Hear hear!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Jappie het volgende:
Ik vraag me af of er hier iemand te vinden is die uberhaupt willekeurig welke verklaring Badr ook zou geven bereid is deze als voldoende of oprechte spijtbetuiging te accepteren.
Dat en daar komt bij dat ik niet het gevoel heb dat het vertellen over zijn hechtenis ook maar iets te maken heeft met zich in een slachtofferrol te willen wurmen. Ik krijg eerder het gevoel dat hij het gewoon zegt zoals het is...ik heb iets stoms gedaan, ik ben er deels voor aangepakt en ik accepteer dat er evt nog meer gevolgen zijn in de vorm van een rechterlijke uitspraak.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:39 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja wat mot je?
Had hij niet over de zaak willen praten maar alleen over de wedstrijd hadden ze hem weer een arrogante klootzak gevonden zonder enig mededogen...
quote:Badr Hari’s liefdeverklaring: ‘Mijn leven met Estelle moet nu echt gaan beginnen’
Een ding is zeker: wat er ook gebeurt kickbokser Badr Hari kiest voor een toekomst met Estelle Cruijff! Vanuit zijn cel, voor de mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens dansfeest Sensation White afgelopen juli, schreef Bard iedere dag een brief aan Estelle die steevast begon met ‘Liefie’.
“Verschrikkelijk! Wat denk je? Je gaat naar de wc waar je eet. Daar slaap je ook en in diezelfde ruimte moet je de dag doorkomen met wat lezen, schrijven en herhalingen op televisie. Elke dag heb ik Estelle een brief geschreven: ‘Liefie!’ Voor oudejaarsavond een extra lange brief, die ze precies om middernacht mocht openen, met daarin al m’n plannen voor ons en voor het nieuwe jaar als ik vrij zou komen,” zegt Badr in een groot interview in weekblad Prive.
In het weekblad zegt hij ook: “Mijn leven met Estelle moet nu echt gaan beginnen. Zij heeft een gezin met twee kinderen. Serious business. En ik ben serieus! Daarnaast is er nog mijn dochtertje AMBER. Vorige week is ze voor het eerst bij Estelle geweest. Geweldig, hoe lief ze met dat kleine meisje omgaat. Estelle ís ook geweldig. Ze heeft mij, hoe moeilijk ze het zelf ook had, en hoeveel kritiek zij in de media steeds maar weer over zich heen kreeg, door die periode heen gesleept.”
Badr Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff zijn deze woensdagochtend vertrokken naar het Kroatische Zagreb, waar de kickbokser vrijdag een gevecht heeft.
Hij grossiert wel in onhandige opmerkingen, hè?quote:in diezelfde ruimte moet je de dag doorkomen met wat lezen, schrijven en herhalingen op televisie. Elke dag heb ik Estelle een brief geschreven:
Que? Wtf, is die man serieus? Wat moet dat kind bij Estelle?quote:Daarnaast is er nog mijn dochtertje AMBER. Vorige week is ze voor het eerst bij Estelle geweest.
Bijna ?quote:
Gelukkig maar dat Estelle waarschijnlijk niet begrijpt wat jij nu bedoelt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij grossiert wel in onhandige opmerkingen, hè?
Je moet wat om de dag door te komen.
Je bent gewoon jaloers!quote:
GMTAquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat en daar komt bij dat ik niet het gevoel heb dat het vertellen over zijn hechtenis ook maar iets te maken heeft met zich in een slachtofferrol te willen wurmen. Ik krijg eerder het gevoel dat hij het gewoon zegt zoals het is...ik heb iets stoms gedaan, ik ben er deels voor aangepakt en ik accepteer dat er evt nog meer gevolgen zijn in de vorm van een rechterlijke uitspraak.
Ik kan me natuurlijk vergissen maar ik denk dat ik wel zo'n beetje een zelfde soort reactie zou hebben kunnen geven.Mensen maken fouten..tsja ik ook..en wellicht heb ik er wat meer gemaakt dan een ander...geef me mijn straf en dan kunnen we weer verder met het leven.
Maar goed sommige mensen vinden dat onacceptabel..je moet minimaal een jaar in de rouw zijn 20 jaar celstraf hebben gekregen en dan verder alleen nog maar kruipend om vergeving door het leven.
Ja doehoei..ik heb sorry gezegd, ik krijg mijn straf en daarmee is het basta....zoek het lekker uit met al je schijnheilige moraliteit![]()
Zoiets
Iedereen die ooit douanemedewerkers in de Balkanlanden heeft meegemaakt, vindt dat moeilijk te gelovenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, dat zou natuurlijk ook kunnen, want die foto konden ze natuurlijk niet ter plekke maken.
Maar goed wat Badr zegt vind ik moeilijk te geloven. Jammer maar waar.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:27 schreef Jappie het volgende:
Gelukkig maar dat Estelle waarschijnlijk niet begrijpt wat jij nu bedoelt.
Edit: (Sorry had net verkeerd gequote.... )quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat en daar komt bij dat ik niet het gevoel heb dat het vertellen over zijn hechtenis ook maar iets te maken heeft met zich in een slachtofferrol te willen wurmen. Ik krijg eerder het gevoel dat hij het gewoon zegt zoals het is...ik heb iets stoms gedaan, ik ben er deels voor aangepakt en ik accepteer dat er evt nog meer gevolgen zijn in de vorm van een rechterlijke uitspraak.
Ik kan me natuurlijk vergissen maar ik denk dat ik wel zo'n beetje een zelfde soort reactie zou hebben kunnen geven.Mensen maken fouten..tsja ik ook..en wellicht heb ik er wat meer gemaakt dan een ander...geef me mijn straf en dan kunnen we weer verder met het leven.
Maar goed sommige mensen vinden dat onacceptabel..je moet minimaal een jaar in de rouw zijn 20 jaar celstraf hebben gekregen en dan verder alleen nog maar kruipend om vergeving door het leven.
Ja doehoei..ik heb sorry gezegd, ik krijg mijn straf en daarmee is het basta....zoek het lekker uit met al je schijnheilige moraliteit![]()
Zoiets
Volgens mij sowieso al? Alleen valt het nu misschien meer op door haar magere bekkie, zulke halve autobanden springen er dan nog meer uit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft Estelle haar lippen laten opspuiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |