abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120205612
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:51 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, dat zou wel mogen natuurlijk. The more the merrier.
Marrier in het geval van estelle .
Snel trouwen en dan niet hoeven getuigen
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:14:11 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120206223
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Moet ze eerst haar scheiding regelen, en daar lijkt ze geen haast mee te hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:16:38 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120206347
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Dinsdag gaat Estelle verklaring geven volgens John vd Heuvel in Boulevard.
Wat vervelend nou, dinsdag is precies de dag dat ze altijd bij Badr op visite gaat....
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2012 @ 22:22:39 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_120209827
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat vervelend nou, dinsdag is precies de dag dat ze altijd bij Badr op visite gaat....
En ze laat zich dat bezoekuurtje natuurlijk niet door haar neus boren. :N
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 woensdag 12 december 2012 @ 00:09:21 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_120215350
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

En ze laat zich dat bezoekuurtje natuurlijk niet door haar neus boren. :N
Daar hebben ze al in geboord

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120216260
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, heel vervelend. Dinsdag deze week is ook al zo naar verlopen. Precies nu naar de skybox en dan ook nog "nee" tegen de feestdagen. Vergt wel erg veel van de geestelijke gesteldheid. Heavy hoor.
Is dat zo?
pi_120217898
quote:
Estelle Cruijff lijkt opnieuw onder een verhoor over de mishandeling van zakenman Koen Everink uit te komen.

De vriendin van Badr Hari, die gisteren te horen kreeg dat hij voorlopig vast blijft zitten, heeft een oproep ontvangen om volgende week dinsdag te verschijnen bij de rechter-commissaris. Nadat Estelle twee keer zelf afzegde omdat ze mentaal niet in staat zou zijn een getuigenis af te leggen, is het dit keer haar advocaat Bram Moszkowicz die roet in het eten gooit. Bij de Amsterdamse rechtbank kwam gisteren een verzoek binnen het verhoor opnieuw te verschuiven, omdat Moszkowicz volgende week verhinderd zou zijn.

Als de rechter-commissaris dit verzoek honoreert, lijkt de kans klein dat Estelle dit jaar nog aan de tand kan worden gevoeld. De rechtbank en het OM willen haar verhoren, omdat ze in eerste instantie heeft verklaard niets te hebben gezien, terwijl andere getuigen het tegendeel beweren.
Tsja Mosko zijn reputatie is toch al kapot, en Estelle en Badr kunnen vast onderhands wel wat extra schuiven. Zou een kwaaddenkend mens beweren. O-)
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 07:18:17 #58
43556 miss_dynastie
pi_120217944
Geen probleem, doen ze het toch morgen of vrijdag even? :)
'oooooh, het was bedoeld als maatregel om onder het verhoor uit te komen? Dat hadden we niet helemaal begrepen, sorry O-) '
pi_120218118
Ze is echt een prinsesje!
Weer bonuspunten..
pi_120218507
Mosko zn zaak dient woensdag. Dan kan hij dinsdag toch wel? :) http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aak-Moszkowicz.dhtml
pi_120218651

quote:
door John van den Heuvel
AMSTERDAM, woensdag
Estelle Cruijff lijkt opnieuw onder een verhoor over de mishandeling van zakenman Koen Everink uit te komen.

De vriendin van Badr Hari, die gisteren te horen kreeg dat hij voorlopig vast blijft zitten, heeft een oproep ontvangen om volgende week dinsdag te verschijnen bij de rechtercommissaris.

Nadat Estelle twee keer zelf afzegde omdat ze mentaal niet in staat zou zijn een getuigenis af te leggen, is het dit keer haar advocaat Bram Moszkowicz die roet in het eten gooit.

Bij de Amsterdamse rechtbank kwam gisteren een verzoek binnen het verhoor opnieuw te verschuiven, omdat Moszkowicz volgende week verhinderd zou zijn. Als de rechter-commissaris dit verzoek honoreert, lijkt de kans klein dat Estelle dit jaar nog aan de tand kan worden gevoeld. De rechtbank en het OM willen haar verhoren, omdat ze in eerste instantie heeft verklaard niets te hebben gezien, terwijl andere getuigen het tegendeel beweren.

Smeekbede om verlof vergeefs

Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM, woensdag
De Amsterdamse rechtbank veegde gisteren smeekbedes van Hari’s advocaat Ficq om de voorlopige hechtenis van haar cliënt Badr Hari opnieuw te schorsen van tafel. Het schorsingsverzoek werd gedaan na een schouw door de rechtbank van de skybox waar Koen Everink afgelopen zomer zwaar werd mishandeld. De rechters wilden met eigen ogen de plaats van het delict zien om zich een beter beeld te vormen waar alle getuigen en het slachtoffer zich die nacht bevonden.

Daarna verplaatste het hele gezelschap zich naar de rechtbank, waar advocate Ficq vooral voor mededogen pleitte. Volgens haar is Badr Hari 23 kilogram afgevallen en maakt hij een gedeprimeerde indruk. Ficq beweerde ook dat het met het slachtoffer Koen Everink helemaal niet zo slecht gaat.

Nooit meer rennen

Hij zou zelf met een tv-programma hebben gebeld om een verzoeningsgesprek met Hari te regelen en vrolijk dansend op een feest zijn gesignaleerd. Het openbaar ministerie en Everinks advocaat verwezen dit verhaal naar het land der fabelen. „Everink heeft juist te horen gekregen dat hij nooit meer kan rennen en sporten”, aldus officier van justitie Hettie Hoekstra.

Ficq stelde ook dat de mishandeling van een vriendin van Badr niet zo ernstig was als het OM wil doen geloven. Er zou slechts sprake zijn van een blauw oog door een klap van Badr Hari met de vlakke hand. De rechtszaak wordt in februari voortgezet. Tot die tijd blijft Badr Hari in voorlopige hechtenis.
  Moderator woensdag 12 december 2012 @ 08:34:59 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_120218652
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 07:01 schreef mommychaos het volgende:
Nadat Estelle twee keer zelf afzegde omdat ze mentaal niet in staat zou zijn een getuigenis af te leggen,
Ik vind het maar raar dat je zomaar af kunt zeggen met als "smoes" dat je mentaal niet in staat bent.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_120218818
Hm, ik dacht van de week al een klein glimlachje bij Bram te bespeuren toen Albert hem vroeg of er al "zicht"was wanneer Estelle voor haar verhoor moest komen. Idioterie, waarom heeft zij persé een advocaat nodig bij het verhoor?
  woensdag 12 december 2012 @ 08:48:39 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120218847
Nou zit ik mobiel, dus dat zal de foto wel wat vertekenen, maar ik dacht even dat het een foto van Patty Brard was :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 12 december 2012 @ 08:49:13 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120218855
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik vind het maar raar dat je zomaar af kunt zeggen met als "smoes" dat je mentaal niet in staat bent.
Of omdat je advocaat niet kan...
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 12 december 2012 @ 08:50:40 #66
9859 crew  Karina
Woman
pi_120218880
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of omdat je advocaat niet kan...
Daar kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen, al zal een advocatenkantoor dan ook wel een andere collega mee kunnen sturen naar het verhoor. Of hoe noemen ze dat, een confrère.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_120218887
quote:
Ficq stelde ook dat de mishandeling van een vriendin van Badr niet zo ernstig was als het OM wil doen geloven. Er zou slechts sprake zijn van een blauw oog door een klap van Badr Hari met de vlakke hand.
Voor zo'n geoefend vechter slaat hij wel als een mietje in zijn privé gevechten. Altijd maar met vlakke hand. :+
pi_120218904
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:48 schreef Leandra het volgende:
Nou zit ik mobiel, dus dat zal de foto wel wat vertekenen, maar ik dacht even dat het een foto van Patty Brard was :X
Echt een lelijke foto ja! En dat mutsje ook :)
  woensdag 12 december 2012 @ 09:03:20 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120219121
Maar goed, Ficq heeft en passant de mishandeling van die ex dus ook nog even bekend.
Want "alleen maar een blauw oog" door een klap met de vlakke hand?
Nou ja, als Badr degene is die die klap uitdeelt misschien wel ja.

Fijn dat dankzij z'n eigen advocaat nu vaststaat dat hij wel vrouwen slaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 12 december 2012 @ 09:04:44 #70
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120219138
Het is toch schande hoe dat ze alles proberen te bagatelliseren? Alsof het minder erg is wat hij heeft gedaan omdat het 'slechts' een blauw oog betrof en koen alweer lekker 'dansen, dus wat lullen ze nou??'Maar het is wel gebeurd mensen. Badr heeft keer op keer laten zien dat hij een terugkerend probleem heeft en zichzelf niet onder controle kan houden. Zo begint de ellende in de maatschappij, er zijn geen grenzen meer en alles mag goed gepraat worden. Ik geloof er geen snars van dat Stel nog iets gaat zeggen, Bram heeft overal een uitweg voor. Maar met wat ze nu doen bewijzen ze alleen maar meer dat het allemaal van geen kanten klopt. Als hij niks had gedaan hadden ze dat al lang geroepen met zijn 2en en waren er getuigen die dat hadden gezien. Dat is echter niet zo en Stel blijft zwijgen want anders hangt haar lief, en Badr maakt misbruik van het feit dat Koen niet alles weet...Mag toch hopen dat hij door zijn schaamteloze gedrag voorgoed geroyeerd word bij het kickboksen waar ze zo prat gaan op eergevoel..
  woensdag 12 december 2012 @ 09:09:43 #71
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120219246
@ leandra..en dus ook liegt tegen Estelle, want ze had hem er toch naar gevraagd en hij was er niet voor veroordeeld en niet eens van beschuldigt' wat een domme doos ook dat ze dat ooit heeft geloofd zeg, die vent wilde alleen maar in de broek van de beroemde mevrouw Gullit dus die zei alles wat ze wilde horen. Hij is een mastermind in manipuleren die Badr met zijn; ik sla geen vrouwen, hij deugd gewoon echt niet. Zijn ex zal wel iets belastends hebben gezegd waardoor ze nu weer hun tactiek moeten gaan bijstellen en enigszins moeten bekennen. Net als Badr al eerder deed, pas toen er beelden waren deed hij een bekentenis. En zo zullen er nog véél meer feiten zijn die niet uit gaan komen omdat er geengetuigen dan wel beelden zijn.
  woensdag 12 december 2012 @ 09:09:48 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120219247
Grappig trouwens, zij heeft een huis, hij heeft een kantoor, en dan hebben ze overleg in het Amstel hotel?
Om gezien te worden?
Hebben ze een kamer geboekt of hebben ze de zaak gewoon in de lounge besproken?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 12 december 2012 @ 09:11:03 #73
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120219275
Kamer geboekt, want Estelle wil graag in natura betalen, dan hoeft ze niks in te leveren van haar alimentatie
  woensdag 12 december 2012 @ 09:25:38 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120219605
Straks is het uit met Badr en heeft Moszkowicz een nieuwe blondine aan zijn arm.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 12 december 2012 @ 09:33:48 #75
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120219801
Hij heeft ook geld, dus goed genoeg voor Stellemans

:P
pi_120221703
quote:
Ficq beweerde ook dat het met het slachtoffer Koen Everink helemaal niet zo slecht gaat.

Nooit meer rennen

Hij zou zelf met een tv-programma hebben gebeld om een verzoeningsgesprek met Hari te regelen en vrolijk dansend op een feest zijn gesignaleerd. Het openbaar ministerie en Everinks advocaat verwezen dit verhaal naar het land der fabelen. „Everink heeft juist te horen gekregen dat hij nooit meer kan rennen en sporten”, aldus officier van justitie Hettie Hoekstra.

Ficq stelde ook dat de mishandeling van een vriendin van Badr niet zo ernstig was als het OM wil doen geloven. Er zou slechts sprake zijn van een blauw oog door een klap van Badr Hari met de vlakke hand.
Jezus..... Wat walgelijk is dit.
Is dat zo?
  woensdag 12 december 2012 @ 10:58:41 #77
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120221915
Je kunt een oog niet raken met je vlakke hand, is erg lastig en koen heeft idd het een en ander gezegd middels een verklaring maar dat was niet dat hij vrolijk dansend was gesignaleerd. Hij was op uitnodiging wat gaan drinken in club air, niet verboden lijkt mij als je slachtoffer bent, maar voelde zich niet op zijn gemak, hij werd bekeken en heeft wat colaatjes op en is gegaan. Tuurlijk denken mensen dan meteen, oh hij kan op stap, zal het wel goed gaan. Maar je hoeft na zo'n aanval toch geen kluizenaar te worden en het feit dat hij nooit meer normaal kan rennen of voetballen zegt toch genoeg. Belachelijk dat een advocaat op deze manier het grote letsel probeert te bagatelliseren!
  woensdag 12 december 2012 @ 11:24:27 #78
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_120222731
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

De merry in het kader van Kerstfeest. Of het merry voor haar gaat worden is de vraag. Merry Christmas Ho Ho Ho..... _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_120223264
Volgens Evert Santegoeds gaat ze volgende week wel getuigen. Sterker nog, ze wil graag haar verhaal doen aan de politie maar heeft pas nu net weer een oproep gekregen :{w

Opvallend was ook dat de meneer van het shownieuws, Badr en Estelle zelf helemaal niet had willen noemen deze week bij Evers staat op. Het is dat Edwin & co er naar vroegen :')

Het fragment is te beluisteren op http://eversstaatop.538.n(...)s-met-shownieuws-97/
  woensdag 12 december 2012 @ 11:55:12 #80
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_120223765
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef piglet het volgende:
Volgens Evert Santegoeds gaat ze volgende week wel getuigen. Sterker nog, ze wil graag haar verhaal doen aan de politie maar heeft pas nu net weer een oproep gekregen :{w

Opvallend was ook dat de meneer van het shownieuws, Badr en Estelle zelf helemaal niet had willen noemen deze week bij Evers staat op. Het is dat Edwin & co er naar vroegen :')

Het fragment is te beluisteren op http://eversstaatop.538.n(...)s-met-shownieuws-97/
Welke meneer?
  woensdag 12 december 2012 @ 11:56:45 #81
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120223812
Poe, Evert is weer op dreef om haar in de goede hoek te duwen, Té kleine box waardoor ze onmogelijk iets gezien kan hebben met 3 mannen van 2 meter ervoor en 2 deuren open...yeah right..Badr zal hara toch ook wel hebben verteld wat er zich daar afspeelde en juist als het zo klein is zie jet het toch als er iemand op de grond ligt die in elkaar gebeukt word..hij is wel erg enthousiast dat ze dinsdag wel gaat praten, eerst maar weer zien..snap niet waar ze Bram voor nodig heeft om te zeggen dat ze 'niks' heeft gezien...verdacht
  woensdag 12 december 2012 @ 12:01:54 #82
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_120223987
Ze denkt waarschijnlijk dat het uitmaakt voor de vrijlating van Badr, zodat ze Kerst kunnen vieren.

Ik zou het niet erg vinden, als ze in die periode meer aandacht aan haar kinderen kon schenken.
  woensdag 12 december 2012 @ 12:04:02 #83
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120224057
Dat zou zomaar kunnen Thunder, dat Fiq die gelegenheid weer pakt om te zeggen, nu is ook Estelle aan het woord geweest dus mag mijn client nu vrij..
  woensdag 12 december 2012 @ 12:07:07 #84
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120224145
Die arme kinderen idd, papa vliegt de hele wereld over voor zijn nieuwe lief, mama is alleen maar een verliefde puber die de hele dag alleen maar aan Badr ligt te denken...en zij dan...heb het gevoel dat er van die kids ook niet teveel terecht gaat komen, zij worden groot met het idee dat alles zomaar kan..overal kinderen maken en families starten en net zo makkelijk er weer van weg lopen, omgaan met criminelen en hun gedrag goed praten, moet ook zomaar kunnen...hoe was ook weer? de maatschappij, dat zijn wij :Y
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 12:58:52 #85
43556 miss_dynastie
pi_120225946
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:25 schreef Lienekien het volgende:
Straks is het uit met Badr en heeft Moszkowicz een nieuwe blondine aan zijn arm.
Hij valt op intellectuele vrouwen toch?
  woensdag 12 december 2012 @ 13:03:50 #86
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_120226107
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:07 schreef barca1971 het volgende:
Die arme kinderen idd, papa vliegt de hele wereld over voor zijn nieuwe lief, mama is alleen maar een verliefde puber die de hele dag alleen maar aan Badr ligt te denken...en zij dan...heb het gevoel dat er van die kids ook niet teveel terecht gaat komen, zij worden groot met het idee dat alles zomaar kan..overal kinderen maken en families starten en net zo makkelijk er weer van weg lopen, omgaan met criminelen en hun gedrag goed praten, moet ook zomaar kunnen...hoe was ook weer? de maatschappij, dat zijn wij :Y
Niets menselijks is ons vreemd.
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 13:05:00 #87
43556 miss_dynastie
pi_120226147
Zouden die kinderen op school niet gruwelijk gepest worden met hun achterlijke moeder? Kinderen van hun leeftijd volgen het nieuws meestal wel aardig....
  woensdag 12 december 2012 @ 13:06:34 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120226207
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Zouden die kinderen op school niet gruwelijk gepest worden met hun achterlijke moeder? Kinderen van hun leeftijd volgen het nieuws meestal wel aardig....
Het scheelt waarschijnlijk dat ze op een internationale school zitten, dat er niet veel klasgenootjes zijn waarbij de Privé, Story en Weekend op de koffietafel liggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 13:08:04 #89
43556 miss_dynastie
pi_120226246
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het scheelt waarschijnlijk dat ze op een internationale school zitten, dat er niet veel klasgenootjes zijn waarbij de Privé, Story en Weekend op de koffietafel liggen.
Maar er hoeft er maar een te zijn die het lekker ff doorlult. Volgens mij moet je als kind best sterk in je schoenen staan, met zo'n ma.
  woensdag 12 december 2012 @ 13:09:10 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120226281
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar er hoeft er maar een te zijn die het lekker ff doorlult. Volgens mij moet je als kind best sterk in je schoenen staan, met zo'n ma.
Ik gok dat ze dat al wel geleerd hebben met een vader die voetbaltrainer is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120226931
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:34 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Hoeveel cash zou Mos daarvoor hebben aangenomen?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 12 december 2012 @ 13:31:30 #92
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120227064
*) Natura
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 13:35:02 #93
43556 miss_dynastie
pi_120227202
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef barca1971 het volgende:
*) Natura
Wat zou de deken daarvan zeggen? _O-
  woensdag 12 december 2012 @ 13:38:47 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120227350
Ik zie nu de foto in het groot en het is nog steeds net Patty Brard, heeft ze haar lippen laten oppompen ofzo?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 12 december 2012 @ 13:38:59 #95
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120227356
Zolang Brammetje geen cash aan neemt is het geen probleem lijkt me..is allemaal in het kader om Stellemans wat weerbaarder te maken :Y
pi_120227368
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:55 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Welke meneer?
Evert Santegoeds uiteraard :)
Ik bedoelde het in de trant van man die het shownieuws komt brengen, brengt zelf niet het grootste verhaal van de afgelopen dagen ;)
pi_120227486
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef Leandra het volgende:
Ik zie nu de foto in het groot en het is nog steeds net Patty Brard, heeft ze haar lippen laten oppompen ofzo?
Nee joh, ze is 20 kilo afgevallen toch? Die lippen lijken gewoon groter in verhouding tot de rest :P

Ik vind haar ook echt onherkenbaar op deze foto hoor :o Is ze het wel echt?
  † In Memoriam † woensdag 12 december 2012 @ 13:58:28 #98
43556 miss_dynastie
pi_120227999
Ja, ze is het echt. Maar na zo'n verdriet voldoen wimperextensions niet meer, dan moet je over op de botoxlipjes ;(
  woensdag 12 december 2012 @ 14:00:57 #99
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_120228075
Wat moet er dan wel niet gebeuren als Badr straks ook nog veroordeeld word, of erger, als ze een verklaring aflegd die zo lek is als een mandje en ze zelf straf krijgt?? ohh ohh als dat maar goed blijft gaan
pi_120229013
Vrouwen met zulke tassen vind ik er zo suf uitzien, alsof je een grote boodschappentas aan je arm hebt hangen. (Foto estelle)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')