Estelle op de voorkant. Geen idee wat er op zijn andere pijp staat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
De namen van Joelle en Maxim op zijn broek
Probeer ik ook heel de tijd te ontcijferen. Dan toch hopelijk wel de naam van zijn eigen kindje. Het lijkt wel een broekrok.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Estelle op de voorkant. Geen idee wat er op zijn andere pijp staat.
vast karma van koen everinkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:45 schreef barca1971 het volgende:
hij kan niet verder heeft zijn voet gebroken
Gewoon Telegraaf.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:47 schreef barca1971 het volgende:
waar haal jij zo snel die pics vandaan zeg, knap
I don't think so!!!!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Wees niet bang volgens wilfred verliest je neef
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:45 schreef kaatje50 het volgende:
Badr kan niet verder, hij heeft waarschijnlijk zijn voet gebroken
Moedervlek. Is pas 20.000x gevraagd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef kissaa het volgende:
Wat is dat voor een zwarte vlek aan zijn linkerkant?
Het komt wel eens voor dat vechters iets breken en toch gewoon aan een wedstrijd beginnen, maar aan het verloop van die partij te zien denk ik toch tijdens.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:12 schreef APK het volgende:
Even voor de duidelijkheid, brak die voet voor het gevecht of tijdens het gevecht
Bron ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 05:15 schreef schizovreemd het volgende:
Santegoeds kwam bijna klaar toen Badr langs hem liep
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:27 schreef barca1971 het volgende:
Nou het ziet er dus naar uit dat er niks aan de hand is en dat die voet helemaal niet gebroken is..
Telegraaf-sausje, maar wat een slapstick.quote:Hari won zijn eerste partij tijdens de K-1 World Grand Prix Final op punten van Zabit Samedov. Het gala in Zagreb had zijn grote comeback in het internationale kickboksen moeten worden. Na één gevecht moest hij echter al opgeven.
Hari's tegenstander in die eerste en dus enige wedstrijd, Samedov, raakte ook gewond en kon daarom ook niet uitkomen in de halve eindstrijd tegen Ismael Londt.
Londt, die in Nederland woont maar voor Suriname uitkomt, stapte vervolgens in de ring met reservevechter Dzevad Poturak. Die laatste moest nog uit het publiek geplukt worden, waar hij was gaan zitten omdat hij niet had verwacht dat hij nog in actie hoefde te komen. Ook hij gaf geblesseerd op.
Londt verloor op zijn beurt in de finale weer van Mirko 'Cro Cop' Filipovic.
Ik geloof dat het matchfixing is. Mirko 'Crocop' Filipovic is een legende in de sport en vocht voor thuispubliek. K1 zucht al jaren onder corruptie. Badr Hari zou zeer waarschijnlijk gehakt hebben gemaakt van een steeds ouder wordende Mirko. Dit kwam wel érg goed uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:45 schreef barca1971 het volgende:
hij kan niet verder heeft zijn voet gebroken
Het ziet er meer uit als een wijnvlek.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:09 schreef static het volgende:
[..]
Moedervlek. Is pas 20.000x gevraagd.
Becker's Nevusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ziet er meer uit als een wijnvlek.
Onzin. Door de adrenaline van het gevecht voel je het waarschijnlijk niet eens. Veel vechters kwamen er pas na een gevecht achter dat bijvoorbeeld hun hand was gebroken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:54 schreef barca1971 het volgende:
idd dat dansen doe je niet als je zo geblesserd bent geraakt dat je niet meer verder kunt..
We kennen de details niet hè. Misschien een botje ofzo.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:33 schreef barca1971 het volgende:
Nou als je echt serieus een voet hebt gebroken geloof ik niet dat je zo rondhuppelt en danst, ligt natuurlijk ook aan wat voor breuk denk ik
Middenvoetsbeentje.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:39 schreef static het volgende:
[..]
We kennen de details niet hè. Misschien een botje ofzo.
Dat zou pas écht karma zijn geweestquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Middenvoetsbeentje.
In elk geval lag niet zijn halve voet eraf.
Welke Facebook-pagina? En wie heeft dat geschreven?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:51 schreef barca1971 het volgende:
op de facebook pagina ;
Badr not have fracture In good health and will return to Amsterdam tomorrow # EL HamdolilaH'
Marathon lopers hebben vaak dit probleem, die rennen het uit, de adrenaline en de wil om te scoren trekken ze over de streep. Niet zo'n ernstige aandoening.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:49 schreef MichieldeR het volgende:
Badr had flinke klappen gehad en dat viel hem zwaar tegen. Hij had gedacht even in 1 ronde te kunnen winnen. Na die 8 tellen voor zijn tegenstander heeft hij de laatste minuut al dansend door de ring gezwerfd (want hij stond dik op winst) en dat doe je niet met een gebroken voet.
Misschien had hij nog een scheurtje in een middenvoetsbeentje van 6 jaar geledenHij heeft gewoon opgegeven omdat het hem te zwaar was. Het is maar een mening.
Ja zag later ook de andere foto.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:38 schreef barca1971 het volgende:
nee hoor kijk maar
https://www.facebook.com/(...)01947&type=1&theater
zit gewoon een heel ei op
Vanaf wanneer ziet Badr zijn dochtertje dan weer eigenlijk, ik was in de veronderstelling dat hij slecht contact had, of ben ik nu in de war met eh... hoe heet die ene kale met bril, met die nog gekkere ex?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:55 schreef WRH het volgende:
ach, ze zijn duidelijk 1 pot nat, want dat gedoe in een interview over 'hoe ongelooflijk lief en leuk Estelle toch is met zijn baby dochtertje' moet toch ook niet leuk zijn om te lezen voor de echte moeder lijkt mij.
Kamphues!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ziet Badr zijn dochtertje dan weer eigenlijk, ik was in de veronderstelling dat hij slecht contact had, of ben ik nu in de war met eh... hoe heet die ene kale met bril, met die nog gekkere ex?
Oh ja, Robquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kamphues!
Jaaa, Amber was bij Estelle geweest. Waarom en wat het nut daar dan weer van was, géén idee
Wat kan mij die kut kinderen nou boeienquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef barca1971 het volgende:
Aangezien ze samenwonen ( niet verder vertellen, weet nog niemand) zal het meisje wel bij hem zijn geweest, maarja als hij moest trainen moest er toch iemand oppassen..
Hij zal het meisje wel een hele tijd niet gezien hebben denk ik, lijkt me nou niet echt dat je met een baby op bezoek gaat in de bak..
Nee, is meestal met dat soort blessures. Wordt héél dik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:35 schreef Ole het volgende:
Volgens mij is dat een Icepack dat er op ligt
Dat krijg je ervan als je iemand hard op zijn tok trapt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:22 schreef static het volgende:
[..]
Nee, is meestal met dat soort blessures. Wordt héél dik.
Dat weet ik helaas uit ervaring.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:22 schreef static het volgende:
[..]
Nee, is meestal met dat soort blessures. Wordt héél dik.
Ik dacht dat hij het kind daarvoor ook weinig of niet zag, maar ik ben nu echt in de war met Rob en Afrojack.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef barca1971 het volgende:
Aangezien ze samenwonen ( niet verder vertellen, weet nog niemand) zal het meisje wel bij hem zijn geweest, maarja als hij moest trainen moest er toch iemand oppassen..
Hij zal het meisje wel een hele tijd niet gezien hebben denk ik, lijkt me nou niet echt dat je met een baby op bezoek gaat in de bak..
Ik weet niet, ik heb wel de indruk dat de baby een 'nieuw speeltje' voor hem is, eerst hoorde je hem nooit over haar...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het kind daarvoor ook weinig of niet zag, maar ik ben nu echt in de war met Rob en Afrojack.
Wat een BS, je zou het omgekeerde verwachtenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Hij probeert de ideale family man te spelen richting estelle
Amanda Balk en Afrojack ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ziet Badr zijn dochtertje dan weer eigenlijk, ik was in de veronderstelling dat hij slecht contact had, of ben ik nu in de war met eh... hoe heet die ene kale met bril, met die nog gekkere ex?
is vast op advies van meneer en mevrouw Santegoeds dat hij nu de family man moet gaan spelenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb wel de indruk dat de baby een 'nieuw speeltje' voor hem is, eerst hoorde je hem nooit over haar...
Ruwe bolsterquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef kissaa het volgende:
Wat is dat voor een zwarte vlek aan zijn linkerkant?
Je slaat de plank de laatste tijd vaker mis dan een dronken timmerman met parkinsonquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Als Badr zijn voet heeft gebroken zou ik wel graag bewijs daarvan zien. Ik geloof weinig van wat er met Badr gebeurt/is.
Ik wacht nog even af. Met een gebroken voet kan je misschien ook moeilijk een wedstrijd winnen, vooral als je al niet echt in vorm bent.
Of, complot nr. zoveel, misschien was het wel slim 'om zijn voet te breken' zodat hij niet verder hoeft te vechten, toch wel iemand heeft verslagen en nu tijd krijgt om zichzelf verder op te pompen.
Volgens Johan Derksen was het zo gefixed dat het zeker was dat Badr zou winnen, maar die tegenstander was zeker niet helemaal goed ingelicht want die gaf het inderdaad niet kado...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:49 schreef MichieldeR het volgende:
Badr had flinke klappen gehad en dat viel hem zwaar tegen. Hij had gedacht even in 1 ronde te kunnen winnen. Na die 8 tellen voor zijn tegenstander heeft hij de laatste minuut al dansend door de ring gezwerfd (want hij stond dik op winst) en dat doe je niet met een gebroken voet.
Misschien had hij nog een scheurtje in een middenvoetsbeentje van 6 jaar geledenHij heeft gewoon opgegeven omdat het hem te zwaar was. Het is maar een mening.
Het zal best van die rioolnichten afkomstig kunnen zijn, maar als Badr er niet oprecht instaat dan gaat hij daar echt niet in mee, dus ga er maar vanuit dat de mensen op zijn broek hem dierbaar zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 09:48 schreef barca1971 het volgende:
Er waren idd nooit berichten dat hij zijn dochter zag..hij speeelde alleen maar happy family met Estelle en sprak alleen maar over hoe geweldig haar kids wel niet waren, maar zweeg over zijn eigen kind..Miss idd plan onvoorwaardelijke liefde weer opgepakt nu Badr uit het gevang is..hij moest zich toch van zijn goede kant gaan laten zien daar waren ze het wel over eens, dat betekent dus ook laten vallen aan de pers dat hij zijn dochter weer ziet en daar hoort ook bij dat er even gezegd moet worden hoe goed ze wel niet met de baby is...part of the plan people
Omdat?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:35 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Je slaat de plank de laatste tijd vaker mis dan een dronken timmerman met parkinson
quote:
En dat akkefietje bij de douane laatst.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Als Badr zijn voet heeft gebroken zou ik wel graag bewijs daarvan zien. Ik geloof weinig van wat er met Badr gebeurt/is.
Wat heeft dat met de plank misslaan te maken, als ik me iets afvraag?!quote:Op zondag 17 maart 2013 16:04 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
[..]
En dat akkefietje bij de douane laatst.
OMFGquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:33 schreef static het volgende:
Op je hoofd kan ook (Le Banner in gevecht met Abidi).
[ afbeelding ]
Ah okay, want vrouwen met hoofddoeken zijn per definitie niet modern?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:43 schreef barca1971 het volgende:
had alleen verwacht dat hij een modernere moeder zou hebben, die geen hoofddoek draagt..geen idee waarom
Ik heb zo'n idee dat Estelle vooral niet aan zijn moeder moet komen, en terecht ("you can always find another wife, but you can never ever find another mother in your life").quote:Op zondag 17 maart 2013 19:23 schreef Eef999 het volgende:
Zou Estelle het wel aankunnen dat ze de aandacht moet delen met Badr's moeder
Met Ruud's moeder (en Ruud's andere kinderen) was het toch geen succes![]()
[ afbeelding ]
meer foto's
Normaalgesproken zou dat geen probleem moeten zijn, want ze stoppen wel voor er gevaarlijke dingen gebeuren, maar als moeder van Badr durf je daar vast niet op te vertrouwen, je eigen zoon kennendequote:Op zondag 17 maart 2013 19:52 schreef barca1971 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat je er als moeder heel blij van word als je zoon in elkaar gemept word..lijkt me niet echt prettig om te zien..het is blijft toch je kind hé
ruud zag zn moeder wel, hij ging er altijd alleen zonder stellie en hun kids op bezoek en zn moeder kwam nooit bij hun thuis omdat t dus niet kliktequote:Op zondag 17 maart 2013 19:56 schreef barca1971 het volgende:
Lol cool die calypso! ..maar wel waar natuurlijk...Ruud zag zijn moeder toch ook bijna niet, hoewel ik niet helemaal geloof dat dat alleen Estelle's schuld was, want je laat je toch niet weghouden bij je familie..maar als ze daar wél enig aandeel in had, zal ze miss wel aanvoelen dat ze dat nu niet hoeft te proberen..
Misschien wel over Badr en de kinderen, je weet het niet hequote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef barca1971 het volgende:
Zou het met deze mama dan wel klikken? waar kunnen die het over hebben, de nieuwste Birkin? als die goeie vrouw weet wat dat is..een groter verschil is toch niet denkbaar
Mijn hemel, je bent wel heel vol van je vooroordelen hè, omdat het een Marokkaanse met hoofddoekje is zal ze wel niet weten wat een Birkin is?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef barca1971 het volgende:
Zou het met deze mama dan wel klikken? waar kunnen die het over hebben, de nieuwste Birkin? als die goeie vrouw weet wat dat is..een groter verschil is toch niet denkbaar
Ik denk dat Badr niet in een rijk gezin geboren is?quote:Op maandag 18 maart 2013 07:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn hemel, je bent wel heel vol van je vooroordelen hè, omdat het een Marokkaanse met hoofddoekje is zal ze wel niet weten wat een Birkin is?
Darn...
Je hebt gelijk, maar wel nog steeds die zonnebril opquote:Op maandag 18 maart 2013 08:40 schreef barca1971 het volgende:
als je goed kijkt heeft hij ook geen schoen aan
https://www.facebook.com/(...)01947&type=1&theater
Joelle lijkt wél vrolijk op deze foto, terwijl haar mammie niet durft te kijken. Ik denk... dat ze niet zo blij is met haar nieuwe papaquote:Op maandag 18 maart 2013 08:38 schreef barca1971 het volgende:
heeft Estelle wel iets gezien eigenlijk??
http://edwinjanssen.photo(...)sSs4AAMogIJg-&GI_ID=
Ik wist ook niet wat een Birkin is (net even opgezocht), en ik draag ook weleens een hoofddoek. Dus ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:27 schreef barca1971 het volgende:
'broekje'quote:
Chronische PMSquote:
Daar lijkt het wel op zeg..quote:
Al denken sommige daar anders over, helemaal als je dan ook nog weet wat een Birkin isquote:Maar ik vraag me wel af wanneer Badr het wel goed kan doen. Misschien verandert-ie wel echt en heeft-ie wel echt spijt, weet jij veel.
Waar zouzou alles door een roze bril zag, hebben sommigen de zwarte bril continue op, lijkt wel.[/quote
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Badr echt niet hoog heb staan, maar laten we hopen dat ie eindelijk tot inzicht is gekomen en gaat veranderen.
[quote]
Maar hoofddoek zegt niet per se iets over hoe modern een vrouw is.
Je hebt gewoon andere prioriteiten in het leven en gelijk heb je.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op zeg..
[..]
Al denken sommige daar anders over, helemaal als je dan ook nog weet wat een Birkin is
Ik weet het ook niet, zou ik nu tot de onderklasse behoren?
Ik schrok al, want het kennen van dat ding schijnt toch wel een standaard te moeten zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 11:46 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Je hebt gewoon andere prioriteiten in het leven en gelijk heb je.
En zo is hetquote:Noch het kennen van een mode-object noch een hoofddoek zegt iets over de klasse waartoe je behoort en of je al dan niet modern bent.
Tsja, bij een kerel van 110 kilo met een broek tot aan zijn knieën denk ik ook niet direct aan een 'broekje'.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
'broekje'
Dat vind ik toch zó'n vies woord hè...
Ik heb ook een beetje de zwarte bril op, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:56 schreef MightyMightyM het volgende:
Waar zouzou alles door een roze bril zag, hebben sommigen de zwarte bril continue op, lijkt wel.
Ik ben het hartgrondig met je eens hoor en wat jij zegt zijn ook meer dan kwalijke zaken waardoor hij behoorlijk de schijn tegen heeft.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje de zwarte bril op, eerlijk gezegd.
Hij is bewezen nauw betrokken bij een aantal vechtpartijen, waarbij zijn vriendin ook een keer aanwezig was. Vervolgens duurt het máánden voordat mevrouw een keer komt getuigen en daarna nog eens vele maanden voordat er überhaupt iets van een rechtszaak plaats gaat vinden. En ondertussen vindt meneer vooral dat hij het allemaal óók moeilijk heeft.
Geen idee óf en hóe schuldig hij eventueel is, maar als-ie er straks mee wegkomt dat-ie nu wel "genoeg gestraft" is zet ik mijn zwarte bril nooit meer af. Want dat doet 'Vrouwe Justitia' dan kennelijk ook niet.
dat geloof ik ook niet. of als ze het wel deed: wat voor een vader ben je dan als je je zoveelste vrouw boven je eigen kinderen verkiest.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:45 schreef hexje het volgende:
Dat Estelle stookte in de relatie met zijn andere kinderen neem ik met een grote korrel zout.
Dat doet hij toch met gemak? Nu is er ook weer sprake van een verhuizing naar de VS, terwijl al z'n kinderen in Europa wonen, en hij dus de zorg voor de minderjarige kinderen (Joëlle en Maxim) ook niet meer (deels) op zich kan nemen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat geloof ik ook niet. of als ze het wel deed: wat voor een vader ben je dan als je je zoveelste vrouw boven je eigen kinderen verkiest.
Nou, 't kwam hem waarschijnlijk wel mooi uit, goed excuus.... je bent een slappe zak of je bent het nietquote:Op maandag 18 maart 2013 13:45 schreef hexje het volgende:
Dat Estelle stookte in de relatie met zijn andere kinderen neem ik met een grote korrel zout.
Dan kan hij over paar jaar de nieuwe vlam de schuld gevenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doet hij toch met gemak? Nu is er ook weer sprake van een verhuizing naar de VS, terwijl al z'n kinderen in Europa wonen, en hij dus de zorg voor de minderjarige kinderen (Joëlle en Maxim) ook niet meer (deels) op zich kan nemen.
Eeeh... broekje hoor!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:55 schreef barca1971 het volgende:
En ja ik vond en vind het uiterst ongepast om de namen van andermans kinderen die je net een blauwe maandag kent, zo pontificaal op je broek te zetten, maarja dat heeft weer met fatsoensnormen te maken die sommige mensen klaarblijkelijk niet bezitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |