Thx. beeqeen. Ze zeiden over bepaalde mensen, niet perse over de slachtoffers dus, wat ik dacht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:48 schreef beequeen het volgende:
Nog maar een keer. Check vanaf 32.00 min.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/d623d0e4-c93a-33cf-b15b-ba88d6841815
Wel als het OM het doetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef Cynix ® het volgende:
Blvd gezien. Geen idee of er iets misging.
Afgeluisterde gesprekken gelden toch niet als bewijsmateriaal?
Ook niet als die van de recherche is?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef Cynix ® het volgende:
Blvd gezien. Geen idee of er iets misging.
Afgeluisterde gesprekken gelden toch niet als bewijsmateriaal?
Als het niet rechtmatig verkregen is, telt het toch niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:31 schreef barca1971 het volgende:
Als onomstotelijk vast komt te staan dat Badr schuldig is en dat hij samen met Estelle onder 1 hoedje speelde om de waarheid te verbergen of saboteren lijkt me dat van wel...
Daar kan dan toch niemand omheen?
lijkt me niet. Maar ik ben geen Moskofiets dus weet niet zeker.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als het niet rechtsmatig verkregen is, telt het toch niet?
Nou.. ze wisten ook niet wat het woord 'horeca' betekende en ook niet wat met 'getuige'werd bedoeld hoor//quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:57 schreef barca1971 het volgende:
Het zullen wel telefoongesprekken zijn lijkt me, zoveel hebbenze elkaar de afgelopen maanden niet face to face gezien en ze zullen vast niet zo dom zijn geweest om eea te bespreken tijden het weekelijkse bezoekuur..
Dat mien die haar henk kwam bezoeken, alle ins en out van deze zaak kent
Ik ook niet, maar lijkt me dat dergelijk bewijs wel rechtmatig verkregen moet zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:01 schreef Ole het volgende:
[..]
lijkt me niet. Maar ik ben geen Moskofiets dus weet niet zeker.
Al zou het me niet geheel verbazen als Badder met toestemming is afgeluisterd op bepaalde plekken laatste tijd (met toestemming)
De rechter besluit eerst of bepaald bewijsmateriaal wel of niet toelaatbaar is, de afweging wel of niet toelaatbaar heeft als criterium niet of iemand wel of niet schuldig is, dat moet immers nog bepaald worden en daarvoor gebruikt men bewijsmateriaal wat de status toelaatbaar heeft.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:31 schreef barca1971 het volgende:
Als onomstotelijk vast komt te staan dat Badr schuldig is en dat hij samen met Estelle onder 1 hoedje speelde om de waarheid te verbergen of saboteren lijkt me dat van wel...
Daar kan dan toch niemand omheen?
Ook als het wel rechtmatig verkregen is, is dat nog geen garantie dat het ook gebruikt mag worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als het niet rechtmatig verkregen is, telt het toch niet?
En dan nog betekent dat niet automatisch dat de rechter iedere vorm van bewijs maar goed gaat keuren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:10 schreef barca1971 het volgende:
Badr heeft zoveel delicten op zijn naam staan en is al vaak met van alles weggekomen dat er vast wel toestemming zal zijn gegeven om hem nu eens voor eens voor altijd aan te kunnen pakken..
Het OM was er nogal gebrand op om hem na al die jaren nu eens goed te pakken
Als het goed is heeft ze bij de rechter-commissaris een verklaring afgelegd, en dat is een ander verhaal dan bij de recherche, een leugen bij de RC is wel een probleem.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:15 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij kan er hier geen sprake zijn van meineed, aangezien er geen verklaring onder ede is afgelegd?
Bronquote:Volgens de wet bent u verplicht om te verschijnen. Als u verhindert bent moet u de rechter-commissaris tijdig op de hoogte stellen. In zeer uitzonderlijke gevallen kan de rechter-commissaris besluiten u onder ede te horen. Dit gebeurt echter alleen wanneer u niet op de zitting kunt verschijnen en er toch een beëdigde verklaring nodig is.
Dat valt dan nog mee, ik begreep eerder dat een verklaring bij de RC wel onder ede was....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:44 schreef Copycat het volgende:
Geen onder ede gevalletje zo te lezen:
[..]
Bron
Ging me om de taalfout..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:56 schreef Copycat het volgende:
Op die van het OM staat hetzelfde te lezen.
http://www.om.nl/vast_men(...)/@148655/wat_is_het/
Die is slordig, maar om daar nu een hele site om af te branden.quote:
Wellicht heeft strateeg Evert het licht gezien en bedacht dat het sprookjesprinsessen-interview genoeg was. Meer dan genoeg. Ook geen foto' s van tripjes deze keer dus we moeten het doen met die vermakelijke fotosite waar Fikkie amicaal poseert met bedenkelijke figuren en Evert zo' n beetje aan Estelles oor sabbelt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:12 schreef barca1971 het volgende:
Ik zat net bij de tandarts, lag een beau monde, maar geen 'intervieuw' van Estelle...
is ze ontslagen?
Klopt Estelle staat niet in Beau Mondequote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:12 schreef barca1971 het volgende:
Ik zat net bij de tandarts, lag een beau monde, maar geen 'intervieuw' van Estelle...
is ze ontslagen?
Nou, ik mag hopen dat het niet zo werkt hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:10 schreef barca1971 het volgende:
Badr heeft zoveel delicten op zijn naam staan en is al vaak met van alles weggekomen dat er vast wel toestemming zal zijn gegeven om hem nu eens voor eens voor altijd aan te kunnen pakken..
Het OM was er nogal gebrand op om hem na al die jaren nu eens goed te pakken
Vandaag weer een nieuwe Beau Monde thuis gekregen en Estelle staat er weer niet in.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Klopt Estelle staat niet in Beau Mondeik heb mijn abonnement opgezegd. Ze deden niet moeilijk
Die interviews waren ook slecht hoor. Gewoon een standaardlijstje vragen afwerken en heel soms een semi-grappige opmerking van Estelle met zelfspot over haar huidigie situatie. Echt schoolkrant-niveau.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vandaag weer een nieuwe Beau Monde thuis gekregen en Estelle staat er weer niet in.
Nee absoluut niet om haar! Ik vind het blad veels ze duur en ik lees en kijk er half na. 24 april krijg ik het laatstequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:15 schreef barca1971 het volgende:
dat klopt ja..ow ik ben toch zo afgevallen, krijg geen hap door mijn keel als er iets ergs gebeurt...etc etc. of een opmerking dat maken over een vuilcontainer waar iemand achter zou zitten...de vragen waren altijd hetzelfde.. zag ook dat leco met al zijn celeb vriendinnen op pad was geweest, bus gehuurd en al, en weer was Stel er niet bij...
heb jij om die reden een abonnement opgezegd? cool
Wat staat er op?quote:
Ja ik zag het net, staan nog meer recente foto's op. Die foto met dat groene shirt zit hij weer met zo'n gluiperige blik te kijken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:59 schreef beequeen het volgende:
Die foto komt van zijn FB fanpage.
https://www.facebook.com/BADRHARIFANPAGE
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die zien we nooit meer te-rug....
Of ze hebben afspraken gemaakt met 'de media', of ze zijn vertrokken naar een vakantieoord die echt niemand te weten is gekomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef proud_mami het volgende:
Ze gingen toch op vakantie? En waarom zien we daar niks van dan???
quote:'Kickbokser Badr Hari gaat weer de ring in'
Kickbokser Badr Hari gaat voor het eerst sinds zijn vrijlating weer meedoen aan een wedstrijd. Op 15 maart doet Hari mee aan de K-1 WGP Finale in de Kroatische hoofdstad Zagreb.
Dat meldt de website Fight Site woensdag. Fight Site schrijft over de indrukwekkende carrière van 'bad boy' Badr Hari. Hij deed volgens de website mee aan 111 website en heeft liefst 100 overwinningen.
Contact
Badr Hari (28) werd vorige maand onder voorwaarden in vrijheid gesteld. Hij moet zich wel aan de gestelde voorwaarden houden. Zo mag Hari zich tussen 20.00 en 08.00 uur niet begeven in horecagelegenheden.
Hij mag ook geen contact opnemen met getuigen. Alleen voor zijn vriendin Estelle Cruijff is een uitzondering gemaakt. Wat de voorwaarden zijn voor het verlaten van Nederland is niet duidelijk.
Carrière
Na zijn vrijlating zei Hari al dat hij zijn carrière weer wilde oppakken. 'Ik ben blij dat ik weer onder de mensen kan zijn die ik lief heb en ik kan niet wachten om m'n bokshandschoenen af te stoffen en mijn carrière weer op te pakken.'
Badr Hari, die wordt verdacht van ernstige mishandeling van Koen Everink, kwam eerder al onder voorwaarden vrij, maar dat ging mis. Na drie dagen zat de vechtsporter alweer in de gevangenis.
Nou ja, het is gewoon zijn werk en inkomstenbron. Het is wel ongelukkig dat dit zo samenhangt met de feiten waarvan hij verdacht wordt maar je kunt het hem niet echt kwalijk nemen als het gewoon mag. Dat feestje vond ik bijvoorbeeld ongepaster.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:16 schreef barca1971 het volgende:
Ongelofelijk dat dit zomaar kan, in afwachting van een proces, gewoon naar het buitenland om notabene met vechten (alwaar het proces over gaat) geld te verdienen. Gelaten zijn proces afwachten, en blij mogen zijn dat dit buiten mag, komt blijkbaar niet bij Meneer Hari op?
broodnodigquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:03 schreef barca1971 het volgende:
lol..idd...zal wel weer afgekocht gaan worden voor een hoop geld, mensen willen Badr zien en mensen willen hem zien winnen, of dat nou legaal is of niet..
En aangezien de laatste wedstrijd van vorig jaar was, zullen de inkomsten wel broodnodig zijn, dus er staat veel op het spel, hij moet winnen, een verlies zou een te grote afgang zijn dus dat is geen optie
Van 9 delicten wordt beschuldigd, hij is nog niet veroordeeldquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:50 schreef barca1971 het volgende:
Ook dat ja, altijd maar roepen dat de sport niet met criminelen gelinkt wil worden en dan nu wel Badr met open armen ontvangen, die maar liefst 9 delicten op zijn naam heeft?? Ze zouden misschien, juist nu, een statement kunnen maken en het boegbeeld buiten beeld zetten, dmv een schorsing of iets, dat geeft dan een duidelijke boodschap af naar andere criminelen volgers van Badr dat ook hij niet overal mee weg komt. Hem gewoon weer mee ta laten doen, is water op vuur gooien. Mensen moeten ook eens een paar stappen vooruit gaan denken, de gevolgen gaan overzien
Hij heeft nog niets op zijn naam he? Iemand is onschuldig tot hij door de rechter veroordeeld is. Ik vraag me af of je iemand hiervoor rechtmatig kan schorsen....quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:50 schreef barca1971 het volgende:
Ook dat ja, altijd maar roepen dat de sport niet met criminelen gelinkt wil worden en dan nu wel Badr met open armen ontvangen, die maar liefst 9 delicten op zijn naam heeft?? Ze zouden misschien, juist nu, een statement kunnen maken en het boegbeeld buiten beeld zetten, dmv een schorsing of iets, dat geeft dan een duidelijke boodschap af naar andere criminelen volgers van Badr dat ook hij niet overal mee weg komt. Hem gewoon weer mee ta laten doen, is water op vuur gooien. Mensen moeten ook eens een paar stappen vooruit gaan denken, de gevolgen gaan overzien
Dat wel natuurlijk, een live stream, zodat we het hier kunnen volgen zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Desalniettemin hoop ik natuurlijk dat 'ie alle hoeken van de ring te zien krijgt
Wat een aannames weer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:03 schreef barca1971 het volgende:
lol..idd...zal wel weer afgekocht gaan worden voor een hoop geld, mensen willen Badr zien en mensen willen hem zien winnen, of dat nou legaal is of niet..
Ik neem toch aan dat de vechtsportbond wel kan schorsen als je de de sport in het diskrediet brengt. En hij is dan niet schuldig bevonden, maar op dit moment heeft hij wel de schijn tegen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij heeft nog niets op zijn naam he? Iemand is onschuldig tot hij door de rechter veroordeeld is. Ik vraag me af of je iemand hiervoor rechtmatig kan schorsen....
Maar dat moet dan wel wettig en overtuigend bewezen zijn, kortom: een veroordeling door een rechter. Je moet er als bond niet aan denken dat jij hem schorst terwijl hij wordt vrijgesproken; de schade die je mogelijk wordt aangerekend kan in de miljoenen lopen. Het zou anders zijn als hij het tijdens het sporten had gedaan. Nou heeft 'ie dat wel ooit gedaan, maar toen kon 'ie niet geschorst worden, zoiets was het toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat de vechtsportbond wel kan schorsen als je de de sport in het diskrediet brengt. En hij is dan niet schuldig bevonden, maar op dit moment heeft hij wel de schijn tegen.
Raar eigenlijk, want in de meeste beroepen kun je wel op non-actief worden gezet hangende het onderzoek. Maar goed hij is natuurlijk niet in vaste dienst.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat moet dan wel wettig en overtuigend bewezen zijn, kortom: een veroordeling door een rechter. Je moet er als bond niet aan denken dat jij hem schorst terwijl hij wordt vrijgesproken; de schade die je mogelijk wordt aangerekend kan in de miljoenen lopen. Het zou anders zijn als hij het tijdens het sporten had gedaan. Nou heeft 'ie dat wel ooit gedaan, maar toen kon 'ie niet geschorst worden, zoiets was het toch?![]()
dat had de betreffende sportbond natuurlijk ook moeten doen hangende het onderzoek. maar eens te meer wordt bevestigd dat die slechte naam niet ongegrond isquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, want in de meeste beroepen kun je wel op non-actief worden gezet hangende het onderzoek. Maar goed hij is natuurlijk niet in vaste dienst.
Ik vraag me echt af of ze van die slechte naam af willen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
dat had de betreffende sportbond natuurlijk ook moeten doen hangende het onderzoek. maar eens te meer wordt bevestigd dat die slechte naam niet ongegrond is
Dit dus!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat men in de vechtsportwereld altijd loopt te janken dat vechtsport altijd geassocieerd wordt met criminelen en aggressievelingen om vervolgens zo'n gast weer te laten vechten. Dan moet je ook niet meer huillie doen over het beroerde imago van deze sporttak.
Volgens mij hebben ze daar in Japan veel minder last van.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat men in de vechtsportwereld altijd loopt te janken dat vechtsport altijd geassocieerd wordt met criminelen en aggressievelingen om vervolgens zo'n gast weer te laten vechten. Dan moet je ook niet meer huillie doen over het beroerde imago van deze sporttak.
Welke bond?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat de vechtsportbond wel kan schorsen als je de de sport in het diskrediet brengt. En hij is dan niet schuldig bevonden, maar op dit moment heeft hij wel de schijn tegen.
Moeten hij en Estelle daar heen gaan en niet meer terug komen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:14 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar in Japan veel minder last van.
Bestaat dat niet?quote:
quote:Breuk Badr Hari en Yves Gijrath
door John van den Heuvel
Kickbokser Badr Hari en zijn zaakwaarnemer Yves Gijrath, oprichter van de Miljonair Fair, zijn uit elkaar. Alle zakelijke banden tussen de twee worden beëindigd. Volgens bronnen binnen de kickbokswereld is Gijrath door zijn voormalige pupil uit onvrede aan de kant geschoven, maar Gijrath ontkent dat.
„We hebben in gezamenlijk overleg besloten uit elkaar te gaan”, aldus de Amsterdamse ondernemer. „Ik ben tot de conclusie gekomen dat het nu het juiste moment is. Hij krijgt een nieuwe kans in de K1, daar heb ik nog mijn uiterste best voor gedaan om hem hierbij te helpen. Het is nu aan hem om aan te tonen dat hij een nieuw en positief pad gaat bewandelen.”
Yves Gijrath nam Badr Hari anderhalf jaar geleden onder zijn hoede. De twee leerden elkaar kennen bij een toevallige ontmoeting in Gijraths mediabedrijf, via een bevriende voetbalmakelaar.
Gek genoeg geloof ik daar dan weer weinig van. Of Badr moet nog veel, veel dommer zijn dan we al dachtenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:09 schreef Copycat het volgende:
Of hij is inderdaad door Badr aan de kant gezet, zoals diverse bronnen melden.
Bij mij weten niet 1 waar de K-1 bij in zit.quote:
quote:Badr Hari pas na de zomer voor rechter
Niet 2 mei, maar pas na de zomer wordt de rechtszaak tegen de van meervoudige mishandeling verdachte kickbokser Badr Hari inhoudelijk behandeld voor de rechtbank. Er ontstond vandaag onduidelijkheid toen John van den Heuvel in De Telegraaf meldde dat Bard hari op 2 mei zou w0rden berecht, maar de zitting op die dag is slechts een pro forma-zitting. De echte behandeling van de zaak tegen Badr is op zijn vroegst na de zomer, maar waarschijnlijk zelfs pas in het najaar.
Op Sensation White op 8 juli 2012, het dancefeest in de Amsterdam ArenA, zou de kickbokser de zakenman Koen Everink in een skybox zwaar mishandeld hebben. Op 25 juli 2012 werd Badr Hari in hechtenis genomen. Sindsdien is hij officieel verdachte. Het Openbaar Ministerie verhoogde uiteindelijk het aantal aanklachten tot negen geweldsdelicten, waaronder die bij Sensation White.
De rechtbank besloot op 9 november 2012 dat Hari zijn proces in vrijheid mocht afwachten. Wel kreeg hij opgelegd dat hij zich niet in horecagelegenheden mocht begeven, noch contact mocht onderhouden met getuigen. Drie dagen later werd Hari opnieuw gearresteerd.
Een dag later vonniste de rechtbank dat hij drie maanden in de cel diende te blijven wegens het schenden van de voorwaarden voor voorlopige vrijlating. Hari was in twee horecagelegenheden gesignaleerd en daarnaast had hij met twee getuigen contact gehad.
Op 21 januari 2013 stond Hari opnieuw voor de rechter met het verzoek zijn proces in vrijheid af te wachten. De Rechtbank van Amsterdam gaf hiervoor toestemming waarna Hari direct op vrije voeten werd gesteld. Voorwaarde is wel dat hij niet spreekt met getuigen. Een uitzondering daarop is vriendin Estelle Cruijff.
quote:Estelle Gullit: “Badr en ik wonen niet samen”
22 FEBRUARI 2013 BY ADMIN_SHOWBIS
Sinds de vrijlating van Badr Hari duiken voortdurend verhalen op dat Estelle Gullit en haar vriend Badr Hari samenwonen in de villa van Ruud in Amsterdam Zuid.
Is dit wel zo? Showbis.net vroeg het Estelle zelf. “Nee, hoot Badr en ik wonen absoluut niet samen. Hij heeft zijn eigen appartement.We hebben ook geen plannen op korte termijn om samen te gaan wonen. We doen het lekker rustig aan. Dat houdt de spanning er in. Ik ben al erg blij dat we op dit moment al meer rust hebben”.
Zit zijn ex daar niet, met koter?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:38 schreef Leandra het volgende:
Waar heeft hij zijn eigen appartment? Dat op de Zuid-As had hij toch opgegeven?
Dat verwacht ik ook eigenlijk, dus het zal niet zoveel uitmaken wat ze aan showbis.net verklaart, er zullen binnenkort wel tapes opduiken die het tegendeel bewijzen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem aan dat Ruudje echt allang iemand in de kliko heeft zitten daar hoor
Ja dat is ook zo.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was terug naar Den Haag toch?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:52 schreef Leandra het volgende:
De grote vraag is dus nu; waar is het appartement van Badr?
Je zou het bijna vergeten dat deze gate daarmee begonquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem aan dat Ruudje echt allang iemand in de kliko heeft zitten daar hoor
quote:
Oeh... zou dat mede de reden zijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Het riekt naar een opzet om te voorkomen dat zij geen alimentatie krijgt van Ruud.
Het strookt zeker niet met de puberale liefde die ze eerder ten toon spreidde.
Eens zal ze toch wel met de beentjes op de grond moeten komen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... zou dat mede de reden zijn?
Dat de rozengeur inmiddels niet zo fris meer ruikt en de maneschijn een moment is om welterusten te zeggen ipv elkaar de kamer door te vrijen?
Dan kan ik me voorstellen dat ze er niet zo happig op is de alimentatie op korte termijn te verliezen, want dan heeft ze straks niks meer.
Nou ja, niks.... de kinderalimentatie nog, daar zal menig bijstandsmoeder ook maanden riant van kunnen leven.
Ik geloof er ook geen barst van! Ze hadden hun relatie al op een hoger level had ze gezegd, Badr heeft haar al ten huwelijk gevraagd en nu opeens rustig aan, ammehoela!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Het riekt naar een opzet om te voorkomen dat zij geen alimentatie krijgt van Ruud.
Het strookt zeker niet met de puberale liefde die ze eerder ten toon spreidde.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:30 schreef eskil het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen barst van! Ze hadden hun relatie al op een hoger level had ze gezegd, Badr heeft haar al ten huwelijk gevraagd en nu opeens rustig aan, ammehoela!
Static weet het wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:30 schreef barca1971 het volgende:
Zal wel op eurosport komen denk ik zo
Op grond van welke wetgeving wil je een in Nederland opgelegde beperking in het buitenland laten naleven?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:32 schreef barca1971 het volgende:
Heel raar dat er dan in het buitenland dan geen verbod meer geldt, daar kan hij zich toch net zo goed weer laten gaan, Estelle's aanwezigheid is ook geen zekerheid gebleken, Arena was ze immers ook bij...het blijft heel dubieus allemaal..
quote:Ruud Gullit sluit vierde huwelijk niet uit
van onze redactie
Nog niet zo lang geleden riep Ruud Gullit (50) dat hij nooit meer wil trouwen, maar hij neemt zijn woorden terug. De Mexicaanse Maggie Jimenez (43) maakt hem wel héél erg gelukkig...
"Mijn scheiding van Estelle is nog niet officieel afgerond. Maar ik sluit niets uit wat een huwelijk met Maggie betreft", onthult de voetballegende in Story. "Ze is de liefde van mijn leven. Ik wil voor altijd bij haar blijven!"
Het zou voor Ruud de vierde keer zijn dat hij in het huwelijksbootje stapt. Eerder trouwde hij met Yvonne, Cristina en Estelle. "Ze hebben mij allen ooit happy gemaakt - en ik hen. En ze schonken mij zes fantastische kinderen. Maar het lijkt wel of ik nu pas op de plek ben aangekomen waar ik zijn moet."
Ruud en Maggie hebben elkaar ontmoet in St. Tropez, waar ze allebei vakantie vierden. De twee zijn nu zeven maanden bij elkaar.
Van een huwelijk komt een huwelijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:28 schreef Ole het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)lijk_niet_uit__.html
Ik lees er nog best subtiel venijn in hoor. En laten we niet vergeten dat naam van deze gate kwam van de buitenechtelijke escapes van meneer, dus ik neem z'n 'ik ben nu waar ik zijn moet' ook met een korreltje zoutquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:55 schreef Leandra het volgende:
Hij gooit iig niet met modder.... "exen hebben me allen ooit happy gemaakt, en hij hen".
Hoppatee Estelle, steek die maar in je jankzak.
Hij maakt z'n ex nog gelukkig met de alimentatiequote:Op woensdag 27 februari 2013 15:55 schreef Leandra het volgende:
Hij gooit iig niet met modder.... "exen hebben me allen ooit happy gemaakt, en hij hen".
Hoppatee Estelle, steek die maar in je jankzak.
quote:Abdelkader Benali komt met roman over Badr Hari
Schrijver Abdelkader Benali komt met een roman geïnspireerd op kickbokser Badr Hari. Het boek met als titel Bad Boy gaat over de ondergang van een kickbokser en verschijnt in augustus bij uitgeverij De Arbeiderspers. De titel van het boek is ontleend aan één van de bijnamen die Hari in de kickbokswereld had.
Het boek gaat over de transformatie van een schuchtere jongeman uit een volkswijk tot een van de meest gevreesde en geroemde boksers allertijden, die uiteindelijk ten val komt, zo staat in de catalogus van de uitgeverij te lezen.
Volgens De Arbeiderspers haalt de roman, die inspeelt op de in de media breed uitgemeten Badr Hari-affaire, het beste in Benali naar boven. 'Zijn levendige verbeelding, humor, speelse schrijfstijl - en dat alles in een werk dat andermaal de multiculturele samenleving en de dubbele culturele identiteit van de migrant aan de orde stelt.'
Schrijver Abdelkader Benali (1975) is auteur van het boek Bruiloft aan Zee, De langverwachte en De stem van mijn moeder. Hij presenteert voor de VPRO tevens het literatuurprogramma Benali Boekt.
Mishandeling
De 28-jarige Hari zat sinds vorige zomer vast op verdenking van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena op 8 juli. Justitie verdenkt hem van doodslag en inmiddels ook van een aantal andere mishandelingen. In november kwam de kickbokser al even vrij, maar dat duurde niet lang omdat hij zich niet aan de voorwaarden had gehouden.
Volgende maand staat Hari voor het eerst in lange tijd weer in de ring, in Kroatië. De inhoudelijke behandeling van de rechtszaak staat gepland voor na de zomer.
Volg de Volkskrant op Twitter
Olde Kalter? Huh? Wie was dat ook weer?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:57 schreef schizovreemd het volgende:
Omdat Badr volgens hem bekendheid geniet onder 1 miljard mensen, springt Benali ook op de bandwagon van de Winter en Olde Kalter...
In dit geval niet oud-Telegraaf hoofdredacteur Johan Olde Kalter (die is al een paar jaar dood), maar zijn zoon Jens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Olde Kalter? Huh? Wie was dat ook weer?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:56 schreef barca1971 het volgende:
Iedereen wil een graantje meepikken..maar denk dat Benali het beste de gedachtengang en cultuurverschillen onder woorden kan brengen. Het is juist de schaamtecultuur, eergevoel en haantjesgedrag tezamen met de weigering te conformeren aan gezag die voor vele problemen zorgt.
Vast met toestemming van Badr dat dit boek verschijnt,kan hem misschien wel in een ander daglicht zetten
quote:Reactie Badr
In een allereerste reactie op het geplande boek Bad boy laat Badr Hari woensdagmiddag aan Shownieuws weten: “De ondergang van een kickbokser, dat kan nooit over mij gaan”, gevolgd door een knipoog.
quote:´Badr Hari komt ook zelf met boek´
Evert Santegoeds meldt donderdag in Shownieuws dat Badr Hari zelf ook bezig is met een boek over zijn rise-to-fame in het kickboksen. Daarover zouden volgende week nadere gesprekken met een schrijver plaatsvinden.
Santegoeds ontkent dat hij als ghostwriter zal optreden. Dit bericht volgt op de aankondiging van een roman (Bad boy) van de schrijver Abdelkader Benali waarvoor de inspiratie ligt in de affaire Badr Hari.
Bad boy
Bad boy is de titel van een roman geïnspireerd op Badr Hari, geschreven door Abdelkader Benali. Het boek verschijnt in augustus/september 2013 en wordt “een actuele roman over de ondergang van een kickbokser” genoemd. Badr Hari heeft in de kickbokswereld Bad boy als een van zijn bijnamen
quote:'Coach Badr Hari in dopinghandel' (video)
Nieuws - Mensen
DONDERDAG 28 FEBRUARI 2013 14:11
Volgens het tv-programma Brandpunt Reporter heeft de Belgische politie een criminele organisatie in kaart gebracht die jarenlang ongestoord in Nederland in doping kon handelen. De verslaggever confronteerde de vermeende leider van die groep met die informatie. Het is de krachttrainer van kickbokser Badr Hari - Özden Tekcandan (50). De Apeldoornse sportschoolhouder, die ook verbonden is aan de Nederlandse Body Building en Fitness Bond, reageerde not amused. Video na de break.
Leidinggevende figuren in de Belgische politie en Justitie zeggen in het KRO programma dat Nederland een 'zwakke schakel' is in de internationale bestrijding van de dopinghandel. In België wordt volop doping verhandeld die afkomstig is uit ondergrondse laboratoria in Nederland. In Nederland heeft het Openbaar Ministerie nooit echt een prioriteit gemaakt van bestrijding van handel in middelen zoals anabole steroïden.
De Belgische politie spoorde een netwerk op dat vanuit Nederland opereert en de Nederlandse markt op 'gewelddadige wijze' controleert. De Nederlanders deden op verzoek van de Belgen een inval maar lieten het er verder bij zitten. Alleen een laborant werd opgepakt en vervolgd, de vermeende leiders bleven ongemoeid.
De KRO-verslaggever confronteerde Tekcandan in zijn sportschool met een verklaring van iemand die aan de politie heeft verteld dat Tekcandan de grote motor achter het dopingnetwerk zou zijn. "Papa Mike" Tekcandan heeft tot nu toe slechts verschillende kleinere veroordelingen in verband met doping, en ook poging tot afpersing, achter zich.
Tekcadan presenteerde zich tijdens het proces tegen Badr Hari als steun en toeverlaat voor Estelle Cruijff en haar familie. Hij haalde Badr Hari ook af bij het huis van bewaring.
Tegenover de KRO wilde Tekcandan wel spreken over zijn adviezen over doping die hij aan krachtsporters geeft. Maar toen hij werd ondervraagd over het merk Generic Supplements onderbrak hij het interview.
http://www.crimesite.nl/n(...)iner-badr-hari-.html
quote:'Badr Hari-roman Bad Boy wordt verfilmd'.
Het boek Bad Boy over Badr Hari wordt wellicht verfilmd. Abdelkader Benali is in onderhandeling over de filmrechten van zijn roman over de omstreden kickbokser.
Dat zei de schrijver vrijdag in het NTR-programma De Halve Maan. Eerder deze week liet Uitgeverij De Arbeiderspers weten dat Bad Boy in augustus uitkomt.
"Ik ben al een tijdje in gesprek met een bekende Nederlandse filmmaker, de onderhandelingen gaan de goede kant op", licht Benali toe. De schrijver wil de naam van de filmmaker nog niet onthullen. "Dan help ik mijn eigen onderhandelingen om zeep", lacht hij.
Hari, die sinds de zomer een relatie heeft met Estelle Cruijff, wordt verdacht van een reeks geweldsdelicten, die hij deels heeft bekend. Zo zou hij miljonair Koen Everink hebben mishandeld op dancefeest Sensation.
Hari zat maanden vast en kwam 21 januari onder voorwaarden vrij. Hij mag niet praten met getuigen en mag tussen 20.00 uur en 08.00 uur niet in horecagelegenheden komen. Deze maand staat Hari voor het eerst in lange tijd weer in de ring, in Kroatië. De inhoudelijke behandeling van de rechtszaak staat gepland voor na de zomer.
Hij nam Badr nogal in beschermingquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat heeft hij met Badr en Estelle te maken?
Wedstrijd gekocht waarschijnlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:55 schreef barca1971 het volgende:
hier ff linkje..
http://letstalkfighting.com/tag/daphne-romani/
denk dat er trouwens al flink wat voorbereidingen aan de gang zijn om Badr de titel te laten winnen, las net dit stukje;
With the K1 World Grand Prix being the weakest its been in a very long time, maybe ever, Badr Hari has a very good chance of finally realizing his dream of being a K1 champion. Now that Daniel Ghita has mysteriously decided to compete in GLORY instead of K1, Hesdy Gerges seems the only real competition for Hari left.
Hij moet nog plaastvinden.... maar de grote vraag is dan vooral of Ruud er (indirect) aan meebetaald heeftquote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wedstrijd gekocht waarschijnlijk.
Welnou!quote:
Wie zal het zeggen, als Estelle zich ingekocht heeft, ... wie weet...quote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij moet nog plaastvinden.... maar de grote vraag is dan vooral of Ruud er (indirect) aan meebetaald heeft
Natuurlijk komt Badr ineens ook met een boek.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:37 schreef schizovreemd het volgende:
De Badr bandwagon heeft zijn locomotief gevonden....
Zei ik loco?
[..]
Ik gun het eerder Benali dan Badr.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk komt Badr ineens ook met een boek.
Hij wil die centen zelf binnenhalen, daarom was hij boos op Benali.
Ik dacht eerst ook wtf, waarom gaat Benali een boek schrijven over die loser? Ik bedacht me toen direct dat hij misschien denkt, hier kan ik mee cashen. Toen ik hoorde dat Badr dat niet zag zitten, leek het alsof ik het bij het goede eind zou kunnen hebben.
Die bestaat al!quote:Op zondag 3 maart 2013 18:25 schreef Smallish het volgende:
Nog even en we krijgen 'Badr, de musical'.......
Als de verhalen rond Estelle kloppen, zal hij haar sowieso niet vaak kunnen/mogen zien.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:09 schreef barca1971 het volgende:
Hebben jullie ook al de foto's van Badrs dochter gezien??
Met Ferry Doedens in de hoofdrol.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:25 schreef Smallish het volgende:
Nog even en we krijgen 'Badr, de musical'.......
Geweldigquote:
Je zit in het verkeerde forum.quote:
Ze heeft ook haar eigen stijltje, zegt ze! Wat hip! Wat Nikkie!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:06 schreef WRH het volgende:
my god, dat filmpje op Linda.nl
Om iemand als Estelle het woord 'Stijlvol' in haar mond te horen nemen...
Dat zou persoonlijk mijn grootste angst zijn bij agressieve mensen in mijn omgeving. Pubers hebben nog wel eens de neiging om bloedirritant te zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
De prijs betalen is ook een les??? Ik ben erg benieuwd of ze er ook zo over zou denken als haar eigen zoon door een of andere lafbek Badr invalide zou worden geschopt, kom op zeg, er zit toch nog wel iets van verstand in??
OnePiece, hetgeen voor mij nu gelijk staat aan OnePauperquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:32 schreef Leandra het volgende:
Welk is dat? Dan weten we wat we niet moeten kopen.....
Ik heb eigenlijk de hoop voor die twee al opgegeven toen ik kennisnam van dat interview met Joelle in 1 of ander pubermeisjes-blad waarin zij stelde dat ze blij was met de afdankertjes van haar afgevallen mams.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:30 schreef barca1971 het volgende:
Idd met pubers is het toch vooral zo dat ze gedrag gaan kopiëren, ja maar hij doet het toch ook en dan zeg je tegen mij dat het niet mag??? en wat als ze idd zelf een grote mond op zetten of iets zeggen wat Badr niet zint??
goed bezig die 'mama' Estelle
Van de 111 wedstrijden 100 gewonnen, ik zou hem nog niet zo snel als loser bestempelenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk komt Badr ineens ook met een boek.
Hij wil die centen zelf binnenhalen, daarom was hij boos op Benali.
Ik dacht eerst ook wtf, waarom gaat Benali een boek schrijven over die loser?
Huhquote:Ik bedacht me toen direct dat hij misschien denkt, hier kan ik mee cashen. Toen ik hoorde dat Badr dat niet zag zitten, leek het alsof ik het bij het goede eind zou kunnen hebben.
Hij heeft toch toegegeven een corrigerende tik te hebben uitgedeeld?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:14 schreef barca1971 het volgende:
Hoor ik haar nu ook zeggen ; zijn straf zal een les voor hem zijn?
Dus hij heeft het toch gedaan? Dit is weer een slimme uitspraak van haar, net zoals ze eerder al door de mand viel door te zeggen psychisch niet in orde te zijn, maar wel in de beau monde over rozenblaadjes te kunnen babbelen en hoe ' sterk ' ze wel niet bleek, vrees ik dat het OM ook dit intervieuw weer ens even onder de loep gaat nemen...
The proof is in the puddingquote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef barca1971 het volgende:
er zijn toch geen zinnige woorden meer te zeggen op deze mensen eigenlijk..
Kunnen wij niet deze topicreeks een beetje bewerken en uitgeven als boek?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:27 schreef barca1971 het volgende:
Owjee, de melkkoe is gevonden hoor...als het niet meezit met de wedstrijden dan maar ook een boek..
Zo klopt-ie nog beter.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:16 schreef schizovreemd het volgende:
The proof of the pudding is in the eating
Schat, ik ben/heb een oud vel. Die puistjes van mij zijn al lang uitgedroogd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:21 schreef Stefan het volgende:
Wil je nog van je puistjes af CC?
JNG / Acne model gezocht!
Het zal wel, maar wanneer is iemand een loser, dat is de one-million-dollar question.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:13 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Van de 111 wedstrijden 100 gewonnen, ik zou hem nog niet zo snel als loser bestempelen
[..]
Huh
Er komt vast een keer een dag dat zelfs jij de vechtsport ook gaat waarderen
[ afbeelding ]
Het moet voor mij wel een beetje begrijpelijk blijven jaquote:
Gelukkig ben jij er om mijn kennis weer wat omhoog te laten stijgenquote:'the proof is in the pudding'. The continued use of that meaningless version is no doubt bolstered by the fact that the correct version isn't at all easy to understand.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een Teletubbie
En da's direct ook alles wat ze van hem kunnen verwachten. Slappe zijn piemel achternalopende zak is hetquote:"En waar ik ook ben, mijn zes kinderen zijn altijd bij mij."
En hij wilde nog wel zo veranderen en er meer voor zijn kinderen zijn, kwijlde hij in zijn huisblaadje toen hij met alle zes op vakantie was. Jajaquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En da's direct ook alles wat ze van hem kunnen verwachten. Slappe zijn piemel achternalopende zak is het
Maar 't echte leven is minder glamoureus dan zo'n vakantie natuurlijk. Dan moet je ook de vieze stinksokken van je puber wassen en zo. Daar begint 'ie niet aan hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:02 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
En hij wilde nog wel zo veranderen en er meer voor zijn kinderen zijn, kwijlde hij in zijn huisblaadje toen hij met alle zes op vakantie was. Jaja
43, dus het zou kunnen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Is maggie op een leeftijd om de kinderteller van Ruud naar 8 te brengen?
Tot nu toe hebben al zijn ex-en 2 kinderen op de wereld gezet
Maar jij niet bij hen.... heb je nog een kans om te laten zien dat je wel in staat bent co-ouderschap aan te gaan en de helft van de tijd voor je kinderen te zorgen, ga je weer op vliegafstand wonen....quote:mijn zes kinderen zijn altijd bij mij
SPT / Terugkeer Badr Hari live bij 15 maart live op RTL7quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:28 schreef Karina het volgende:
En voor de liefhebbers van vechtsport, binnenkort is Badr te bewonderen bij RTL7:
RTL 7 pakt uit met comeback Badr Hari
De terugkeer van Badr Hari in de boksring zal live te volgen zijn op RTL 7. De kickbokser zal op 15 maart vechten tijdens de K1-finale in Zagreb en daar is de mannenzender bij. Dat heeft ze woensdag laten weten. RTL 7 vindt het niet kwalijk dat zij zo uitpakt met Hari, terwijl hij in afwachting is van zijn proces. “Het is aan de rechter om te oordelen wat Badr Hari in de huidige situatie wel of niet mag. Als hij een voetballer in de Eredivisie was geweest, waren zijn duels ook uitgezonden.“
Hari wordt verdacht van de mishandeling van zakenman Koen Everink en van een aantal andere geweldsdelicten. “De K-1 World Grand Prix is een prestigieus toernooi en RTL 7 zendt vaker vechtsport uit. RTL 7 doet alleen verslag van dit sportevent en neemt geen stelling in voor een van de deelnemers.”
Als Hari niet had meegedaan, had RTL 7 de finale naar eigen zeggen ook zo prominent gebracht. “Waarschijnlijk wel. Dit omdat (vecht)sport bij een mannenzender past en dit met de rechten nu weer mogelijk is. En hoe meer Nederlanders er meedoen, hoe interessanter het voor de kijker wordt. Er doen nu drie Nederlanders mee.”
RTL 7 bracht eerder al vechtsport als het WK Boksen Zwaargewicht en Enfusion op de buis. De rechten voor K-1 lagen tot voor kort bij SBS, maar zijn nu terug bij RTL.
Marcel Maijer gaat het verslag van de K1-finale presenteren. De uitzending is op vrijdag 15 maart tussen 22.00 en 00.00 uur.
Bron
Ik heb ook geen ex van Badr gezien...quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:34 schreef barca1971 het volgende:
Welke ex van Badr deed er nou een boekje open bij boulevard? heb het niet gezien
Wat een onzin. Het is niet zo dat zijn kinderen direct van hem afhankelijk zijn. Het is de vraag wanneer hij ze kan zien. De enige die nog in de leeftijdsklasse is om naar vader te gaan is de jongste.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:34 schreef WRH het volgende:
hoelang is het ook al weer geleden dat hij in de bladen riep dat hij nu eíndelijk weer met zijn kinderen samen was en een écht gezin kon vormen, omdat Stellie dat zo tegenwerkte?
nou, dat heeft dan ook weer de volle winter geduurd, tot er een nieuwe dame langskwam.
wat een heerlijk gezinnetje zeg, beide kanten.
ik vind ze allemaal niks en weet niet meer welk team ik ben...
Haar baan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een van de redenen dat zij niet uit de VS weg kan.... haar kinderen.
Zijn ze onderhand een beetje te groot voor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar jij niet bij hen.... heb je nog een kans om te laten zien dat je wel in staat bent co-ouderschap aan te gaan en de helft van de tijd voor je kinderen te zorgen, ga je weer op vliegafstand wonen....
De volgende verkering zal dan wel weer in NL wonen, zit Maggie in Miami met de gebakken peren.
Gelukkig heeft ze daar vast een prima recept voor.
Joelle is 16 en Maxim 12. Een beetje jong om op jezelf te gaan en jong genoeg om in ieder geval één stabiele ouder in hun leven te willen hebben om voor ze te zorgen i.p.v. een vader te hebben die achter zijn pik aanloopt en een moeder te hebben die achter een portemonnee aanloopt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zijn ze onderhand een beetje te groot voor.
Hij woont niet bij zijn vader. Die zal het ook wel niet voor het zeggen hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Joelle is 16 en Maxim 12. Een beetje jong om op jezelf te gaan en jong genoeg om in ieder geval één stabiele ouder in hun leven te willen hebben om voor ze te zorgen i.p.v. een vader te hebben die achter zijn pik aanloopt en een moeder te hebben die achter een portemonnee aanloopt.
De kinderen die hij met Estelle heeft zijn voorlopig nog geen 18, en juist zeer geschikt voor een co-ouderschap, want ze kunnen zelf van het ene huis naar het andere huis.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zijn ze onderhand een beetje te groot voor.
Co-ouderschap is geen verplichting. Dat doe je meestal als je nog kleine kinderen hebt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kinderen die hij met Estelle heeft zijn voorlopig nog geen 18, en juist zeer geschikt voor een co-ouderschap, want ze kunnen zelf van het ene huis naar het andere huis.
Ja, maar zij heeft wel co-ouderschap met haar ex, dus ze kan haar kinderen niet zo even verplaatsen.quote:
Ja hoor, hoeveel kookprogramma's hebben we? We zitten te wachten op mevrouw huppelepup.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar zij heeft wel co-ouderschap met haar ex, dus ze kan haar kinderen niet zo even verplaatsen.
Maar om nou te zeggen dat hij naar Miami gaat omdat hij niet hoeft te vaderen terwijl zij niet kan verkassen om haar kinderen zou een beetje dom zijn, dan is het makkelijker om te zeggen dat zij haar vanwege haar werk niet kan verkassen.
Ik kan me zomaar voorstellen dat ze hier prima een kookshow zou kunnen hebben.
Zeker een mix van Mexiaaans en Amerikaans zou het prima doen.
Co-ouderschap is tegenwoordig in principe de standaard waar men vanuitgaat bij een scheiding van een stel wat minderjarige kinderen heeft.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Co-ouderschap is geen verplichting. Dat doe je meestal als je nog kleine kinderen hebt.
Ze kunnen heerlijk naar pap op vakantie.
Standaard? Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Co-ouderschap is tegenwoordig in principe de standaard waar men vanuitgaat bij een scheiding van een stel wat minderjarige kinderen heeft.
Ik zou niet weten waarom me met een stel pubers geen co-ouderschap zou doen maar met een stel peuters wel, met die kleintjes is het juist veel lastiger voor iedereen.
Het is ook niet standaard. Niet iedere ouder is in staat om dit te doen. Het is een hele organisatie en je moet wel goed met elkaar door een deur kunnen, anders wordt het een ramp voor de kinderen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:31 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Bij mijn scheiding was het ook niet standaard dat co ouderschap,is 5 jaar geleden.
Nu.nlquote:Sylvia Geersen had affaire met Badr Hari
Topmodel Sylvia Geersen had ongeveer drie jaar geleden een korte affaire met Badr Hari.
Dat maakt ze bekend bij RTL Boulevard.
''Ik ken Badr van ongeveer drie jaar geleden'', biecht Geersten op. ''Ik ben korte tijd met hem omgegaan.'' De finalist van het eerste seizoen van Holland's Next Top Model noemt Hari een lieve man.''Hij was goed voor me'', zegt Sylvia. '''Het is ook niet vervelend uitgegaan, we hadden geen serieuze relatie met elkaar''.
De 27-jarige Geersen verdedigt haar ex in het interview met RTL Boulevard. ''Ik begrijp Badr wel dat hij op de vuist ging na een vervelende opmerking over Estelle. Hij had alleen niet zo hard moeten slaan. Als ik een man was geweest had ik hem ook een tik gegeven.''
Strafzaak
Badr Hari (28) is in afwachting van een strafzaak. De vriend van Estelle Cruijff belandde afgelopen zomer in de gevangenis op verdenking van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink op 8 juli tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena.
Justitie verdenkt de kickbokser van poging tot doodslag en van een aantal andere mishandelingen.
quote:RUUD GULLIT NOG NIET BEZIG MET VERHUIZING
Ruud Gullit is nog niet bezig met zijn verhuizing naar Miami om bij zijn nieuwe liefde te gaan wonen. "Het is nog niet aan de orde", vertelde Gullit donderdag in RTL Boulevard.
Ruud Gullit vertelde eerder aan zijn huisblad Story dat hij bij zijn nieuwe liefde Maggie in wil trekken. Maar de oud-voetballer zit niet meteen morgen met de verhuisdozen in het vliegtuig. Toch is Gullit wel van plan op termijn zijn biezen te pakken.
"Ik geloof niet in langeafstandsrelaties. We willen bij elkaar zijn. Als je mij vraagt: denk je dat het misschien wel een keer gaat gebeuren? Dat denk ik zeker wel."
Ruud zag vorig jaar na twaalf jaar zijn huwelijk met Estelle Cruijff stranden. Estelle bleek te zijn gevallen voor kickbokser Badr Hari. In oktober stelde de ex-prof zijn nieuwe liefde Margaritha voor aan de wereld, een Mexicaanse tv-kok uit Miami.
Wanneer Ruud richting zijn Maggie gaat, weet hij nog niet. "Ik heb nog veel in Europa te doen, nog veel televisie." Zijn kinderen vinden het in elk geval best, zo'n zonnig vakantie-adres erbij. "Natuurlijk vinden ze het jammer, maar ze zijn het helaas ook gewend omdat ik vaak ergens in het buitenland aan het werk was."
Kinderen hebben op die leeftijd ook wat te kiezen, ik moet er niet aan denken om als puber om de paar dagen met mijn weekendtas te lopen, het lijkt me absolute hel. Zelfs voor kleintjes al, je bent nergens helemaal, maar dan ben je nog zo klein. Als puber is je leven al druk zat en heb je zelf je afspraken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Co-ouderschap is tegenwoordig in principe de standaard waar men vanuitgaat bij een scheiding van een stel wat minderjarige kinderen heeft.
Ik zou niet weten waarom je met een stel pubers geen co-ouderschap zou doen maar met een stel peuters wel, met die kleintjes is het juist veel lastiger voor iedereen.
Dat ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Joelle is 16 en Maxim 12. Een beetje jong om op jezelf te gaan en jong genoeg om in ieder geval één stabiele ouder in hun leven te willen hebben om voor ze te zorgen i.p.v. een vader te hebben die achter zijn pik aanloopt en een moeder te hebben die achter een portemonnee aanloopt.
Dat zei Sylvia niet, ze zei dat ze wel begreep dat Badr klappen had gegeven als Koen beledigende opmerkingen maakt, maar dat het niet zo hard had gehoeven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:48 schreef barca1971 het volgende:
Dat zegt Estelle ook steeds, laatst nog; 'Badr is naar mij toe altijd de allerliefste'..ja kan wel zijn meisje, maar betekent dat dan ook meteen dat je je ogen sluit voor de nare kanten? als je enig moreel besef in je donder hebt, kun je dat niet, dan kom je in tweestrijd met wat je wel en niet vind kunnen..
Maar daar hebben deze vrouwen blijkbaar geen last van.. ook wel grappig dat die Sylvia zegt dat Koen maar zijn mond had moeten houden, want daarom sloeg Badr zo hard..zal zijn verdediging weer blij mee zijn...de vrouwen van Badr brengen hem zelf wel naar de afgrond door de dingen zie ze over hem zeggen...des te meer respect voor Dapne
Dat is nog niet zo makkelijk terug te vinden online, maar uit verschillende bronnen haal ik dit:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:29 schreef Leandra het volgende:
Hoelang is Gullit ongehuwd geweest de afgelopen 30 jaar?
Die trouwt iedere keer toch zo ongeveer zodra de scheiding rond is?
Ik vraag me af of ze een groot verwachtingspatroon hebben met zoveel halfbroers en zusjesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:06 schreef piglet het volgende:
Als je dat zo leest, beloofd het weinig goeds voor Joelle en Maxim
Ah, ik heb niet alles gelezen, dacht dat zijn spullen al praktisch in dozen zaten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:14 schreef Copycat het volgende:
Maar die verhuizing speelt voorlopig toch nog helemaal niet?
Zegt-ie ...
Zij is 43, het kan nog net.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze een groot verwachtingspatroon hebben met zoveel halfbroers en zusjes
Laten we maar hopen dat Ruud klaar is met blijven kweken
Heeft zij al kinderen?quote:
Badr heeft op verschillende speelvelden een aardige verzameling 'knock-outs' achter zijn naam staanquote:
bronquote:Badr Hari: 'Ik leef mee met mijn slachtoffers'
Badr Hari zegt vandaag in een persconferentie 'mee te leven met zijn slachtoffers.' 'Wat er met de slachtoffers is gebeurd, ik begrijp dat die door een moeilijke periode zijn gegaan, dat ben ik ook,' aldus Hari. De kickbokser heeft het niet makkelijk gehad in de gevangenis. 'Het is een moeilijke plek om te overleven, het is geen pretje of zo', zegt hij. 'Alles wordt voor je bepaald, je eet waar je naar het toilet gaat, je hebt geen bewegingsvrijheid... het is een hel waar je in zit.'
Dat meldt De Telegraaf.
Hari traint voor zijn terugkeer in de ring. De kickbokser komt vrijdagavond in Zagreb uit op de World Grand Prix finale. 'Ik ben hier niet om hen minder goed te laten voelen', zegt hij over zijn slachtoffers die hem van mishandeling beschuldigen. 'Ik leef echt mee met wat ze hebben meegemaakt. Maar uiteindelijk willen we allemaal verder. Ik, en zij ook. Ik moet ook weer gewoon aan het werk. Ik kan ook wel een uitkering aanvragen, maar zo werkt het gewoon niet.'
De kickbokser heeft hard gewerkt aan zijn terugkeer. 'Een normaal lichaam kan op zo'n korte termijn niet zo in vorm raken als ik nu heb gedaan. Maar ik heb er gewoon veel voor gelaten, veel rust, veel trainen, goed eten en voor de rest doe je niks.'
Hari zegt behoorlijk gestraft te zijn door zijn liefje Estelle Cruijff nadat de kickbokser werd beschuldigd van mishandeling. 'Estelle heeft me genoeg afgestraft voor wat ik fout heb gedaan. Ze heeft het ook nooit goedgekeurd', aldus Badr tijdens een persconferentie maandag. Op de vraag hoe Estelle hem dan heeft gestraft, zei hij lachend: 'Ik heb een tijdje op de grond gelegen, laat ik het zo zeggen.' Gelukkig heeft de liefde zijn gevangenisstraf overleefd. Estelle heeft volgens hem zelfs geen seconde aan hem getwijfeld. 'Ik denk als je van elkaar houdt dat het zo hoort. Ze is voor me opgekomen en ze is achter me blijven staan.'
En nu Badr weer op vrije voeten is, heeft hij een hele nieuwe kant van Estelle leren kennen. 'Voordat ik vast kwam te zitten was ik nog niet echt bekend met Estelle's kookkunsten. Maar sinds ik vrij ben, ben ik daar achter gekomen en het is echt een keukenprinses. Ze kan van alles maken, van pasta's tot rijst.' Badr Hari trainde maandag voor zijn terugkeer in de ring. De kickbokser komt vrijdagavond in Zagreb uit op de World Grand Prix finale.
Ik geloof hem niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:42 schreef Mylene het volgende:
Hari zegt behoorlijk gestraft te zijn door zijn liefje Estelle Cruijff nadat de kickbokser werd beschuldigd van mishandeling. 'Estelle heeft me genoeg afgestraft voor wat ik fout heb gedaan. Ze heeft het ook nooit goedgekeurd', aldus Badr tijdens een persconferentie maandag. Op de vraag hoe Estelle hem dan heeft gestraft, zei hij lachend: 'Ik heb een tijdje op de grond gelegen, laat ik het zo zeggen.'
Dat zal de slachtoffers ook veel genoegdoening geven. Badr gestraft door Estelle, laat de rechtszaak dan maar zitten.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik geloof hem niet.
Sowieso zijn ze al niet zo lang bij elkaar geweest en dáárvan zou hij dan de meeste nachten dus ook nog "op de grond" gelegen hebben. Rrright.
Behalve dat het voor jou een kwestie van eigen keus is, stuk verdrietquote:ik begrijp dat die door een moeilijke periode zijn gegaan, dat ben ik ook
Zo werkt het inderdaad niet, je kan altijd nog aan de slag als putjesschepper of zo. Zal je ook wel moeten, met een veroordeling op zak, als je bepaalde landen niet meer in komtquote:Ik moet ook weer gewoon aan het werk. Ik kan ook wel een uitkering aanvragen, maar zo werkt het gewoon niet
écht hè, die reacties van je. Je zou bijna denken dat hij je wat persoonlijk heeft aangedaan.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:36 schreef barca1971 het volgende:
Ik hoop zo dat hij ontzettend uitgeschakeld word, voor de ogen van Stellie haar mama en kids..dan is de afgang compleet..hij heeft wel flinke klop verdiend dacht ik zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |