Nee, ik ben er niet verontwaardigd over als een advocaat het voor haar cliënt opneemt. Dankzij mensen als Ficq die bereid zijn het tuig van deze samenleving te verdedigen, kan ons rechtsstelsel bestaan. In die zin ben ik mensen zoals zij zeer dankbaar. Maar het is een ander uiterste om te stellen dat je cliënt, die alles bij elkaar tegen een jaar of 13 mogelijke gevangenisstraf aankijkt, zijn straf heeft gehad en depri wordt van het gevang. Dat vind ik misselijkmakend en niks te maken hebben met het verdedigen van je cliënt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef alors het volgende:
Mensen die verontwaardigd zijn over dat Ficq het voor haar cliënt opneemt en alles in de strijd gooit om hem vrij te krijgen, mensen serieusDaar wordt ze voor betaald.
Ja dat vrees ik ook als een onschuldige niet wetende (zogenaamd)quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef Miracle_Drug het volgende:
*snik boehoe* maar ik heb *snik snotter* niks gezien hoor *snik* echt niet! *snik snotter boehoe*
Mee eens
*Huil* "Ik kan alleen praten met Evert Santegoeds *meelij*quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Ben benieuwd hoe Estelle zich afbrengt bij het verhoor.
ik zie t al gebeuren, estelle stort opnieuw in en kan volgende week geen verklaring afleggenquote:
Met een fles wijn..... dat gaat een bijzonder verhoor worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:33 schreef MightyMightyM het volgende:
Ach en wee, dit worden weer veel therapeutische appeltaarten en nieuwe dramatische Shakespeariaanse liefdesscenes voor Stel. Hoop dat Amanda Krabbe haar op tijd oplapt voor het verhoor.
Zij was toch ook al 20 kg afgevallen? Dat wordt gezellig samen shoppen tztquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:44 schreef Smallish het volgende:
Die 23 kg... Estelle geeft licht, Badr wordt het. Sjonge, jonge....
oh inderdaad, zoiets gaat natuurlijk gebeuren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik zie t al gebeuren, estelle stort opnieuw in en kan volgende week geen verklaring afleggen
hoe komt zij ooit deze klap te boven?!
Tuurlijk, ze heeft groot gelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef alors het volgende:
Mensen die verontwaardigd zijn over dat Ficq het voor haar cliënt opneemt en alles in de strijd gooit om hem vrij te krijgen, mensen serieusDaar wordt ze voor betaald.
Een verklaring? Aan Evert Santegoeds of aan Albert Verlinde?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Dinsdag gaat Estelle verklaring geven volgens John vd Heuvel in Boulevard.
Dat was de stand voordat het kerstverzoek werd afgewezen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Dinsdag gaat Estelle verklaring geven volgens John vd Heuvel in Boulevard.
Wilma Nanningaquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een verklaring? Aan Evert Santegoeds of aan Albert Verlinde?
Tsja, maar om nou geen Kerst te kunnen vieren, lijkt me ook niet zo'n punt. Geen historie/binding mee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja, is hij dat? hij zal het van huis uit wel zijn, maar misschien beleidt hij het geloof niet meer? ik denk niet dat je daar te star in moet zijn, ik ken trouwens in mijn omgeving ook islamieten die kerst vieren
Eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Wel opvallend dat Estelle nu wel gehoord gaat worden.
DAT zondermeer. Kijken wat er nog uit de toga van Ficq/Bram komt.quote:
begrijp me niet verkeerd, van mij mogen ze hem nog jaren vast houden (sorry stellie), maar het ging er hier om dat hij als moslim geen kerst 'hoort' te vierenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, maar om nou geen Kerst te kunnen vieren, lijkt me ook niet zo'n punt. Geen historie/binding mee.
Dan nog, mogen andere verdachten ook dan maar naar huis om bepaalde redenen?
Lijkt me dat er dan een precedent geschapen wordt om hem los te laten, alleen omdat hij zielig is.
Wel opvallend dat Estelle nu wel gehoord gaat worden.
Ben benieuwd of ze in de tussentijd op bezoek mag.
Ik vind het altijd nog een hele rare situatie.
Nee, dat zou wel mogen natuurlijk. The more the merrier.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, van mij mogen ze hem nog jaren vast houden (sorry stellie), maar het ging er hier om dat hij als moslim geen kerst 'hoort' te vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |