In mijn geval berust dat enkel op stom toeval. Als er iemand slecht is in het ontmaskeren van klonen, ben ik het wel. Of ze moeten er duimendik bovenop liggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:41 schreef schizovreemd het volgende:
Ik dacht dat jullie het allang wisten want heel in het begin hadden CC en jij het al over donald duck
Ik word weer helemaal paraquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
In mijn geval berust dat enkel op stom toeval. Als er iemand slecht is in het ontmaskeren van klonen, ben ik het wel. Of ze moeten er duimendik bovenop liggen.
Waarschijnlijk vooral rancune en zelfbevestiging.quote:
Maar zou Badr het wel gedaan kúnnen hebben of is dat volgens jou per definitie uitgesloten?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:29 schreef schizovreemd het volgende:
Van den berg is mishandeld en Badr zou erbij geweest zijn, zo hoorde hij, zelf wist hij dit zelf niet want hij had nog nooit van hem gehoord en moest zijn naam googlen.
Zo is hij waarschijnlijk, met achteraf rederneren tot de conclusie gekomen dat Badr het wel geweest moet zijn,...
Degenen die Santegoeds willen laten hangen verdienen onze onvoorwaardeljke steun.quote:Er breekt 'en passant' binnen de telegraaf ook nog een machtstrijd uit over Badr, omdat de miljonairsbende een bevriende telegraafjournalist (niet van den Heuvel) gebruiken in hun offensief tegen Badr en zijn omgeving en dus ook Santegoeds willen laten hangen,...
Feiten? Welke? Je bent volgens mij nergens live bij geweest. En hebt vast ook niet persoonlijk met daders of getuigen gesproken. Er is ook nog geen rechtszaak geweest en iedereen kan in principe wel in zijn eigen voordeel hebben gelogen. Maar trek gerust je conclusies.quote:Ik trek hier en daar mijn eigen conclusies op basis van de feiten, zoals die naar buiten zijn gekomen, en gefundeerde argumenten.
Er zijn meer aanwijzingen voor, het over en weer lekken van beiden kampen vanuit de telegraaf bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:59 schreef eskil het volgende:
En deze complot theorieen zouden zijn ontstaan naar aanleiding van de opgenomen telefoongesprekken ( hij moet hangen) van Koen en (weet zijn naam niet meer) vriend? Wat Ficq heeft gebruikt bij de pro-forma zitting? Daar werd in een uitzending van PenW de advocaat van Everink mee geconfronteerd en hij zei toen, dat was maar een heel klein stukje van een lang gesprek en dat de rest ter sprake zou komen tijdens de rechtzaak. Kreeg het gevoel dat het stukje van dat hangen dus uit zijn context was getrokken. We zullen het meemaken
Het gaat meer om waarheidsvinding en bewijs.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar zou Badr het wel gedaan kúnnen hebben of is dat volgens jou per definitie uitgesloten?
Be carefull what you wish for... vooral als SHO-modquote:Degenen die Santegoeds willen laten hangen verdienen onze onvoorwaardeljke steun.
Het is een feit dat het in de tapverslagen staat dat er een telegraaf-journalist in kamp Everink zit die zijn collega Santegoeds wil laten hangen en het is ook een feit dat dat de miljonairsbende in de media heel belastend en veel zekerder waren tegen Badr dan in hun verklaringen naar de politie en zelfs in die verklaringen zijn nog verschillende gradaties te onderscheiden.quote:Feiten? Welke? Je bent volgens mij nergens live bij geweest. En hebt vast ook niet persoonlijk met daders of getuigen gesproken. Er is ook nog geen rechtszaak geweest en iedereen kan in principe wel in zijn eigen voordeel hebben gelogen. Maar trek gerust je conclusies.
Zou je me die quote kunnen tonen, ik herinner me dat niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:16 schreef schizovreemd het volgende:
...ik kan er ook wel zonder dat ik ergens bij geweest ben en niemand gesproken heb gaan concluderen dat het Badr wel moet zijn want dat is een Marokkaan en die schoppen altijd met z'n allen mensen in elkaar, zoals ik jouw heb zien roepen![]()
Ah het lijkt te kunnen...nu maar hopen dat het niet ergens in de kleine regeltjes van een faq verboden is.quote:
Ik heb het bericht al iets aangepast om te voorkomen dat je gestenigd wordt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef Cynix ® het volgende:
Iets gaat er niet goed. En dat ligt niet aan mij.
Reken maar van yes..Ruud is tegen die tijd 2 nieuwe exen en 4 kinderen rijker als je de maths doet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:15 schreef Leandra het volgende:
Valentijnsdag 2021... Als deze gate dan nog loopt hoeft Ruud vast geen alimentatie meer te betalen
Die kans is idd groot, ik bedoelde eigenlijk aan Estellequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Reken maar van yes..Ruud is tegen die tijd 2 nieuwe exen en 4 kinderen rijker als je de maths doet.
Ik heb iets gemist, geloof ik. Sanoma ???? Ik loop achter.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:16 schreef schizovreemd het volgende:
Oh lees je het nu wel?
[..]
-knip-
Maar wat mij betreft mag deze stro-man van Sanoma ook wel moven uit kamp Badr [ afbeelding ]
-knip-
Met de vriendelijke groeten van Donald Duckquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, geloof ik. Sanoma ???? Ik loop achter.
Donald Duck?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de vriendelijke groeten van Donald Duck
O. Even opzoeken dan.quote:
Jammer genoeg kan ik het niet terug vinden, maar ik dacht toch dat jij het was.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou je me die quote kunnen tonen, ik herinner me dat niet?
Ik sluit niet uit dat ik gezegd heb dat ik denk dat Badr schuldig is. Maar vast niet dat ik zou vinden dat Marokkanen dat nou eenmaal altijd doen.
Ja die hebben een flinke vinger in de pap in media-land en gebruiken deze hele gate om oplage's en kijkcijfers te verhogen... Illuminatiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, geloof ik. Sanoma ???? Ik loop achter.
Jij wist het zeker ook nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de vriendelijke groeten van Donald Duck
Kan je dat uitleggen?quote:
O. klinkt spannend.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:30 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja die hebben een flinke vinger in de pap in media-land en gebruiken deze hele gate om oplage's en kijkcijfers te verhogen... Illuminati![]()
De onderste steen moet boven komen!
En dan kom je al weer snel uit bij de vrijmetselarij
Para blijf je zekerquote:
Kom maar opquote:Op zondag 24 maart 2013 00:30 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja die hebben een flinke vinger in de pap in media-land en gebruiken deze hele gate om oplage's en kijkcijfers te verhogen... Illuminati![]()
De onderste steen moet boven komen!
En dan kom je al weer snel uit bij de vrijmetselarij
Nee, ik kletste maar wat in de ruimte toen ik over Donald Duck begonquote:
Dat komt van de altijd objectieve journalistequote:
quote:Badr zou namelijk met zijn notoire en beruchte broertje, alsmede vele neefjes, Koen hebben aangevallen.
Ferhat probeerde Koen te redden van het groepje met minstens 3 maar hoogstwaarschijnlijk 5 a 6 Marokkanen
Ik heb al het harde werk al gedaanquote:Op zondag 24 maart 2013 18:21 schreef Leandra het volgende:
3 kanten zelfs, want Olivier Fuyk is die broer van die ex die nog twee keer genoemd wordt.
En een link naar de bron zou wel handig zijn, kunnen we zelf even kijken of de bron serieus genomen kan worden of van de categorie Dankbaar/Kat/Vrijland is.
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:30 schreef barca1971 het volgende:
Papa Mike is toch echt geen schatje..Badr zou er oed aan doen ook met hem te kappen als hij echt schoon schip wil maken, niet dat hij dat gaat doen natuurlijk![]()
http://www.misdaadjournal(...)akhoornbrandeis.html
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:43 schreef schizovreemd het volgende:
In die mokkelszaak is maandenlang getapt en zelfs geobserveerd, het dossier telt duizenden pagina's omdat justitie hem ervan verdacht werd een belangrijke schakel in de onderwereld te zijn
Wat totaal niet hardgemaakt kon worden.
Dat is toch weer een ander artikel? Als je nu gewoon steeds even de bron onder artikeltjes plaatst, is iedereen tevreden.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:05 schreef barca1971 het volgende:
deze is van 1 maart, staat onderaan wel dat Hari hem nu aan de kant heeft gezet..
http://www.at5.nl/artikel(...)-hari-in-dopingbende
Je vergat een stukje te quoten...quote:Op zondag 24 maart 2013 20:13 schreef barca1971 het volgende:
klopt, sorry, het eerste stukje komt van
www.camilleri.nl
quote:Het is de kritische lezer inmiddels wel bekend dat bij uitgeverij Sanoma, in het bijzonder aan de burelen van weekblad Panorama, journalisten van wel heel bijzonder allooi werkzaam zijn.
Ik word weer helemaal paraquote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |