quote:Breuk Badr Hari en Yves Gijrath
door John van den Heuvel
Kickbokser Badr Hari en zijn zaakwaarnemer Yves Gijrath, oprichter van de Miljonair Fair, zijn uit elkaar. Alle zakelijke banden tussen de twee worden beëindigd. Volgens bronnen binnen de kickbokswereld is Gijrath door zijn voormalige pupil uit onvrede aan de kant geschoven, maar Gijrath ontkent dat.
„We hebben in gezamenlijk overleg besloten uit elkaar te gaan”, aldus de Amsterdamse ondernemer. „Ik ben tot de conclusie gekomen dat het nu het juiste moment is. Hij krijgt een nieuwe kans in de K1, daar heb ik nog mijn uiterste best voor gedaan om hem hierbij te helpen. Het is nu aan hem om aan te tonen dat hij een nieuw en positief pad gaat bewandelen.”
Yves Gijrath nam Badr Hari anderhalf jaar geleden onder zijn hoede. De twee leerden elkaar kennen bij een toevallige ontmoeting in Gijraths mediabedrijf, via een bevriende voetbalmakelaar.
Gek genoeg geloof ik daar dan weer weinig van. Of Badr moet nog veel, veel dommer zijn dan we al dachtenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:09 schreef Copycat het volgende:
Of hij is inderdaad door Badr aan de kant gezet, zoals diverse bronnen melden.
Bij mij weten niet 1 waar de K-1 bij in zit.quote:
quote:Badr Hari pas na de zomer voor rechter
Niet 2 mei, maar pas na de zomer wordt de rechtszaak tegen de van meervoudige mishandeling verdachte kickbokser Badr Hari inhoudelijk behandeld voor de rechtbank. Er ontstond vandaag onduidelijkheid toen John van den Heuvel in De Telegraaf meldde dat Bard hari op 2 mei zou w0rden berecht, maar de zitting op die dag is slechts een pro forma-zitting. De echte behandeling van de zaak tegen Badr is op zijn vroegst na de zomer, maar waarschijnlijk zelfs pas in het najaar.
Op Sensation White op 8 juli 2012, het dancefeest in de Amsterdam ArenA, zou de kickbokser de zakenman Koen Everink in een skybox zwaar mishandeld hebben. Op 25 juli 2012 werd Badr Hari in hechtenis genomen. Sindsdien is hij officieel verdachte. Het Openbaar Ministerie verhoogde uiteindelijk het aantal aanklachten tot negen geweldsdelicten, waaronder die bij Sensation White.
De rechtbank besloot op 9 november 2012 dat Hari zijn proces in vrijheid mocht afwachten. Wel kreeg hij opgelegd dat hij zich niet in horecagelegenheden mocht begeven, noch contact mocht onderhouden met getuigen. Drie dagen later werd Hari opnieuw gearresteerd.
Een dag later vonniste de rechtbank dat hij drie maanden in de cel diende te blijven wegens het schenden van de voorwaarden voor voorlopige vrijlating. Hari was in twee horecagelegenheden gesignaleerd en daarnaast had hij met twee getuigen contact gehad.
Op 21 januari 2013 stond Hari opnieuw voor de rechter met het verzoek zijn proces in vrijheid af te wachten. De Rechtbank van Amsterdam gaf hiervoor toestemming waarna Hari direct op vrije voeten werd gesteld. Voorwaarde is wel dat hij niet spreekt met getuigen. Een uitzondering daarop is vriendin Estelle Cruijff.
quote:Estelle Gullit: “Badr en ik wonen niet samen”
22 FEBRUARI 2013 BY ADMIN_SHOWBIS
Sinds de vrijlating van Badr Hari duiken voortdurend verhalen op dat Estelle Gullit en haar vriend Badr Hari samenwonen in de villa van Ruud in Amsterdam Zuid.
Is dit wel zo? Showbis.net vroeg het Estelle zelf. “Nee, hoot Badr en ik wonen absoluut niet samen. Hij heeft zijn eigen appartement.We hebben ook geen plannen op korte termijn om samen te gaan wonen. We doen het lekker rustig aan. Dat houdt de spanning er in. Ik ben al erg blij dat we op dit moment al meer rust hebben”.
Zit zijn ex daar niet, met koter?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:38 schreef Leandra het volgende:
Waar heeft hij zijn eigen appartment? Dat op de Zuid-As had hij toch opgegeven?
Dat verwacht ik ook eigenlijk, dus het zal niet zoveel uitmaken wat ze aan showbis.net verklaart, er zullen binnenkort wel tapes opduiken die het tegendeel bewijzen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem aan dat Ruudje echt allang iemand in de kliko heeft zitten daar hoor
Ja dat is ook zo.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was terug naar Den Haag toch?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:52 schreef Leandra het volgende:
De grote vraag is dus nu; waar is het appartement van Badr?
Je zou het bijna vergeten dat deze gate daarmee begonquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem aan dat Ruudje echt allang iemand in de kliko heeft zitten daar hoor
quote:
Oeh... zou dat mede de reden zijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Het riekt naar een opzet om te voorkomen dat zij geen alimentatie krijgt van Ruud.
Het strookt zeker niet met de puberale liefde die ze eerder ten toon spreidde.
Eens zal ze toch wel met de beentjes op de grond moeten komen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... zou dat mede de reden zijn?
Dat de rozengeur inmiddels niet zo fris meer ruikt en de maneschijn een moment is om welterusten te zeggen ipv elkaar de kamer door te vrijen?
Dan kan ik me voorstellen dat ze er niet zo happig op is de alimentatie op korte termijn te verliezen, want dan heeft ze straks niks meer.
Nou ja, niks.... de kinderalimentatie nog, daar zal menig bijstandsmoeder ook maanden riant van kunnen leven.
Ik geloof er ook geen barst van! Ze hadden hun relatie al op een hoger level had ze gezegd, Badr heeft haar al ten huwelijk gevraagd en nu opeens rustig aan, ammehoela!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Het riekt naar een opzet om te voorkomen dat zij geen alimentatie krijgt van Ruud.
Het strookt zeker niet met de puberale liefde die ze eerder ten toon spreidde.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:30 schreef eskil het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen barst van! Ze hadden hun relatie al op een hoger level had ze gezegd, Badr heeft haar al ten huwelijk gevraagd en nu opeens rustig aan, ammehoela!
Static weet het wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:30 schreef barca1971 het volgende:
Zal wel op eurosport komen denk ik zo
Op grond van welke wetgeving wil je een in Nederland opgelegde beperking in het buitenland laten naleven?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:32 schreef barca1971 het volgende:
Heel raar dat er dan in het buitenland dan geen verbod meer geldt, daar kan hij zich toch net zo goed weer laten gaan, Estelle's aanwezigheid is ook geen zekerheid gebleken, Arena was ze immers ook bij...het blijft heel dubieus allemaal..
quote:Ruud Gullit sluit vierde huwelijk niet uit
van onze redactie
Nog niet zo lang geleden riep Ruud Gullit (50) dat hij nooit meer wil trouwen, maar hij neemt zijn woorden terug. De Mexicaanse Maggie Jimenez (43) maakt hem wel héél erg gelukkig...
"Mijn scheiding van Estelle is nog niet officieel afgerond. Maar ik sluit niets uit wat een huwelijk met Maggie betreft", onthult de voetballegende in Story. "Ze is de liefde van mijn leven. Ik wil voor altijd bij haar blijven!"
Het zou voor Ruud de vierde keer zijn dat hij in het huwelijksbootje stapt. Eerder trouwde hij met Yvonne, Cristina en Estelle. "Ze hebben mij allen ooit happy gemaakt - en ik hen. En ze schonken mij zes fantastische kinderen. Maar het lijkt wel of ik nu pas op de plek ben aangekomen waar ik zijn moet."
Ruud en Maggie hebben elkaar ontmoet in St. Tropez, waar ze allebei vakantie vierden. De twee zijn nu zeven maanden bij elkaar.
Van een huwelijk komt een huwelijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:28 schreef Ole het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)lijk_niet_uit__.html
Ik lees er nog best subtiel venijn in hoor. En laten we niet vergeten dat naam van deze gate kwam van de buitenechtelijke escapes van meneer, dus ik neem z'n 'ik ben nu waar ik zijn moet' ook met een korreltje zoutquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:55 schreef Leandra het volgende:
Hij gooit iig niet met modder.... "exen hebben me allen ooit happy gemaakt, en hij hen".
Hoppatee Estelle, steek die maar in je jankzak.
Hij maakt z'n ex nog gelukkig met de alimentatiequote:Op woensdag 27 februari 2013 15:55 schreef Leandra het volgende:
Hij gooit iig niet met modder.... "exen hebben me allen ooit happy gemaakt, en hij hen".
Hoppatee Estelle, steek die maar in je jankzak.
quote:Abdelkader Benali komt met roman over Badr Hari
Schrijver Abdelkader Benali komt met een roman geïnspireerd op kickbokser Badr Hari. Het boek met als titel Bad Boy gaat over de ondergang van een kickbokser en verschijnt in augustus bij uitgeverij De Arbeiderspers. De titel van het boek is ontleend aan één van de bijnamen die Hari in de kickbokswereld had.
Het boek gaat over de transformatie van een schuchtere jongeman uit een volkswijk tot een van de meest gevreesde en geroemde boksers allertijden, die uiteindelijk ten val komt, zo staat in de catalogus van de uitgeverij te lezen.
Volgens De Arbeiderspers haalt de roman, die inspeelt op de in de media breed uitgemeten Badr Hari-affaire, het beste in Benali naar boven. 'Zijn levendige verbeelding, humor, speelse schrijfstijl - en dat alles in een werk dat andermaal de multiculturele samenleving en de dubbele culturele identiteit van de migrant aan de orde stelt.'
Schrijver Abdelkader Benali (1975) is auteur van het boek Bruiloft aan Zee, De langverwachte en De stem van mijn moeder. Hij presenteert voor de VPRO tevens het literatuurprogramma Benali Boekt.
Mishandeling
De 28-jarige Hari zat sinds vorige zomer vast op verdenking van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena op 8 juli. Justitie verdenkt hem van doodslag en inmiddels ook van een aantal andere mishandelingen. In november kwam de kickbokser al even vrij, maar dat duurde niet lang omdat hij zich niet aan de voorwaarden had gehouden.
Volgende maand staat Hari voor het eerst in lange tijd weer in de ring, in Kroatië. De inhoudelijke behandeling van de rechtszaak staat gepland voor na de zomer.
Volg de Volkskrant op Twitter
Olde Kalter? Huh? Wie was dat ook weer?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:57 schreef schizovreemd het volgende:
Omdat Badr volgens hem bekendheid geniet onder 1 miljard mensen, springt Benali ook op de bandwagon van de Winter en Olde Kalter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |