Gek genoeg geloof ik daar dan weer weinig van. Of Badr moet nog veel, veel dommer zijn dan we al dachtenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:09 schreef Copycat het volgende:
Of hij is inderdaad door Badr aan de kant gezet, zoals diverse bronnen melden.
Bij mij weten niet 1 waar de K-1 bij in zit.quote:
quote:Badr Hari pas na de zomer voor rechter
Niet 2 mei, maar pas na de zomer wordt de rechtszaak tegen de van meervoudige mishandeling verdachte kickbokser Badr Hari inhoudelijk behandeld voor de rechtbank. Er ontstond vandaag onduidelijkheid toen John van den Heuvel in De Telegraaf meldde dat Bard hari op 2 mei zou w0rden berecht, maar de zitting op die dag is slechts een pro forma-zitting. De echte behandeling van de zaak tegen Badr is op zijn vroegst na de zomer, maar waarschijnlijk zelfs pas in het najaar.
Op Sensation White op 8 juli 2012, het dancefeest in de Amsterdam ArenA, zou de kickbokser de zakenman Koen Everink in een skybox zwaar mishandeld hebben. Op 25 juli 2012 werd Badr Hari in hechtenis genomen. Sindsdien is hij officieel verdachte. Het Openbaar Ministerie verhoogde uiteindelijk het aantal aanklachten tot negen geweldsdelicten, waaronder die bij Sensation White.
De rechtbank besloot op 9 november 2012 dat Hari zijn proces in vrijheid mocht afwachten. Wel kreeg hij opgelegd dat hij zich niet in horecagelegenheden mocht begeven, noch contact mocht onderhouden met getuigen. Drie dagen later werd Hari opnieuw gearresteerd.
Een dag later vonniste de rechtbank dat hij drie maanden in de cel diende te blijven wegens het schenden van de voorwaarden voor voorlopige vrijlating. Hari was in twee horecagelegenheden gesignaleerd en daarnaast had hij met twee getuigen contact gehad.
Op 21 januari 2013 stond Hari opnieuw voor de rechter met het verzoek zijn proces in vrijheid af te wachten. De Rechtbank van Amsterdam gaf hiervoor toestemming waarna Hari direct op vrije voeten werd gesteld. Voorwaarde is wel dat hij niet spreekt met getuigen. Een uitzondering daarop is vriendin Estelle Cruijff.
quote:Estelle Gullit: “Badr en ik wonen niet samen”
22 FEBRUARI 2013 BY ADMIN_SHOWBIS
Sinds de vrijlating van Badr Hari duiken voortdurend verhalen op dat Estelle Gullit en haar vriend Badr Hari samenwonen in de villa van Ruud in Amsterdam Zuid.
Is dit wel zo? Showbis.net vroeg het Estelle zelf. “Nee, hoot Badr en ik wonen absoluut niet samen. Hij heeft zijn eigen appartement.We hebben ook geen plannen op korte termijn om samen te gaan wonen. We doen het lekker rustig aan. Dat houdt de spanning er in. Ik ben al erg blij dat we op dit moment al meer rust hebben”.
Zit zijn ex daar niet, met koter?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:38 schreef Leandra het volgende:
Waar heeft hij zijn eigen appartment? Dat op de Zuid-As had hij toch opgegeven?
Dat verwacht ik ook eigenlijk, dus het zal niet zoveel uitmaken wat ze aan showbis.net verklaart, er zullen binnenkort wel tapes opduiken die het tegendeel bewijzen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem aan dat Ruudje echt allang iemand in de kliko heeft zitten daar hoor
Ja dat is ook zo.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was terug naar Den Haag toch?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:52 schreef Leandra het volgende:
De grote vraag is dus nu; waar is het appartement van Badr?
Je zou het bijna vergeten dat deze gate daarmee begonquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem aan dat Ruudje echt allang iemand in de kliko heeft zitten daar hoor
quote:
Oeh... zou dat mede de reden zijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Het riekt naar een opzet om te voorkomen dat zij geen alimentatie krijgt van Ruud.
Het strookt zeker niet met de puberale liefde die ze eerder ten toon spreidde.
Eens zal ze toch wel met de beentjes op de grond moeten komen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... zou dat mede de reden zijn?
Dat de rozengeur inmiddels niet zo fris meer ruikt en de maneschijn een moment is om welterusten te zeggen ipv elkaar de kamer door te vrijen?
Dan kan ik me voorstellen dat ze er niet zo happig op is de alimentatie op korte termijn te verliezen, want dan heeft ze straks niks meer.
Nou ja, niks.... de kinderalimentatie nog, daar zal menig bijstandsmoeder ook maanden riant van kunnen leven.
Ik geloof er ook geen barst van! Ze hadden hun relatie al op een hoger level had ze gezegd, Badr heeft haar al ten huwelijk gevraagd en nu opeens rustig aan, ammehoela!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Het riekt naar een opzet om te voorkomen dat zij geen alimentatie krijgt van Ruud.
Het strookt zeker niet met de puberale liefde die ze eerder ten toon spreidde.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:30 schreef eskil het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen barst van! Ze hadden hun relatie al op een hoger level had ze gezegd, Badr heeft haar al ten huwelijk gevraagd en nu opeens rustig aan, ammehoela!
Static weet het wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:30 schreef barca1971 het volgende:
Zal wel op eurosport komen denk ik zo
Op grond van welke wetgeving wil je een in Nederland opgelegde beperking in het buitenland laten naleven?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:32 schreef barca1971 het volgende:
Heel raar dat er dan in het buitenland dan geen verbod meer geldt, daar kan hij zich toch net zo goed weer laten gaan, Estelle's aanwezigheid is ook geen zekerheid gebleken, Arena was ze immers ook bij...het blijft heel dubieus allemaal..
quote:Ruud Gullit sluit vierde huwelijk niet uit
van onze redactie
Nog niet zo lang geleden riep Ruud Gullit (50) dat hij nooit meer wil trouwen, maar hij neemt zijn woorden terug. De Mexicaanse Maggie Jimenez (43) maakt hem wel héél erg gelukkig...
"Mijn scheiding van Estelle is nog niet officieel afgerond. Maar ik sluit niets uit wat een huwelijk met Maggie betreft", onthult de voetballegende in Story. "Ze is de liefde van mijn leven. Ik wil voor altijd bij haar blijven!"
Het zou voor Ruud de vierde keer zijn dat hij in het huwelijksbootje stapt. Eerder trouwde hij met Yvonne, Cristina en Estelle. "Ze hebben mij allen ooit happy gemaakt - en ik hen. En ze schonken mij zes fantastische kinderen. Maar het lijkt wel of ik nu pas op de plek ben aangekomen waar ik zijn moet."
Ruud en Maggie hebben elkaar ontmoet in St. Tropez, waar ze allebei vakantie vierden. De twee zijn nu zeven maanden bij elkaar.
Van een huwelijk komt een huwelijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:28 schreef Ole het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)lijk_niet_uit__.html
Ik lees er nog best subtiel venijn in hoor. En laten we niet vergeten dat naam van deze gate kwam van de buitenechtelijke escapes van meneer, dus ik neem z'n 'ik ben nu waar ik zijn moet' ook met een korreltje zoutquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:55 schreef Leandra het volgende:
Hij gooit iig niet met modder.... "exen hebben me allen ooit happy gemaakt, en hij hen".
Hoppatee Estelle, steek die maar in je jankzak.
Hij maakt z'n ex nog gelukkig met de alimentatiequote:Op woensdag 27 februari 2013 15:55 schreef Leandra het volgende:
Hij gooit iig niet met modder.... "exen hebben me allen ooit happy gemaakt, en hij hen".
Hoppatee Estelle, steek die maar in je jankzak.
quote:Abdelkader Benali komt met roman over Badr Hari
Schrijver Abdelkader Benali komt met een roman geïnspireerd op kickbokser Badr Hari. Het boek met als titel Bad Boy gaat over de ondergang van een kickbokser en verschijnt in augustus bij uitgeverij De Arbeiderspers. De titel van het boek is ontleend aan één van de bijnamen die Hari in de kickbokswereld had.
Het boek gaat over de transformatie van een schuchtere jongeman uit een volkswijk tot een van de meest gevreesde en geroemde boksers allertijden, die uiteindelijk ten val komt, zo staat in de catalogus van de uitgeverij te lezen.
Volgens De Arbeiderspers haalt de roman, die inspeelt op de in de media breed uitgemeten Badr Hari-affaire, het beste in Benali naar boven. 'Zijn levendige verbeelding, humor, speelse schrijfstijl - en dat alles in een werk dat andermaal de multiculturele samenleving en de dubbele culturele identiteit van de migrant aan de orde stelt.'
Schrijver Abdelkader Benali (1975) is auteur van het boek Bruiloft aan Zee, De langverwachte en De stem van mijn moeder. Hij presenteert voor de VPRO tevens het literatuurprogramma Benali Boekt.
Mishandeling
De 28-jarige Hari zat sinds vorige zomer vast op verdenking van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena op 8 juli. Justitie verdenkt hem van doodslag en inmiddels ook van een aantal andere mishandelingen. In november kwam de kickbokser al even vrij, maar dat duurde niet lang omdat hij zich niet aan de voorwaarden had gehouden.
Volgende maand staat Hari voor het eerst in lange tijd weer in de ring, in Kroatië. De inhoudelijke behandeling van de rechtszaak staat gepland voor na de zomer.
Volg de Volkskrant op Twitter
Olde Kalter? Huh? Wie was dat ook weer?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:57 schreef schizovreemd het volgende:
Omdat Badr volgens hem bekendheid geniet onder 1 miljard mensen, springt Benali ook op de bandwagon van de Winter en Olde Kalter...
In dit geval niet oud-Telegraaf hoofdredacteur Johan Olde Kalter (die is al een paar jaar dood), maar zijn zoon Jens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Olde Kalter? Huh? Wie was dat ook weer?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:56 schreef barca1971 het volgende:
Iedereen wil een graantje meepikken..maar denk dat Benali het beste de gedachtengang en cultuurverschillen onder woorden kan brengen. Het is juist de schaamtecultuur, eergevoel en haantjesgedrag tezamen met de weigering te conformeren aan gezag die voor vele problemen zorgt.
Vast met toestemming van Badr dat dit boek verschijnt,kan hem misschien wel in een ander daglicht zetten
quote:Reactie Badr
In een allereerste reactie op het geplande boek Bad boy laat Badr Hari woensdagmiddag aan Shownieuws weten: “De ondergang van een kickbokser, dat kan nooit over mij gaan”, gevolgd door een knipoog.
quote:´Badr Hari komt ook zelf met boek´
Evert Santegoeds meldt donderdag in Shownieuws dat Badr Hari zelf ook bezig is met een boek over zijn rise-to-fame in het kickboksen. Daarover zouden volgende week nadere gesprekken met een schrijver plaatsvinden.
Santegoeds ontkent dat hij als ghostwriter zal optreden. Dit bericht volgt op de aankondiging van een roman (Bad boy) van de schrijver Abdelkader Benali waarvoor de inspiratie ligt in de affaire Badr Hari.
Bad boy
Bad boy is de titel van een roman geïnspireerd op Badr Hari, geschreven door Abdelkader Benali. Het boek verschijnt in augustus/september 2013 en wordt “een actuele roman over de ondergang van een kickbokser” genoemd. Badr Hari heeft in de kickbokswereld Bad boy als een van zijn bijnamen
quote:'Coach Badr Hari in dopinghandel' (video)
Nieuws - Mensen
DONDERDAG 28 FEBRUARI 2013 14:11
Volgens het tv-programma Brandpunt Reporter heeft de Belgische politie een criminele organisatie in kaart gebracht die jarenlang ongestoord in Nederland in doping kon handelen. De verslaggever confronteerde de vermeende leider van die groep met die informatie. Het is de krachttrainer van kickbokser Badr Hari - Özden Tekcandan (50). De Apeldoornse sportschoolhouder, die ook verbonden is aan de Nederlandse Body Building en Fitness Bond, reageerde not amused. Video na de break.
Leidinggevende figuren in de Belgische politie en Justitie zeggen in het KRO programma dat Nederland een 'zwakke schakel' is in de internationale bestrijding van de dopinghandel. In België wordt volop doping verhandeld die afkomstig is uit ondergrondse laboratoria in Nederland. In Nederland heeft het Openbaar Ministerie nooit echt een prioriteit gemaakt van bestrijding van handel in middelen zoals anabole steroïden.
De Belgische politie spoorde een netwerk op dat vanuit Nederland opereert en de Nederlandse markt op 'gewelddadige wijze' controleert. De Nederlanders deden op verzoek van de Belgen een inval maar lieten het er verder bij zitten. Alleen een laborant werd opgepakt en vervolgd, de vermeende leiders bleven ongemoeid.
De KRO-verslaggever confronteerde Tekcandan in zijn sportschool met een verklaring van iemand die aan de politie heeft verteld dat Tekcandan de grote motor achter het dopingnetwerk zou zijn. "Papa Mike" Tekcandan heeft tot nu toe slechts verschillende kleinere veroordelingen in verband met doping, en ook poging tot afpersing, achter zich.
Tekcadan presenteerde zich tijdens het proces tegen Badr Hari als steun en toeverlaat voor Estelle Cruijff en haar familie. Hij haalde Badr Hari ook af bij het huis van bewaring.
Tegenover de KRO wilde Tekcandan wel spreken over zijn adviezen over doping die hij aan krachtsporters geeft. Maar toen hij werd ondervraagd over het merk Generic Supplements onderbrak hij het interview.
http://www.crimesite.nl/n(...)iner-badr-hari-.html
quote:'Badr Hari-roman Bad Boy wordt verfilmd'.
Het boek Bad Boy over Badr Hari wordt wellicht verfilmd. Abdelkader Benali is in onderhandeling over de filmrechten van zijn roman over de omstreden kickbokser.
Dat zei de schrijver vrijdag in het NTR-programma De Halve Maan. Eerder deze week liet Uitgeverij De Arbeiderspers weten dat Bad Boy in augustus uitkomt.
"Ik ben al een tijdje in gesprek met een bekende Nederlandse filmmaker, de onderhandelingen gaan de goede kant op", licht Benali toe. De schrijver wil de naam van de filmmaker nog niet onthullen. "Dan help ik mijn eigen onderhandelingen om zeep", lacht hij.
Hari, die sinds de zomer een relatie heeft met Estelle Cruijff, wordt verdacht van een reeks geweldsdelicten, die hij deels heeft bekend. Zo zou hij miljonair Koen Everink hebben mishandeld op dancefeest Sensation.
Hari zat maanden vast en kwam 21 januari onder voorwaarden vrij. Hij mag niet praten met getuigen en mag tussen 20.00 uur en 08.00 uur niet in horecagelegenheden komen. Deze maand staat Hari voor het eerst in lange tijd weer in de ring, in Kroatië. De inhoudelijke behandeling van de rechtszaak staat gepland voor na de zomer.
Hij nam Badr nogal in beschermingquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat heeft hij met Badr en Estelle te maken?
Wedstrijd gekocht waarschijnlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:55 schreef barca1971 het volgende:
hier ff linkje..
http://letstalkfighting.com/tag/daphne-romani/
denk dat er trouwens al flink wat voorbereidingen aan de gang zijn om Badr de titel te laten winnen, las net dit stukje;
With the K1 World Grand Prix being the weakest its been in a very long time, maybe ever, Badr Hari has a very good chance of finally realizing his dream of being a K1 champion. Now that Daniel Ghita has mysteriously decided to compete in GLORY instead of K1, Hesdy Gerges seems the only real competition for Hari left.
Hij moet nog plaastvinden.... maar de grote vraag is dan vooral of Ruud er (indirect) aan meebetaald heeftquote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wedstrijd gekocht waarschijnlijk.
Welnou!quote:
Wie zal het zeggen, als Estelle zich ingekocht heeft, ... wie weet...quote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij moet nog plaastvinden.... maar de grote vraag is dan vooral of Ruud er (indirect) aan meebetaald heeft
Natuurlijk komt Badr ineens ook met een boek.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:37 schreef schizovreemd het volgende:
De Badr bandwagon heeft zijn locomotief gevonden....
Zei ik loco?
[..]
Ik gun het eerder Benali dan Badr.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk komt Badr ineens ook met een boek.
Hij wil die centen zelf binnenhalen, daarom was hij boos op Benali.
Ik dacht eerst ook wtf, waarom gaat Benali een boek schrijven over die loser? Ik bedacht me toen direct dat hij misschien denkt, hier kan ik mee cashen. Toen ik hoorde dat Badr dat niet zag zitten, leek het alsof ik het bij het goede eind zou kunnen hebben.
Die bestaat al!quote:Op zondag 3 maart 2013 18:25 schreef Smallish het volgende:
Nog even en we krijgen 'Badr, de musical'.......
Als de verhalen rond Estelle kloppen, zal hij haar sowieso niet vaak kunnen/mogen zien.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:09 schreef barca1971 het volgende:
Hebben jullie ook al de foto's van Badrs dochter gezien??
Met Ferry Doedens in de hoofdrol.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:25 schreef Smallish het volgende:
Nog even en we krijgen 'Badr, de musical'.......
Geweldigquote:
Je zit in het verkeerde forum.quote:
Ze heeft ook haar eigen stijltje, zegt ze! Wat hip! Wat Nikkie!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:06 schreef WRH het volgende:
my god, dat filmpje op Linda.nl
Om iemand als Estelle het woord 'Stijlvol' in haar mond te horen nemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |