Het zou mij niets verbazen als hij zijn eerste wedstrijd wint, zodat zijn comeback breed uitgemeten kan worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het ook wel jammer dat ik niet live kan zien hoe 'ie klop krijgt, het lijkt me geweldig entertainment
Kennelijk niet zo hard dat ze Badr Hari aan de kant willen zetten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze (de sport) willen een goede naam volgens mij
Inmiddels niet meer, nee. Is dat zo gek? Ik geloof best dat 'ie spijt heeft, alleen niet van wat 'ie gedaan heeft, maar van de gevolgen voor zichzelf. Het spijt Badr voor Badr dat 'ie in de gevangenis is beland en mogelijk meer consequenties zal ondervinden, meer niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Jappie het volgende:
Ik vraag me af of er hier iemand te vinden is die uberhaupt willekeurig welke verklaring Badr ook zou geven bereid is deze als voldoende of oprechte spijtbetuiging te accepteren.
Dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer, nee. Is dat zo gek? Ik geloof best dat 'ie spijt heeft, alleen niet van wat 'ie gedaan heeft, maar van de gevolgen voor zichzelf. Het spijt Badr voor Badr dat 'ie in de gevangenis is beland en mogelijk meer consequenties zal ondervinden, meer niet.
Ik vind het juist akelig eerlijk overkomen. Hij bewijst zichzelf hier namelijk geen dienst mee, dat kan iedereen wel bedenken. Als hij er al iets over moet zeggen, dan is mijn inziens de enige verstandige optie dat je enorme spijt hebt. Punt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:16 schreef barca1971 het volgende:
Dat wil ik dus ook de hele tijd duidelijk maken..alles aan deze mensen is nep, manipulatief en doordacht. En nee dat heeft niets met jaloezie te maken maar met het feit dat ze keer op keer door de mand vallen door hun eigen uitlatingen dan wel daden. Niets van dat alles ademt oprechte spijt,zodra het over slachtoffers gaat draaien ze het gesprek weer op hen zelf, dat is beneden alle peil..zeggen dat je in de luwte wil en ondertussen weer reportages doen, al maanden het hele land willen laten geloven dat er 'slechts' een corrigerende tik is uitgedeeld, terwijl hij nu al openlijk heeft gesproken over zijn 'daden'.. je imago proberen op te krikken door te zeggen dat je al jarenlang niet op de PC bent geweest en er vervolgens in 1 week alweer 2 keer te zijn geweest etc etc, leugen na leugen die ze vertellen ( die heel makkelijk te weerleggen zijn) ..
Alles wat er naar buiten komt is bedacht en voorgekauwd ( mediaplan) en het stoort me dat er zoveel mensen in trappen want dat is nl precies wat ze willen, zodat hen zoveel mogelijk financiëel leed bespaard blijft
Je kan zoveel mediaplannen verzinnen, als de uitvoerders een vrij laag IQ hebben is het vechten tegen de bierkaai. En dan krijg je dit soort shit..quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:36 schreef Copycat het volgende:
Zo doordacht vind ik het anders allemaal niet. Dat soort ongelukkige opmerkingen als 'voor mij was het ook heel moeilijk, niet alleen voor mijn slachtoffers', is imo juist enorm ondoordacht. Als er al een mediaplan achterzit, is dat nodig aan revisie toe.
Ik ook, zeker als je je bedenkt dat hij nog niet eens is veroordeeld.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Badr en Estelle vinden waarschijnlijk dat hij nu wel genoeg gestraft is.
'In het najaar'. Preciezer vind ik het zo snel niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:22 schreef utrecht1970 het volgende:
wanneer begint het proces eigenlijk?
"Heb jij kanker gehad? Rot joh... ik ben ook heel vaak ziek geweest het afgelopen jaar"quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen zijn zo fout. 'Voor mij is het ook heel erg, hoor!'
Inderdaad, ze zullen best geadviseerd zijn door de advocaten, maar de uitvoering is k@t.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:10 schreef GJonline het volgende:
[..]
Je kan zoveel mediaplannen verzinnen, als de uitvoerders een vrij laag IQ hebben is het vechten tegen de bierkaai. En dan krijg je dit soort shit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |