Vandaag weer een nieuwe Beau Monde thuis gekregen en Estelle staat er weer niet in.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Klopt Estelle staat niet in Beau Mondeik heb mijn abonnement opgezegd. Ze deden niet moeilijk
Die interviews waren ook slecht hoor. Gewoon een standaardlijstje vragen afwerken en heel soms een semi-grappige opmerking van Estelle met zelfspot over haar huidigie situatie. Echt schoolkrant-niveau.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vandaag weer een nieuwe Beau Monde thuis gekregen en Estelle staat er weer niet in.
Nee absoluut niet om haar! Ik vind het blad veels ze duur en ik lees en kijk er half na. 24 april krijg ik het laatstequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:15 schreef barca1971 het volgende:
dat klopt ja..ow ik ben toch zo afgevallen, krijg geen hap door mijn keel als er iets ergs gebeurt...etc etc. of een opmerking dat maken over een vuilcontainer waar iemand achter zou zitten...de vragen waren altijd hetzelfde.. zag ook dat leco met al zijn celeb vriendinnen op pad was geweest, bus gehuurd en al, en weer was Stel er niet bij...
heb jij om die reden een abonnement opgezegd? cool
Wat staat er op?quote:
Ja ik zag het net, staan nog meer recente foto's op. Die foto met dat groene shirt zit hij weer met zo'n gluiperige blik te kijken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:59 schreef beequeen het volgende:
Die foto komt van zijn FB fanpage.
https://www.facebook.com/BADRHARIFANPAGE
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die zien we nooit meer te-rug....
Of ze hebben afspraken gemaakt met 'de media', of ze zijn vertrokken naar een vakantieoord die echt niemand te weten is gekomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef proud_mami het volgende:
Ze gingen toch op vakantie? En waarom zien we daar niks van dan???
quote:'Kickbokser Badr Hari gaat weer de ring in'
Kickbokser Badr Hari gaat voor het eerst sinds zijn vrijlating weer meedoen aan een wedstrijd. Op 15 maart doet Hari mee aan de K-1 WGP Finale in de Kroatische hoofdstad Zagreb.
Dat meldt de website Fight Site woensdag. Fight Site schrijft over de indrukwekkende carrière van 'bad boy' Badr Hari. Hij deed volgens de website mee aan 111 website en heeft liefst 100 overwinningen.
Contact
Badr Hari (28) werd vorige maand onder voorwaarden in vrijheid gesteld. Hij moet zich wel aan de gestelde voorwaarden houden. Zo mag Hari zich tussen 20.00 en 08.00 uur niet begeven in horecagelegenheden.
Hij mag ook geen contact opnemen met getuigen. Alleen voor zijn vriendin Estelle Cruijff is een uitzondering gemaakt. Wat de voorwaarden zijn voor het verlaten van Nederland is niet duidelijk.
Carrière
Na zijn vrijlating zei Hari al dat hij zijn carrière weer wilde oppakken. 'Ik ben blij dat ik weer onder de mensen kan zijn die ik lief heb en ik kan niet wachten om m'n bokshandschoenen af te stoffen en mijn carrière weer op te pakken.'
Badr Hari, die wordt verdacht van ernstige mishandeling van Koen Everink, kwam eerder al onder voorwaarden vrij, maar dat ging mis. Na drie dagen zat de vechtsporter alweer in de gevangenis.
Nou ja, het is gewoon zijn werk en inkomstenbron. Het is wel ongelukkig dat dit zo samenhangt met de feiten waarvan hij verdacht wordt maar je kunt het hem niet echt kwalijk nemen als het gewoon mag. Dat feestje vond ik bijvoorbeeld ongepaster.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:16 schreef barca1971 het volgende:
Ongelofelijk dat dit zomaar kan, in afwachting van een proces, gewoon naar het buitenland om notabene met vechten (alwaar het proces over gaat) geld te verdienen. Gelaten zijn proces afwachten, en blij mogen zijn dat dit buiten mag, komt blijkbaar niet bij Meneer Hari op?
broodnodigquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:03 schreef barca1971 het volgende:
lol..idd...zal wel weer afgekocht gaan worden voor een hoop geld, mensen willen Badr zien en mensen willen hem zien winnen, of dat nou legaal is of niet..
En aangezien de laatste wedstrijd van vorig jaar was, zullen de inkomsten wel broodnodig zijn, dus er staat veel op het spel, hij moet winnen, een verlies zou een te grote afgang zijn dus dat is geen optie
Van 9 delicten wordt beschuldigd, hij is nog niet veroordeeldquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:50 schreef barca1971 het volgende:
Ook dat ja, altijd maar roepen dat de sport niet met criminelen gelinkt wil worden en dan nu wel Badr met open armen ontvangen, die maar liefst 9 delicten op zijn naam heeft?? Ze zouden misschien, juist nu, een statement kunnen maken en het boegbeeld buiten beeld zetten, dmv een schorsing of iets, dat geeft dan een duidelijke boodschap af naar andere criminelen volgers van Badr dat ook hij niet overal mee weg komt. Hem gewoon weer mee ta laten doen, is water op vuur gooien. Mensen moeten ook eens een paar stappen vooruit gaan denken, de gevolgen gaan overzien
Hij heeft nog niets op zijn naam he? Iemand is onschuldig tot hij door de rechter veroordeeld is. Ik vraag me af of je iemand hiervoor rechtmatig kan schorsen....quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:50 schreef barca1971 het volgende:
Ook dat ja, altijd maar roepen dat de sport niet met criminelen gelinkt wil worden en dan nu wel Badr met open armen ontvangen, die maar liefst 9 delicten op zijn naam heeft?? Ze zouden misschien, juist nu, een statement kunnen maken en het boegbeeld buiten beeld zetten, dmv een schorsing of iets, dat geeft dan een duidelijke boodschap af naar andere criminelen volgers van Badr dat ook hij niet overal mee weg komt. Hem gewoon weer mee ta laten doen, is water op vuur gooien. Mensen moeten ook eens een paar stappen vooruit gaan denken, de gevolgen gaan overzien
Dat wel natuurlijk, een live stream, zodat we het hier kunnen volgen zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Desalniettemin hoop ik natuurlijk dat 'ie alle hoeken van de ring te zien krijgt
Wat een aannames weer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:03 schreef barca1971 het volgende:
lol..idd...zal wel weer afgekocht gaan worden voor een hoop geld, mensen willen Badr zien en mensen willen hem zien winnen, of dat nou legaal is of niet..
Ik neem toch aan dat de vechtsportbond wel kan schorsen als je de de sport in het diskrediet brengt. En hij is dan niet schuldig bevonden, maar op dit moment heeft hij wel de schijn tegen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij heeft nog niets op zijn naam he? Iemand is onschuldig tot hij door de rechter veroordeeld is. Ik vraag me af of je iemand hiervoor rechtmatig kan schorsen....
Maar dat moet dan wel wettig en overtuigend bewezen zijn, kortom: een veroordeling door een rechter. Je moet er als bond niet aan denken dat jij hem schorst terwijl hij wordt vrijgesproken; de schade die je mogelijk wordt aangerekend kan in de miljoenen lopen. Het zou anders zijn als hij het tijdens het sporten had gedaan. Nou heeft 'ie dat wel ooit gedaan, maar toen kon 'ie niet geschorst worden, zoiets was het toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat de vechtsportbond wel kan schorsen als je de de sport in het diskrediet brengt. En hij is dan niet schuldig bevonden, maar op dit moment heeft hij wel de schijn tegen.
Raar eigenlijk, want in de meeste beroepen kun je wel op non-actief worden gezet hangende het onderzoek. Maar goed hij is natuurlijk niet in vaste dienst.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat moet dan wel wettig en overtuigend bewezen zijn, kortom: een veroordeling door een rechter. Je moet er als bond niet aan denken dat jij hem schorst terwijl hij wordt vrijgesproken; de schade die je mogelijk wordt aangerekend kan in de miljoenen lopen. Het zou anders zijn als hij het tijdens het sporten had gedaan. Nou heeft 'ie dat wel ooit gedaan, maar toen kon 'ie niet geschorst worden, zoiets was het toch?![]()
dat had de betreffende sportbond natuurlijk ook moeten doen hangende het onderzoek. maar eens te meer wordt bevestigd dat die slechte naam niet ongegrond isquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, want in de meeste beroepen kun je wel op non-actief worden gezet hangende het onderzoek. Maar goed hij is natuurlijk niet in vaste dienst.
Ik vraag me echt af of ze van die slechte naam af willen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
dat had de betreffende sportbond natuurlijk ook moeten doen hangende het onderzoek. maar eens te meer wordt bevestigd dat die slechte naam niet ongegrond is
Dit dus!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat men in de vechtsportwereld altijd loopt te janken dat vechtsport altijd geassocieerd wordt met criminelen en aggressievelingen om vervolgens zo'n gast weer te laten vechten. Dan moet je ook niet meer huillie doen over het beroerde imago van deze sporttak.
Volgens mij hebben ze daar in Japan veel minder last van.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat men in de vechtsportwereld altijd loopt te janken dat vechtsport altijd geassocieerd wordt met criminelen en aggressievelingen om vervolgens zo'n gast weer te laten vechten. Dan moet je ook niet meer huillie doen over het beroerde imago van deze sporttak.
Welke bond?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat de vechtsportbond wel kan schorsen als je de de sport in het diskrediet brengt. En hij is dan niet schuldig bevonden, maar op dit moment heeft hij wel de schijn tegen.
Moeten hij en Estelle daar heen gaan en niet meer terug komen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:14 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar in Japan veel minder last van.
Bestaat dat niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |