Dat zei Sylvia niet, ze zei dat ze wel begreep dat Badr klappen had gegeven als Koen beledigende opmerkingen maakt, maar dat het niet zo hard had gehoeven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:48 schreef barca1971 het volgende:
Dat zegt Estelle ook steeds, laatst nog; 'Badr is naar mij toe altijd de allerliefste'..ja kan wel zijn meisje, maar betekent dat dan ook meteen dat je je ogen sluit voor de nare kanten? als je enig moreel besef in je donder hebt, kun je dat niet, dan kom je in tweestrijd met wat je wel en niet vind kunnen..
Maar daar hebben deze vrouwen blijkbaar geen last van.. ook wel grappig dat die Sylvia zegt dat Koen maar zijn mond had moeten houden, want daarom sloeg Badr zo hard..zal zijn verdediging weer blij mee zijn...de vrouwen van Badr brengen hem zelf wel naar de afgrond door de dingen zie ze over hem zeggen...des te meer respect voor Dapne
Dat is nog niet zo makkelijk terug te vinden online, maar uit verschillende bronnen haal ik dit:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:29 schreef Leandra het volgende:
Hoelang is Gullit ongehuwd geweest de afgelopen 30 jaar?
Die trouwt iedere keer toch zo ongeveer zodra de scheiding rond is?
Ik vraag me af of ze een groot verwachtingspatroon hebben met zoveel halfbroers en zusjesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:06 schreef piglet het volgende:
Als je dat zo leest, beloofd het weinig goeds voor Joelle en Maxim
Ah, ik heb niet alles gelezen, dacht dat zijn spullen al praktisch in dozen zaten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:14 schreef Copycat het volgende:
Maar die verhuizing speelt voorlopig toch nog helemaal niet?
Zegt-ie ...
Zij is 43, het kan nog net.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze een groot verwachtingspatroon hebben met zoveel halfbroers en zusjes
Laten we maar hopen dat Ruud klaar is met blijven kweken
Heeft zij al kinderen?quote:
Badr heeft op verschillende speelvelden een aardige verzameling 'knock-outs' achter zijn naam staanquote:
bronquote:Badr Hari: 'Ik leef mee met mijn slachtoffers'
Badr Hari zegt vandaag in een persconferentie 'mee te leven met zijn slachtoffers.' 'Wat er met de slachtoffers is gebeurd, ik begrijp dat die door een moeilijke periode zijn gegaan, dat ben ik ook,' aldus Hari. De kickbokser heeft het niet makkelijk gehad in de gevangenis. 'Het is een moeilijke plek om te overleven, het is geen pretje of zo', zegt hij. 'Alles wordt voor je bepaald, je eet waar je naar het toilet gaat, je hebt geen bewegingsvrijheid... het is een hel waar je in zit.'
Dat meldt De Telegraaf.
Hari traint voor zijn terugkeer in de ring. De kickbokser komt vrijdagavond in Zagreb uit op de World Grand Prix finale. 'Ik ben hier niet om hen minder goed te laten voelen', zegt hij over zijn slachtoffers die hem van mishandeling beschuldigen. 'Ik leef echt mee met wat ze hebben meegemaakt. Maar uiteindelijk willen we allemaal verder. Ik, en zij ook. Ik moet ook weer gewoon aan het werk. Ik kan ook wel een uitkering aanvragen, maar zo werkt het gewoon niet.'
De kickbokser heeft hard gewerkt aan zijn terugkeer. 'Een normaal lichaam kan op zo'n korte termijn niet zo in vorm raken als ik nu heb gedaan. Maar ik heb er gewoon veel voor gelaten, veel rust, veel trainen, goed eten en voor de rest doe je niks.'
Hari zegt behoorlijk gestraft te zijn door zijn liefje Estelle Cruijff nadat de kickbokser werd beschuldigd van mishandeling. 'Estelle heeft me genoeg afgestraft voor wat ik fout heb gedaan. Ze heeft het ook nooit goedgekeurd', aldus Badr tijdens een persconferentie maandag. Op de vraag hoe Estelle hem dan heeft gestraft, zei hij lachend: 'Ik heb een tijdje op de grond gelegen, laat ik het zo zeggen.' Gelukkig heeft de liefde zijn gevangenisstraf overleefd. Estelle heeft volgens hem zelfs geen seconde aan hem getwijfeld. 'Ik denk als je van elkaar houdt dat het zo hoort. Ze is voor me opgekomen en ze is achter me blijven staan.'
En nu Badr weer op vrije voeten is, heeft hij een hele nieuwe kant van Estelle leren kennen. 'Voordat ik vast kwam te zitten was ik nog niet echt bekend met Estelle's kookkunsten. Maar sinds ik vrij ben, ben ik daar achter gekomen en het is echt een keukenprinses. Ze kan van alles maken, van pasta's tot rijst.' Badr Hari trainde maandag voor zijn terugkeer in de ring. De kickbokser komt vrijdagavond in Zagreb uit op de World Grand Prix finale.
Ik geloof hem niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:42 schreef Mylene het volgende:
Hari zegt behoorlijk gestraft te zijn door zijn liefje Estelle Cruijff nadat de kickbokser werd beschuldigd van mishandeling. 'Estelle heeft me genoeg afgestraft voor wat ik fout heb gedaan. Ze heeft het ook nooit goedgekeurd', aldus Badr tijdens een persconferentie maandag. Op de vraag hoe Estelle hem dan heeft gestraft, zei hij lachend: 'Ik heb een tijdje op de grond gelegen, laat ik het zo zeggen.'
Dat zal de slachtoffers ook veel genoegdoening geven. Badr gestraft door Estelle, laat de rechtszaak dan maar zitten.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik geloof hem niet.
Sowieso zijn ze al niet zo lang bij elkaar geweest en dáárvan zou hij dan de meeste nachten dus ook nog "op de grond" gelegen hebben. Rrright.
Behalve dat het voor jou een kwestie van eigen keus is, stuk verdrietquote:ik begrijp dat die door een moeilijke periode zijn gegaan, dat ben ik ook
Zo werkt het inderdaad niet, je kan altijd nog aan de slag als putjesschepper of zo. Zal je ook wel moeten, met een veroordeling op zak, als je bepaalde landen niet meer in komtquote:Ik moet ook weer gewoon aan het werk. Ik kan ook wel een uitkering aanvragen, maar zo werkt het gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |