordacht. En nee dat heeft niets met jaloezie te maken maar met het feit dat ze keer op keer door de mand vallen door hun eigen uitlatingen dan wel daden. Niets van dat alles ademt oprechte spijt,zodra het over slachtoffers gaat draaien ze het gesprek weer op hen zelf, dat is beneden alle peil..zeggen dat je in de luwte wil en ondertussen weer reportages doen, al maanden het hele land willen laten geloven dat er 'slechts' een corrigerende tik is uitgedeeld, terwijl hij nu al openlijk heeft gesproken over zijn 'daden'.. je imago proberen op te krikken door te zeggen dat je al jarenlang niet op de PC bent geweest en er vervolgens in 1 week alweer 2 keer te zijn geweest etc etc, leugen na leugen die ze vertellen ( die heel makkelijk te weerleggen zijn) ..

Alles wat er naar buiten komt is bedacht en voorgekauwd ( mediaplan) en het stoort me dat er zoveel mensen in trappen want dat is nl precies wat ze willen, zodat hen zoveel mogelijk financiëel leed bespaard blijft
:N
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:36:05 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123994796
Zo doordacht vind ik het anders allemaal niet. Dat soort ongelukkige opmerkingen als 'voor mij was het ook heel moeilijk, niet alleen voor mijn slachtoffers', is imo juist enorm ondoordacht. Als er al een mediaplan achterzit, is dat nodig aan revisie toe.
pi_123994855
Ik vind het vooral treurig voor die 2 kinderen die meegezogen worden in dit mediaspektakel.

Als ze echt de luwte hadden gezocht dan geen intervieuws, persconferenties etc.
Badr komt op mij over alsof hij zichzelf zieliger vind dan zijn slachtoffers.
* Weet je wel hoe zwaar het was in de gevangenis
* Ik kon er niet sporten
* Ik mocht niets zelf bepalen
* Ik kon Estelle bijna niet zien.

Het had hem gesierd als hij had gezegd "De gevangenis was geen pretje maar dat dat staat in schril contrast tot wat mijn slachtoffers hebben moeten doormaken"
Badr en Estelle vinden waarschijnlijk dat hij nu wel genoeg gestraft is.
pi_123995504
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:16 schreef barca1971 het volgende:
Dat wil ik dus ook de hele tijd duidelijk maken..alles aan deze mensen is nep, manipulatief en doordacht. En nee dat heeft niets met jaloezie te maken maar met het feit dat ze keer op keer door de mand vallen door hun eigen uitlatingen dan wel daden. Niets van dat alles ademt oprechte spijt,zodra het over slachtoffers gaat draaien ze het gesprek weer op hen zelf, dat is beneden alle peil..zeggen dat je in de luwte wil en ondertussen weer reportages doen, al maanden het hele land willen laten geloven dat er 'slechts' een corrigerende tik is uitgedeeld, terwijl hij nu al openlijk heeft gesproken over zijn 'daden'.. je imago proberen op te krikken door te zeggen dat je al jarenlang niet op de PC bent geweest en er vervolgens in 1 week alweer 2 keer te zijn geweest etc etc, leugen na leugen die ze vertellen ( die heel makkelijk te weerleggen zijn) ..

Alles wat er naar buiten komt is bedacht en voorgekauwd ( mediaplan) en het stoort me dat er zoveel mensen in trappen want dat is nl precies wat ze willen, zodat hen zoveel mogelijk financiëel leed bespaard blijft
:N
Ik vind het juist akelig eerlijk overkomen. Hij bewijst zichzelf hier namelijk geen dienst mee, dat kan iedereen wel bedenken. Als hij er al iets over moet zeggen, dan is mijn inziens de enige verstandige optie dat je enorme spijt hebt. Punt.
pi_123995701
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:36 schreef Copycat het volgende:
Zo doordacht vind ik het anders allemaal niet. Dat soort ongelukkige opmerkingen als 'voor mij was het ook heel moeilijk, niet alleen voor mijn slachtoffers', is imo juist enorm ondoordacht. Als er al een mediaplan achterzit, is dat nodig aan revisie toe.
Je kan zoveel mediaplannen verzinnen, als de uitvoerders een vrij laag IQ hebben is het vechten tegen de bierkaai. En dan krijg je dit soort shit..
  woensdag 13 maart 2013 @ 10:12:39 #43
16305 Jappie
parttime reverend
pi_123995758
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Badr en Estelle vinden waarschijnlijk dat hij nu wel genoeg gestraft is.
Ik ook, zeker als je je bedenkt dat hij nog niet eens is veroordeeld. ;)
pi_123996013
wanneer begint het proces eigenlijk?
  woensdag 13 maart 2013 @ 10:28:35 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123996173
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:22 schreef utrecht1970 het volgende:
wanneer begint het proces eigenlijk?
'In het najaar'. Preciezer vind ik het zo snel niet.
  woensdag 13 maart 2013 @ 10:34:34 #46
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_123996320
en waarom horen we niks meer van de scheiding van ruud en estelle, whats the hold up ?
  woensdag 13 maart 2013 @ 11:25:44 #47
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123998237
quote:

[..]

"Heb jij kanker gehad? Rot joh... ik ben ook heel vaak ziek geweest het afgelopen jaar" ;(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_123998829
Ik verbaas mij over de naiviteit van bepaalde mensen (Estelle).

Ze ontmoet Badr toen ze nog samen was met Ruud Gullit.
Badr had op dat moment een vriendin die misschien toen al zwanger was.
Dan vind ik het al raar dat je zo'n man aantrekkelijk kan vinden, terwijl hij zijn zwangere vriendin bedonderd. Maar OK die meeslepende grootse liefde waarschijnlijk. Terwijl haar scheiding mede komt door het overspel van Ruud Gullit.

Dan komt er een aanklacht dat hij zijn ex mishandeld heeft, en Estelle vraagt hem op de man af hoe het zit, zijn woord is voldoende.

Vervolgens ben je net goed en wel officieel in scheiding en trapt je nieuwbakken vriend een vent tegen de vloer omdat hij misschien wellicht iets onaardigs over jou gezegd heeft en om het nog erger te maken blijken er nog meer van dit soort akkefietjes bij je nieuwe man te spelen en blijken er dus nog wat behoorlijk stinkende lijken in de kast te zitten.

De conclusie moet toch wel zijn dat de eigenwaarde van Estelle ongeveer tot een nulpunt gedaald is, dat ze zo'n vent uberhaupt aantrekkelijk vindt.

Ik snap het niet
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:02:40 #49
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_123999677
Dat valt ook niet te snappen..ze heeft hem geloofd op zijn woord, het nota bene voor hem opgenomen en overal geroepen; je kent me toch, ik heb het hem gevraagd en er is niets van waar'
Vervolgens heeft hij toch ergens along the way op moeten biechten dat het allemaal wel waar was..

Veel vrouwen zouden laaiend zijn om zo'n publieke vernedering, want dat is het, dat je als volwassen vrouw van 2 kinderen het zo opneemt voor iemand die je net een blauwe maandag kent, en dan compleet voor aap staat..

Blijkbaar was ze zo wanhopig en eenzaam door de vele slippertjes van Ruud en het altijd maar alleen zijn, dat ze niet meer helder kon denken en alleen maar heel blij was dat zo'n jonge sterke vent haar wel aandacht gaf..genoeg op de bank ook nog..

Maar je zou ook denken dat als de eerste rush voorbij is en je weer helder kan denken, je weer op aarde zou landen en je voor jezelf en je kinderen iets anders en beters zou willen, maar misschien zjn wij wel gek ;)
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:11:18 #50
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_123999972
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 10:10 schreef GJonline het volgende:

[..]

Je kan zoveel mediaplannen verzinnen, als de uitvoerders een vrij laag IQ hebben is het vechten tegen de bierkaai. En dan krijg je dit soort shit..
Inderdaad, ze zullen best geadviseerd zijn door de advocaten, maar de uitvoering is k@t.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_124000103
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:02 schreef barca1971 het volgende:
Dat valt ook niet te snappen..ze heeft hem geloofd op zijn woord, het nota bene voor hem opgenomen en overal geroepen; je kent me toch, ik heb het hem gevraagd en er is niets van waar'
Vervolgens heeft hij toch ergens along the way op moeten biechten dat het allemaal wel waar was..

Veel vrouwen zouden laaiend zijn om zo'n publieke vernedering, want dat is het, dat je als volwassen vrouw van 2 kinderen het zo opneemt voor iemand die je net een blauwe maandag kent, en dan compleet voor aap staat..

Blijkbaar was ze zo wanhopig en eenzaam door de vele slippertjes van Ruud en het altijd maar alleen zijn, dat ze niet meer helder kon denken en alleen maar heel blij was dat zo'n jonge sterke vent haar wel aandacht gaf..genoeg op de bank ook nog..

Maar je zou ook denken dat als de eerste rush voorbij is en je weer helder kan denken, je weer op aarde zou landen en je voor jezelf en je kinderen iets anders en beters zou willen, maar misschien zjn wij wel gek ;)
Ook het feit dat je je vriend maandenlang alleen in de gevangenis kan bezoeken had een eye opener kunnen zijn.
pi_124000298
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:14 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Ook het feit dat je je vriend maandenlang alleen in de gevangenis kan bezoeken had een eye opener kunnen zijn.
Zolang ze maar op de foto kan, waar maakt niet uit. Aandachtshoer. Ik krijg tegenwoordig vanzelf goede zin als ik haar ook maar ergens hoor of zie. Aapjes kijken. Ze doet ook haar best om er op te lijken.
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:45:34 #53
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124001105
Inderdaad, ze zullen best geadviseerd zijn door de advocaten, maar de uitvoering is k@t.

Je moet het denk ik net zo zien als met kleine kinderen; die moet je ook tot vervelens toe uitleggen wat wel en niet mag en wat wel en niet gewenst gedrag is..

Het feit dat beiden overal adviezen voor nodig hebben geeft al aan dat ze zelf het moreel besef hebben van een amoebe, immers als je wel fatsoens-normen en een geweten hebt, heb je niemand nodig om je die dingen duidelijk te maken..

Dat Badr ook zo mooi tegen de journaliste zei; als jouw man morgen in de kroeg ruzie krijgt ga je toch ook niet morgen bij hem weg? ..haar antwoord was,' dat ligt eraan', en hij wist niks meer te zeggen, omdat hij ook wel snapte dat iemand invalide schoppen voor velen JUIST een reden is om te zeggen dat het voorbij is, omdat het onoverkomelijk en overgeefelijk is voor velen.
Tel daarbij op, slaan van vrouwen, brandstichting, intimideren, bedreigen, mensen omver rijden..plus de dingen die we niet weten

Pfff hoeveel bewijzen wil ze nog hebben zeg?

Conclusie; Stellemans zit nog in haar kleuterfase *O*
pi_124002067
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:45 schreef barca1971 het volgende:

Conclusie; Stellemans zit nog in haar kleuterfase *O*
Lijkt meer de eenkennigheidsfase te zijn ;)
pi_124002563
Badr en Estelle vertrokken
Badr Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff zijn woensdagochtend vertrokken naar het Kroatische Zagreb, waar de kickbokser vrijdag een gevecht heeft. Tientallen journalisten en fotografen zwaaiden de tortelduifjes uit.

Een hoop mensen vinden het vreemd dat Badr weer de ring in stapt, aangezien hij nog steeds verdachte is in de geruchtmakende mishandelingszaak in de Amsterdam ArenA.

Maar de vechtersbaas staat honderd procent achter zijn besluit, zo vertelt hij deze week in een exclusief interview in het weekblad Privé. "Moet ik thuis zitten en een uitkering aanvragen? De rechter heeft me eruit gelaten, juist om me de kans te geven mijn carrière weer op te pakken."

Badr beseft maar al te goed dat hij fout zat. "En natuurlijk moest ik daarvoor boeten en moet ik daar straks, van de rechter, misschien nóg een keer voor boeten." In de cel is hij naar eigen zeggen tot inkeer gekomen. "Het klinkt misschien maf, maar ik moest even leren dat Badr Hari ook maar Badr Hari is. En dat regels ook voor mij gelden."

Vrijdag wordt het gevecht tijdens het prestigieuze K-1 live uitgezonden door RTL 7.

bron: telegraaf

In zijn ogen heeft hij genoeg geboet.
  † In Memoriam † woensdag 13 maart 2013 @ 13:29:44 #56
43556 miss_dynastie
pi_124002611
Hoezo nog een keer boeten? Je bent nog helemaal niet klaar met de eerste keer, stom rund :')
pi_124002682
Ook komisch dat hij nu snapt dat de regels ook voor hem gelden, kijken hoe lang dat blijft hangen?

Ik vermoed totdat het horeca verbod is opgeheven
  woensdag 13 maart 2013 @ 13:32:11 #58
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124002721
In de cel is hij tot inkeer gekomen??

En de vorige keer dat hij in de cel belande en daarna naar Marokko ging om tot zichzelf te komen, waarna hij óók tot inkeer was gekomen? om vervolgens weer in herhaling te vallen..3 x!

Toen Estelle in de picture kwam beloofde hij wéér beterschap want dat moet hij wel, voor haar, ook dat was geen garantie...dus wat betekenen deze woorden nu dan ?

Zal wel spektakel worden vrijdag

o|O
pi_124007991
Ik snap ook niet zo goed waarom Estelle meegaat naar Zagreb. Mijn man gaat ook wel eens naar het buitenland voor zijn werk en dan ben ik bij de kids.

Ben benieuwd waar de kids nu zijn, of zou het de week van Ruud Gullit zijn in het kader van co-ouderschap
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:52:16 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124008244
Een paar vergaderingen bijwonen is natuurlijk ook wel wat anders dan een vechtsportspektakel waarbij sowieso veel toeschouwers zijn.
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:09:53 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124009013
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:52 schreef Copycat het volgende:
Een paar vergaderingen bijwonen is natuurlijk ook wel wat anders dan een vechtsportspektakel waarbij sowieso veel toeschouwers zijn.
In het geboorteland van je moeder.... waar jij de taal spreekt.

Ik denk dat als mijn man maar een paar keer per jaar feitelijk zou werken, dat ik dan ook mee zou gaan.
En als hij nu met enige regelmaat naar het buitenland zou moeten, en ik zou hier geen verplichtingen hebben, dan zou ik niet weten waarom ik niet mee zou gaan.

Overigens had mijn vader tijdens zijn werkzame jaren eens per 2 jaar een congres ergens in Europa, en altijd rond de trouwdag van mijn ouders, dus dan maakten ze daar gelijk 2-weekse stedentrip van.
Daarbij werd overigens ook verwacht dat de partner meekwam, want er was een compleet partnerprogramma tijdens de congresuren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:39:38 #62
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124010382
quote:
Ja wat mot je? ;)

Nee maar je hebt gelijk.
Zelfs v/d Heuvel die zich in de media lange tijd profileerde als de barca van rtl/telegraaf vond dat Badr verstandige dingen zei, dat hij goed voorbereid was door zijn omgeving.

En ook Everink die eerder geen moment voorbij liet gaan om Badr zwart te maken, is aardig gaan dimmen toen bleek dat het complot tegen Badr gewoon terug te vinden is in de tapverslagen :P
Plotseling begon hij te draaien en geloofde zelfs hij dat Badr een sympathiek persoon was waarmee hij een verzoeningsgesprek wilde :D

Maar sommige houden nu eenmaal de tunnelvisie recht vanuit hun onderbuik...
Hij kan het nooit goed doen in hun ogen, er zijn maar weinig sporters die iets hebben misdaan of daar van verdacht worden tijdens een persconferentie voor een wedstrijd het daarover gaan hebben.
Die doen dat vaak af met nietszeggende woorden dat het aan de rechter is om te oordelen en willen al helemaal niet praten over vermeende slachtoffers omdat het hun zaak geen goed kan doen.
Dat Badr dit wel doet en zijn aandeel niet ontkent pleit voor hem vind ik, hij is niet echt een goede prater vooral niet als hij in onbekend gezelschap verkeerd, maar toch ging hij het niet uit de weg en klonk redelijk relaxed en oprecht imo.
Had hij niet over de zaak willen praten maar alleen over de wedstrijd hadden ze hem weer een arrogante klootzak gevonden zonder enig mededogen...
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:46:32 #63
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124010767
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.

En het feit dat zowel Estelle als hijzelf bij iedere vorm van spijt en/of medeleven met de slachtoffers vooral moet benadrukken dat het voor henzelf toch ook echt heel erg is, is eigenlijk het meest storend.
Nou als blijkt dat hij echt alleen een tik heeft uitgedeeld en niet verantwoordelijk is voor de meest ernstige verwondingen van Everink zoals hij heeft verklaard en wat imo helemaal niet zo ondenkbaar is dan kan ik wel begrijpen dat hij erg is geschrokken van het complot en de volks en media-hetze die hij op zijn dak kreeg waarin alles wel in zijn schoenen geschoven werd.

En dat dus allemaal als hij maar 1 tik heeft uitgedeeld he... en daarvoor maanden heeft moeten zitten wat toch buiten proportie is dan snap ik best dat hij zegt dat hij vind dat de slachtoffers een moeilijke periode hebben doorgemaakt, maar dat hij zelf het er ook moeilijk mee had.
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:48:23 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124010863
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Nou als blijkt dat hij echt alleen een tik heeft uitgedeeld en niet verantwoordelijk is voor de meest ernstige verwondingen van Everink zoals hij heeft verklaard en wat imo helemaal niet zo ondenkbaar is dan kan ik wel begrijpen dat hij erg is geschrokken van het complot en de volks en media-hetze die hij op zijn dak kreeg waarin alles wel in zijn schoenen geschoven werd.

En dat dus allemaal als hij maar 1 tik heeft uitgedeeld he... en daarvoor maanden heeft moeten zitten wat toch buiten proportie is dan snap ik best dat hij zegt dat hij vind dat de slachtoffers een moeilijke periode hebben doorgemaakt, maar dat hij zelf het er ook moeilijk mee had.
Hij staat terecht voor meer dan een aanklacht, en het totaal is zeker meer dan een tik.
Het is gewoon niet handig om bij een verklaring over medeleven met je slachtoffers te gaan roepen dat je het zelf ook echt wel heel zwaar hebt hoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:49:24 #65
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124010910
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 09:36 schreef Copycat het volgende:
Hij had het over "de" slachtoffers, niet "zijn" slachtoffers...
Subtiel verschil ;)
En daarbij ontkende hij zijn aandeel allerminst.
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:51:18 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124010997
Ik zeg ook nergens dat hij zijn aandeel ontkent. Hij zet zich imo wel in het rijtje slachtoffers en dat vind ik een verkeerde, antipathieke zet.
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:52:16 #67
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124011028
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij staat terecht voor meer dan een aanklacht, en het totaal is zeker meer dan een tik.
Het is gewoon niet handig om bij een verklaring over medeleven met je slachtoffers te gaan roepen dat je het zelf ook echt wel heel zwaar hebt hoor.
Ik zeg ook niet dat het heel handig is ;)
  Trouwste user 2022 woensdag 13 maart 2013 @ 16:52:28 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_124011035
Kickbokser Badr Hari is aangekomen in de Kroatische hoofdstad Zagreb. Het is zijn eerste bokswedstrijd sinds hij werd beschuldigd van mishandeling en daarvoor in de gevangenis heeft gezeten. Op foto's is te zien hoe de K-1 vechter en zijn vriendin Estelle aankomen bij het hotel voordat Hari een persconferentie geeft.

Badr Hari (L.) en Estelle kort voor vertrek naar Zagreb. © Brunopress. De vlucht naar Zagreb verliep volgens entertainmentwebsite Bruno overigens niet vlekkeloos. Op de website valt te lezen dat Badr uit de rij werd gepikt door de Kroatische douane. Fotograaf Edwin Janssen, die meereist met het stel voor Bruno, zag hoe de vechter uit de rij werd gehaald en mee moest lopen naar een kantoor. Daar zou hij zijn paspoort hebben moeten laten zien. Volgens de website was het op dit moment erg onduidelijk of het gevecht van Hari wel door kon gaan, omdat hij misschien niet werd toegelaten in het land.

Janssen maakte nog snel twee foto's van Badr, die te zien zijn op de site. Toch lijkt het erop dat niks Hari meer in de weg staat om vrijdag mee te doen aan de World Grand Prix finale nu hij is aangekomen in de stad. Wat er precies aan de hand was en of Badr in het land wordt toegelaten is nog onduidelijk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:58:48 #69
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124011286
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef tong80 het volgende:
Kickbokser Badr Hari is aangekomen in de Kroatische hoofdstad Zagreb. Het is zijn eerste bokswedstrijd sinds hij werd beschuldigd van mishandeling en daarvoor in de gevangenis heeft gezeten. Op foto's is te zien hoe de K-1 vechter en zijn vriendin Estelle aankomen bij het hotel voordat Hari een persconferentie geeft.

Badr Hari (L.) en Estelle kort voor vertrek naar Zagreb. © Brunopress. De vlucht naar Zagreb verliep volgens entertainmentwebsite Bruno overigens niet vlekkeloos. Op de website valt te lezen dat Badr uit de rij werd gepikt door de Kroatische douane. Fotograaf Edwin Janssen, die meereist met het stel voor Bruno, zag hoe de vechter uit de rij werd gehaald en mee moest lopen naar een kantoor. Daar zou hij zijn paspoort hebben moeten laten zien. Volgens de website was het op dit moment erg onduidelijk of het gevecht van Hari wel door kon gaan, omdat hij misschien niet werd toegelaten in het land.

Janssen maakte nog snel twee foto's van Badr, die te zien zijn op de site. Toch lijkt het erop dat niks Hari meer in de weg staat om vrijdag mee te doen aan de World Grand Prix finale nu hij is aangekomen in de stad. Wat er precies aan de hand was en of Badr in het land wordt toegelaten is nog onduidelijk.

:?
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:59:36 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124011323
Bruno houdt het graag spannend. Ook tegen beter weten in.
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:42:21 #71
15080 static
pi_124013220
Scrhijver Benali zit vanavond bij Pauw & Witteman om te praten over zijn fascinatie voor Badr.
pi_124013322
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:58 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

:?
_O-
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:47:03 #73
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124013412
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef tong80 het volgende:

Bij de Kroatische douane leek het even mis te gaan. De kickbokser werd uit de rij geplukt en apart genomen. Gelukkig waren er geen problemen voor Badr, de mannen wilden slechts op de foto met de 'bad boy'.

Tegenover RTL Boulevard verklaart Badr dat er niets aan de hand is. Hij zou door de douane uit de rij zijn geplukt met andere bijbedoelingen. 'Ze wilden allemaal met mij op de foto', vertelt de kickbokser enthousiast. 'Ik ben de tegenstander van hun favoriet, maar zo goed ontvangen. Kroatië is echt super voor me, ik voel me als een klein kind in een snoepwinkel!'

http://www.parool.nl/paro(...)oatische-grens.dhtml
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:49:38 #74
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124013528
Misschien wilden ze weten wie zoveel aandacht trok van fotografen e.d.
Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat zoiets niet breed uitgemeten is dat Badr (de schooier) wordt verwacht. Ik vind het eigenlijk wel leuk. Zou het wel grappig vinden als hij uitgebreid gefouilleerd en ondervraagd werd, als tegenwicht voor de verheerlijking.
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:51:33 #75
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124013606
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Bij de Kroatische douane leek het even mis te gaan. De kickbokser werd uit de rij geplukt en apart genomen. Gelukkig waren er geen problemen voor Badr, de mannen wilden slechts op de foto met de 'bad boy'.

Tegenover RTL Boulevard verklaart Badr dat er niets aan de hand is. Hij zou door de douane uit de rij zijn geplukt met andere bijbedoelingen. 'Ze wilden allemaal met mij op de foto', vertelt de kickbokser enthousiast. 'Ik ben de tegenstander van hun favoriet, maar zo goed ontvangen. Kroatië is echt super voor me, ik voel me als een klein kind in een snoepwinkel!'

http://www.parool.nl/paro(...)oatische-grens.dhtml
Oh, dat zou natuurlijk ook kunnen, want die foto konden ze natuurlijk niet ter plekke maken.
Maar goed wat Badr zegt vind ik moeilijk te geloven. Jammer maar waar. :)
  Trouwste user 2022 woensdag 13 maart 2013 @ 17:57:41 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_124013834
Niemand wilde met zijn tegenstander op de foto

woensdag 13 maart 2013 @ 18:03:02 #77
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124014038
Wahhahaha...

de barca van de telegraaf is ook wel goed gevonden eigenlijk

Voel me als een kind in een snoepwinkel!! Willen jullie nu met mij op de foto???

*) :W
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:47:18 #78
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124015635
quote:
Hear hear!
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:23:27 #79
16305 Jappie
parttime reverend
pi_124017440
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:39 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ja wat mot je? ;)

Had hij niet over de zaak willen praten maar alleen over de wedstrijd hadden ze hem weer een arrogante klootzak gevonden zonder enig mededogen...
Dat en daar komt bij dat ik niet het gevoel heb dat het vertellen over zijn hechtenis ook maar iets te maken heeft met zich in een slachtofferrol te willen wurmen. Ik krijg eerder het gevoel dat hij het gewoon zegt zoals het is...ik heb iets stoms gedaan, ik ben er deels voor aangepakt en ik accepteer dat er evt nog meer gevolgen zijn in de vorm van een rechterlijke uitspraak.

Ik kan me natuurlijk vergissen maar ik denk dat ik wel zo'n beetje een zelfde soort reactie zou hebben kunnen geven.Mensen maken fouten..tsja ik ook..en wellicht heb ik er wat meer gemaakt dan een ander...geef me mijn straf en dan kunnen we weer verder met het leven.

Maar goed sommige mensen vinden dat onacceptabel..je moet minimaal een jaar in de rouw zijn 20 jaar celstraf hebben gekregen en dan verder alleen nog maar kruipend om vergeving door het leven.
Ja doehoei..ik heb sorry gezegd, ik krijg mijn straf en daarmee is het basta....zoek het lekker uit met al je schijnheilige moraliteit :W

Zoiets :Y
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 maart 2013 @ 19:50:20 #80
22592 crew  Ole
pi_124019139
Hoe romantisch!
quote:
Badr Hari’s liefdeverklaring: ‘Mijn leven met Estelle moet nu echt gaan beginnen’

Een ding is zeker: wat er ook gebeurt kickbokser Badr Hari kiest voor een toekomst met Estelle Cruijff! Vanuit zijn cel, voor de mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens dansfeest Sensation White afgelopen juli, schreef Bard iedere dag een brief aan Estelle die steevast begon met ‘Liefie’.

“Verschrikkelijk! Wat denk je? Je gaat naar de wc waar je eet. Daar slaap je ook en in diezelfde ruimte moet je de dag doorkomen met wat lezen, schrijven en herhalingen op televisie. Elke dag heb ik Estelle een brief geschreven: ‘Liefie!’ Voor oudejaarsavond een extra lange brief, die ze precies om middernacht mocht openen, met daarin al m’n plannen voor ons en voor het nieuwe jaar als ik vrij zou komen,” zegt Badr in een groot interview in weekblad Prive.

In het weekblad zegt hij ook: “Mijn leven met Estelle moet nu echt gaan beginnen. Zij heeft een gezin met twee kinderen. Serious business. En ik ben serieus! Daarnaast is er nog mijn dochtertje AMBER. Vorige week is ze voor het eerst bij Estelle geweest. Geweldig, hoe lief ze met dat kleine meisje omgaat. Estelle ís ook geweldig. Ze heeft mij, hoe moeilijk ze het zelf ook had, en hoeveel kritiek zij in de media steeds maar weer over zich heen kreeg, door die periode heen gesleept.”

Badr Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff zijn deze woensdagochtend vertrokken naar het Kroatische Zagreb, waar de kickbokser vrijdag een gevecht heeft.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_124020472
Ik smelt bijna weg door al die liefde..
  woensdag 13 maart 2013 @ 20:11:57 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124020629
quote:
in diezelfde ruimte moet je de dag doorkomen met wat lezen, schrijven en herhalingen op televisie. Elke dag heb ik Estelle een brief geschreven:
Hij grossiert wel in onhandige opmerkingen, hè?
Je moet wat om de dag door te komen.
pi_124020845
O+ O+ O+ O+ O+ O+
If not now, then when.
  † In Memoriam † woensdag 13 maart 2013 @ 20:26:03 #84
43556 miss_dynastie
pi_124021810
quote:
Daarnaast is er nog mijn dochtertje AMBER. Vorige week is ze voor het eerst bij Estelle geweest.
Que? Wtf, is die man serieus? Wat moet dat kind bij Estelle? :')
  Trouwste user 2022 woensdag 13 maart 2013 @ 20:26:42 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_124021860
quote:
8s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:09 schreef roos85 het volgende:
Ik smelt bijna weg door al die liefde..
Bijna ?

Ik ben er kapot van.

woensdag 13 maart 2013 @ 20:27:12 #86
16305 Jappie
parttime reverend
pi_124021893
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij grossiert wel in onhandige opmerkingen, hè?
Je moet wat om de dag door te komen.
Gelukkig maar dat Estelle waarschijnlijk niet begrijpt wat jij nu bedoelt. :+
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 maart 2013 @ 20:29:48 #87
22592 crew  Ole
pi_124022118
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bijna ?

Ik ben er kapot van.

Je bent gewoon jaloers!
pi_124022244
Zijn we dat niet allemaal op zulks grootse liefde?
  woensdag 13 maart 2013 @ 20:50:03 #89
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124023565
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef Jappie het volgende:

[..]

Dat en daar komt bij dat ik niet het gevoel heb dat het vertellen over zijn hechtenis ook maar iets te maken heeft met zich in een slachtofferrol te willen wurmen. Ik krijg eerder het gevoel dat hij het gewoon zegt zoals het is...ik heb iets stoms gedaan, ik ben er deels voor aangepakt en ik accepteer dat er evt nog meer gevolgen zijn in de vorm van een rechterlijke uitspraak.

Ik kan me natuurlijk vergissen maar ik denk dat ik wel zo'n beetje een zelfde soort reactie zou hebben kunnen geven.Mensen maken fouten..tsja ik ook..en wellicht heb ik er wat meer gemaakt dan een ander...geef me mijn straf en dan kunnen we weer verder met het leven.

Maar goed sommige mensen vinden dat onacceptabel..je moet minimaal een jaar in de rouw zijn 20 jaar celstraf hebben gekregen en dan verder alleen nog maar kruipend om vergeving door het leven.
Ja doehoei..ik heb sorry gezegd, ik krijg mijn straf en daarmee is het basta....zoek het lekker uit met al je schijnheilige moraliteit :W

GMTA ;)
Zo zag ik het dus ook... aardig oprecht :)

Hij heeft eerder gezegd dat hij erg geschrokken was van de mensen die hem willen laten boeten voor de dingen die hij niet heeft gedaan, dus ik denk dat hij daar ook mede op doelde toen hij het had over dat de slachtoffers het moeilijk hebben gehad, maar hijzelf ook... dat waren immers deels dezelfde mensen.
  † In Memoriam † woensdag 13 maart 2013 @ 20:55:25 #90
43556 miss_dynastie
pi_124023933
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Oh, dat zou natuurlijk ook kunnen, want die foto konden ze natuurlijk niet ter plekke maken.
Maar goed wat Badr zegt vind ik moeilijk te geloven. Jammer maar waar. :)
Iedereen die ooit douanemedewerkers in de Balkanlanden heeft meegemaakt, vindt dat moeilijk te geloven _O-
  woensdag 13 maart 2013 @ 20:59:02 #91
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124024168
Santegoeds is weer lekker bezig :')
  woensdag 13 maart 2013 @ 21:01:43 #92
16305 Jappie
parttime reverend
pi_124024353
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:59 schreef schizovreemd het volgende:
Santegoeds is weer lekker bezig :')
Uhuh...wie heeft nog vijanden nodig met zulke vrienden. :D _O-
  woensdag 13 maart 2013 @ 21:19:36 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124025557
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:27 schreef Jappie het volgende:

Gelukkig maar dat Estelle waarschijnlijk niet begrijpt wat jij nu bedoelt. :+
Dat denk ik ook.
Het is ook een persoonlijke eye-opener. Ik kreeg in een andere leven ook elke dag een brief uit de bajes. Nu snap ik dat dat gewoon tijdvulling was :+ .
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 maart 2013 @ 21:24:30 #94
22592 crew  Ole
pi_124025884
Je gaat er spontaan slechter van schrijven.
  woensdag 13 maart 2013 @ 21:30:41 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124026303
Dat is jailhouse talk.

De leven, jeweetz.
  woensdag 13 maart 2013 @ 21:30:54 #96
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124026318
quote:

[..]

Edit: (Sorry had net verkeerd gequote.... )
Bij hem heb ik het gevoel dat hij een ongeleid projectiel is, en daar zit hem nou de crux.
  donderdag 14 maart 2013 @ 09:09:38 #97
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124039272
Bakvis Estelle; 'Badr is altijd sexy' ( crinch ) ..zou ze dat ook hebben gedacht toen ze op de bank toekeek hoe hij Koen te lijf ging?

Denk idd ook dat het geen kwestie is van Het Badr niet gunnen of vinden dat hij 20 jaar de bak in moet maar het gaat over het feit dat hij wel vaker heeft gezegd dat hij beterschap beloofde en toch telkens niet de kracht leek te bezitten om dat vol te houden. Hij zegt het zelf ook telkens, die agressie zit nou eenmaal in hem...Er is weinig voor nodig om hem te triggeren en is op zulke momenten ook totaal niet voor rede vatbaar van de mensen om hem heen..

Ik denk dan ook dat hij héél blij is dat hij morgen weer mag vechten, want dan kan hij die behoefte weer stillen en mag hij tenminste legaal iemand aan gort slaan...
pi_124040935

Weer een beetje bin Laden op pagina 2.
  † In Memoriam † donderdag 14 maart 2013 @ 10:33:03 #99
43556 miss_dynastie
pi_124041162
Heeft Estelle haar lippen laten opspuiten? :o
pi_124041212
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft Estelle haar lippen laten opspuiten? :o
Volgens mij sowieso al? Alleen valt het nu misschien meer op door haar magere bekkie, zulke halve autobanden springen er dan nog meer uit.
  † In Memoriam † donderdag 14 maart 2013 @ 10:43:17 #101
43556 miss_dynastie
pi_124041465
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:35 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Volgens mij sowieso al? Alleen valt het nu misschien meer op door haar magere bekkie, zulke halve autobanden springen er dan nog meer uit.
Oh, dat zou kunnen. Het lijkt wel alsof haar onderlip een kusje van een wesp heeft gehad en dat een allergische reactie heeft gegeven :')
pi_124041473
Welk scenario is Evert Santegoeds nu aan het uitwerken?

" Ik heb mijn lesje geleerd en heb nog steeds de liefde van mijn leven" .

Tip aan Badr en Estelle: Hoge bomen vangen veel wind.
Werk aan je carriere buiten de spotlights, geen interviews, rode loper activiteiten, maar leef buiten de spotlights.
Badr zal ihk van zijn sport af en toe persmomenten hebben, maar beantwoord dan alleen vragen over de sport.
Als je wilt dat mensen je met rust laten, zoek de mensen dan ook niet continue op.
En wordt geen vrienden met mensen die aan je kunnen verdienen zoals Evert Santegoeds
pi_124041751
quote:

[..]

Ben het wel met je eens. Bij sommige mensen, ook hier, kan hij het nooit goed doen. Stel dat hij echt spijt heeft en verandert, dan zullen sommige haters dat altijd als krokodillentranen afdoen.
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:46:21 #104
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124045529
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:51 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens. Bij sommige mensen, ook hier, kan hij het nooit goed doen. Stel dat hij echt spijt heeft en verandert, dan zullen sommige haters dat altijd als krokodillentranen afdoen.
Sommige vrouwen leren nooit, dus zulke mannen zullen doorgaan.
  donderdag 14 maart 2013 @ 14:10:39 #105
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124048123
Doet me veel denken aan de eerste keer dat Evert hem in de prive had, vorig jaar juni...hetzelfde verhaal, hij mocht nooooit meer in de fout gaan, want hij had nu Estelle en kon het niet maken tegenover haar..

Amper 2 weken later was het alweer mis.. Laten we hopen dat hij meent wat hij zegt, maar ik vind hem wel ontzettend hardleers, na elke fout maar blijven zeggen dat het nooit meer gebeurd en toch weer wel doen maakt hem uitermate ongeloofwaardig..
pi_124048339
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:10 schreef barca1971 het volgende:
Doet me veel denken aan de eerste keer dat Evert hem in de prive had, vorig jaar juni...hetzelfde verhaal, hij mocht nooooit meer in de fout gaan, want hij had nu Estelle en kon het niet maken tegenover haar..

Amper 2 weken later was het alweer mis.. Laten we hopen dat hij meent wat hij zegt, maar ik vind hem wel ontzettend hardleers, na elke fout maar blijven zeggen dat het nooit meer gebeurd en toch weer wel doen maakt hem uitermate ongeloofwaardig..
Ben het even vergeten, gaf hij toen al iets toe? Dacht dat we toen nog in de "ik heb het hem toch zelf gevraagd"fase zaten..
  donderdag 14 maart 2013 @ 14:34:42 #107
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124048848
Klop ook, maar hij had het over dat hij nooit meer in de fout mocht gaan, terwijl hij het de maand ervoor nog had gedaan en de keer daarvoor was het december het dan prompt wéér doen binnen een paar weken is gewoon meer dan dom..

Hij hield Estelle voor dat de helft van de verhalen niet eens klopte, om dan in haar bijzijn weer de fout in te gaan waardoor je vast komt te zitten zegt toch wat over iemand denk ik dan..

Het was tenslotte niet de eerste keer dat hij had gezeten dus dit verhaal dat de bak hem heeft geholpen om alles op een rijtje te krijgen ( waar heb ik die eerder gehoord) is gewoon..niet heel geloofwaardig mijns inziens..Hij zal het vast wel graag willen dat het zo was, dat hoor je mij niet zeggen
  donderdag 14 maart 2013 @ 14:56:50 #108
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124049542
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef Jappie het volgende:

[..]

Uhuh...wie heeft nog vijanden nodig met zulke vrienden. :D _O-
Als ik Badr was had de 'sterrenkundige' Zevert Antigoeds van mij allang lekker de yvés kunnen krijgen met al zijn scenario's :{w

Voor je het weet komt hij in een roze outfit op in een Estelle forever T-shirt, met love hurts als opkomstnummer en komt dit gevecht niet in de boeken terecht maar in de bouquet reeks :')
pi_124049644
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:56 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Als ik Badr was had de 'sterrenkundige' Zevert Antigoeds van mij allang lekker de yvés kunnen krijgen met al zijn scenario's :{w

Voor je het weet komt hij in een roze outfit op in een Estelle forever T-shirt, met love hurts als opkomstnummer en komt dit gevecht niet in de boeken terecht maar in de bouquet reeks :')
je bent terug _O_
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:02:55 #110
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124049749
Lol @ schizo !

Snap eerlijk gezegd ook niet wat ze daarmee willen bewijzen..waarom gaan ze niet lekker hun leven leven en laat de pers lekker voor wat ie is..
Klopt ook niet helemaal met de luwte op willen zoeken, maarja dat was ook helemaal nooit de bedoeling..

Straks gaat Evert lekker mee op de mooie reis die ze gaan maken en maakt een mooie fotoreportage met teksten als; Zij drukte haar sterke ridder nog eens wat dichter tegen zich aan en voelde hoe zijn mannelijkheid groeide... c_/
pi_124059407
aardig trouwens dat hij ontzettend zijn best moet doen om alles goed te maken bij zijn invalide geschopte slachtoffer pasta kokende popje.
  † In Memoriam † donderdag 14 maart 2013 @ 22:54:10 #112
43556 miss_dynastie
pi_124070692
Hoeveel was 'ie ook alweer kwijt door de vreeeeselijke periode in de gevangenis? De pastaatjes zetten goed aan, want Badr Hari is de dikste van de klas:

quote:
Aftellen voor Badr Hari
Een dag voor zijn rentree in de kickboksring moet Badr Hari, net als de andere deelnemers aan het K-1-toernooi in Zagreb, nog een paar verplichte nummers afwerken. Een daarvan was de weegsessie van donderdagmiddag, waar de vechters in aanwezigheid van trainers, organisatoren en pers om de beurt op de weegschaal moesten stappen. Hari bleek met 110 kilo een van de zwaarsten. .

Na het wegen volgde een korte 'stare down' waarbij de sporters de tegenstander van de eerste wedstrijd vervaarlijk diep in de ogen keken. In sommige gevallen ging dat er overigens opvallend vriendelijk aan toe. Waar andere kickboksers uitgebreid de tijd namen om met bekenden en fans op de foto te gaan en handtekeningen uit te delen, verdween Hari direct na het weegevenement via een zijdeur.

Vrijdagavond begint Hari in de Zagreb Arena in de kwartfinale van de K-1 World Grand Prix. Het is zijn eerste wedstrijd nadat hij uit de gevangenis kwam waar hij in voorarrest zat op verdenking van een poging tot doodslag en een aantal andere mishandelingen.

Hari zou afgelopen zomer zakenman Koen Everink in elkaar geslagen hebben tijdens het Sensation White dancefeest in de Amsterdam ArenA. Sindsdien is het Openbaar Ministerie hem van nog meer mishandelingen gaan verdenken. Het proces bij de rechtbank hierover moet nog worden gevoerd.

De eerste tegenstander van de Nederlander vrijdag is de Witrus van Azerbeidzjaanse afkomst, Zabit Samedov. Er wordt algemeen van uitgegaan dat Hari dit wint, maar Samedov zelf denkt dat hij nog wel eens verrassend uit de hoek kan komen. Hij ziet het als een voordeel als Hari hem onderschat.

Overleeft de Marokkaans-Nederlandse Hari 3 rondes van 3 minuten (en eventueel 2 extra rondes van 2 minuten), dan bestaat de kans dat hij in de halve finale tegenover Hesdy Gerges komt te staan. Hari werd in 2010 in de Amsterdam ArenA gediskwalificeerd toen hij Gerges in het gezicht trapte terwijl die op de grond zat en de scheidsrechter tussenbeide was gekomen.

De finale waar velen op hopen is het gevecht tussen Hari en de Kroatische publiekslieveling Mirko Filipovic, inmiddels een oude rot in het vak. Ook de beide kickboksers zelf lijken zo'n finale wel te zien zitten. Andere deelnemers betwijfelen of het zover komt en of Hari wel voldoende getraind is om het zo lang vol te houden dat hij in de finale komt.
http://www.volkskrant.nl/(...)voor-Badr-Hari.dhtml
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:59:20 #113
15080 static
pi_124071044
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:42 schreef static het volgende:
Scrhijver Benali zit vanavond bij Pauw & Witteman om te praten over zijn fascinatie voor Badr.
Vanavond ipv gisteren.
  donderdag 14 maart 2013 @ 23:46:38 #114
6941 APK
Factual, I think.
pi_124073848
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:

Overleeft de Marokkaans-Nederlandse Hari 3 rondes van 3 minuten (en eventueel 2 extra rondes van 2 minuten)
Hahaha, is dat sport tegenwoordig? :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Trouwste user 2022 donderdag 14 maart 2013 @ 23:47:00 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_124073869
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:59 schreef static het volgende:

[..]

Vanavond ipv gisteren.
Ik kijk nu. Lijkt wel of ie hem ophemelt.

† In Memoriam † donderdag 14 maart 2013 @ 23:57:17 #116
43556 miss_dynastie
pi_124074407
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef APK het volgende:

[..]

Jep. En daar heeft 'ie dus zo'n 25 kilo voor aan moeten vreten. In 6 weken tijd! Da's topsport voor hem als vreter en Estelle als pasta-godin :+
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:20:16 #117
251975 kissaa
fka: kissa
pi_124075447
Net in P&W een korte impressie gezien over Badr Hari. Ben er onpasselijk van :r Dat doorschoppen nadat de tegenstander al down was :(
(ik hoop dat hijzelf genadeloos op zijn flikker krijgt :@ )
  vrijdag 15 maart 2013 @ 01:36:20 #118
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124078046
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef APK het volgende:

[..]

Het is waar dat die patatgeneratie uit de eredivisie voor die centen iets langer achter een bal moeten aanhuppelen, choose your battles wisely zou ik zeggen 8-)

Maar als alles goed gaat dat dan 3x op een avond he, het lijkt misschien makkelijk, maar ik geef het je maar te doen...
Probeer het anders een keertje met jappie ofzo :+
  vrijdag 15 maart 2013 @ 01:38:25 #119
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124078087
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:20 schreef kissaa het volgende:

(ik hoop dat hijzelf genadeloos op zijn flikker krijgt :@ )
Wat heeft die arme meneer Santegoeds hier nu weer mee te maken? }:|
  vrijdag 15 maart 2013 @ 08:19:05 #120
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124080654
Jippieeee, meneer en mevrouw Santegoeds zijn aangekomen!

https://www.facebook.com/(...)01947&type=1&theater

Is het wel mogelijk eigenlijk om van de 80 kilo die hij volgens Fiq zou wegen binnen die paar weken, naar 111 kilo te gaan??? hij oogt ook een beetje papperig, niet zo ripped als voorheen..

Ik neem aan dat Estelle niet met hem heeft meegegeten want zij past nog steeds in haar 'spijkerbroekje'
pi_124081683
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 01:38 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Je moet alle scenario's openhouden he :+
pi_124084198
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 08:19 schreef barca1971 het volgende:

Is het wel mogelijk eigenlijk om van de 80 kilo die hij volgens Fiq zou wegen binnen die paar weken, naar 111 kilo te gaan???
dat vraag ik mij nu ook af, is het uberhaupt fysiek wel mogelijk?
  † In Memoriam † vrijdag 15 maart 2013 @ 11:08:02 #123
43556 miss_dynastie
pi_124084238
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:06 schreef WRH het volgende:

[..]

dat vraag ik mij nu ook af, is het uberhaupt fysiek wel mogelijk?
In combinatie met hard trainen? Nee, zelfs al zou je puur vet zuipen de hele dag.

Als je het eerlijk speelt, dan :+
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:22:48 #124
16305 Jappie
parttime reverend
pi_124084787
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 01:36 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Het is waar dat die patatgeneratie uit de eredivisie voor die centen iets langer achter een bal moeten aanhuppelen, choose your battles wisely zou ik zeggen 8-)

Maar als alles goed gaat dat dan 3x op een avond he, het lijkt misschien makkelijk, maar ik geef het je maar te doen...
Probeer het anders een keertje met jappie ofzo :+
Ondanks dat het idd heel zwaar kan zijn als alles goed gaat moet ik wel zeggen dat ik deze opzet van gevechten de sport an sich geen goed vind doen. Ik heb de laatste weken weer eens wat oude bokswedstrijden zitten kijken van o.a. Floyd Mayweather en ik moet je zeggen dat het de kwaliteit van een gevecht ten goede komt als er 10 of zelfs 12 rondes van 3 minuten gevochten worden.

Tegenstanders worden volledig geanalyseerd en op basis daarvan wordt een tactiek bedacht die ofwel uitgaat van explosieve kracht en dus een hoog energieverbruik of op bijv techniek en efficientie.
Bij de laatste zie je vaak toch mooiere gevechten.

In het moderne kickboksen is het gewoon 10 seconden afwachten en dan volle bak meppen. Ik zelf vind bijv Badr van de laatste jaren slechter vechten dan de Badr van pak um beet 5 a 6 jaar geleden. Hij was toen nog snel en gevarieerd..nu is het toch voornamelijk brute kracht wat hem erdoor moet slepen waarbij je ziet dat hij als een gevecht de volle 3 x 3 minuten duurt zuurstof te kort komt. :+
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:58:40 #125
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124086133
Dan mogen we dus wel concluderen dat óf Fiq en Badr's goeroe mevr. Santegoeds weer eens flink hebben lopen fibben toen ze de wereld wilden doen geloven dat het zó slecht ging met Badr dat hij 25 kilo was afgevallen....óf de Sonja Bakker van de anabolen, Papa Mike heeft Badr een handje geholpen om hem wat vetter te mesten..

Enerzijds geloof ik ook niet Badr het zo lang vol gaat houden, hij was in Madrid ook heel snel buiten adem, nu heeft hij een hoop in moeten leveren het afgelopen half jaar en geprobeerd dat goed te maken in 6 weken. Denk dat hij snel moe zal worden, maar aan de andere kant denk ik ook wel, dat hij nu zo gedreven is om te laten zien aan de wereld en vooral Estelle , dat hij het wel kan dat er een soort van oerkracht over hem heen gaat komen die hem op pure wilskracht een end kan brengen..

Hij heeft natuurlijk zoveel opgekropte agressie die hem best ver kan brengen..we kunnen met zijn allen natuurlijk zeggen wat we willen en vinden wat we willen, we kunnen niet ontkennen dat hij wel in het bezit is van ontzettend veel wilskracht en doorzttingsvermogen..

(en miss een pilletje van Mike )
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:38:08 #126
251975 kissaa
pi_124087646
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 01:38 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik had het niet over Santegoeds maar over Badr H.
pi_124090499
ik dacht dat het op een betaalzender uitgezonden zou worden maar rtl7 ziet er wel brood in als echte mannenzender
pi_124095260
Gaat dit nu over de golftas van Riemer van de Velde?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 15 maart 2013 @ 16:00:40 #129
22592 crew  Ole
pi_124095427
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
Zie de OP.
Toen deze gate begon wisten we nog niet van Badr!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 16:33:38 #130
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124096820
Uh oh..poep aan de knikker...vanaf 01:00h moeten alle vechters zich weer melden bij het hotel en daarna is het after party !! Wat zouden ze daarmee doen? in het buitenland zou het in principe mogen maar of het slim is is natuurlijk een tweede, je zou zeggen, om problemen met het halve land te voorkomen, neem meneer en mevrouw Santegoeds lekker mee naar je kamer voor een after party
  Moderator / Miss SHO vrijdag 15 maart 2013 @ 16:40:46 #131
22592 crew  Ole
pi_124097118
Slim en Badr in één zin.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 16:43:47 #132
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124098921
http://www.nu.nl/achterkl(...)leman-in-zagreb.html

jaja, badr die zich gedraagt is blijkbaar zo uitzonderlijk dat dit tegenwoordig ook al nieuws is...
  vrijdag 15 maart 2013 @ 17:41:17 #134
6941 APK
Factual, I think.
pi_124099596
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:58 schreef utrecht1970 het volgende:

ik dacht dat het op een betaalzender uitgezonden zou worden maar rtl7 ziet er wel brood in als echte mannenzender
Cool, ik ga gewoon een keertje kijken naar zo'n ordinaire schoppartij :7
  vrijdag 15 maart 2013 @ 17:41:30 #135
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124099601
Nouja zeg, hij vraagt wél extra geld omdat hij nou eenmaal Badr is, maar hij stelt er niks tegenover. Verdwijnt meteen, gaat liever met Estelle eten dan dat hij handtekeningen uitdeelt, wie denkt hij wel niet dat hij is? Hij doet wel net of hij zijn lesje nederigheid wel heeft gehad maar hij loopt zich te gedragen als een ster...denk dat de aanwezigheid van Estelle miss wel is..hij is liever bij haar dan dat hij zijn plichtplegingen doet..als hij daarmee door gaat gaan zijn fans zich tegen hem keren..

Hij heeft de afgelopen weken al genoeg tijd met haar gehad, het minste wat hij nu kan doen voor het vele geld dat hij krijgt is de mensen aandacht geven die daar voor hem zijn..

nu hoop ik helemaal dat iemand hem vanaaf mores leert..dat Stellie de bloedspetters van haar lippen moet vegen.. :9
  vrijdag 15 maart 2013 @ 17:42:01 #136
15080 static
pi_124099621
Anders is het ook wel ergens op Eurosport, die doen veel wat dit betreft.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 18:02:34 #137
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124100348
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:22 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ondanks dat het idd heel zwaar kan zijn als alles goed gaat moet ik wel zeggen dat ik deze opzet van gevechten de sport an sich geen goed vind doen. Ik heb de laatste weken weer eens wat oude bokswedstrijden zitten kijken van o.a. Floyd Mayweather en ik moet je zeggen dat het de kwaliteit van een gevecht ten goede komt als er 10 of zelfs 12 rondes van 3 minuten gevochten worden.

Tegenstanders worden volledig geanalyseerd en op basis daarvan wordt een tactiek bedacht die ofwel uitgaat van explosieve kracht en dus een hoog energieverbruik of op bijv techniek en efficientie.
Bij de laatste zie je vaak toch mooiere gevechten.

In het moderne kickboksen is het gewoon 10 seconden afwachten en dan volle bak meppen. Ik zelf vind bijv Badr van de laatste jaren slechter vechten dan de Badr van pak um beet 5 a 6 jaar geleden. Hij was toen nog snel en gevarieerd..nu is het toch voornamelijk brute kracht wat hem erdoor moet slepen waarbij je ziet dat hij als een gevecht de volle 3 x 3 minuten duurt zuurstof te kort komt. :+
Ik denk dat het kickboksen wel veel zwaarder is omdat je je benen mag gebruiken en vooral omdat je er ook op geraakt mag worden en daarom moeilijk te vergelijken met het normale boksen.

Ik vind de opzet van het 3x vechten op een avond eigenlijk niet goed. Volgens mij is het ook van de laatste tijd is dat de voorrondes ook op deze manier verlopen?
Dat is altijd een ongelijke strijd, tegenstanders zijn nooit van hetzelfde kaliber en waar de een door iets minder tegenstanders relatief makkelijk de finale kan bereiken, moet de ander misschien wel een paar keer de volle zware 3x 3 minuten en eventuele extra rondes door zien te komen met een veel grotere kans op blessures.
Badr is ook nooit zo een toernooi vechter geweest en het liefst concentreert hij zich op 1 tegenstander, hij vind het moeilijk om die focus vast te houden na een gevecht, hij neemt vanavond dan ook een groot risico en ik hoop dat hij zijn hoofd erbij kan houden..

Door het ongelovelijk hoge knockout percentage van Badr denk ik dat hij toch altijd wel is uitgegaan van maar 1 tacktiek en dus die van de 'grote slagen snel thuis'.
Ik heb hem niet vaak zuurstoftekort zien hebben, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat hij, zeker de afgelopen 6 jaar maar weinig keer de volle rondes heeft moeten afwerken.
Tijdens zijn laatste gevecht was dit misschien nog het meeste het geval, maar ik denk dat het meer met een slechte voorbereiding te maken had, dus dat hij nu al gaat vechten lijkt me niet heel verstandig.

Hij zal zeker wat aan snelheid hebben ingeboet naarmate hij groter groeide, maar die massa had hij ook wel nodig tegen mannenn als Schilt, Overeem en Hong Man Choi.

Het is zeker zo dat het moderne kickboksen heel wat anders is dan het klassieke muay thai, waarin het altijd de eerste rondes aftasten was, maar de commercie heeft het overgenomen en de mensen willen spektakel zien...
En ons kleine 'kickerlandje' heeft daar volgens mij een grote rol in gespeeld, door mannen als Rob Kaman en Ramon Dekkers op die arme thai's los te laten ;)
  vrijdag 15 maart 2013 @ 18:04:51 #138
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124100425
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
Wij zitten hier godverdomme maandenlang research te doen en dan kom jij ons hier even met een kort bericht ons voor lul zetten? }:|
Ik heb hier geen zin meer in :{w
  vrijdag 15 maart 2013 @ 18:10:47 #139
15080 static
pi_124100608
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:02 schreef schizovreemd het volgende:
En ons kleine 'kickerlandje' heeft daar volgens mij een grote rol in gespeeld
Wij zijn zo'n beetje #1 op kickbox gebied. Héél veel buitenlanders komen bij ons trainen.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 18:11:16 #140
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124100629
Chill, Schizo...ga dalijk lekker achterover zitten, neem een pilsje en ga lekker kijken.
Badr moet geloof ik om 19.25 de ring in...

huuummmmmmmmmmmm ( zit in lotushouding met 2 duimen tegen elkaar ) O-)
  Moderator vrijdag 15 maart 2013 @ 18:14:39 #141
184769 crew  Deisyy
pi_124100736
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:04 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Wij zitten hier godverdomme maandenlang research te doen en dan kom jij ons hier even met een kort bericht ons voor lul zetten? }:|
Ik heb hier geen zin meer in :{w
Ben je er morgen wel weer? :D
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:17:51 #142
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124108956
yep, estelle en haar entourage alweer gespot vooraan...

tromgeroffel.. w/
pi_124109577
Pavel Zhuravlev is door. Cro Cop begint nu tegen Miller.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:35:40 #144
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_124109676
Ik heb geen zin om te kijken maar ik wil wel weten hoe het gaat :')
Spoilers!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:39:07 #145
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124109848
hahha geen zin om te kijken lucky?? why not?

vind die amerikaan echt helemaal niks trouwens
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:47:02 #146
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_124110188
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef barca1971 het volgende:
hahha geen zin om te kijken lucky?? why not?

vind die amerikaan echt helemaal niks trouwens
Ondanks dat ik zelf twee jaar aan kickboksen heb gedaan vind ik de sport om naar te kijken echt verschrikkelijk.
Spoilers!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:48:37 #147
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124110275
das ook raar , zeker als je het zelf ook hebt gedaan zou je juist zeggen dat je ook leuk vind om naar te kijken..

nouja, tot nu toe mis je ook nog niks hoor, tis niet heel boeiend
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:49:52 #148
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124110342
die amerikaan in zijn peter pan tutu en dito legging maakt me niet heel gek moet ik zeggen

pi_124110387
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 21:49 schreef barca1971 het volgende:
die amerikaan in zijn peter pan tutu en dito legging maakt me niet heel gek moet ik zeggen

Hij is ook niet door.
pi_124110423
Nu komt Badr.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:51:38 #151
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124110439
komt ie !!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:51:48 #152
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_124110445
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 21:48 schreef barca1971 het volgende:
das ook raar , zeker als je het zelf ook hebt gedaan zou je juist zeggen dat je ook leuk vind om naar te kijken..

nouja, tot nu toe mis je ook nog niks hoor, tis niet heel boeiend
I know :D
Spoilers!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:58:31 #153
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_124110771
Ik zie alleen maar die voetbaldwazen op RTL7
Spoilers!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:00:08 #154
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124110858
op youtube kun je live meekijken
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:00:43 #155
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124110896
zou ging het er dus in de skybox aan toe

~O>
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:01:40 #156
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_124110945
Oh. Ik neem het toch maar op, dan spoel ik wel door.
Spoilers!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:05:21 #157
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124111125
z'n kop is al stuk iig..

dadelijk komt estelle de ring nog ingerend, HETZE _O-
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:05:31 #158
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_124111133
zo Johan D vertelt al vast ( had hij gehoord van Genee) dat het nu al bekend is dat Badr alle 3 de wedstrijden gaat winnen, zal me niks verbazen is een sport van de penoze en de maffia en omkoping

17000 mensen in de zaal
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_124111346
Samedov vocht erg goed maar Badr was beter.
pi_124112166
Die rug :')
  Moderator vrijdag 15 maart 2013 @ 22:32:09 #161
184769 crew  Deisyy
pi_124112464
De namen van Joelle en Maxim op zijn broek :')
  † In Memoriam † vrijdag 15 maart 2013 @ 22:35:15 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_124112612
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
De namen van Joelle en Maxim op zijn broek :')
Estelle op de voorkant. Geen idee wat er op zijn andere pijp staat.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_124112782
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:35 schreef beequeen het volgende:

[..]

Estelle op de voorkant. Geen idee wat er op zijn andere pijp staat.
Probeer ik ook heel de tijd te ontcijferen. Dan toch hopelijk wel de naam van zijn eigen kindje. Het lijkt wel een broekrok.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:46:37 #164
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124113181
wat belachelijk zeg die namen, zijn de kids van Ruudje hoor.. wat een show pik zeg

op de andere pijp staat Amber, dat is zijn dochtertje..
pi_124114167
Wegens gebrek aan sponsor, dat is voor badr zorgelijker
  vrijdag 15 maart 2013 @ 23:11:52 #166
58921 Day
You can fly!
pi_124114421
Mijn neefje moet zo tegen Badr. Ben op van de zenuwen!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_124114499
Wees niet bang volgens wilfred verliest je neef
  vrijdag 15 maart 2013 @ 23:37:41 #168
16715 Mylene
*schatje*
pi_124115849

vrijdag 15 maart 2013 @ 23:45:13 #169
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_124116165
Badr kan niet verder, hij heeft waarschijnlijk zijn voet gebroken
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  vrijdag 15 maart 2013 @ 23:45:15 #170
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124116168
hij kan niet verder heeft zijn voet gebroken
  vrijdag 15 maart 2013 @ 23:47:09 #171
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124116253
waar haal jij zo snel die pics vandaan zeg, knap _O_
  vrijdag 15 maart 2013 @ 23:51:41 #172
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_124116436
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:45 schreef barca1971 het volgende:
vast karma van koen everink
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  vrijdag 15 maart 2013 @ 23:52:26 #173
16715 Mylene
*schatje*
pi_124116463
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:47 schreef barca1971 het volgende:
waar haal jij zo snel die pics vandaan zeg, knap _O_
Gewoon Telegraaf.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 23:54:47 #174
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124116559
karma van everink idd! god strat toch blijkt wel, of allah, eye for an eye
of in dit geval..een voet voor een voet dus... })
  zaterdag 16 maart 2013 @ 00:00:22 #175
58921 Day
You can fly!
pi_124116782
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Wees niet bang volgens wilfred verliest je neef
I don't think so!!!!!!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 16 maart 2013 @ 00:02:29 #176
251975 kissaa
pi_124116864
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:45 schreef kaatje50 het volgende:
Badr kan niet verder, hij heeft waarschijnlijk zijn voet gebroken
:)

:@
  zaterdag 16 maart 2013 @ 00:03:42 #177
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124116921
hij is naar het ziekenhuis gebracht, die pic waar estelle haar jas al aan heeft en aan de telefoon is zal badr wel zijn geweest..

lieffie, ik weet nu hoe koen zich gevoeld moet hebben
  zaterdag 16 maart 2013 @ 00:04:41 #178
251975 kissaa
pi_124116969
Wat is dat voor een zwarte vlek aan zijn linkerkant?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 00:09:16 #179
15080 static
pi_124117175
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef kissaa het volgende:
Moedervlek. Is pas 20.000x gevraagd.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 00:10:48 #180
251975 kissaa
pi_124117237
O. Dan toch bedankt voor het antwoord.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 00:13:09 #181
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124117336
dat heet een werewolf patch, groeien ook nog haren uit, ziet er zo ranzig uit.. :{
  zaterdag 16 maart 2013 @ 01:12:15 #182
6941 APK
Factual, I think.
pi_124119566
Even voor de duidelijkheid, brak die voet voor het gevecht of tijdens het gevecht :?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 05:15:35 #183
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124121269
Ok dit was dus de finale :')
Als ze dat niet gewoon aan het einde van het jaar in japan doen dan raak ik helemaal in de war.
Maar goed K-1 is dus ook niet meer wat het geweest is...
Sorry Day ;)
Maar toch maar mooi een K-1 finalist in je familie _O_

Badr heeft weer een winstpartij op zijn naam en in met 3 mniuten werk 150.000 plus eventuele winstpremie opgestreken, kon slechter :)

Santegoeds kwam bijna klaar toen Badr langs hem liep :')
Ik ben bang dat de prive nog lang gevuld gaat worden met deze lovestory :{
  zaterdag 16 maart 2013 @ 05:22:00 #184
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124121286
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 01:12 schreef APK het volgende:
Even voor de duidelijkheid, brak die voet voor het gevecht of tijdens het gevecht :?
Het komt wel eens voor dat vechters iets breken en toch gewoon aan een wedstrijd beginnen, maar aan het verloop van die partij te zien denk ik toch tijdens.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 maart 2013 @ 07:11:10 #185
22592 crew  Ole
pi_124121534
Whut? Voet gebroken?
pi_124122304
briljante anti climax voor die achterlijke stel dat zichzelf werkelijk ziet als de Romeo & Juliet van deze eeuw.
beetje de namen van andermans kinderen op de outfit naaien, leuk voor de echte vader zeg.
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 maart 2013 @ 09:13:33 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_124122720
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 05:15 schreef schizovreemd het volgende:

Santegoeds kwam bijna klaar toen Badr langs hem liep :')

Bron ?

zaterdag 16 maart 2013 @ 10:27:44 #188
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124123729
Nou het ziet er dus naar uit dat er niks aan de hand is en dat die voet helemaal niet gebroken is..
Zou het een slap excuus zijn geweest om niet verder te hoeven?
Ik vond die samedov een klein pittig ding, hij had het nog moeilijk gekregen als hij verder was gegaan.. Die 150.000 tjaa...ik zou het nog maar niet opmaken, mooie schadevergoeding voor zijn slachtoffers...

Dan kan Evert die mooie reis die ze gaan maken wel sponsoren, kan ie nog meer klaarkomen

8-)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 10:45:53 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124123979
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:27 schreef barca1971 het volgende:
Nou het ziet er dus naar uit dat er niks aan de hand is en dat die voet helemaal niet gebroken is..

8-)
Waar lees je dat?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 10:51:53 #190
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124124091
op de facebook pagina ;

Badr not have fracture In good health and will return to Amsterdam tomorrow # EL HamdolilaH'

Ik moet wel zeggen dat ik die broek echt wel een smakeloze actie vond hoor, als je dat als echte vader ziet draait je maag toch om? Hoe lang kent hij die kids nou helemaal?
Sommige dingen doe je gewoon niet..
pi_124124166
ach, ze zijn duidelijk 1 pot nat, want dat gedoe in een interview over 'hoe ongelooflijk lief en leuk Estelle toch is met zijn baby dochtertje' moet toch ook niet leuk zijn om te lezen voor de echte moeder lijkt mij.
leuk hoor dat ze zo lief en leuk is voor zijn baby, komt misschien omdat ze duidelijk al met badr omging tijdens de zwangerschap, dus baby heeft al heel vroeg aan haar kunnen wennen.
maarja, dit stel en goede smaak...
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 11:16:44 #192
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124124529
quote:
Hari won zijn eerste partij tijdens de K-1 World Grand Prix Final op punten van Zabit Samedov. Het gala in Zagreb had zijn grote comeback in het internationale kickboksen moeten worden. Na één gevecht moest hij echter al opgeven.
Hari's tegenstander in die eerste en dus enige wedstrijd, Samedov, raakte ook gewond en kon daarom ook niet uitkomen in de halve eindstrijd tegen Ismael Londt.
Londt, die in Nederland woont maar voor Suriname uitkomt, stapte vervolgens in de ring met reservevechter Dzevad Poturak. Die laatste moest nog uit het publiek geplukt worden, waar hij was gaan zitten omdat hij niet had verwacht dat hij nog in actie hoefde te komen. Ook hij gaf geblesseerd op.
Londt verloor op zijn beurt in de finale weer van Mirko 'Cro Cop' Filipovic.
Telegraaf-sausje, maar wat een slapstick. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:26:46 #193
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124124730
Idd..het was allemaal niet zo heel boeiend, je zou verwachten dat alle vechters wel wat kunnen hebben zeker in die positie en met wat er op het spel staat en wat er gewonnen kan worden. Daar trainen ze tenslotte ook op
Ik kreeg nu een beetje het gevoel wat je krijgt als een voetballer zomaar gaat liggen en maar niet ophoudt met kermen en 2 tellen later weer vrolijk rond huppelt..

Bovendien was alle gedoe om Badr ook nogal overdreven en om dan weer naar Estelle te lopen voor een kusje...dat zag je die andere jongens toch ook niet doen...( dan hadden we trouwens pas een gevecht gezien als ze dat bij Stel hadden gedaan )

~O>
pi_124125318
was pas leuk geweest als hij op zijn broek het logo van de prive had laten borduren.
Evert Santegoeds de grote sponsor.

En dan op zijn billen het logo van masters of lxry
pi_124125457
zijn startgeld heeft hij wel geincasseerd natuurlijk
  zaterdag 16 maart 2013 @ 13:58:39 #196
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124128560
T''uúúrlijk, hij moet ook gewoon mondjes voeden zei hij toch al

:6
pi_124128648
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:45 schreef barca1971 het volgende:
Ik geloof dat het matchfixing is. Mirko 'Crocop' Filipovic is een legende in de sport en vocht voor thuispubliek. K1 zucht al jaren onder corruptie. Badr Hari zou zeer waarschijnlijk gehakt hebben gemaakt van een steeds ouder wordende Mirko. Dit kwam wel érg goed uit.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 15:37:48 #198
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124130991
Die verhalen deden al meteen de ronde ja..het was wel allemaal heel toevallig, eerst nog niks aan de hand en ineens het bericht dat Badr niet meer terug kwam.. Het is triest als het waar is, dat is dan toch geen sport meer te noemen, met afspraken en dealtjes. Dat moet je als sporter ook niet willen lijkt me..je wil toch winnen lijkt me. Maar Mirko idd al niet de jongste meer, waarschijnlijk de laatste mogelijkheid voor hem om voor thuispubliek te winnen..

We worden met zijn allen gewoon genept waar we bij staan en zij maar lachen en vangen. Vond het al niet netjes van Badr om zich zo afzijdig te houden en liever bij Estelle te zijn dan fans te woord te staan, ze willen er allemaal amper iets voor doen, gewoon op komen en dagen en vangen lijkt het credo..ik zeg; Boeeeeh :X
  zaterdag 16 maart 2013 @ 15:50:51 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124131367
Je hoeft niet te kijken, want ten eerste interesseert het je geen ruk, ten tweede gaat het je er alleen maar om dat je verontwaardigd kunt zijn.
Eerst deugde er niets van omdat Badr de wedstrijd zou hebben gekocht, en nu dat niet zo blijkt te zijn deugt er niets van omdat de winnaar het toernooi zou hebben gekocht?

Net Zouzou, maar dan met de tegenovergestelde mening.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:01:18 #200
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124131681
on topic blijven jij ja..je zit altijd alleen maar mensen af te zieken die hun mening verkondigen..en het is niet MIJN mening maar we zitten hier over geruchten te discussïeren ja..LEZEN
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:03:08 #201
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124131726
En bovendien weet jij helemaal niet wat mij wel of niet interesseert..en jij bent lekker objectief zeg.. djeezus..
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:05:00 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124131765
De bodem van je glas azijn is weer in zicht. Even bijvullen tot vlak onder het midden.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:19:24 #203
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124132274
Als Badr zijn voet heeft gebroken zou ik wel graag bewijs daarvan zien. Ik geloof weinig van wat er met Badr gebeurt/is.
Ik wacht nog even af. Met een gebroken voet kan je misschien ook moeilijk een wedstrijd winnen, vooral als je al niet echt in vorm bent.
Of, complot nr. zoveel, misschien was het wel slim 'om zijn voet te breken' zodat hij niet verder hoeft te vechten, toch wel iemand heeft verslagen en nu tijd krijgt om zichzelf verder op te pompen.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:36:56 #204
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124132827
Er zijn verschillende berichten; voet gebroken...hiel geblesseerd...niks aan de hand

take a pick..ik ga ff een glas prosecco pakken ( of is dat niet zuur genoeg)

c_/
pi_124133035
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:09 schreef static het volgende:

[..]

Moedervlek. Is pas 20.000x gevraagd.
Het ziet er meer uit als een wijnvlek.
pi_124133181
Badr had flinke klappen gehad en dat viel hem zwaar tegen. Hij had gedacht even in 1 ronde te kunnen winnen. Na die 8 tellen voor zijn tegenstander heeft hij de laatste minuut al dansend door de ring gezwerfd (want hij stond dik op winst) en dat doe je niet met een gebroken voet.
Misschien had hij nog een scheurtje in een middenvoetsbeentje van 6 jaar geleden c_/ Hij heeft gewoon opgegeven omdat het hem te zwaar was. Het is maar een mening.
pi_124133280
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:44 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het ziet er meer uit als een wijnvlek.
Becker's Nevus
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:54:42 #208
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124133319
pas op met je mening zeggen, anders ben je zuur .. ;)

idd dat dansen doe je niet als je zo geblesserd bent geraakt dat je niet meer verder kunt..hij had het miss wel makkelijker verwacht ..
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:15:23 #209
15080 static
pi_124133888
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:54 schreef barca1971 het volgende:
idd dat dansen doe je niet als je zo geblesserd bent geraakt dat je niet meer verder kunt..
Onzin. Door de adrenaline van het gevecht voel je het waarschijnlijk niet eens. Veel vechters kwamen er pas na een gevecht achter dat bijvoorbeeld hun hand was gebroken.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:33:43 #210
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124134521
Nou als je echt serieus een voet hebt gebroken geloof ik niet dat je zo rondhuppelt en danst, ligt natuurlijk ook aan wat voor breuk denk ik
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:39:53 #211
15080 static
pi_124134734
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:33 schreef barca1971 het volgende:
Nou als je echt serieus een voet hebt gebroken geloof ik niet dat je zo rondhuppelt en danst, ligt natuurlijk ook aan wat voor breuk denk ik
We kennen de details niet hè. Misschien een botje ofzo.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 maart 2013 @ 17:47:46 #212
22592 crew  Ole
pi_124135013
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:39 schreef static het volgende:

[..]

We kennen de details niet hè. Misschien een botje ofzo.
Middenvoetsbeentje.
In elk geval lag niet zijn halve voet eraf.
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 17:54:33 #213
43556 miss_dynastie
pi_124135273
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:47 schreef Ole het volgende:

[..]

Middenvoetsbeentje.
In elk geval lag niet zijn halve voet eraf.
Dat zou pas écht karma zijn geweest :')
  zaterdag 16 maart 2013 @ 18:28:16 #214
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_124136339
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:51 schreef barca1971 het volgende:
op de facebook pagina ;

Badr not have fracture In good health and will return to Amsterdam tomorrow # EL HamdolilaH'
Welke Facebook-pagina? En wie heeft dat geschreven?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_124137108
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:49 schreef MichieldeR het volgende:
Badr had flinke klappen gehad en dat viel hem zwaar tegen. Hij had gedacht even in 1 ronde te kunnen winnen. Na die 8 tellen voor zijn tegenstander heeft hij de laatste minuut al dansend door de ring gezwerfd (want hij stond dik op winst) en dat doe je niet met een gebroken voet.
Misschien had hij nog een scheurtje in een middenvoetsbeentje van 6 jaar geleden c_/ Hij heeft gewoon opgegeven omdat het hem te zwaar was. Het is maar een mening.
Marathon lopers hebben vaak dit probleem, die rennen het uit, de adrenaline en de wil om te scoren trekken ze over de streep. Niet zo'n ernstige aandoening.
Als de roes weg is, is het wel degelijk pijnlijk.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:31:32 #216
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124138395
oouuuuch ! dat ei ziet er nasty uit :?

Moderator / Miss SHO zaterdag 16 maart 2013 @ 19:35:16 #217
22592 crew  Ole
pi_124138514
Volgens mij is dat een Icepack dat er op ligt
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:38:59 #218
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124138636
nee hoor kijk maar

zit gewoon een heel ei op
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 maart 2013 @ 19:41:51 #219
22592 crew  Ole
pi_124138757
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:38 schreef barca1971 het volgende:
nee hoor kijk maar

zit gewoon een heel ei op
Ja zag later ook de andere foto.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:43:16 #220
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124138814
Daar had hij idd nooit ver mee gekomen..
pi_124138864
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:55 schreef WRH het volgende:
ach, ze zijn duidelijk 1 pot nat, want dat gedoe in een interview over 'hoe ongelooflijk lief en leuk Estelle toch is met zijn baby dochtertje' moet toch ook niet leuk zijn om te lezen voor de echte moeder lijkt mij.

Vanaf wanneer ziet Badr zijn dochtertje dan weer eigenlijk, ik was in de veronderstelling dat hij slecht contact had, of ben ik nu in de war met eh... hoe heet die ene kale met bril, met die nog gekkere ex? :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 19:51:04 #222
43556 miss_dynastie
pi_124139120
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Vanaf wanneer ziet Badr zijn dochtertje dan weer eigenlijk, ik was in de veronderstelling dat hij slecht contact had, of ben ik nu in de war met eh... hoe heet die ene kale met bril, met die nog gekkere ex? :')
Kamphues!
Jaaa, Amber was bij Estelle geweest. Waarom en wat het nut daar dan weer van was, géén idee :')
pi_124139176
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kamphues!
Jaaa, Amber was bij Estelle geweest. Waarom en wat het nut daar dan weer van was, géén idee :')
Oh ja, Rob _O-
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:57:36 #224
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124139430
Aangezien ze samenwonen ( niet verder vertellen, weet nog niemand) zal het meisje wel bij hem zijn geweest, maarja als hij moest trainen moest er toch iemand oppassen..
Hij zal het meisje wel een hele tijd niet gezien hebben denk ik, lijkt me nou niet echt dat je met een baby op bezoek gaat in de bak..
pi_124139514
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef barca1971 het volgende:
Aangezien ze samenwonen ( niet verder vertellen, weet nog niemand) zal het meisje wel bij hem zijn geweest, maarja als hij moest trainen moest er toch iemand oppassen..
Hij zal het meisje wel een hele tijd niet gezien hebben denk ik, lijkt me nou niet echt dat je met een baby op bezoek gaat in de bak..
Wat kan mij die kut kinderen nou boeien
Daar denk ik even over na
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:03:29 #226
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124139721
classy

:Y
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:22:25 #227
15080 static
pi_124140526
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:35 schreef Ole het volgende:
Volgens mij is dat een Icepack dat er op ligt
Nee, is meestal met dat soort blessures. Wordt héél dik.
pi_124140679
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:22 schreef static het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je iemand hard op zijn tok trapt.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:33:42 #229
15080 static
pi_124140991
Op je hoofd kan ook (Le Banner in gevecht met Abidi).

[ Bericht 43% gewijzigd door static op 16-03-2013 20:50:37 ]
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 maart 2013 @ 20:35:09 #230
22592 crew  Ole
pi_124141041
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:22 schreef static het volgende:

[..]

Dat weet ik helaas uit ervaring.
pi_124141487
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef barca1971 het volgende:
Ik dacht dat hij het kind daarvoor ook weinig of niet zag, maar ik ben nu echt in de war met Rob en Afrojack.
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 21:56:11 #232
43556 miss_dynastie
pi_124144388
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij het kind daarvoor ook weinig of niet zag, maar ik ben nu echt in de war met Rob en Afrojack.
Ik weet niet, ik heb wel de indruk dat de baby een 'nieuw speeltje' voor hem is, eerst hoorde je hem nooit over haar...
pi_124146475
Hij probeert de ideale family man te spelen richting estelle
pi_124147541
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Hij probeert de ideale family man te spelen richting estelle
Wat een BS, je zou het omgekeerde verwachten :o
Daar denk ik even over na
  zondag 17 maart 2013 @ 02:41:32 #235
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_124152939
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Amanda Balk en Afrojack ?
  zondag 17 maart 2013 @ 02:42:57 #236
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_124152953
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik heb wel de indruk dat de baby een 'nieuw speeltje' voor hem is, eerst hoorde je hem nooit over haar...
is vast op advies van meneer en mevrouw Santegoeds dat hij nu de family man moet gaan spelen
  zondag 17 maart 2013 @ 09:48:50 #237
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124155454
Er waren idd nooit berichten dat hij zijn dochter zag..hij speeelde alleen maar happy family met Estelle en sprak alleen maar over hoe geweldig haar kids wel niet waren, maar zweeg over zijn eigen kind..Miss idd plan onvoorwaardelijke liefde weer opgepakt nu Badr uit het gevang is..hij moest zich toch van zijn goede kant gaan laten zien daar waren ze het wel over eens, dat betekent dus ook laten vallen aan de pers dat hij zijn dochter weer ziet en daar hoort ook bij dat er even gezegd moet worden hoe goed ze wel niet met de baby is...part of the plan people
  zondag 17 maart 2013 @ 15:33:25 #238
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124165253
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef kissaa het volgende:
Ruwe bolster (8>
  zondag 17 maart 2013 @ 15:35:34 #239
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124165356
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Als Badr zijn voet heeft gebroken zou ik wel graag bewijs daarvan zien. Ik geloof weinig van wat er met Badr gebeurt/is.
Ik wacht nog even af. Met een gebroken voet kan je misschien ook moeilijk een wedstrijd winnen, vooral als je al niet echt in vorm bent.
Of, complot nr. zoveel, misschien was het wel slim 'om zijn voet te breken' zodat hij niet verder hoeft te vechten, toch wel iemand heeft verslagen en nu tijd krijgt om zichzelf verder op te pompen.
Je slaat de plank de laatste tijd vaker mis dan een dronken timmerman met parkinson ;)
  zondag 17 maart 2013 @ 15:41:46 #240
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124165655
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:49 schreef MichieldeR het volgende:
Volgens Johan Derksen was het zo gefixed dat het zeker was dat Badr zou winnen, maar die tegenstander was zeker niet helemaal goed ingelicht want die gaf het inderdaad niet kado...
Waarschijnlijk hadden de belchinezen geen bereik in Kroatie ;)

Hij had iig weldegelijk wat aan zijn voet, hij gaat niet snel een gevecht uit de weg en juist omdat hij op het einde van de partij het gevecht ontweek dacht ik wel al dat hij wel ergens last van had...
  zondag 17 maart 2013 @ 16:00:11 #241
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124166707
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef barca1971 het volgende:
Er waren idd nooit berichten dat hij zijn dochter zag..hij speeelde alleen maar happy family met Estelle en sprak alleen maar over hoe geweldig haar kids wel niet waren, maar zweeg over zijn eigen kind..Miss idd plan onvoorwaardelijke liefde weer opgepakt nu Badr uit het gevang is..hij moest zich toch van zijn goede kant gaan laten zien daar waren ze het wel over eens, dat betekent dus ook laten vallen aan de pers dat hij zijn dochter weer ziet en daar hoort ook bij dat er even gezegd moet worden hoe goed ze wel niet met de baby is...part of the plan people
Het zal best van die rioolnichten afkomstig kunnen zijn, maar als Badr er niet oprecht instaat dan gaat hij daar echt niet in mee, dus ga er maar vanuit dat de mensen op zijn broek hem dierbaar zijn :Y
Het is ook nooit goed he eerst schreeuwen de zure haters moord en brand omdat hij een crimineel op zijn shirt heeft staan, heeft hij zijn leven gebeterd en zet hij zijn geliefden op zijn broek is het ook weer niet goed :')

Het is juist goed dat Badr een vertrouweling heeft met veel media-contacten en invloed, om een tegenwicht te bieden aan het complot van die volgevreten miljonairs en die hun eigen mediahetze aan het creeren waren, dus daarom uiterst gerechtvaardigd dat media-adviseur een tegenoffensief gaat verzinnen
Heel jammer alleen dat het Klevert Zaktegoeds moet moet zijn, want die besteed het gelijk uit aan de directeur van MultiCopy en gaat zelf doodleuk als getuige even gezellig een 'bakkie doen' :')
En dan zeggen ze dat Badr dom is.
Ik ben nog steeds team Badr, maar waarschijnlijk heb ik even zitten slapen toen de keuze voor de media-advieszeur op het programma stond :(
  zondag 17 maart 2013 @ 16:00:35 #242
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124166728
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:35 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Je slaat de plank de laatste tijd vaker mis dan een dronken timmerman met parkinson ;)
Omdat?
  zondag 17 maart 2013 @ 16:04:53 #243
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124166932
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Omdat?
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:19 schreef ThunderBitch het volgende:
En dat akkefietje bij de douane laatst.
  zondag 17 maart 2013 @ 16:11:46 #244
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124167267
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:04 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

[..]

En dat akkefietje bij de douane laatst.
Wat heeft dat met de plank misslaan te maken, als ik me iets afvraag?!
  zondag 17 maart 2013 @ 16:15:04 #245
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124167418
Als in niet bij het juiste eind hebben?
  zondag 17 maart 2013 @ 17:09:20 #246
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124169663
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:33 schreef static het volgende:
Op je hoofd kan ook (Le Banner in gevecht met Abidi).

[ afbeelding ]
OMFG :X
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_124175037
Zou Estelle het wel aankunnen dat ze de aandacht moet delen met Badr's moeder
Met Ruud's moeder (en Ruud's andere kinderen) was het toch geen succes :P

meer foto's
  zondag 17 maart 2013 @ 19:34:20 #248
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124175451
Oops ja..aandacht delen ja..is ze niet zo/n ster in..de kids van Ruud werden gewoon uitgebannen maar dat kan ze met Badr's moeder natuurlijk niet doen..

Wel echt zo'n mama uit een lemen hutje hé ( no offence people) niks mis mee..hoe zit dat eigenlijk met marokkaanse moeders en hun zonen, is dat zo als in Italié, echte mama boys?
  zondag 17 maart 2013 @ 19:38:51 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124175656
Een mama uit een lemen hutje omdat ze een hoofddoek draagt? Waar woon jij? In een lemen hut op het Hollandse platteland?
No offense, uiteraard.
pi_124175690
Lekker ding die moeder :') Ze heeft wel iets
  zondag 17 maart 2013 @ 19:43:38 #251
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124175859
had alleen verwacht dat hij een modernere moeder zou hebben, die geen hoofddoek draagt..geen idee waarom
  zondag 17 maart 2013 @ 19:46:19 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124175995
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:43 schreef barca1971 het volgende:
had alleen verwacht dat hij een modernere moeder zou hebben, die geen hoofddoek draagt..geen idee waarom
Ah okay, want vrouwen met hoofddoeken zijn per definitie niet modern?
  † In Memoriam † zondag 17 maart 2013 @ 19:49:30 #253
43556 miss_dynastie
pi_124176154
Ik ben eigenlijk benieuwd waarom zijn moeder niet mee was... al vind ik het zo op het oog best een oude vrouw lijken (kan ook een ongunstige foto zijn).
  zondag 17 maart 2013 @ 19:49:38 #254
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124176164
dat zeg ik niet en bedoel ik ook niet..geen woorden in mijn mond leggen
  zondag 17 maart 2013 @ 19:51:27 #255
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124176246
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:23 schreef Eef999 het volgende:
Zou Estelle het wel aankunnen dat ze de aandacht moet delen met Badr's moeder
Met Ruud's moeder (en Ruud's andere kinderen) was het toch geen succes :P

[ afbeelding ]

meer foto's
Ik heb zo'n idee dat Estelle vooral niet aan zijn moeder moet komen, en terecht ("you can always find another wife, but you can never ever find another mother in your life").
  zondag 17 maart 2013 @ 19:52:22 #256
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124176296
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat je er als moeder heel blij van word als je zoon in elkaar gemept word..lijkt me niet echt prettig om te zien..het is blijft toch je kind hé
pi_124176425
Ik mis de kinderen van estelle op de foto, zaten die niet in hetzelfde vliegtuig?
  † In Memoriam † zondag 17 maart 2013 @ 19:55:10 #258
43556 miss_dynastie
pi_124176455
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:52 schreef barca1971 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat je er als moeder heel blij van word als je zoon in elkaar gemept word..lijkt me niet echt prettig om te zien..het is blijft toch je kind hé
Normaalgesproken zou dat geen probleem moeten zijn, want ze stoppen wel voor er gevaarlijke dingen gebeuren, maar als moeder van Badr durf je daar vast niet op te vertrouwen, je eigen zoon kennende :')
  zondag 17 maart 2013 @ 19:56:20 #259
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124176491
Lol cool die calypso! ..maar wel waar natuurlijk...Ruud zag zijn moeder toch ook bijna niet, hoewel ik niet helemaal geloof dat dat alleen Estelle's schuld was, want je laat je toch niet weghouden bij je familie..maar als ze daar wél enig aandeel in had, zal ze miss wel aanvoelen dat ze dat nu niet hoeft te proberen..
pi_124177073
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:56 schreef barca1971 het volgende:
Lol cool die calypso! ..maar wel waar natuurlijk...Ruud zag zijn moeder toch ook bijna niet, hoewel ik niet helemaal geloof dat dat alleen Estelle's schuld was, want je laat je toch niet weghouden bij je familie..maar als ze daar wél enig aandeel in had, zal ze miss wel aanvoelen dat ze dat nu niet hoeft te proberen..
ruud zag zn moeder wel, hij ging er altijd alleen zonder stellie en hun kids op bezoek en zn moeder kwam nooit bij hun thuis omdat t dus niet klikte
  zondag 17 maart 2013 @ 20:27:37 #261
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124178048
Zou het met deze mama dan wel klikken? waar kunnen die het over hebben, de nieuwste Birkin? als die goeie vrouw weet wat dat is..een groter verschil is toch niet denkbaar
  zondag 17 maart 2013 @ 20:59:04 #262
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124179948
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef barca1971 het volgende:
Zou het met deze mama dan wel klikken? waar kunnen die het over hebben, de nieuwste Birkin? als die goeie vrouw weet wat dat is..een groter verschil is toch niet denkbaar
Misschien wel over Badr en de kinderen, je weet het niet he :)
Jij schijnt er in ieder geval niet over te kunnen ophouden, dus is het dan niet een beetje vergezocht om te denken dat hunnie geen gespreksstof zouden hebben :?
  maandag 18 maart 2013 @ 06:32:41 #263
16715 Mylene
*schatje*
pi_124194293

Estelle: Opgelucht en trots

Nederland leek in de ban van de ring! Meer dan 600.000 mensen keken vrijdagavond naar de rentree van Badr Hari in de spotlights van de prestigieuze K-1. Live aanwezig en aan de ring: natuurlijk Estelle Cruijf! Met haar handen voor haar gezicht of juist uitzinnig juichend volgde zij de bikkelharde en gewonnen strijd… met pijnlijke anticlimax!
Badr Hari had gisteren bij de douane op Schiphol weliswaar geen kampioensbelt of een prijzenpot van 800.000 dollar aan te geven, maar diende zich in zijn rolstoel met vriendin Estelle Cruijff wel door een haag van fotografen en camerateams heen te werken. Net als vrijdagavond met de tvuitzending van het K1-toernooi in Zagreb was er op de luchthaven volop belangstelling voor de ‘Bad Boy’ van het kickboksen, die dit weekend – eindelijk weer door zijn sport – in brede kring de aandacht trok.
Ondersteund door twee krukken zette Badr ‘voet’ op Nederlandse bodem. Een karretje en een rolstoel brachten hem naar een gereedstaande auto.
Vijftig euro moest Badr in Zagreb betalen voor de krukken die hem voorlopig nog wel even zullen herinneren aan zijn rentree in de ring. Want ondanks een overtuigend gewonnen wedstrijd, tegen de Rus Zabit Semedov, haalde Hari de volgende ronde van het prestigieuze evenement niet.
En dat had niemand daar zien aankomen!
Vandaag zal in een Amsterdams ziekenhuis uit een scan moeten blijken hoe groot de schade is en wat vrijdagavond nu precies zorgde voor de anticlimax bij de 17.000 aanwezigen, de 625.000 kijkers alleen al in Nederland en niet op de laatste plaats bij Badr zelf. Eerste diagnose van de ringarts; een of twee gebroken middenvoetsbeentjes.
Vrijlating
Uitgesproken zelfverzekerd was Badr Hari (28) aan het Kroatische avontuur begonnen. Zes weken na zijn vrijlating voelde hij zich fit genoeg om de handschoenen weer op te pakken. Met op zijn broekje de namen van Estelle, die van haar kinderen Joëlle en Maxim en die van zijn eigen babydochter Amber May verscheen hij in de volgepakte Zagreb Arena in de spotlights.
Ringside gezeten met haar zoon en dochter, en moeder Jadranka, volgde Estelle gespannen en geconcentreerd de verrichtingen van haar Badr. In het vuur van de strijd reageerde zij steeds met heel haar lichaam op de telkens weer uit de ring opklinkende doffe en rake klappen. Soms met de handen voor haar gezicht, dan weer uitzinnig juichend, volgde zij de strijd die door Badr met een unanieme puntenzege werd beslecht.
Monter stapte hij uit de ring en liep recht op Estelle af. Nog nadampend kuste hij haar onder luid gejuich van het publiek, dat uit de media had vernomen dat de vriendin van de torenhoge favoriet half-Kroatisch is en zelfs de taal spreekt.
Het was ook Estelle die later, als eerste via haar mobieltje, hoorde dat er in de kleedkamer van haar geliefde iets ernstigs mis was en dat er van de volgende twee gevechten niets meer zou komen… Na daar op een tv-scherm wat andere partijen te hebben gezien wilde Badr opstaan om zich te gaan opwarmen voor de volgende ontmoeting. Maar toen bleek dat hij niet eens meer kon staan.Tot dat moment had hij daar, vol adrenaline, niets van gemerkt.
Badr: „Mijn eerste reactie was dat ik toch gewoon door wilde, maar hóe wist ik ook niet. Balen. Ik weet zéker dat ik het toernooi op mijn naam had geschreven, ik kwam steeds beter in mijn ritme.”
Estelles moeder vond het stiekem misschien niet zo heel erg dat de strijd voortijdig moest worden gestaakt, al zegt ze dat niet hardop: „Ik heb het nu een keer gezien en dat was geweldig. Maar ik kan er toch moeilijk naar kijken. Ik ga echt nooit meer mee!”
Estelle was na afloop „opgelucht en trots”. Opgelucht omdat altijd het gevaar van een ernstiger blessure bestaat. En trots omdat Badr zo snel na zijn vrijlating weer aan de slag ging, hoewel velen openlijk twijfelden aan zijn fitheid en kracht, nadat hij in de cel zoveel kilo’s was kwijtgeraakt.
In Weekblad Privé zegt Badr daarover deze week: „De rechter gaf me de kans mijn carrière weer op te pakken. Die moet ik benutten, omdat ik dankbaar ben dat ik hem heb gekregen. Ik heb dagenlang, wekenlang, echt alleen maar getraind.”
Strafzaak
Van zijn blessure zal afhangen wanneer Badr opnieuw de ring in kan; de bedoeling was nog één wedstrijd dit voorjaar. De inhoudelijke behandeling van de strafzaak zal volgens justitie pas na de zomer, waarschijnlijk zelfs pas tegen de herfst, plaatsvinden. Die staat zijn sportieve ambities voorlopig dus niet in de weg.

bron

De man van Evert zie ik ook schreeuwen, helemaal links.
  maandag 18 maart 2013 @ 07:57:27 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124194730
quote:
Mijn hemel, je bent wel heel vol van je vooroordelen hè, omdat het een Marokkaanse met hoofddoekje is zal ze wel niet weten wat een Birkin is?
Darn...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_124194738
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 07:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mijn hemel, je bent wel heel vol van je vooroordelen hè, omdat het een Marokkaanse met hoofddoekje is zal ze wel niet weten wat een Birkin is?
Darn...
Ik denk dat Badr niet in een rijk gezin geboren is?

Mijn moeder weet ook voor geen meter wat een Birkin is en ik kan nog zo rijk worden als ik zelf zou willen, mijn moeder zal zich nooit verder interesseren voor tassen dan boodschappentas-handtas-rugzak...

Weet zelf ook niet helemaal wat mijn punt is :@ :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 18 maart 2013 @ 08:03:51 #266
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124194769
point taken..

kan die kwijl evert ff op non actief worden gezet, met zijn eeuwige propaganda voor de bonnie &clyde van de lage landen..als hij zou mogen van ze zou die nog naast ze in bed willen kruipen volgens mij :P
  † In Memoriam † maandag 18 maart 2013 @ 08:07:40 #267
43556 miss_dynastie
pi_124194809
Ik ben benieuwd of de blik van Joelle een toevalsmomentje is of dat ze de hele tijd met zo'n 'denk maar niet dat je mijn vader bent'-blik heeft gezeten :D :@
  maandag 18 maart 2013 @ 08:30:59 #268
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_124195011
Jeetje madam loopt er een beetje slonzig bij met haar uitgroei en vette haartjes op die foto's. Wat BH betreft vind ik het een beetje vreemd dat ie zijn schoenen aanheeft met zelfs de veters dicht en dat na zo'n pijnlijke voetblessure. Je zou toch denken als je iets in je voet gebroken hebt dit erg lastig is en je op badslippers loopt ofzo. En dan die zonnebrillen op terwijl het een donkere regenachtige dag is 8-) Ik heb zelf eens gescheurde enkelbanden gehad en ik kon echt geen schoen aan. Maar ja ik ben dan ook geen bikkel zoals BH ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 18 maart 2013 @ 08:38:31 #269
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124195101
heeft Estelle wel iets gezien eigenlijk??

http://edwinjanssen.photo(...)sSs4AAMogIJg-&GI_ID=
  maandag 18 maart 2013 @ 08:40:43 #270
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124195130
als je goed kijkt heeft hij ook geen schoen aan

maandag 18 maart 2013 @ 08:42:46 #271
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_124195169
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:40 schreef barca1971 het volgende:
als je goed kijkt heeft hij ook geen schoen aan

Je hebt gelijk, maar wel nog steeds die zonnebril op :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  † In Memoriam † maandag 18 maart 2013 @ 08:42:52 #272
43556 miss_dynastie
pi_124195170
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:38 schreef barca1971 het volgende:
heeft Estelle wel iets gezien eigenlijk??

http://edwinjanssen.photo(...)sSs4AAMogIJg-&GI_ID=
Joelle lijkt wél vrolijk op deze foto, terwijl haar mammie niet durft te kijken. Ik denk... dat ze niet zo blij is met haar nieuwe papa :+
  maandag 18 maart 2013 @ 08:46:10 #273
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124195212
Hij heeft natuurlijk ook klappen gehad in zijn gezicht hé..miss heeft ie wel een blauw oog.. Estelle is natuurlijk gewoon een ster vandaar die bril :P

Ik vind alleen wel dat ze not amused kijkt hoe Badrs moeder haar zoon op zijn mond kust, ze kijkt daar echt als een boer met kiespijn..
  maandag 18 maart 2013 @ 09:07:44 #274
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124195543
  maandag 18 maart 2013 @ 09:29:27 #275
92926 Joipoidoipoipoi
pi_124195931
quote:
Ik wist ook niet wat een Birkin is (net even opgezocht), en ik draag ook weleens een hoofddoek. Dus ik denk dat je gelijk hebt. :)
  maandag 18 maart 2013 @ 10:38:58 #276
92926 Joipoidoipoipoi
pi_124197539
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 06:32 schreef Mylene het volgende:

'broekje'

Dat vind ik toch zó'n vies woord hè... ;(
pi_124197714
Barca, heb je last van PMS ofzo? :{
pi_124198139
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:45 schreef roos85 het volgende:
Barca, heb je last van PMS ofzo? :{
Chronische PMS :s)

Maar ik vraag me wel af wanneer Badr het wel goed kan doen. Misschien verandert-ie wel echt en heeft-ie wel echt spijt, weet jij veel.

Waar zouzou alles door een roze bril zag, hebben sommigen de zwarte bril continue op, lijkt wel.

En met verschillende marokkaanse exen kan ik bevestigen dat het (veelal) mamaboys zijn. Als ze ruzie met elkaar hebben, dissen ze elkaar ook altijd met hun mamsie, want dat ligt gevoelig. mama is heilig.

Maar hoofddoek zegt niet per se iets over hoe modern een vrouw is. Mijn laatste ex-schoonmoeder draagt er eentje en is enorm modern met opvattingen. Je ziet ook vaak genoeg dat binnen een gezin het ene meisje wel een hoofddoek draagt en het andere niet. Daaruit kun je wel afleiden dat het eigen keuze is en niet opgelegd door vaderlief of iets degrelijks.

Volgens mij heeft de moeder van Badr niet zoveel met het wereldje waarin hij zich begeeft, maar dat staat natuurlijk los van hoe modern ze is.
pi_124199133
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:56 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Chronische PMS :s)
Daar lijkt het wel op zeg..
quote:
Maar ik vraag me wel af wanneer Badr het wel goed kan doen. Misschien verandert-ie wel echt en heeft-ie wel echt spijt, weet jij veel.

Waar zouzou alles door een roze bril zag, hebben sommigen de zwarte bril continue op, lijkt wel.[/quote

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Badr echt niet hoog heb staan, maar laten we hopen dat ie eindelijk tot inzicht is gekomen en gaat veranderen.
[quote]

Maar hoofddoek zegt niet per se iets over hoe modern een vrouw is.

Al denken sommige daar anders over, helemaal als je dan ook nog weet wat een Birkin is ;)

Ik weet het ook niet, zou ik nu tot de onderklasse behoren?
pi_124199832
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:23 schreef roos85 het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op zeg..

[..]

Al denken sommige daar anders over, helemaal als je dan ook nog weet wat een Birkin is ;)

Ik weet het ook niet, zou ik nu tot de onderklasse behoren?
Je hebt gewoon andere prioriteiten in het leven en gelijk heb je.

Noch het kennen van een mode-object noch een hoofddoek zegt iets over de klasse waartoe je behoort en of je al dan niet modern bent.
  † In Memoriam † maandag 18 maart 2013 @ 11:48:01 #281
43556 miss_dynastie
pi_124199889
Maar, linksom of rechtsom, ben ik wel benieuwd of Extelle ook gaat stoken in de moeder-zoonrelatie en vader-dochterrelatie van Badr en of Badr net zo'n slappe zak is als Ruud. Zelf zou ik er denk ik meer moeite mee hebben als m'n partner een baby met een ander had, dan als 'ie grote kinderen met een ander had, dus het zou nog best een rel kunnen worden als straks de grootse en meeslepende liefde wat bekoeld is :+
pi_124199897
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:46 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Je hebt gewoon andere prioriteiten in het leven en gelijk heb je.
Ik schrok al, want het kennen van dat ding schijnt toch wel een standaard te moeten zijn ;)
quote:
Noch het kennen van een mode-object noch een hoofddoek zegt iets over de klasse waartoe je behoort en of je al dan niet modern bent.
En zo is het ^O^
  † In Memoriam † maandag 18 maart 2013 @ 12:32:52 #283
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124201534
quote:
9s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
'broekje'

Dat vind ik toch zó'n vies woord hè... ;(
Tsja, bij een kerel van 110 kilo met een broek tot aan zijn knieën denk ik ook niet direct aan een 'broekje'. :X
  † In Memoriam † maandag 18 maart 2013 @ 12:40:06 #284
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124201762
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:56 schreef MightyMightyM het volgende:
Waar zouzou alles door een roze bril zag, hebben sommigen de zwarte bril continue op, lijkt wel.
Ik heb ook een beetje de zwarte bril op, eerlijk gezegd. :@

Hij is bewezen nauw betrokken bij een aantal vechtpartijen, waarbij zijn vriendin ook een keer aanwezig was. Vervolgens duurt het máánden voordat mevrouw een keer komt getuigen en daarna nog eens vele maanden voordat er überhaupt iets van een rechtszaak plaats gaat vinden. En ondertussen vindt meneer vooral dat hij het allemaal óók moeilijk heeft.

Geen idee óf en hóe schuldig hij eventueel is, maar als-ie er straks mee wegkomt dat-ie nu wel "genoeg gestraft" is zet ik mijn zwarte bril nooit meer af. Want dat doet 'Vrouwe Justitia' dan kennelijk ook niet.
pi_124202247
quote:
99s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik heb ook een beetje de zwarte bril op, eerlijk gezegd. :@

Hij is bewezen nauw betrokken bij een aantal vechtpartijen, waarbij zijn vriendin ook een keer aanwezig was. Vervolgens duurt het máánden voordat mevrouw een keer komt getuigen en daarna nog eens vele maanden voordat er überhaupt iets van een rechtszaak plaats gaat vinden. En ondertussen vindt meneer vooral dat hij het allemaal óók moeilijk heeft.

Geen idee óf en hóe schuldig hij eventueel is, maar als-ie er straks mee wegkomt dat-ie nu wel "genoeg gestraft" is zet ik mijn zwarte bril nooit meer af. Want dat doet 'Vrouwe Justitia' dan kennelijk ook niet.
Ik ben het hartgrondig met je eens hoor en wat jij zegt zijn ook meer dan kwalijke zaken waardoor hij behoorlijk de schijn tegen heeft.

Maar sommige mensen grijpen echt alles aan om hem af te zeiken. Het gaat dan, anders dan die knokpartijen, echt om marginale zaken zoals kleding.
  maandag 18 maart 2013 @ 12:56:38 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124202294
Of de kleding van z'n moeder :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 18 maart 2013 @ 13:45:46 #287
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124203911
Dat Estelle stookte in de relatie met zijn andere kinderen neem ik met een grote korrel zout.
  † In Memoriam † maandag 18 maart 2013 @ 13:58:17 #288
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124204456
Oh ja, ik denk ook dat Ruud Gullit meer tijd aan zijn golftas dan aan zijn kinderen besteedde. :Y
  † In Memoriam † maandag 18 maart 2013 @ 14:00:56 #289
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124204582
quote:
9s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:45 schreef hexje het volgende:
Dat Estelle stookte in de relatie met zijn andere kinderen neem ik met een grote korrel zout.
dat geloof ik ook niet. of als ze het wel deed: wat voor een vader ben je dan als je je zoveelste vrouw boven je eigen kinderen verkiest. :r
  maandag 18 maart 2013 @ 14:29:31 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124205729
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat geloof ik ook niet. of als ze het wel deed: wat voor een vader ben je dan als je je zoveelste vrouw boven je eigen kinderen verkiest. :r
Dat doet hij toch met gemak? Nu is er ook weer sprake van een verhuizing naar de VS, terwijl al z'n kinderen in Europa wonen, en hij dus de zorg voor de minderjarige kinderen (Joëlle en Maxim) ook niet meer (deels) op zich kan nemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 18 maart 2013 @ 14:34:44 #291
43556 miss_dynastie
pi_124205923
quote:
9s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:45 schreef hexje het volgende:
Nou, 't kwam hem waarschijnlijk wel mooi uit, goed excuus.... je bent een slappe zak of je bent het niet :Y)
pi_124206000
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat doet hij toch met gemak? Nu is er ook weer sprake van een verhuizing naar de VS, terwijl al z'n kinderen in Europa wonen, en hij dus de zorg voor de minderjarige kinderen (Joëlle en Maxim) ook niet meer (deels) op zich kan nemen.
Dan kan hij over paar jaar de nieuwe vlam de schuld geven :D
  maandag 18 maart 2013 @ 14:55:53 #293
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124206783
Even voor de duidelijkheid, ik ben zeker voor het geven van 2e kansen aan mensen die fouten maken ( wie is er nou helemaal zonder immers) Waar ik wél moeite mee heb is het feit dat Badr al meerdere 2e kansen heeft gehad en toch telkens weer de fout in ging en niet zo'n beetje ook. Zijn hele verhaal dat hij nu dus een 2e kans zou verdienen ( de zoveelste ) word nu enkel en alleen weer aangehaald omdat hij het met een vaderlandse socialite heeft aangelegd waardoor alles wat ze ( en vooral Badr) doen onder de loep komt te liggen... Hij zal het dus wel moeten zeggen wil Estelle haar plekje en imago niet kwijtraken, of hij het daadwerkelijk meent is een 2e, hij heeft immers al vaak genoeg laten zien dat hij zijn woord niet kan houden. Enkele bekenden van mij hebben ook eens te maken gehad met hem en dat was niet prettig, dwingelarij en bedreigingen ten top.omdat dingen niet gingen zoals hij dat wilde.. Laat ik het zo zeggen; sommige karaktertrekken kan een mens niet veranderen...

Verder vind ik dat als je het dan toch weer doet, je daar een vent over moet zijn en eerlijk moet zeggen wat je hebt gedaan, Badr gaat er telkens over liegen totdat hij door de mand valt en biecht dan pas iets op.Hij loog erover tegen Estelle, de politie noem maar op..Allemaal nog tot daar aan toe..
De rechter zal hem daar wel op aanspreken hopen we en Estelle is zelf zo dom geweest om zichzelf, maar vooral haar 2 kinderen te onderwerpen aan een sitiuatie vol stress en slechte voorbeelden aangaande haar relatie keuze..

Wat me wél stoort is dat deze 2 mensen elke kans aangrijpen om ervoor te zorgen dat zij zelf beter uit de verf komen, met als enige doel de schade voor hen zélf te beperken, niet met de intentie om het juiste ding te doen.En dat er zoveel mensen in trappen is helemaal erbarmelijk. Het vluchtgedrag, of leugens verzinnen om ergens onderuit te komen passen mijns inziens niet bij iemand als Badr, die hele hordes heeft die hem als voorbeeld zien, om over de gedragscodes die nou eenmaal bij zijn sport horen nog maar te zwijgen..

Ik hoop dat hij meent wat hij zegt deze keer, enkel en alleen omdat hij vader is van een onschuldig meisje en hij het aan haar verplicht is..En ik heb het al eerder gezegd, we kunnen veel over hem zeggen met zijn allen maar niet dat hij niet een ontieglijk groot doorzettingsvermogen en dicipline beschikt.
En ja ik vond en vind het uiterst ongepast om de namen van andermans kinderen die je net een blauwe maandag kent, zo pontificaal op je broek te zetten, maarja dat heeft weer met fatsoensnormen te maken die sommige mensen klaarblijkelijk niet bezitten..
  maandag 18 maart 2013 @ 15:39:17 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124208355
Dat je het belachelijk vindt dat die namen daar staan is leuk, maar hij zal dat wel met de moeder van die kinderen overlegd hebben, en waarschijnlijk ook met die kinderen zelfs, sterker nog; het verbaast me niet eens als Ruud er van op de hoogte was.

Maar daar je eigen zogenaamde hogere fatsoensnormen aan gaan hangen is behoorlijk absurd voor iemand die vooroordelen en (ongefundeerde) beschuldigingen met elkaar afwisselt, en alleen deze topicreeks in haar 4 maanden oude posthistory heeft staan...
Je kunt wel roepen dat je fatsoensnormen zoveel hoger liggen van die van Estelle, maar aan je haatdragende posts in deze reeks zie ik het niet, en posts buiten deze reeks zijn er niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 18 maart 2013 @ 16:10:11 #295
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124209493
Ik hoef toch ook niet op Jo en Wes, of celebs en hun kids te gaan zitten reageren zeg..dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Een normaal mens reageert toch alleen op iets wat hem iets interesseert. Als jij je negatief uitlaat over Estelle of Badr ga ik daar toch ook niet weer bovenop zitten, wantt jij hebt recht op jouw mening. Als je goed zou lezen is het niet ongefundeerd want ik probeer de dingen juist duidelijk te maken.

Maar goed, on topic blijven is niet jouw ding, jij valt liever de mensen hier aan op hun mening, ook goed ieder zijn ding natuurlijk... Blijkbaar doet Evert zijn werk toch goed, want jij geloofd ook in sprookjes.. :P
  maandag 18 maart 2013 @ 16:12:58 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124209618
What a load of crap, en de domheid die je tentoonstelt door te doen alsof ik Team-Badr zou zijn |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 18 maart 2013 @ 16:16:07 #297
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124209727
tut tut.. volgens mij is er maar 1 iemand.......

*O*
  maandag 18 maart 2013 @ 16:22:48 #298
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_124210071
Gezellig hier -O-

Weet er iemand al een leuke TT?
Spoilers!
  maandag 18 maart 2013 @ 16:23:34 #299
92926 Joipoidoipoipoi
pi_124210120
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:55 schreef barca1971 het volgende:
En ja ik vond en vind het uiterst ongepast om de namen van andermans kinderen die je net een blauwe maandag kent, zo pontificaal op je broek te zetten, maarja dat heeft weer met fatsoensnormen te maken die sommige mensen klaarblijkelijk niet bezitten..
Eeeh... broekje hoor! ;(
  maandag 18 maart 2013 @ 16:23:36 #300
229810 hexje
Surfboard, surfboard
  maandag 18 maart 2013 @ 16:24:19 #301
229810 hexje
Surfboard, surfboard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: