Oh, dat zou kunnen. Het lijkt wel alsof haar onderlip een kusje van een wesp heeft gehad en dat een allergische reactie heeft gegevenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:35 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Volgens mij sowieso al? Alleen valt het nu misschien meer op door haar magere bekkie, zulke halve autobanden springen er dan nog meer uit.
Ben het wel met je eens. Bij sommige mensen, ook hier, kan hij het nooit goed doen. Stel dat hij echt spijt heeft en verandert, dan zullen sommige haters dat altijd als krokodillentranen afdoen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat en daar komt bij dat ik niet het gevoel heb dat het vertellen over zijn hechtenis ook maar iets te maken heeft met zich in een slachtofferrol te willen wurmen. Ik krijg eerder het gevoel dat hij het gewoon zegt zoals het is...ik heb iets stoms gedaan, ik ben er deels voor aangepakt en ik accepteer dat er evt nog meer gevolgen zijn in de vorm van een rechterlijke uitspraak.
Ik kan me natuurlijk vergissen maar ik denk dat ik wel zo'n beetje een zelfde soort reactie zou hebben kunnen geven.Mensen maken fouten..tsja ik ook..en wellicht heb ik er wat meer gemaakt dan een ander...geef me mijn straf en dan kunnen we weer verder met het leven.
Maar goed sommige mensen vinden dat onacceptabel..je moet minimaal een jaar in de rouw zijn 20 jaar celstraf hebben gekregen en dan verder alleen nog maar kruipend om vergeving door het leven.
Ja doehoei..ik heb sorry gezegd, ik krijg mijn straf en daarmee is het basta....zoek het lekker uit met al je schijnheilige moraliteit![]()
Zoiets
Sommige vrouwen leren nooit, dus zulke mannen zullen doorgaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:51 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens. Bij sommige mensen, ook hier, kan hij het nooit goed doen. Stel dat hij echt spijt heeft en verandert, dan zullen sommige haters dat altijd als krokodillentranen afdoen.
Ben het even vergeten, gaf hij toen al iets toe? Dacht dat we toen nog in de "ik heb het hem toch zelf gevraagd"fase zaten..quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:10 schreef barca1971 het volgende:
Doet me veel denken aan de eerste keer dat Evert hem in de prive had, vorig jaar juni...hetzelfde verhaal, hij mocht nooooit meer in de fout gaan, want hij had nu Estelle en kon het niet maken tegenover haar..
Amper 2 weken later was het alweer mis.. Laten we hopen dat hij meent wat hij zegt, maar ik vind hem wel ontzettend hardleers, na elke fout maar blijven zeggen dat het nooit meer gebeurd en toch weer wel doen maakt hem uitermate ongeloofwaardig..
Als ik Badr was had de 'sterrenkundige' Zevert Antigoeds van mij allang lekker de yvés kunnen krijgen met al zijn scenario'squote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh...wie heeft nog vijanden nodig met zulke vrienden.![]()
je bent terugquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:56 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Als ik Badr was had de 'sterrenkundige' Zevert Antigoeds van mij allang lekker de yvés kunnen krijgen met al zijn scenario's![]()
Voor je het weet komt hij in een roze outfit op in een Estelle forever T-shirt, met love hurts als opkomstnummer en komt dit gevecht niet in de boeken terecht maar in de bouquet reeks
http://www.volkskrant.nl/(...)voor-Badr-Hari.dhtmlquote:Aftellen voor Badr Hari
Een dag voor zijn rentree in de kickboksring moet Badr Hari, net als de andere deelnemers aan het K-1-toernooi in Zagreb, nog een paar verplichte nummers afwerken. Een daarvan was de weegsessie van donderdagmiddag, waar de vechters in aanwezigheid van trainers, organisatoren en pers om de beurt op de weegschaal moesten stappen. Hari bleek met 110 kilo een van de zwaarsten. .
Na het wegen volgde een korte 'stare down' waarbij de sporters de tegenstander van de eerste wedstrijd vervaarlijk diep in de ogen keken. In sommige gevallen ging dat er overigens opvallend vriendelijk aan toe. Waar andere kickboksers uitgebreid de tijd namen om met bekenden en fans op de foto te gaan en handtekeningen uit te delen, verdween Hari direct na het weegevenement via een zijdeur.
Vrijdagavond begint Hari in de Zagreb Arena in de kwartfinale van de K-1 World Grand Prix. Het is zijn eerste wedstrijd nadat hij uit de gevangenis kwam waar hij in voorarrest zat op verdenking van een poging tot doodslag en een aantal andere mishandelingen.
Hari zou afgelopen zomer zakenman Koen Everink in elkaar geslagen hebben tijdens het Sensation White dancefeest in de Amsterdam ArenA. Sindsdien is het Openbaar Ministerie hem van nog meer mishandelingen gaan verdenken. Het proces bij de rechtbank hierover moet nog worden gevoerd.
De eerste tegenstander van de Nederlander vrijdag is de Witrus van Azerbeidzjaanse afkomst, Zabit Samedov. Er wordt algemeen van uitgegaan dat Hari dit wint, maar Samedov zelf denkt dat hij nog wel eens verrassend uit de hoek kan komen. Hij ziet het als een voordeel als Hari hem onderschat.
Overleeft de Marokkaans-Nederlandse Hari 3 rondes van 3 minuten (en eventueel 2 extra rondes van 2 minuten), dan bestaat de kans dat hij in de halve finale tegenover Hesdy Gerges komt te staan. Hari werd in 2010 in de Amsterdam ArenA gediskwalificeerd toen hij Gerges in het gezicht trapte terwijl die op de grond zat en de scheidsrechter tussenbeide was gekomen.
De finale waar velen op hopen is het gevecht tussen Hari en de Kroatische publiekslieveling Mirko Filipovic, inmiddels een oude rot in het vak. Ook de beide kickboksers zelf lijken zo'n finale wel te zien zitten. Andere deelnemers betwijfelen of het zover komt en of Hari wel voldoende getraind is om het zo lang vol te houden dat hij in de finale komt.
Vanavond ipv gisteren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:42 schreef static het volgende:
Scrhijver Benali zit vanavond bij Pauw & Witteman om te praten over zijn fascinatie voor Badr.
Hahaha, is dat sport tegenwoordig?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Overleeft de Marokkaans-Nederlandse Hari 3 rondes van 3 minuten (en eventueel 2 extra rondes van 2 minuten)
Ik kijk nu. Lijkt wel of ie hem ophemelt.quote:
Jep. En daar heeft 'ie dus zo'n 25 kilo voor aan moeten vreten. In 6 weken tijd! Da's topsport voor hem als vreter en Estelle als pasta-godinquote:
Het is waar dat die patatgeneratie uit de eredivisie voor die centen iets langer achter een bal moeten aanhuppelen, choose your battles wisely zou ik zeggenquote:
Wat heeft die arme meneer Santegoeds hier nu weer mee te maken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:20 schreef kissaa het volgende:
(ik hoop dat hijzelf genadeloos op zijn flikker krijgt)
Je moet alle scenario's openhouden hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:38 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wat heeft die arme meneer Santegoeds hier nu weer mee te maken?
dat vraag ik mij nu ook af, is het uberhaupt fysiek wel mogelijk?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:19 schreef barca1971 het volgende:
Is het wel mogelijk eigenlijk om van de 80 kilo die hij volgens Fiq zou wegen binnen die paar weken, naar 111 kilo te gaan???
In combinatie met hard trainen? Nee, zelfs al zou je puur vet zuipen de hele dag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:06 schreef WRH het volgende:
[..]
dat vraag ik mij nu ook af, is het uberhaupt fysiek wel mogelijk?
Ondanks dat het idd heel zwaar kan zijn als alles goed gaat moet ik wel zeggen dat ik deze opzet van gevechten de sport an sich geen goed vind doen. Ik heb de laatste weken weer eens wat oude bokswedstrijden zitten kijken van o.a. Floyd Mayweather en ik moet je zeggen dat het de kwaliteit van een gevecht ten goede komt als er 10 of zelfs 12 rondes van 3 minuten gevochten worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:36 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het is waar dat die patatgeneratie uit de eredivisie voor die centen iets langer achter een bal moeten aanhuppelen, choose your battles wisely zou ik zeggen![]()
Maar als alles goed gaat dat dan 3x op een avond he, het lijkt misschien makkelijk, maar ik geef het je maar te doen...
Probeer het anders een keertje met jappie ofzo
Ik had het niet over Santegoeds maar over Badr H.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:38 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wat heeft die arme meneer Santegoeds hier nu weer mee te maken?
Zie de OP.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
Gaat dit nu over de golftas van Riemer van de Velde?
Cool, ik ga gewoon een keertje kijken naar zo'n ordinaire schoppartijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:58 schreef utrecht1970 het volgende:
ik dacht dat het op een betaalzender uitgezonden zou worden maar rtl7 ziet er wel brood in als echte mannenzender
Ik denk dat het kickboksen wel veel zwaarder is omdat je je benen mag gebruiken en vooral omdat je er ook op geraakt mag worden en daarom moeilijk te vergelijken met het normale boksen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ondanks dat het idd heel zwaar kan zijn als alles goed gaat moet ik wel zeggen dat ik deze opzet van gevechten de sport an sich geen goed vind doen. Ik heb de laatste weken weer eens wat oude bokswedstrijden zitten kijken van o.a. Floyd Mayweather en ik moet je zeggen dat het de kwaliteit van een gevecht ten goede komt als er 10 of zelfs 12 rondes van 3 minuten gevochten worden.
Tegenstanders worden volledig geanalyseerd en op basis daarvan wordt een tactiek bedacht die ofwel uitgaat van explosieve kracht en dus een hoog energieverbruik of op bijv techniek en efficientie.
Bij de laatste zie je vaak toch mooiere gevechten.
In het moderne kickboksen is het gewoon 10 seconden afwachten en dan volle bak meppen. Ik zelf vind bijv Badr van de laatste jaren slechter vechten dan de Badr van pak um beet 5 a 6 jaar geleden. Hij was toen nog snel en gevarieerd..nu is het toch voornamelijk brute kracht wat hem erdoor moet slepen waarbij je ziet dat hij als een gevecht de volle 3 x 3 minuten duurt zuurstof te kort komt.
Wij zitten hier godverdomme maandenlang research te doen en dan kom jij ons hier even met een kort bericht ons voor lul zetten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
Gaat dit nu over de golftas van Riemer van de Velde?
Wij zijn zo'n beetje #1 op kickbox gebied. Héél veel buitenlanders komen bij ons trainen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:02 schreef schizovreemd het volgende:
En ons kleine 'kickerlandje' heeft daar volgens mij een grote rol in gespeeld
Ben je er morgen wel weer?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:04 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wij zitten hier godverdomme maandenlang research te doen en dan kom jij ons hier even met een kort bericht ons voor lul zetten?![]()
Ik heb hier geen zin meer in
Ondanks dat ik zelf twee jaar aan kickboksen heb gedaan vind ik de sport om naar te kijken echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:39 schreef barca1971 het volgende:
hahha geen zin om te kijken lucky?? why not?
vind die amerikaan echt helemaal niks trouwens
Hij is ook niet door.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:49 schreef barca1971 het volgende:
die amerikaan in zijn peter pan tutu en dito legging maakt me niet heel gek moet ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |