écht hè, die reacties van je. Je zou bijna denken dat hij je wat persoonlijk heeft aangedaan.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:36 schreef barca1971 het volgende:
Ik hoop zo dat hij ontzettend uitgeschakeld word, voor de ogen van Stellie haar mama en kids..dan is de afgang compleet..hij heeft wel flinke klop verdiend dacht ik zo..
Nou, ik vind het ook wel jammer dat ik niet live kan zien hoe 'ie klop krijgt, het lijkt me geweldig entertainmentquote:Op maandag 11 maart 2013 19:47 schreef static het volgende:
[..]
écht hè, die reacties van je. Je zou bijna denken dat hij je wat persoonlijk heeft aangedaan.
SPT / Terugkeer Badr Hari live bij 15 maart live op RTL7quote:Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het ook wel jammer dat ik niet live kan zien hoe 'ie klop krijgt, het lijkt me geweldig entertainment
Maar ik kan niet, heb een feestjequote:Op maandag 11 maart 2013 20:05 schreef static het volgende:
[..]
SPT / Terugkeer Badr Hari live bij 15 maart live op RTL7
Dat soort opmerkingen zijn zo fout. 'Voor mij is het ook heel erg, hoor!'quote:'Wat er met de slachtoffers is gebeurd, ik begrijp dat die door een moeilijke periode zijn gegaan, dat ben ik ook,' aldus Hari.
Je zei heef!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo het idee dat Badr het helemaal niet zo slecht heef gehad in de gevangenis, ik denk dat hij op handen gedragen werd door zijn medegevangenen.
Hoe kan het eigenlijk dat Badr vrijdag meteen in de finale staat?
Ik weet niet wie hem adviseert maar dit is zo dom om te zeggenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen zijn zo fout. 'Voor mij is het ook heel erg, hoor!'
Jij bent zo hard! Hij is ook al gestraft door Estelle. Heeft hij nog niet genoeg geleden?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wie hem adviseert maar dit is zo dom om te zeggen
Ik lees vaak achterstevoren terug dus lees nu pas dat hij voor straf op de grond heeft geslapen, ik was te voorbarigquote:Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent zo hard! Hij is ook al gestraft door Estelle. Heeft hij nog niet genoeg geleden?
En rijst maken. Op haar Mokumse sawa.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:04 schreef WRH het volgende:
zoals ik 'm lees vind meneer badr zichzelf vooral een enorm slachtoffer, maar he, gelukkig kan zijn vrouw pasta koken.
Ja. "Iedereen heeft het wel steeds over die joden, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes, hoor".quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Empatisch vermogen van een krent. Wat een kerel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Hij heeft echt het IQ van een aardappel
'Ik heb er wel een nachtje van wakker gelezen', 'ik heb het ook moeilijk hoor', wat een ongelovelijke sukkel(het was zojuist bij Vandaag de dag op Ned.1)
Het zou mij niets verbazen als hij zijn eerste wedstrijd wint, zodat zijn comeback breed uitgemeten kan worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het ook wel jammer dat ik niet live kan zien hoe 'ie klop krijgt, het lijkt me geweldig entertainment
Kennelijk niet zo hard dat ze Badr Hari aan de kant willen zetten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze (de sport) willen een goede naam volgens mij
Inmiddels niet meer, nee. Is dat zo gek? Ik geloof best dat 'ie spijt heeft, alleen niet van wat 'ie gedaan heeft, maar van de gevolgen voor zichzelf. Het spijt Badr voor Badr dat 'ie in de gevangenis is beland en mogelijk meer consequenties zal ondervinden, meer niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Jappie het volgende:
Ik vraag me af of er hier iemand te vinden is die uberhaupt willekeurig welke verklaring Badr ook zou geven bereid is deze als voldoende of oprechte spijtbetuiging te accepteren.
Dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer, nee. Is dat zo gek? Ik geloof best dat 'ie spijt heeft, alleen niet van wat 'ie gedaan heeft, maar van de gevolgen voor zichzelf. Het spijt Badr voor Badr dat 'ie in de gevangenis is beland en mogelijk meer consequenties zal ondervinden, meer niet.
Ik vind het juist akelig eerlijk overkomen. Hij bewijst zichzelf hier namelijk geen dienst mee, dat kan iedereen wel bedenken. Als hij er al iets over moet zeggen, dan is mijn inziens de enige verstandige optie dat je enorme spijt hebt. Punt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:16 schreef barca1971 het volgende:
Dat wil ik dus ook de hele tijd duidelijk maken..alles aan deze mensen is nep, manipulatief en doordacht. En nee dat heeft niets met jaloezie te maken maar met het feit dat ze keer op keer door de mand vallen door hun eigen uitlatingen dan wel daden. Niets van dat alles ademt oprechte spijt,zodra het over slachtoffers gaat draaien ze het gesprek weer op hen zelf, dat is beneden alle peil..zeggen dat je in de luwte wil en ondertussen weer reportages doen, al maanden het hele land willen laten geloven dat er 'slechts' een corrigerende tik is uitgedeeld, terwijl hij nu al openlijk heeft gesproken over zijn 'daden'.. je imago proberen op te krikken door te zeggen dat je al jarenlang niet op de PC bent geweest en er vervolgens in 1 week alweer 2 keer te zijn geweest etc etc, leugen na leugen die ze vertellen ( die heel makkelijk te weerleggen zijn) ..
Alles wat er naar buiten komt is bedacht en voorgekauwd ( mediaplan) en het stoort me dat er zoveel mensen in trappen want dat is nl precies wat ze willen, zodat hen zoveel mogelijk financiëel leed bespaard blijft
Je kan zoveel mediaplannen verzinnen, als de uitvoerders een vrij laag IQ hebben is het vechten tegen de bierkaai. En dan krijg je dit soort shit..quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:36 schreef Copycat het volgende:
Zo doordacht vind ik het anders allemaal niet. Dat soort ongelukkige opmerkingen als 'voor mij was het ook heel moeilijk, niet alleen voor mijn slachtoffers', is imo juist enorm ondoordacht. Als er al een mediaplan achterzit, is dat nodig aan revisie toe.
Ik ook, zeker als je je bedenkt dat hij nog niet eens is veroordeeld.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Badr en Estelle vinden waarschijnlijk dat hij nu wel genoeg gestraft is.
'In het najaar'. Preciezer vind ik het zo snel niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:22 schreef utrecht1970 het volgende:
wanneer begint het proces eigenlijk?
"Heb jij kanker gehad? Rot joh... ik ben ook heel vaak ziek geweest het afgelopen jaar"quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zullen best geadviseerd zijn door de advocaten, maar de uitvoering is k@t.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:10 schreef GJonline het volgende:
[..]
Je kan zoveel mediaplannen verzinnen, als de uitvoerders een vrij laag IQ hebben is het vechten tegen de bierkaai. En dan krijg je dit soort shit..
Ook het feit dat je je vriend maandenlang alleen in de gevangenis kan bezoeken had een eye opener kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:02 schreef barca1971 het volgende:
Dat valt ook niet te snappen..ze heeft hem geloofd op zijn woord, het nota bene voor hem opgenomen en overal geroepen; je kent me toch, ik heb het hem gevraagd en er is niets van waar'
Vervolgens heeft hij toch ergens along the way op moeten biechten dat het allemaal wel waar was..
Veel vrouwen zouden laaiend zijn om zo'n publieke vernedering, want dat is het, dat je als volwassen vrouw van 2 kinderen het zo opneemt voor iemand die je net een blauwe maandag kent, en dan compleet voor aap staat..
Blijkbaar was ze zo wanhopig en eenzaam door de vele slippertjes van Ruud en het altijd maar alleen zijn, dat ze niet meer helder kon denken en alleen maar heel blij was dat zo'n jonge sterke vent haar wel aandacht gaf..genoeg op de bank ook nog..
Maar je zou ook denken dat als de eerste rush voorbij is en je weer helder kan denken, je weer op aarde zou landen en je voor jezelf en je kinderen iets anders en beters zou willen, maar misschien zjn wij wel gek
Zolang ze maar op de foto kan, waar maakt niet uit. Aandachtshoer. Ik krijg tegenwoordig vanzelf goede zin als ik haar ook maar ergens hoor of zie. Aapjes kijken. Ze doet ook haar best om er op te lijken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:14 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ook het feit dat je je vriend maandenlang alleen in de gevangenis kan bezoeken had een eye opener kunnen zijn.
Lijkt meer de eenkennigheidsfase te zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:45 schreef barca1971 het volgende:
Conclusie; Stellemans zit nog in haar kleuterfase
In het geboorteland van je moeder.... waar jij de taal spreekt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:52 schreef Copycat het volgende:
Een paar vergaderingen bijwonen is natuurlijk ook wel wat anders dan een vechtsportspektakel waarbij sowieso veel toeschouwers zijn.
Ja wat mot je?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Jappie het volgende:
Ik vraag me af of er hier iemand te vinden is die uberhaupt willekeurig welke verklaring Badr ook zou geven bereid is deze als voldoende of oprechte spijtbetuiging te accepteren.
Nou als blijkt dat hij echt alleen een tik heeft uitgedeeld en niet verantwoordelijk is voor de meest ernstige verwondingen van Everink zoals hij heeft verklaard en wat imo helemaal niet zo ondenkbaar is dan kan ik wel begrijpen dat hij erg is geschrokken van het complot en de volks en media-hetze die hij op zijn dak kreeg waarin alles wel in zijn schoenen geschoven werd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
En het feit dat zowel Estelle als hijzelf bij iedere vorm van spijt en/of medeleven met de slachtoffers vooral moet benadrukken dat het voor henzelf toch ook echt heel erg is, is eigenlijk het meest storend.
Hij staat terecht voor meer dan een aanklacht, en het totaal is zeker meer dan een tik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nou als blijkt dat hij echt alleen een tik heeft uitgedeeld en niet verantwoordelijk is voor de meest ernstige verwondingen van Everink zoals hij heeft verklaard en wat imo helemaal niet zo ondenkbaar is dan kan ik wel begrijpen dat hij erg is geschrokken van het complot en de volks en media-hetze die hij op zijn dak kreeg waarin alles wel in zijn schoenen geschoven werd.
En dat dus allemaal als hij maar 1 tik heeft uitgedeeld he... en daarvoor maanden heeft moeten zitten wat toch buiten proportie is dan snap ik best dat hij zegt dat hij vind dat de slachtoffers een moeilijke periode hebben doorgemaakt, maar dat hij zelf het er ook moeilijk mee had.
Hij had het over "de" slachtoffers, niet "zijn" slachtoffers...quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:36 schreef Copycat het volgende:
Zo doordacht vind ik het anders allemaal niet. Dat soort ongelukkige opmerkingen als 'voor mij was het ook heel moeilijk, niet alleen voor mijn slachtoffers', is imo juist enorm ondoordacht. Als er al een mediaplan achterzit, is dat nodig aan revisie toe.
Ik zeg ook niet dat het heel handig isquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij staat terecht voor meer dan een aanklacht, en het totaal is zeker meer dan een tik.
Het is gewoon niet handig om bij een verklaring over medeleven met je slachtoffers te gaan roepen dat je het zelf ook echt wel heel zwaar hebt hoor.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef tong80 het volgende:
Kickbokser Badr Hari is aangekomen in de Kroatische hoofdstad Zagreb. Het is zijn eerste bokswedstrijd sinds hij werd beschuldigd van mishandeling en daarvoor in de gevangenis heeft gezeten. Op foto's is te zien hoe de K-1 vechter en zijn vriendin Estelle aankomen bij het hotel voordat Hari een persconferentie geeft.
Badr Hari (L.) en Estelle kort voor vertrek naar Zagreb. © Brunopress. De vlucht naar Zagreb verliep volgens entertainmentwebsite Bruno overigens niet vlekkeloos. Op de website valt te lezen dat Badr uit de rij werd gepikt door de Kroatische douane. Fotograaf Edwin Janssen, die meereist met het stel voor Bruno, zag hoe de vechter uit de rij werd gehaald en mee moest lopen naar een kantoor. Daar zou hij zijn paspoort hebben moeten laten zien. Volgens de website was het op dit moment erg onduidelijk of het gevecht van Hari wel door kon gaan, omdat hij misschien niet werd toegelaten in het land.
Janssen maakte nog snel twee foto's van Badr, die te zien zijn op de site. Toch lijkt het erop dat niks Hari meer in de weg staat om vrijdag mee te doen aan de World Grand Prix finale nu hij is aangekomen in de stad. Wat er precies aan de hand was en of Badr in het land wordt toegelaten is nog onduidelijk.
Bij de Kroatische douane leek het even mis te gaan. De kickbokser werd uit de rij geplukt en apart genomen. Gelukkig waren er geen problemen voor Badr, de mannen wilden slechts op de foto met de 'bad boy'.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef tong80 het volgende:
Kickbokser Badr Hari is aangekomen in de Kroatische hoofdstad Zagreb. Het is zijn eerste bokswedstrijd sinds hij werd beschuldigd van mishandeling en daarvoor in de gevangenis heeft gezeten. Op foto's is te zien hoe de K-1 vechter en zijn vriendin Estelle aankomen bij het hotel voordat Hari een persconferentie geeft.
Badr Hari (L.) en Estelle kort voor vertrek naar Zagreb. © Brunopress. De vlucht naar Zagreb verliep volgens entertainmentwebsite Bruno overigens niet vlekkeloos. Op de website valt te lezen dat Badr uit de rij werd gepikt door de Kroatische douane. Fotograaf Edwin Janssen, die meereist met het stel voor Bruno, zag hoe de vechter uit de rij werd gehaald en mee moest lopen naar een kantoor. Daar zou hij zijn paspoort hebben moeten laten zien. Volgens de website was het op dit moment erg onduidelijk of het gevecht van Hari wel door kon gaan, omdat hij misschien niet werd toegelaten in het land.
Janssen maakte nog snel twee foto's van Badr, die te zien zijn op de site. Toch lijkt het erop dat niks Hari meer in de weg staat om vrijdag mee te doen aan de World Grand Prix finale nu hij is aangekomen in de stad. Wat er precies aan de hand was en of Badr in het land wordt toegelaten is nog onduidelijk.
Oh, dat zou natuurlijk ook kunnen, want die foto konden ze natuurlijk niet ter plekke maken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Bij de Kroatische douane leek het even mis te gaan. De kickbokser werd uit de rij geplukt en apart genomen. Gelukkig waren er geen problemen voor Badr, de mannen wilden slechts op de foto met de 'bad boy'.
Tegenover RTL Boulevard verklaart Badr dat er niets aan de hand is. Hij zou door de douane uit de rij zijn geplukt met andere bijbedoelingen. 'Ze wilden allemaal met mij op de foto', vertelt de kickbokser enthousiast. 'Ik ben de tegenstander van hun favoriet, maar zo goed ontvangen. Kroatië is echt super voor me, ik voel me als een klein kind in een snoepwinkel!'
http://www.parool.nl/paro(...)oatische-grens.dhtml
Hear hear!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Jappie het volgende:
Dat en daar komt bij dat ik niet het gevoel heb dat het vertellen over zijn hechtenis ook maar iets te maken heeft met zich in een slachtofferrol te willen wurmen. Ik krijg eerder het gevoel dat hij het gewoon zegt zoals het is...ik heb iets stoms gedaan, ik ben er deels voor aangepakt en ik accepteer dat er evt nog meer gevolgen zijn in de vorm van een rechterlijke uitspraak.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:39 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja wat mot je?
Had hij niet over de zaak willen praten maar alleen over de wedstrijd hadden ze hem weer een arrogante klootzak gevonden zonder enig mededogen...
quote:Badr Hari’s liefdeverklaring: ‘Mijn leven met Estelle moet nu echt gaan beginnen’
Een ding is zeker: wat er ook gebeurt kickbokser Badr Hari kiest voor een toekomst met Estelle Cruijff! Vanuit zijn cel, voor de mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens dansfeest Sensation White afgelopen juli, schreef Bard iedere dag een brief aan Estelle die steevast begon met ‘Liefie’.
“Verschrikkelijk! Wat denk je? Je gaat naar de wc waar je eet. Daar slaap je ook en in diezelfde ruimte moet je de dag doorkomen met wat lezen, schrijven en herhalingen op televisie. Elke dag heb ik Estelle een brief geschreven: ‘Liefie!’ Voor oudejaarsavond een extra lange brief, die ze precies om middernacht mocht openen, met daarin al m’n plannen voor ons en voor het nieuwe jaar als ik vrij zou komen,” zegt Badr in een groot interview in weekblad Prive.
In het weekblad zegt hij ook: “Mijn leven met Estelle moet nu echt gaan beginnen. Zij heeft een gezin met twee kinderen. Serious business. En ik ben serieus! Daarnaast is er nog mijn dochtertje AMBER. Vorige week is ze voor het eerst bij Estelle geweest. Geweldig, hoe lief ze met dat kleine meisje omgaat. Estelle ís ook geweldig. Ze heeft mij, hoe moeilijk ze het zelf ook had, en hoeveel kritiek zij in de media steeds maar weer over zich heen kreeg, door die periode heen gesleept.”
Badr Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff zijn deze woensdagochtend vertrokken naar het Kroatische Zagreb, waar de kickbokser vrijdag een gevecht heeft.
Hij grossiert wel in onhandige opmerkingen, hè?quote:in diezelfde ruimte moet je de dag doorkomen met wat lezen, schrijven en herhalingen op televisie. Elke dag heb ik Estelle een brief geschreven:
Que? Wtf, is die man serieus? Wat moet dat kind bij Estelle?quote:Daarnaast is er nog mijn dochtertje AMBER. Vorige week is ze voor het eerst bij Estelle geweest.
Bijna ?quote:
Gelukkig maar dat Estelle waarschijnlijk niet begrijpt wat jij nu bedoelt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij grossiert wel in onhandige opmerkingen, hè?
Je moet wat om de dag door te komen.
Je bent gewoon jaloers!quote:
GMTAquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat en daar komt bij dat ik niet het gevoel heb dat het vertellen over zijn hechtenis ook maar iets te maken heeft met zich in een slachtofferrol te willen wurmen. Ik krijg eerder het gevoel dat hij het gewoon zegt zoals het is...ik heb iets stoms gedaan, ik ben er deels voor aangepakt en ik accepteer dat er evt nog meer gevolgen zijn in de vorm van een rechterlijke uitspraak.
Ik kan me natuurlijk vergissen maar ik denk dat ik wel zo'n beetje een zelfde soort reactie zou hebben kunnen geven.Mensen maken fouten..tsja ik ook..en wellicht heb ik er wat meer gemaakt dan een ander...geef me mijn straf en dan kunnen we weer verder met het leven.
Maar goed sommige mensen vinden dat onacceptabel..je moet minimaal een jaar in de rouw zijn 20 jaar celstraf hebben gekregen en dan verder alleen nog maar kruipend om vergeving door het leven.
Ja doehoei..ik heb sorry gezegd, ik krijg mijn straf en daarmee is het basta....zoek het lekker uit met al je schijnheilige moraliteit![]()
Zoiets
Iedereen die ooit douanemedewerkers in de Balkanlanden heeft meegemaakt, vindt dat moeilijk te gelovenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, dat zou natuurlijk ook kunnen, want die foto konden ze natuurlijk niet ter plekke maken.
Maar goed wat Badr zegt vind ik moeilijk te geloven. Jammer maar waar.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:27 schreef Jappie het volgende:
Gelukkig maar dat Estelle waarschijnlijk niet begrijpt wat jij nu bedoelt.
Edit: (Sorry had net verkeerd gequote.... )quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat en daar komt bij dat ik niet het gevoel heb dat het vertellen over zijn hechtenis ook maar iets te maken heeft met zich in een slachtofferrol te willen wurmen. Ik krijg eerder het gevoel dat hij het gewoon zegt zoals het is...ik heb iets stoms gedaan, ik ben er deels voor aangepakt en ik accepteer dat er evt nog meer gevolgen zijn in de vorm van een rechterlijke uitspraak.
Ik kan me natuurlijk vergissen maar ik denk dat ik wel zo'n beetje een zelfde soort reactie zou hebben kunnen geven.Mensen maken fouten..tsja ik ook..en wellicht heb ik er wat meer gemaakt dan een ander...geef me mijn straf en dan kunnen we weer verder met het leven.
Maar goed sommige mensen vinden dat onacceptabel..je moet minimaal een jaar in de rouw zijn 20 jaar celstraf hebben gekregen en dan verder alleen nog maar kruipend om vergeving door het leven.
Ja doehoei..ik heb sorry gezegd, ik krijg mijn straf en daarmee is het basta....zoek het lekker uit met al je schijnheilige moraliteit![]()
Zoiets
Volgens mij sowieso al? Alleen valt het nu misschien meer op door haar magere bekkie, zulke halve autobanden springen er dan nog meer uit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft Estelle haar lippen laten opspuiten?
Oh, dat zou kunnen. Het lijkt wel alsof haar onderlip een kusje van een wesp heeft gehad en dat een allergische reactie heeft gegevenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:35 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Volgens mij sowieso al? Alleen valt het nu misschien meer op door haar magere bekkie, zulke halve autobanden springen er dan nog meer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |