Ik dacht even dat het aan mij lag, maar 3 woorden foutloos achterelkaar typen blijkt zelfs voor sommige journalisten een hele opgave.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:51 schreef Copycat het volgende:
Het hele 'artikel' hangt van de kromme zinnen en slordigheden aan elkaar.
Nu is alleen nog de vraag bij wie de rechterlijke macht in de tas zit. Het is zelfs nog maar de vraag of we dat ooit te weten komen. Ik zie nog gebeuren dat een aantal voorvallen verjaard is voordat het tot een rechtszaak had kunnen komen.quote:
Ja ik wist dat er snelrecht bestond, maar langzaamrecht kon ik ook nog niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nu is alleen nog de vraag bij wie de rechterlijke macht in de tas zit. Het is zelfs nog maar de vraag of we dat ooit te weten komen. Ik zie nog gebeuren dat een aantal voorvallen verjaard is voordat het tot een rechtszaak had kunnen komen.
Extelle wil de alimentatie wel vast geregeld hebben voor het geval de grootse en meeslepende liefde over is, verwacht ikquote:
Dan zal ze eerst eens moeten beginnen met eten, waarschijnlijk menstrueert ze niet eens meer met die dunne beentjesquote:Op donderdag 4 april 2013 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Extelle wil de alimentatie wel vast geregeld hebben voor het geval de grootse en meeslepende liefde over is, verwacht ik
Ik dacht eerst door de toon dat onze beroepskwijl dit had geschreven vanuit zijn onvoorwaardelijke liefde-scenario, maar toen had ik door dat dit niet de Prive was.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:05 schreef utrecht1970 het volgende:
geen badr monopolie meer voor evert santegoeds? Of verslaat hij de reportage vanuit de bahama's
bronquote:Nieuwe getuigen: Hari sloeg niet
door John van den Heuvel
AMSTERDAM, zaterdag
Anderhalf jaar na de zware mishandeling van Club Air-eigenaar Jeroen van den Berg heeft Badr Hari plotseling meerdere nieuwe getuigen naar voren geschoven die beweren dat de vechtsporter niet degene was die Van den Berg in elkaar sloeg.
De Amsterdamse recherche onderzoekt sinds kort de betrouwbaarheid van deze verklaringen. De nieuwe getuigen zullen ook nog door de rechtercommissaris aan de tand worden gevoeld.
Jeroen van den Berg blijft erbij dat Hari hem in de club in elkaar heeft geslagen en in het gezicht heeft geschopt, waarbij hij zijn voortanden verloor. De aanleiding was volgens Van den Berg futiel: iemand uit een groepje dat hij door de club leidde, had bij het passeren een hand op Hari’s schouder gelegd.
„Voor ik het weet, haalt hij uit, in mijn gezicht. Ik val op de grond en word op mijn knieën wakker”, zegt Van den Berg. „Als ik mijn hoofd opricht, schopt-ie me vol in mijn gezicht. Mijn tanden breken af, mijn oogkassen kleuren later blauw.”
Na de zware mishandeling, vorig jaar juli, spraken de uitbaters van Air met Hari af dat ze geen aangifte zouden doen als de kickbokser voortaan wegbleef. Na de mishandeling door Hari van zijn vriend Koen Everink besloot Van den Berg alsnog aangifte te doen. Ook een Italiaanse kennis van Van den Berg deed aangifte van klappen.
„Nu komt Badr Hari plotseling met getuigen die zeggen dat hun vriend er niets mee te maken heeft”, aldus een verbolgen Van den Berg. „Nog even en ik heb mezelf gebroken tanden geslagen.” Eerder al schoof Badr Hari zijn broer als dader naar voren.
Het is ook helemaal niet doorzichtig of zo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ah! De K1 knaken zijn goed besteed zie ik
Hebben ze vast in een gezellig restaurantje besproken..quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet doorzichtig of zo.
Holthuis zit er kennelijk net zo diep in.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:36 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik dacht eerst door de toon dat onze beroepskwijl dit had geschreven vanuit zijn onvoorwaardelijke liefde-scenario, maar toen had ik door dat dit niet de Prive was.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:50 schreef Mylene het volgende:
Van den Berg. „Nog even en ik heb mezelf gebroken tanden geslagen.”
Maar die had dus geen zin om te brommen.quote:Eerder al schoof Badr Hari zijn broer als dader naar voren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |