Pff, wat héb jij toch met merken...quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:24 schreef barca1971 het volgende:
van Eric Kuster..tjonge jonge jonge..op dat dure spulleke al die zweet plekken eruit krijgen zal niet meevallen...
Wat is dat? Weet het niet, ben echt een pauper maar dan wel eentje zonder hoofddoek!quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:36 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Een Birkin?
[..]
Jij zou niet voor je geliefde zorgen als hij/zij ziek is of een ongelukje heeft gehad? Ik wel hoor, en ook al zouden we niet samenwonen, dan hoeft hij ook echt niet 's avonds naar huis.
Ik ben een nog ergere pauper, soms met hoofddoek én ik moest opzoeken wat een 'Eric Kuster' was.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:42 schreef MightyMightyM het volgende:
Wat is dat? Weet het niet, ben echt een pauper maar dan wel eentje zonder hoofddoek!
Ik dacht dat het een zanger was, maar dat zal wel niet danquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben een nog ergere pauper, soms met hoofddoek én ik moest opzoeken wat een 'Eric Kuster' was.
Mag ik vragen waarom je soms een hoofddoek draagt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben een nog ergere pauper, soms met hoofddoek én ik moest opzoeken wat een 'Eric Kuster' was.
Zoiets dacht ik dus eerst ook.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het een zanger was, maar dat zal wel niet dan
IJdelheid. Om mijn haar te beschermen als de zon te fel is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:46 schreef MightyMightyM het volgende:
Mag ik vragen waarom je soms een hoofddoek draagt?
Estelle zelf iets kopen? Ha! Ruud vertelde vlak na de scheiding nog wel dat Estelle cadeautjes voor hem kocht van ZIJN geld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik dus eerst ook.Ik dacht: "Waarom koopt Estelle niet zelf een bank, maar heeft ze de bank van iemand anders in huis staan?"
Ze heeft de bank geleend van de zanger van Circus Kustersquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik dus eerst ook.Ik dacht: "Waarom koopt Estelle niet zelf een bank, maar heeft ze de bank van iemand anders in huis staan?"
En toch zou ik daar in het kader van de 15000 in de maand-alimentatie even mee oppassenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:36 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Een Birkin?
[..]
Jij zou niet voor je geliefde zorgen als hij/zij ziek is of een ongelukje heeft gehad? Ik wel hoor, en ook al zouden we niet samenwonen, dan hoeft hij ook echt niet 's avonds naar huis.
Nou, dat laatste maak je er zelf vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:10 schreef barca1971 het volgende:
Misschien is Ruud het zelf wel!
Die gaat natuurlijk geen risico's nemen met zijn zuurverdiende geld en wil het liever met eigen ogen zien, omdat ie weet; 'anders ontkent Estelle toch maar weer alles'
Wie had ooit gedacht dat die kliko zich weer in het verhaal zou mengen?
Nee het wordt niet beter, it is what it is.... in the middle of nowherequote:Op woensdag 20 maart 2013 01:04 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Oh dat valt me dan weer tegen dat je niet eens even met gevaar voor eigen leven op een wankel keukentrapje met je telefoon omhoog en in de juiste richtig wanhopig een goede verbinding zoekt om mijn vraag te beantwoorden
Het is vaak gewoon een kwestie van geduld, het signaal keert meestal vanzelf weer terug![]()
[ afbeelding ]
Hier: SHO / [GOLFTASGATE] #33 Is het spel uit voor Estelle ?quote:Ficq stelde ook dat de mishandeling van een vriendin van Badr niet zo ernstig was als het OM wil doen geloven. Er zou slechts sprake zijn van een blauw oog door een klap van Badr Hari met de vlakke hand. De rechtszaak wordt in februari voortgezet. Tot die tijd blijft Badr Hari in voorlopige hechtenis.
haha was ook het eerste wat mij opviel. Heb een tijdje gekeken maar kan er geen nauwkeurige analyse van maken. Barca, kom er maar in.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgt Stellemans nu ook een kus op de mond van schoonmoeder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |