abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122337211
De 9-jarige Floris kon een tijdje niet naar school, omdat hij ziek zou zijn geworden van een 'elektromagnetische straling' in het gebouw van de International School Twente. Dat meldt Tubantia.

De school heeft een telefoontoestel en het draadloos netwerk verwijderd, zodat Floris weer terug kan komen. De ouders van de jongen zouden ook ziek worden van de stralingen. Zij stellen alles in het werk om de buurt te blijven van computers, smartphones, magnetrons en wifi. Het gezin reisde zelfs de hele wereld op zoek naar een veilige haven. Na Canada en Zwitserland streken ze uiteindelijk neer in het Duitse Ahaus. Floris werd naar de school in Twente gestuurd.

Helaas is het voor het gezin nergens veilig. Floris kwam thuis met woede-aanvallen en hyperactiviteit. De school neemt de klachten serieus en heeft het DECT-toestel vervangen door een telefooncentrale.

Floris kan maandag hopelijk weer naar school.
Bron
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_122337264
zeker zo'n sterrenkind.
pi_122337282
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:44:06 #4
3185 Adelante
To let it go now
pi_122337291
Arme jongen, volgens mij kun je dan echt nergens meer terecht als je last van deze stralingen hebt ;(
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_122337296
Hier op Fok! loopt toch ook zo'n kerel rond die in een hutje op de hei woont?
pi_122337323
sterrekinderen :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eindredactie Games vrijdag 1 februari 2013 @ 12:45:17 #7
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_122337332
In before Lambiekje.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:45:22 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_122337335
En aluminium folie is nog niet geprobeerd?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_122337347
WiFi is overal!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_122337349
Die straling komt toch ook van de zon af?
Of is dat maar heel erg weinig?
pi_122337362
quote:
Floris kwam thuis met woede-aanvallen en hyperactiviteit.
geheid een vorm van autisme, de symptomen zijn namelijk niet ongebruikelijk daarvoor

quote:
De school neemt de klachten serieus
:|W
pi_122337368
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef Mirjam het volgende:
dit kan ik niet zo waarderen, mirjam.
je moet niet zo neerbuigend daarover doen.

ik doe ook niet neerbuigend over mensen met kanker ofzo.
pi_122337381
Computers en magnetrons? Die laatst heeft toch een Faraday kooi in zich om dat te voorkomen en computers (desktops) straling amper wat uit.
pi_122337400
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Goeie vergelijking ook!

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_122337497
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef Pakspul het volgende:
Computers en magnetrons? Die laatst heeft toch een Faraday kooi in zich om dat te voorkomen en computers (desktops) straling amper wat uit.
om maar niet te spreken van betonconstructies. Daar komt ook straling vanaf (geen grap).
pi_122337529
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:47 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Goeie vergelijking ook!

ik doe altijd goede vergelijkingen :)
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:51:58 #17
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_122337574
Yep, straling is overal om je heen.
Is het niet van de zon (ultraviolet (UV)) is het wel van telefoonmasten, wifi, electra, hoogspanningsmasten.

Beetje onzin verhaal dus
pi_122337605
De leidinggevenden van die school zijn knettergek.
pi_122337750
quote:

[..]

:')
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:56:51 #20
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_122337752
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:52 schreef Cracka-ass het volgende:
De leidinggevenden van die school zijn knettergek.
idd.

en die vader en moeder ook.
Ze konden nergens op aarde een lekker plekje vinden omdat ze waarschijnlijk al last hebben van de achtergrondstraling van de kosmos en de zon. Ik weet niet waar die lui uit gevolueerd zijn 8)7

Wat een volk en wat ze wel niet te weeg kunnen brengen met hun onzin :')
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:58:46 #22
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_122337828
De volgende Tom?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_122337831
Ga dan lekker op de zuidpool wonen.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:59:50 #24
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_122337860
die ouders zijn gestoord en praten dat kind allerlei problemen aan :r
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_122337895
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:51 schreef lipjes het volgende:
Is het niet van de zon (ultraviolet (UV)) is het wel van telefoonmasten, wifi, electra, hoogspanningsmasten.

Beetje onzin verhaal dus
pi_122337901
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef mschol het volgende:

[..]

geheid een vorm van autisme, de symptomen zijn namelijk niet ongebruikelijk daarvoor

'autisme' is net zozeer een makkelijk gekozen labeltje voor iets dat vroeger gewoon een 'kutkind dat gewoon een pak voor zn broek verdient...

woede-aanvallen duiden gewoon op een verwend jongetje dat het gezag van zn ouders of andere autoriteitspersonen niet erkend, vaak doordat er in de opvoeding fouten gemaakt zijn (bv ouders die zo nodig 'de beste vriendjes' met hun kind willen zijn en geen nee kunnen zeggen)

hyper-activiteit is ook zo'n onzinterm.. kinderen moeten gewoon lekekr rennen, dollen en een beetje heen en weer stuiteren... daarvoor zijn het kinderen en dat zijn idd energie-ballen, tenminste als het gezonde kinderen zijn...
ongezond zou pas inactiviteit zijn.

Wat je chter wel vaker ziet is dat ouders er niet mee om kunnen gaan als hun kind erg actief is, maar deze ouders het ook niet aandurven hun kinderen gewoon lekker buiten te laten spelen of geen tijd hebben dan meer tijd met die kinderen zelf door te brengen, en aan de opvoeding te besteden
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:02:51 #27
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_122337950
Dikke kul. Maar daar komen ze wel achter, nu de wifi uit gaat en het kereltje nog net zo irritant zal blijken als voorheen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:10:15 #28
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_122338202
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:59 schreef flappy het volgende:
Ga dan lekker op de zuidpool wonen.
Nope. Hier:

http://en.wikipedia.org/w(...)nal_Radio_Quiet_Zone

Er trekken steeds meer mensen hierheen die (zeggen dat) ze dit verschijnsel hebben. Vanwege radio telescopen mag hier bijna niks aanstaan wat ook maar iets uitstraalt vanwege eventuele storingen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_122338215
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef schommelstoel het volgende:
De 9-jarige Floris kon een tijdje niet naar school, omdat hij ziek zou zijn geworden van een 'elektromagnetische straling' in het gebouw van de International School Twente. Dat meldt Tubantia.

De school heeft een telefoontoestel en het draadloos netwerk verwijderd, zodat Floris weer terug kan komen. De ouders van de jongen zouden ook ziek worden van de stralingen. Zij stellen alles in het werk om de buurt te blijven van computers, smartphones, magnetrons en wifi. Het gezin reisde zelfs de hele wereld op zoek naar een veilige haven. Na Canada en Zwitserland streken ze uiteindelijk neer in het Duitse Ahaus. Floris werd naar de school in Twente gestuurd.

Helaas is het voor het gezin nergens veilig. Floris kwam thuis met woede-aanvallen en hyperactiviteit. De school neemt de klachten serieus en heeft het DECT-toestel vervangen door een telefooncentrale.

Bron
Geen wonder dat dit kind met woedeaanvallen thuis komt, Ik zou ook een psychische storing krijgen van zulke idiote ouders.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:10:56 #30
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_122338232
Door welke straling zijn die ouders ooit getroffen? :')

Genetics; some fucked up shit.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_122338310
quote:

Dat komt omdat kanker ook daadwerkelijk een ernstige aandoening is o|O

Goed.... die ouders zijn ook aantoonbaar gestoord... dus misschien heb je toch een goed punt :)
I'll sing you a lullaby.
pi_122338343
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:01 schreef RM-rf het volgende:

[..]

'autisme' is net zozeer een makkelijk gekozen labeltje voor iets dat vroeger gewoon een 'kutkind dat gewoon een pak voor zn broek verdient...

woede-aanvallen duiden gewoon op een verwend jongetje dat het gezag van zn ouders of andere autoriteitspersonen niet erkend,
hoewel er een kern van waarheid in je vehaal zit, zegt mijn (persoonlijke) ervaring iets anders ;)
maar hier geldt wel: we kennen niet de hele geschiedenis)
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:14:40 #33
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_122338357
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:13 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dat komt omdat kanker ook daadwerkelijk een ernstige aandoening is o|O

Goed.... die ouders zijn ook aantoonbaar gestoord... dus misschien heb je toch een goed punt :)
Kijk het probleem is dat mensen wel klachten krijgen. Maar ook als iets tussen de oren zit kan het echte fysieke klachten opleveren.

Het is dus wel degelijk een probleem. Maar misschien moet je het oplossen door middel van psychologische hulp.
pi_122338384
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nope. Hier:

[ afbeelding ]

Er trekken steeds meer mensen hierheen die (zeggen dat) ze dit verschijnsel hebben. Vanwege radio telescopen mag hier bijna niks aanstaan wat ook maar iets uitstraalt vanwege eventuele storingen.
Als daar helemaal geen straling zou zijn, waarom hebben ze daar dan telescopen neergezet die straling monitoren? Nou? Nou?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:16:21 #35
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_122338420
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:15 schreef DonJames het volgende:

[..]

Als daar helemaal geen straling zou zijn, waarom hebben ze daar dan telescopen neergezet die straling monitoren? Nou? Nou?
:D

Maar achtergrondstraling is er natuurlijk altijd al, daar is het leven op aangepast dus dat zou geen argument zijn. Denk ik :P Vanuit hun gedachte.
pi_122338457
Dat niemand dit nog niet opmerkt,

Het is wel één van de eerste en of weinige keren dat een school dit allemaal speciaal doet voor welteverstaan één leerling.

Dus alle andere leerlingen moeten het voor lieve nemen dat één leerling er last van heeft.
Apart
pi_122338460
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:15 schreef DonJames het volgende:

[..]

Misschien omdat ze alleen kosmische straling willen meten, en geen ruis/vervuiling door jouw wifi netwerk?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:18:54 #38
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_122338509
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:17 schreef Gripper het volgende:

[..]

Misschien omdat ze alleen kosmische straling willen meten, en geen ruis/vervuiling door jouw wifi netwerk?
Nee de 'grap' is dat mensen daarheen verhuizen omdat er geen straling is (vanwege de telescopen) maar die dingen zijn daar neergezet omdat het een goede plek is om straling op te vangen ;)
  PR/Manusje van alles vrijdag 1 februari 2013 @ 13:20:54 #39
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_122338593
quote:

[..]

Nope. Hier:

[ afbeelding ]

je kan het ook ieeets dichterbij huis zoeken hoor.

De radiosterrenwacht bij Westerbork bijvoorbeeld. :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_122338620
Als je daar allebei last van hebt als ouders, moet je geen kinderen nemen.

*pakt popcorn en gaat hoger zitten*
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:23:56 #41
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_122338714
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:21 schreef Sowieso. het volgende:

als je geen dominee bent moet je sowieso geen kinderen nemen :{w
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_122338734
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:21 schreef Sowieso. het volgende:

Even tussendoor, je gebruikersnaam ^O^
Ik zie meestal: zoizo, zowieso, sowizo, sowiso.....
pi_122338749
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:23 schreef Flurry het volgende:

[..]

als je geen dominee bent moet je sowieso geen kinderen nemen :{w
Dat zie je nu wel weer, allerlei geboorteafwijkingen als zo'n kind er niet klaar voor is.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:24:52 #44
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_122338751
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

je kan het ook ieeets dichterbij huis zoeken hoor.

De radiosterrenwacht bij Westerbork bijvoorbeeld. :D
Ja, maar daar vormt zich al een waar dorp met allemaal mensen die hetzelfde syndroom zouden hebben. Een goede plek dus :D
pi_122338807
quote:

[..]

woede-aanvallen duiden gewoon op een verwend jongetje dat het gezag van zn ouders of andere autoriteitspersonen niet erkend, vaak doordat er in de opvoeding fouten gemaakt zijn (bv ouders die zo nodig 'de beste vriendjes' met hun kind willen zijn en geen nee kunnen zeggen)

hyper-activiteit is ook zo'n onzinterm.. kinderen moeten gewoon lekekr rennen, dollen en een beetje heen en weer stuiteren... daarvoor zijn het kinderen en dat zijn idd energie-ballen, tenminste als het gezonde kinderen zijn...

Wat je chter wel vaker ziet is dat ouders er niet mee om kunnen gaan als hun kind erg actief is, maar deze ouders het ook niet aandurven hun kinderen gewoon lekker buiten te laten spelen of geen tijd hebben dan meer tijd met die kinderen zelf door te brengen, en aan de opvoeding te besteden
pi_122338832
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:44 schreef Adelante het volgende:
Arme jongen, volgens mij kun je dan echt nergens meer terecht als je last van deze stralingen hebt ;(
pi_122338885
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nee de 'grap' is dat mensen daarheen verhuizen omdat er geen straling is (vanwege de telescopen) maar die dingen zijn daar neergezet omdat het een goede plek is om straling op te vangen ;)
Ik snapte de grap wel, maar zouden gevoelige mensen eigenlijk wel snappen dat er geen plekje op aarde stralingsvrij is?
Die rare stralingsgevoelige mensen zijn om de een of andere reden toch altijd alleen maar gevoelig voor man-made straling, en gek genoeg krijgen ze geen klachten van kosmische straling? :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:29:36 #48
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122338935
Het blijkt toch een daadwerkelijk bestaande aandoening te zijn trouwens? Ok, wel een redelijk bizarre maar stralingsgevoeligheid is volgens mij niet echt een sprookje. Een beetje de digitale variant van lactose intolerantie en zonneallergie zeg maar. Lijkt me in ieder geval wel zwaar verneukt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:31:17 #49
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_122339010
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:29 schreef jogy het volgende:
Het blijkt toch een daadwerkelijk bestaande aandoening te zijn trouwens? Ok, wel een redelijk bizarre maar stralingsgevoeligheid is volgens mij niet echt een sprookje. Een beetje de digitale variant van lactose intolerantie en zonneallergie zeg maar. Lijkt me in ieder geval wel zwaar verneukt.
Waar vind je dat? Ben wel nieuwsgierig nu
pi_122339016
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:29 schreef jogy het volgende:
Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor stralingsgevoeligheid.
I'll sing you a lullaby.
pi_122339029
quote:

Denk je eerst bij jezelf "mijn god, die schoolleiding bestaat echt uit de grootst mogelijk idioten" overtref jij het met deze opmerking weer ruimschoots!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:33:26 #52
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_122339105
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:31 schreef xenobinol het volgende:

[..]

volgens mij heeft die straling nauwelijks enige interactie met ons lichaam, dus het lijkt me sterk dat dit überhaubt kan
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:36:38 #53
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_122339229
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:33 schreef Flurry het volgende:

[..]

volgens mij heeft die straling nauwelijks enige interactie met ons lichaam, dus het lijkt me sterk dat dit überhaubt kan
Steek je hoofd eens in een magnetron waarvan de beveiliging is uitgeschakeld.
pi_122339249
quote:
Zij stellen alles in het werk om de buurt te blijven van computers, smartphones, magnetrons en wifi.
Succes daarmee :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_122339305
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:33 schreef Flurry het volgende:

[..]

De huidige normen m.b.t. een veilige bloodstelling aan niet ioniserende elekromagnetische straling zijn gebaseerd om geinduceerde stromen in het menselijk weefsel en de geabsorbeerde hoeveelheid energie die warmte produceert. Wifi, dect en mobiele telefoons werken allemaal op een frequentie waarbij men kijkt naar de hoeveelheid warmte die word geproduceerd. Deze maximale Specific Absorption Rate (SAR) is vastgesteld aan de hand van vele wetenschappelijk onderzoeken en word vooralsnog gezien als een absoluut veilige waarde.

Vooral wifi en dect apparatuur werken met dusdanig kleine vermogens dat de SAR niet over zijn maximale limiet heen gaat, zelfs niet als je direct contact onderhoud met het apparaat. Voor mobiele telefoons ligt dat nog wel eens anders.
I'll sing you a lullaby.
pi_122339373
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:36 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Of laat maar eens een magnetron op je voet vallen, levensgevaarlijk die zwaartekracht :P
I'll sing you a lullaby.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:40:39 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122339378
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:31 schreef Flurry het volgende:

[..]

klok-klepel verhaal ben ik bang. heb me er niet echt in verdiept maar zag ooit een docu/item op de publieke omroep. Daar waren mensen die na lang zeuren speciaal behang konden declareren waardoor hun huis een ware faraday kooi werd :').
Vrijheid
pi_122339380
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:38 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De huidige normen m.b.t. een veilige bloodstelling aan niet ioniserende elekromagnetische straling zijn gebaseerd om geinduceerde stromen in het menselijk weefsel en de geabsorbeerde hoeveelheid energie die warmte produceert. Wifi, dect en mobiele telefoons werken allemaal op een frequentie waarbij men kijkt naar de hoeveelheid warmte die word geproduceerd. Deze maximale Specific Absorption Rate (SAR) is vastgesteld aan de hand van vele wetenschappelijk onderzoeken en word vooralsnog gezien als een absoluut veilige waarde.

Vooral wifi en dect apparatuur werken met dusdanig kleine vermogens dat de SAR niet over zijn maximale limiet heen gaat, zelfs niet als je direct contact onderhoud met het apparaat. Voor mobiele telefoons ligt dat nog wel eens anders.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:44:10 #59
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_122339511
quote:

[..]

pi_122339646
Wat een onzin weer :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_122339729
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:40 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

I'll sing you a lullaby.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:51:07 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122339828
Maar ja, zonder dit al te BNWerig te laten klinken is het onderhand wel bekend dat de waarheid over bepaalde gevolgen meestal één van de eerste slachtoffers is als het economische belang maar groot genoeg is. De tabaks industrie is daar nog steeds een lichtend voorbeeld van.
Vrijheid
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:51:27 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122339845
ff roken.
Vrijheid
pi_122342766
Toch knap om een kind zo te verpesten
Who motivates the motivator?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:10:31 #65
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_122343185
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef mschol het volgende:

[..]

Eerder voor een psychosomatisch ouder-trauma.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_122343216
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Eerder voor een psychosomatisch ouder-trauma.
QFT
I'll sing you a lullaby.
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2013 @ 15:13:17 #67
137949 Disana
pi_122343322
Best triest dat de school zich genoodzaakt voelt de klachten serieus te nemen. Waarschijnlijk zijn ze bang dat het kind anders helemaal van school gehaald wordt.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:14:48 #68
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_122343386
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:17 schreef schommelstoel het volgende:

Het is wel één van de eerste en of weinige keren dat een school dit allemaal speciaal doet voor welteverstaan één leerling.

Dus alle andere leerlingen moeten het voor lieve nemen dat één leerling er last van heeft.
Apart
Moeten die leerlingen nu allemaal hun mobiel inleveren?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_122343459
Welkom in de moderne wereld, stel wereldvreemde hippies!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_122343921
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:51 schreef jogy het volgende:
Maar ja, zonder dit al te BNWerig te laten klinken is het onderhand wel bekend dat de waarheid over bepaalde gevolgen meestal één van de eerste slachtoffers is als het economische belang maar groot genoeg is. De tabaks industrie is daar nog steeds een lichtend voorbeeld van.
hoeveel klachten waren er vroeger toen we nog tv ontvingen via een antenne, de zendmasten gaven je heel wat meer straling dan wifi :P
pi_122344107
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Moeten die leerlingen nu allemaal hun mobiel inleveren?
Nouja, aangezien de straling van een mobiel heviger is als dat van een normale wifi verzender/ontvanger, lijkt dat eigenlijk wel een betere oplossing.

Of iedereen verplichten het mobieltje totaal uit te zetten in de school.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:32:57 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122344236
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:26 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

hoeveel klachten waren er vroeger toen we nog tv ontvingen via een antenne, de zendmasten gaven je heel wat meer straling dan wifi :P
Maar alleen in de buurt van de masten zelf, zullen vast wel klachten zijn geweest lijkt me maarja; geen interwebs om het allemaal groter te maken dan het eigenlijk is. En hoe dan ook is de 'stralingsvervuiling' alleen maar toegenomen met al die mobiele ongein. Ik ben zeker niet tegen de ontwikkeling want heel logisch bekeken brengt het ons als mensheid meer dan het kost en die piepkleine minderheid is helaas de prijs die betaald moet worden. Het zou toch wat zijn als alle wifi en dergelijke (bluetooth, 3g, mobiele telefonie etc) uit de lucht moet omdat 1 in de 10.000 of minder er last van heeft. Net alsof je al het motorische verkeer en alle luchtvervuilende zaken verbied omdat sommige mensen astma hebben.. Het is vervelend en ik geloof best dat mensen er last van kunnen hebben maar je doet er niets aan.
Vrijheid
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:38:34 #73
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_122344519
Wij hadden vroeger op school ook kinderen die niet mochten dansen of met speelkaarten spelen van hun ouders, want dat was duivels. Eigenlijk is dit net zoiets :P
pi_122347923
Heb het jongetje en zijn wifi ontvoerd naar BNW 8-)
pi_122348194
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
Heb het jongetje en zijn wifi ontvoerd naar BNW 8-)
Mij maakt het niets uit, maar het is wel interessant om te zien hoe een serieus nieuwsbericht veranderd kan worden tot iets voor BNW.

Misschien dat er hier wel wat opener gesproken kan worden over bepaalde theorieën.
pi_122348249
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:07 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Mij maakt het niets uit, maar het is wel interessant om te zien hoe een serieus nieuwsbericht veranderd kan worden tot iets voor BNW.

Misschien dat er hier wel wat opener gesproken kan worden over bepaalde theorieën.
Dat dacht ik ook, vandaar dat ik hem mee mocht nemen van de collega's.
pi_122348330
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef schommelstoel het volgende:
Nee dat is heel heel veel.
Waarom denk je dat je overdag zo goed kan zien?
En s'nachts zenden de lampen electromagnetisch STRALING uit. Die dingen moeten we echt verbieden.
pi_122348381
quote:

Beetje onzin verhaal dus
ultraviolet? Wat dacht je van de straling die we kunnen zien?
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 17:15:37 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_122348481
Overal komt straling af. Lees hier maar eens. Gooi je wekker ook maar uit het raam.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_122348590
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
Overal komt straling af. Lees hier maar eens. Gooi je wekker ook maar uit het raam.
En wat dacht je van het huis en de mensen die erin leven?
Allemaal weg!
pi_122348620
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
Precies dat dacht ik dus ook al gelezen hebben in de loop der jaren, dat eigenlijk over wel straling vanaf komt.

Eigenlijk zou de school dit topic eens moeten doorspitten met een aantal links, zodat ze inzien dat zij niet de enige zijn die maatregelen hoeven te nemen.

Koop dat jochie een pak en helm van lood, misschien helpt hem dat wat in zijn gedrag.
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 17:19:00 #82
9859 crew  Karina
Woman
pi_122348632
En niet meer FOK!ken, wat denk je dat er een straling van een laptop afkomt?
niet zo tof doen
pi_122348681
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:18 schreef schommelstoel het volgende:

Precies dat dacht ik dus ook al gelezen hebben in de loop der jaren, dat eigenlijk over wel straling vanaf komt.

Eigenlijk zou de school dit topic eens moeten doorspitten met een aantal links, zodat ze inzien dat zij niet de enige zijn die maatregelen hoeven te nemen.

Koop dat jochie een koperen pak en helm, misschien helpt hem dat wat in zijn gedrag.
Lood werkt veel beter.
pi_122348717
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:20 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Lood werkt veel beter.
Dat bedoelde ik eigenlijk, even aanpassen. Thanks ;)
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 17:22:06 #85
9859 crew  Karina
Woman
pi_122348740
Lood werkt zelfs tegen kryptonite.
niet zo tof doen
pi_122350644
Ik vraag mij wel af wat de scholen in Canada en Zwitserland voor mening hadden, aangezien het gezin daar ook niet is blijven wonen.

Zal dat ook met de scholen te maken hebben, of was daar over het algeheel ook veel straling waar ze woonden.
pi_122350917
Misschien is die familie wel hoogsensitief. Waarom niet?
pi_122351256
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:31 schreef Gray het volgende:
Wat een hel lijkt me dat.
pi_122351626
quote:
Ik weet wat het is en ben er bekend mee, maar niet iedereen heeft ook meteen last van straling of laten we het even houden op wifi verbinding.

Maar kan goed zo zijn dat het bij dit gezin wel het geval is.
pi_122351894
quote:
Ik ben zelf ook hoogsensitief, maar ik heb niet meer of minder last van straling, mobiele telefoons, of wat dan ook.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 1 februari 2013 @ 19:20:54 #91
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122352440
quote:
Omdat hoogsensitivititeit wetenschappelijk nogal discutabel is.
pi_122354069
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:20 schreef tarantism het volgende:

[..]

Kan dat niet gemeten worden?
pi_122354585
quote:

[..]

Wat betekent dat de mogelijkheid bestaat dat het een reële 'aandoening' is.
pi_122354808
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:07 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat betekent dat de mogelijkheid bestaat dat het een reële 'aandoening' is.
Je hebt ook tinnitus, en dat is ook een officiele aandoening.
Altijd een hoge pieptoon in je hoofd, om stapelgek van te worden.
pi_122354939
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hebt ook tinnitus, en dat is ook een officiele aandoening.
Altijd een hoge pieptoon in je hoofd, om stapelgek van te worden.
Of overgevoeligheid voor licht, wat je ook bij mensen met migraine ziet.

Wellicht bestaat er ook een vorm van overgevoeligheid voor bepaalde soorten straling. Misschien is dat een zeer kleine groep mensen, waardoor het aantonen lastig is, maar dat maakt het niet minder waar.
pi_122355042
quote:
Zeg ! We zijn er echt ja !

:)
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_122355124
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:18 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Zeg ! We zijn er echt ja !

:)
Ben jij ook overgevoelig?
pi_122355145
quote:

[..]

Magnetron: 900 Watt
WiFi: 0,03 tot 0,1 Watt.
pi_122355229
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben jij ook overgevoelig?
Vroeger wel ja, nu alleen voor stemmingen en intenties van mensen, je ziet heel veel en voelt daardoor ook meer. Dat is niet echt leuk soms. Maar prima mee te leven verder. Vroeger ook de kleinste dinge voelen en irritant vinden, net als een labeltje, vreselijk !

En nog veel meer hoor, maar sterrenkinderen geloof ik verder niet echt in, wel in de transitie naar de innerlijke mens. Dat zie je nu overal komen. Mooi is dat.

[ Bericht 10% gewijzigd door Gertje-Plongers op 01-02-2013 20:28:28 ]
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 20:27:51 #100
249559 crew  Lavenderr
pi_122355470
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:22 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Vroeger wel ja, nu alleen voor stemmingen en intenties van mensen, je ziet heel veel en voelt daardoor ook meer. Dat is niet echt leuk soms. Maar prima mee te leven verder. Vroeger ook de kleinste dinge voelen en irritant vinden, net als een labeltje, vreselijk !
Dat lijkt me inderdaad heel lastig, al die prikkels en dingen die je opvangt met je hooggevoeligheid. Vermoeiend ook.
pi_122355575
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat lijkt me inderdaad heel lastig, al die prikkels en dingen die je opvangt met je hooggevoeligheid. Vermoeiend ook.
Behoorlijk soms inderdaad. Maar ik heb het maar licht als ik anderen soms lees. Het is niet iets om te ambieren..

Vooral de achterliggende gedachte vind ik mooi ! Hoe eerder hoe beter :)

Wat sterrenkinderen betreft dan he. We zijn allemaal hetzelfde, alleen niet in dezelfde ontwikkeling, daar moeten we elkaar in steunen en helpen.
pi_122381950
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:30 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Behoorlijk soms inderdaad. Maar ik heb het maar licht als ik anderen soms lees. Het is niet iets om te ambieren..

Vooral de achterliggende gedachte vind ik mooi ! Hoe eerder hoe beter :)

Wat sterrenkinderen betreft dan he. We zijn allemaal hetzelfde, alleen niet in dezelfde ontwikkeling, daar moeten we elkaar in steunen en helpen.
Sterrenkinderen zijn nieuwetijdskinderen? En zijn die allemaal hooggevoelig?
pi_122382626
quote:

Beetje onzin verhaal dus

Waarom noem je wel UV, maar niet gewoon zichtbaar licht? Das een vrij essentiële en ook vrij veelvoorkomende... :+
pi_122383651
quote:

[..]

:')14.gif
  zaterdag 2 februari 2013 @ 17:43:29 #105
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_122384029
Waarom is men zogenaamd zo gevoelig voor wlan en umts, maar niet voor al die andere zaken op dezelfde frequenties?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_122384566
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom is men zogenaamd zo gevoelig voor wlan en umts, maar niet voor al die andere zaken op dezelfde frequenties?
Goeie vraag .
Wil ik ook graag het antwoord op weten.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 18:02:11 #107
45206 Pietverdriet
pi_122384671
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 17:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Goeie vraag .
Wil ik ook graag het antwoord op weten.
gepulsde stralen reken ik fout als antwoord.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 18:05:48 #108
45206 Pietverdriet
pi_122384780
Ik hou het op Neofobie, zie je veel bij mensen als ze kinderen krijgen.
pi_122385183
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 16:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Sterrenkinderen zijn nieuwetijdskinderen? En zijn die allemaal hooggevoelig?
Ik ken ze niet allemaal Lavenderr :P maar ik ga daar eigenlijk wel vanuit. Ben je zelf ook gevoelig ?
pi_122385298
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:19 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Ik ken ze niet allemaal Lavenderr :P maar ik ga daar eigenlijk wel vanuit. Ben je zelf ook gevoelig ?
Nee, niet hooggevoelig, gelukkig niet. Lijkt me bijzonder lastig.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 18:25:29 #111
45206 Pietverdriet
pi_122385338
nieuwetijdskinderen... Ieder meent zijn Uyl een Valk te zijn zei mijn opa..
pi_122385362
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:19 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Iedereen is gevoelig.
pi_122385514
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:26 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Iedereen is gevoelig.
Jawel, maar niet iedereen is hooggevoelig.
pi_122385577
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jawel, maar niet iedereen is hooggevoelig.
Mensen die slecht in hun vel zitten zijn ook hooggevoelig. :Y
pi_122385644
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:32 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Mensen die slecht in hun vel zitten zijn ook hooggevoelig. :Y
Misschien tijdelijk overgevoelig .
Ik heb begrepen dat hooggevoeligheid iets constants is.
pi_122385762
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien tijdelijk overgevoelig .
Ik heb begrepen dat hooggevoeligheid iets constants is.
Ja, maar erg speciaal is het ook niet aangezien 15 tot 20 procent dit heeft.

Ik noem het liever intuitie en mensenkennis :Y
pi_122385793
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:26 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Iedereen is gevoelig.
Ik bedoelde uiteraard hooggevoelig.
pi_122385885
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:38 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja, maar erg speciaal is het ook niet aangezien 15 tot 20 procent dit heeft.

Ik noem het liever intuitie en mensenkennis :Y
Ja, maar ik denk dat mensen die hooggevoelig zijn dit als een last ervaren. Tenminste dat begrijp ik uit sommige reacties.

Je kunt ook mensenkennis hebben zonder hooggevoelig te zijn . En intuïtie hebben we ook allemaal.

Maar 15 tot 20 procent is hooggevoelig? Best veel.
pi_122386043
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, maar ik denk dat mensen die hooggevoelig zijn dit als een last ervaren. Tenminste dat begrijp ik uit sommige reacties.

Je kunt ook mensenkennis hebben zonder hooggevoelig te zijn . En intuïtie hebben we ook allemaal.

Maar 15 tot 20 procent is hooggevoelig? Best veel.
Een last?

Dat kan, maar je kan het ook omdraaien en er je voordeel mee doen natuurlijk.

Het draait allemaal om leren van je ervaringen.
pi_122386111
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:45 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Een last?

Dat kan, maar je kan het ook omdraaien en er je voordeel mee doen natuurlijk.

Het draait allemaal om leren van je ervaringen.
Maar ja, daar heeft dat jochie van de tt niets aan nu. Die heeft er alleen maar last van.
pi_122391781
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
nieuwetijdskinderen... Ieder meent zijn Uyl een Valk te zijn zei mijn opa..
Sommige dingen zijn het waard om te laten zijn. Zou opa gezegd hebben.
  maandag 4 februari 2013 @ 08:52:46 #122
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122455058
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef schommelstoel het volgende:
Het gaat om de frequentie. Wifi e.d. opereert op frequenties van lichaamsorganen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122455069
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 08:52 schreef Lambiekje het volgende:

Wifi e.d. opereert op frequenties van lichaamsorganen.
O... wat is dan de 'frequentie van lichaamsorganen' ?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 4 februari 2013 @ 08:57:41 #124
52357 Lambiekje
pi_122455111
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:31 schreef xenobinol het volgende:

[..]

In de ogen van -edit, hou op- de universiteit van Wageningen zeker?.

Ik zou het maar niet te hard zeggen....
http://stopumts.nl/doc.php/Onderzoeken/

[ Bericht 9% gewijzigd door Lavenderr op 04-02-2013 09:33:59 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 4 februari 2013 @ 08:59:04 #125
52357 Lambiekje
pi_122455129
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:31 schreef Flurry het volgende:

[..]

http://www.ehs-ervaringen.nl/blog/
pi_122455309
quote:
Ja hoor, gelijk een openlijke conspiracy theorie op de eerste pagina :') En natuurlijk ook nog het obligate:
quote:
"Mensen wordt wakker!"
met de bekende taalfout, gebiedende wijs is zonder 't".

Is die site soms van jezelf?
  maandag 4 februari 2013 @ 09:17:12 #127
52357 Lambiekje
pi_122455332
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:15 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ja hoor, gelijk een openlijke conspiracy theorie op de eerste pagina :') En natuurlijk ook nog het obligate:

[..]

met de bekende taalfout, gebiedende wijs is zonder 't".

Is die site soms van jezelf?
nee het is niet van mezelf.

gaat er om dat wat het joch heeft een naam heeft ..EHS.
pi_122455349
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee het is niet van mezelf.

gaat er om dat wat het joch heeft een naam heeft ..EHS.
Oh, de "aandoening" heeft een naam. Nou, dan zal het wel écht bestaan! :')
  maandag 4 februari 2013 @ 09:29:56 #129
52357 Lambiekje
pi_122455518
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:18 schreef DonJames het volgende:

[..]

Oh, de "aandoening" heeft een naam. Nou, dan zal het wel écht bestaan! :')
Kijk HIV is nep. EHS lijkt me eerdere te bestaan.
pi_122455578
quote:

[..]

Twiddel
pi_122455605
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoezo is HIV nep?
  Moderator maandag 4 februari 2013 @ 09:39:27 #132
249559 crew  Lavenderr
pi_122455648
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oh oh Biekje :N
  maandag 4 februari 2013 @ 09:39:40 #133
52357 Lambiekje
pi_122455653
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:36 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Hoezo is HIV nep?
http://fearoftheinvisible.com/

Omdat het nog NOOIT is gevonden. En wie zegt van wel is een corrupte liegende wetenschapper die werkzaam is in de AID$-industrie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 04-02-2013 16:18:29 ]
  Moderator maandag 4 februari 2013 @ 09:40:49 #134
249559 crew  Lavenderr
pi_122455673
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Omdat het nog NOOIT is gevonden. En wie zegt van wel is een corrupte liegende wetenschapper die werkzaam is in de AID$-industrie.
Tandje terug nu Lambiekje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 04-02-2013 16:21:57 ]
pi_122455724
Die sitenaam alleen al :') En zodra tekst in capslock is getikt weet ik al door wat voor persoon dit getikt is en de kwaliteit van het artikel laat zich dan ook raden...

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 09:46:02 ]
pi_122456332
quote:

[..]

:') :') :')

Gast, je spoort niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 04-02-2013 16:22:10 ]
pi_122456529
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 08:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In de ogen van -edit, hou op- de universiteit van Wageningen zeker?.

Ik zou het maar niet te hard zeggen....
http://stopumts.nl/doc.php/Onderzoeken/
Het probleem met al die onderzoeken is dat er in geen enkel geval sprake is van een volledige evaluatie van alle externe factoren. Als ik een paar ratten in een kooi stop met een GSM zender en er treed een stressreactie op, dan is het niet vanzelfsprekend dat dit veroorzaakt is door de straling.
Wie weet draaide de onderzoeker wel harde muziek of was de temperatuur te hoog, kreeg het beestje geen eten of zat hij en een claustrofobisch kleine kooi?

Zolang wetenschappers niet goed kunnen beschrijven hoe een schadelijke interactie tussen een organisme en EM straling verloopt kunnen ze ook geen goed onderzoek m.b.t. observatie verrichten.
Als ik een casino ga zitten en iemand wint 1 miljoen euro? Mag je dan concluderen dat je rijk word door naar het casino toe te gaan? De kans dat je er berooid vandaan komt is toch heel wat groter. Het is maar net waar je de focus op legt toch?

De genoemde onderzoeken zijn trouwens niet eens allemaal relevant, neem nou dat Deense rapport dat melding maakt van een verdubbeling van het aantal hersentumoren in de afgelopen 10 jaar? Wat heeft dat van doen met UMTS straling? Is gewoon stemmingmakerij door van een paar aluhoedjes.
Andere onderzoeken verwijzen naar hele andere vormen van blootstelling op hele andere frequenties, je mag dus stellen dat er niet eens goed gefilterd is op de relevantie van de onderzoeken, gewoon BAM alles wat maar een beetje naar een negatieve interpretatie ruikt linken.
I'll sing you a lullaby.
pi_122456627
quote:

[..]

HSP heeft volgens mij te maken met de verwerking van informatie afkomstig van de zintuigen. HSP's schijnen deze informatie op een andere manier te verwerken dan wel te filteren, is dus volgens mij een neurologische variatie.
I'll sing you a lullaby.
  maandag 4 februari 2013 @ 10:35:49 #139
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_122456808
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:28 schreef xenobinol het volgende:

[..]

HSP heeft volgens mij te maken met de verwerking van informatie afkomstig van de zintuigen. HSP's schijnen deze informatie op een andere manier te verwerken dan wel te filteren, is dus volgens mij een neurologische variatie.
HSP is een labeltje dat mensen zichzelf graag geven in deze tijd van medicalisatie. Er is geen test voor, geen diagnostische criteria, en het heeft geen nut voor een behandeling. Wat dat betreft past het wel bij WiFi-SP's.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_122456997
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:35 schreef eleusis het volgende:

[..]

HSP is een labeltje dat mensen zichzelf graag geven in deze tijd van medicalisatie. Er is geen test voor, geen diagnostische criteria, en het heeft geen nut voor een behandeling. Wat dat betreft past het wel bij WiFi-SP's.
Labeltjes plakken is heel normaal in de psychologie en voor de meeste 'aandoeningen' is geen waterdichte diagnose mogelijk. Toch weet men van vele aandoeningen aan het zenuwstelsel wel de onderliggende oorzaak en kan deze ook behandelt worden met medicijnen. Het probleem is gewoon dat individueel onderzoek naar de werking van de hersenen vaak te kostbaar is of zelfs onmogelijk.
We kunnen toch moeilijk de hersenen ontleden om de zien welke neurotransmitters wel of niet in de juiste verhoudingen aanwezig zijn in de verschillende hersendelen :P
I'll sing you a lullaby.
pi_122457746
Tsja de bomen worden ziek dus waarom kinderen(mensen) niet ?

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 4 februari 2013 @ 12:24:06 #142
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122459822
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:44 schreef xenobinol het volgende:
We kunnen toch moeilijk de hersenen ontleden om de zien welke neurotransmitters wel of niet in de juiste verhoudingen aanwezig zijn in de verschillende hersendelen :P
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:28 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Kijk, het probleem met dat hoogsensitiviteit is dat het afkomstig is van de werken van Jung, en neergeschreven op een semi-wetenschappelijke manier. Daarna is er één kerel geweest die al het onderzoek zo'n beetje in z'n eentje heeft gedaan. De wetenschappelijke gemeenschap kent deze onderzoeken, en kiest ervoor om het niet verder uit te zoeken en er niet veel waarde aan te hechten. Dit is echt een schoolvoorbeeld van een wetenschappelijke theorie die gemeten, gewogen, en te licht bevonden is. Het onderzoek wordt niet vertrouwd en er is geen wetenschapper meer
die hier heil in ziet.
pi_122460526
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:24 schreef tarantism het volgende:

[..]

[..]

Kijk, het probleem met dat hoogsensitiviteit is dat het afkomstig is van de werken van Jung, en neergeschreven op een semi-wetenschappelijke manier. Daarna is er één kerel geweest die al het onderzoek zo'n beetje in z'n eentje heeft gedaan. De wetenschappelijke gemeenschap kent deze onderzoeken, en kiest ervoor om het niet verder uit te zoeken en er niet veel waarde aan te hechten. Dit is echt een schoolvoorbeeld van een wetenschappelijke theorie die gemeten, gewogen, en te licht bevonden is. Het onderzoek wordt niet vertrouwd en er is geen wetenschapper meer
die hier heil in ziet.
Een duidelijke definitie ontbreekt nog, dus dat helpt ook al niet. Plus dat het niet een specifieke oorzaak lijkt te hebben, dus dat is lastig voor een experimenteel onderzoek. En als de wetenschappelijke gemeenschap niet gelooft dat het bestaat, dan kan het even dogmatisch zijn als de kerk.
pi_122460666
quote:

[..]

Nope. Hier:

[ afbeelding ]

daar hoef je niet voor naar de vs hoor. je kan ook gewoon in drenthe gaan wonen ;) (dwingelderveld heeft ook zo'n zone)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_122460751
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:17 schreef schommelstoel het volgende:

Apart
Wordt nog wat op de middelbare school, dan verder studeren (eventueel) en dan werken. Succes met het leven!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 4 februari 2013 @ 13:05:07 #146
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122460900
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:52 schreef Gray het volgende:
En als de wetenschappelijke gemeenschap niet gelooft dat het bestaat, dan kan het even dogmatisch zijn als de kerk.
Ik denk niet dat de wetenschappelijke gemeenschap niet gelooft dat het bestaat. We moeten echter wel objectief blijven. Het zal de wetenschappelijke gemeenschap worst wezen wat wel en niet bestaat, maar er is op dit moment niet voldoende reden om hoogsensitiviteit wetenschappelijks serieus te nemen. Natuurlijk kan niet uitgesloten worden dat de aandoening bestaat, net zoals er niet uitgesloten kan worden dat er een neushoorn in je kamer staat. Maar als je hier op moet vertrouwen dan ben je je kritische houding verloren en bezondig je je aan wensdenken.
  maandag 4 februari 2013 @ 13:07:46 #147
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_122461003
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:57 schreef simmu het volgende:

[..]

daar hoef je niet voor naar de vs hoor. je kan ook gewoon in drenthe gaan wonen ;) (dwingelderveld heeft ook zo'n zone)
Ja maar ik neem aan dat er in Drenthe niet een speciaal dorp is ontstaan voor dit soort mensen :P Daar wel.
pi_122461204
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ja maar ik neem aan dat er in Drenthe niet een speciaal dorp is ontstaan voor dit soort mensen :P Daar wel.
nee, hier zitten ze tussen het gewone volk en amuseren ze zich met wichelroedelopen, hekserij en 3000 cursussen therapie en schilderen. oh, en met macrobiologisch voedsel enzo natuurlijk :P
  Moderator maandag 4 februari 2013 @ 13:16:53 #149
249559 crew  Lavenderr
pi_122461330
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:12 schreef simmu het volgende:

[..]

nee, hier zitten ze tussen het gewone volk en amuseren ze zich met wichelroedelopen, hekserij en 3000 cursussen therapie en schilderen. oh, en met macrobiologisch voedsel enzo natuurlijk :P
Wel een prachtige plek om te wonen.
Ik ben niet hooggevoelig maar zou het bijna worden als ik dan ook in aanmerking zou komen voor Dwingeloo :Y
pi_122461490
tis hier idd heerlijk :Y
pi_122461516
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef tarantism het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de wetenschappelijke gemeenschap niet gelooft dat het bestaat. We moeten echter wel objectief blijven. Het zal de wetenschappelijke gemeenschap worst wezen wat wel en niet bestaat, maar er is op dit moment niet voldoende reden om hoogsensitiviteit wetenschappelijks serieus te nemen. Natuurlijk kan niet uitgesloten worden dat de aandoening bestaat, net zoals er niet uitgesloten kan worden dat er een neushoorn in je kamer staat. Maar als je hier op moet vertrouwen dan ben je je kritische houding verloren en bezondig je je aan wensdenken.
Ik was wellicht wat onduidelijk door 'de wetenschappelijke gemeenschap' in de mond te nemen, maar waar ik op doel is het wetenschappelijke karakter dat 'onvoldoende reden voor hoogsensitiviteit' gelijk stelt aan 'geen reden voor hoogsensitiviteit'.
Sure, zou je dit op een congres aan de kaak stellen, dan wordt geuit dat het open staat ter discussie, maar vraag je hetzelfde tussen koffie en gebak in de pauze, dan wordt het weggehoond en geridiculiseerd, bijvoorbeeld door plots neushoorns in de discussie te betrekken.
Het verschil tussen wetenschap en wetenschapper wordt daarmee snel duidelijk; de overeenkomst met religieus denken schetst zich doordat met zich zou "bezondigen aan wensdenken" bij openminded blijven t.o.v. de kwestie.
  maandag 4 februari 2013 @ 13:44:59 #152
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122462236
quote:

[..]

Omdat het nog NOOIT is gevonden. En wie zegt van wel is een corrupte liegende kutwetenschapper die werkzaam is in de AID$-industrie.
http://remf.dartmouth.edu/HIV_TEM/
Pagina vol met ESM afbeeldingen van HIV. Allemaal nep natuurlijk?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_122463123
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

http://remf.dartmouth.edu/HIV_TEM/
Pagina vol met ESM afbeeldingen van HIV. Allemaal nep natuurlijk?
Allemaal gesoept door big pharma natuurlijk :')
  maandag 4 februari 2013 @ 14:32:16 #154
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122463680
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:12 schreef DonJames het volgende:

[..]

Allemaal gesoept door big pharma natuurlijk :')
Duh :P
Onikaan ni ov dovah
  maandag 4 februari 2013 @ 15:22:19 #155
52357 Lambiekje
pi_122465462
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:15 schreef DonJames het volgende:

[..]

:') :') :')

Gast, je spoort niet.
Gast, het is de realiteit. helaas.
pi_122465682
-niet doen-

[ Bericht 32% gewijzigd door Gray op 04-02-2013 16:14:41 ]
pi_122465705
-niet doen-

[ Bericht 20% gewijzigd door Gray op 04-02-2013 16:15:12 ]
  maandag 4 februari 2013 @ 15:29:09 #158
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_122465720
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:16 schreef Resonancer het volgende:
Tsja de bomen worden ziek dus waarom kinderen(mensen) niet ?

dit is overigens wel vrij alarmerend :P
  maandag 4 februari 2013 @ 15:34:11 #159
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122465917
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:29 schreef Flurry het volgende:

[..]

De orchideeen hier direct naast de wifi router staan toch best mooi in bloei ;)
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 4 februari 2013 @ 15:37:08 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_122466019
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:27 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Nou nee. Laten we het netjes houden tegenover elkaar.

[ Bericht 10% gewijzigd door Gray op 04-02-2013 16:15:49 ]
pi_122466173
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Sorry, heb nogal last van m'n hoogsensitiviteit vandaag.
pi_122466865

maandag 4 februari 2013 @ 15:59:43 #163
45206 Pietverdriet
pi_122466917
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als jij wilt dat het netjes blijft, leg dan Lambiekje aan de ketting. Dat is iemand die niet netjes is in extreem
  Moderator maandag 4 februari 2013 @ 16:01:32 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_122466997
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als jij wilt dat het netjes blijft, leg dan Lambiekje aan de ketting. Dat is iemand die niet netjes is in extreem
Ja, je hebt gelijk.
Lambiekje kan zich alleen maar in extremen uiten. Gelukkig doen de meesten hier dat niet.
  maandag 4 februari 2013 @ 16:03:46 #165
45206 Pietverdriet
pi_122467086
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk.

Maar ga je er ook wat aan doen?
  Moderator maandag 4 februari 2013 @ 16:04:24 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_122467119
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Maar ga je er ook wat aan doen?
Jazeker.
pi_122467344
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En t4rt4rus ook niet blijkbaar.
pi_122467473
Anyways, back on-topic. Jongetjes met wifi-allergie, wie heeft het nog meer?
  maandag 4 februari 2013 @ 16:43:27 #169
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122468798
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:21 schreef Gray het volgende:
dan wordt het weggehoond en geridiculiseerd, bijvoorbeeld door plots neushoorns in de discussie te betrekken.
nee nee, de neushoorn-in-de-kamer kwestie is een bekende logisch filosofische uitdrukking. Ooit door Wittgenstein en Russel gebruikt om de grenzen van (wetenschappelijke) kennis onder woorden te brengen. Misschien had ik daarin duidelijk moeten zijn
  maandag 4 februari 2013 @ 17:14:33 #170
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_122469991
quote:

Bron
goede zaak dect is levensgevaarlijke rotzooi, absurd dat dat in de kijkshop te koop is en hele hordes verstandelijk gehandicapte passieve volksstammen die dingen in huis nemen. Neem toch een gewone huistelefoon, waarom moet je met je telefoon door je hele huis kunnen lopen.. neem de tijd voor je belletjes. :/

Iig goed te begrijpen, als ik een kind had gehad zou ik ze ook willen beschermen tegen die rotzooi.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 4 februari 2013 @ 17:20:20 #171
45206 Pietverdriet
pi_122470269
Het kind is trouwens niet ziek door wifi, maar het komt door Heksen.
  maandag 4 februari 2013 @ 19:17:26 #172
52357 Lambiekje
pi_122475018
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Het kind is trouwens niet ziek door wifi, maar het komt door Heksen.
Alles wat men in die tijd niet kon verklaren werd weggezet bij de vrouwen, die niet voor keukenprinses deugde.

Jij wil dus dat zaken niet onderzocht worden.?
  maandag 4 februari 2013 @ 19:34:37 #173
45206 Pietverdriet
pi_122476118
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Alles wat men in die tijd niet kon verklaren werd weggezet bij de vrouwen, die niet voor keukenprinses deugde.

Jij wil dus dat zaken niet onderzocht worden.?
Het liefst zou ik zien dat jij in een dwangbuis in een hok zat.
  maandag 4 februari 2013 @ 19:38:13 #174
52357 Lambiekje
pi_122476402
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het liefst zou ik zien dat jij in een dwangbuis in een hok zat.
forumkampofficier spelen?
pi_122479067
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:09 schreef Gray het volgende:

[..]

En t4rt4rus ook niet blijkbaar.
Bedankt mijn post natuurlijk weer verwijderen maar die van een idioot niet.
-edit- en we hebben het hier op de DM genoeg over gehad met de moderators.
Verwijder dan ook die berichten van die mensen die volledig idiote dingen zeggen ipv de berichten van de mensen die tegen hun in gaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door t4rt4rus op 04-02-2013 20:19:44 ]
pi_122481944
t4rt4rus: Heb je vraag beantwoord in BNW FB.

Dat joch uit de OP gaat nog een leuk leven tegemoet:
Kamp opent eerste 4G-netwerk
pi_122482760
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

goede zaak dect is levensgevaarlijke rotzooi, absurd dat dat in de kijkshop te koop is en hele hordes verstandelijk gehandicapte passieve volksstammen die dingen in huis nemen. Neem toch een gewone huistelefoon, waarom moet je met je telefoon door je hele huis kunnen lopen.. neem de tijd voor je belletjes. :/

Iig goed te begrijpen, als ik een kind had gehad zou ik ze ook willen beschermen tegen die rotzooi.
Vandaag in de metro stonden hierover toevallig 2 brieven - beide met de strekking dat ook kleur straling is, en veel schadelijker straling dan wifi vanwege de golflengte. Ze hebben een punt.

Dus moeten we kleur ook maar gaan verbieden en alles zwart maken ?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:59:21 #178
52357 Lambiekje
pi_122497114
Mmm gisteravond een klein onderdeel binnen De Slag om Nederland ging over straling en masten.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1323503

Wederom zijn de experts domme mietjes. Het programma belde na aanleiding officiele documentatie die stelt dat het kankerverwekkend is... JA JA JA we nemen het heel serieus. Houdt toch je bek. De lach van de programmamaker spreekt boekdelen.

Wat is dat toch met Nederlandse experts en politiek. Gister 2 items. De eerst was matchfixing in heel Europa blijkt voetbalwedstrijden omgekocht te worden overal wordt het juridisch onderzocht maar in het ultra achterlijke Nederland gebeurd er niets. Domme kuthoer Schipper belt met voetbalbond doen jullie aan matchfixing, Nee, dan is het goed. Ongelooflijk.

En het andere Nederlandse chaffeurs via Cyprus. Ook daar wordt uiteraard niets mee gedaan.

Je gaat patronen zien van de domme naiviteit van Nederlandse experts en schetenwappers. Neem nu van 2 weken geleden Zembla over de Moord op de Honingbi. De klootzaak Blacquiere vind pesticide niet interesant. Hoe fucking dom ben je.

Nederland laat op dergelijk vlakken zo extreem veel zaken steken vallen. En dat is in veel gevallen zeer kwalijk.

Wanneer krijgen de prutswetenschappers de zak. Oprotten met die nietsnutten.
pi_122497123
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat dit (zeker in het dichtbevolkte NL) onmogelijk is.
Bij mij in de achtertuin spot ik zo'n 30 WIFI netwerken waarvan de helft op volle sterkte binnenkomt.
En wie weet wat de toekomst gaat brengen:

quote:
The airwaves that FCC officials want to hand over to the public would be much more powerful than existing WiFi networks that have become common in households. They could penetrate thick concrete walls and travel over hills and around trees. If all goes as planned, free access to the Web would be available in just about every metropolitan area and in many rural areas.
http://dangerousminds.net(...)ng_profit_margins_of
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:01:01 #180
52357 Lambiekje
pi_122497142
quote:
4s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:54 schreef Gray het volgende:

Er is geen 'stilte' locatie in Nederland. Er wordt zo als gebruikelijk helemaal nergens rekening mee gehouden.
pi_122497206
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:29 schreef Flurry het volgende:

[..]

Nog wat leesvoer:

quote:
A new report by the BioInitiative Working Group 2012 says that evidence for risks to health has substantially increased since 2007 from electromagnetic fields and wireless technologies (radiofrequency radiation). The Report reviews over 1800 new scientific studies. Cell phone users, parents-to-be, young children and pregnant women are at particular risk.
http://www.bioinitiative.org/media/press-releases/
Eisenhower1961.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:43:11 #182
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_122501537
quote:
4s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:54 schreef Gray het volgende:

ok ik moet dus echt het land uit..
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:46:26 #183
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_122501644
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is geen 'stilte' locatie in Nederland. Er wordt zo als gebruikelijk helemaal nergens rekening mee gehouden.
volgens de wifi/umts mapping leef ik net in de rand van een stil gebied waar welgeteld maar een enkele radiomast staat, ik woon net buiten de sterkste umts mast op het thialf, en er zijn er maar 3 in heerenveen, wel veel wifi masten maar woon daar ook dus net buiten, hier in het bos is de laagste dekking en daar ben ik erg blij mee.

maar als ik te horen krijg dat ze hier bijv op het dak zon ding zouden bouwen of dicht in de buurt, dan ga ik toch echt sabotage overwegen, en dan niet in de vorm van een draadje doorknippen maar in de vorm van dat hele ding omver trekken en in stukken hakken.
pi_122502169
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:05 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Nog wat leesvoer:

Als ik zo al die onderzoeken lees in hun RF color chart dan is het nog een wonder dat er uberhaupt nog mensen in leven zijn _O-

We zouden al lang kapot gegaan moeten zijn aan genetische mutaties, kanker en hart en vaatziekten :')

Natuurlijk heeft slechte voeding, giftige stoffen in de lucht, extra UV straling, weinig beweging en als wat niet meer daar niets mee van doen :D

Nee... het grote gevaar zit hem in die paar microwatt blootstelling aan niet ioniserende straling :o

Nou ik ben overtuigde ik wikkel mijzelf meteen in alu folie om mijn DNA te beschermen :Y
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:28:44 #185
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_122505089
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Als ik zo al die onderzoeken lees in hun RF color chart dan is het nog een wonder dat er uberhaupt nog mensen in leven zijn _O-

3 maal raden wat volksziekte nummer 1 is tegenwoordig.

en alufolie zou ik je afraden dat is een geleider.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:38:06 #186
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122505433
Ik zou bij wijze van test in ieder geval wel eens in een stralingsvrije ruimte willen slapen om te kijken of ik dan beter uitgeslapen wakker wordt, meer energie heb of wat dan ook. Misschien maar een keer een paar rollen kippengaas halen en dat op de muren, plafond en voor de ramen plakken..

Hm, misschien ook maar niet.
Vrijheid
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 13:39:42 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_122505491
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

en alufolie zou ik je afraden dat is een geleider.
Vanwaar dan die aluhoedjes die sommigen dragen?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:40:37 #188
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122505514
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vanwaar dan die aluhoedjes die sommigen dragen?
Dat is gewoon een uit de hand gelopen urban myth/grap. Dat begrijp je zelf toch ook wel? :P

Anyway: http://www.shieldtech.nl/(...)nen/Beddengoed&id=58 Geil 8-).
Vrijheid
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 13:41:40 #189
249559 crew  Lavenderr
pi_122505552
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is gewoon een uit de hand gelopen urban myth/grap. Dat begrijp je zelf toch ook wel? :P

Anyway: http://www.shieldtech.nl/(...)nen/Beddengoed&id=58 Geil 8-).
Nou, ik heb wel verschillende mensen gehoord die dat serieus geloven.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:44:09 #190
45206 Pietverdriet
pi_122505648
quote:
Zolang die niet geaard is werkt het sowieso niet.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:46:01 #191
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122505718
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hmpf. Gooi ik wel een ijzerdraad naar buiten en die prop ik onder een tegel. Het kan ook nooit makkelijk.
Vrijheid
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:46:29 #192
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122505737
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, ik heb wel verschillende mensen gehoord die dat serieus geloven.
Dat heb je inderdaad met urban myth's en broodjes aap :{. Maar een loden hoedje zou beter zijn vermoed ik :).
Vrijheid
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:47:37 #193
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122505778
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat, of een volledig gesloten geheel maakt rond je complete hoofd (dus complete lichaam). ;)
Moet je eigenlijk in zo'n pak rond gaan lopen zoals ze bij tesla coil shows gebruiken.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:48:07 #194
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122505796
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat heb je inderdaad met urban myth's en broodjes aap :{. Maar een loden hoedje zou beter zijn vermoed ik :).
Ja maar lood is een zenuwgif :o
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 13:50:12 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_122505883
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Lood lijkt me ook beter dan aluminiumfolie.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:53:18 #196
294141 tarantism
hups in die kont
pi_122506018
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:46 schreef BaajGuardian het volgende:
, en dan niet in de vorm van een draadje doorknippen maar in de vorm van dat hele ding omver trekken en in stukken hakken.
Kijk en dit is waarom niemand dat aluminium-hoedjes volk vertrouwt.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:04:53 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122506501
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat, of een volledig gesloten geheel maakt rond je complete hoofd (dus complete lichaam). ;)
Moet je eigenlijk in zo'n pak rond gaan lopen zoals ze bij tesla coil shows gebruiken.
Aarden dus. Simpelste van de aanwezige mogelijkheden en het is (voor de test) ook alleen maar voor de nachtrust uiteraard.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja maar lood is een zenuwgif :o
Je moet het ook niet opvreten!
Vrijheid
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:42:42 #198
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122507918
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Aarden dus. Simpelste van de aanwezige mogelijkheden en het is (voor de test) ook alleen maar voor de nachtrust uiteraard.

[..]

Je moet het ook niet opvreten!
Ik zie het al helemaal voor me. Een lange koperen spike naast elke schoen zodat je goed geaard bent als je in het bos loopt.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:47:19 #199
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122508112
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik zie het al helemaal voor me. Een lange koperen spike naast elke schoen zodat je goed geaard bent als je in het bos loopt.
Nee joh. Als je het linkje volgt zie je dat het gewoon een klamboe is.
Vrijheid
pi_122511973
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef BaajGuardian het volgende:
...
Hoogsensitiviteit? Hemopyrrollactamurie? Of toch AIDS? Of bedoel je iets anders?
pi_122512832
quote:

[..]

We zouden al lang kapot gegaan moeten zijn aan genetische mutaties, kanker en hart en vaatziekten :')

Natuurlijk heeft slechte voeding, giftige stoffen in de lucht, extra UV straling, weinig beweging en als wat niet meer daar niets mee van doen :D

Nee... het grote gevaar zit hem in die paar microwatt blootstelling aan niet ioniserende straling :o

Nou ik ben overtuigde ik wikkel mijzelf meteen in alu folie om mijn DNA te beschermen :Y
Ik kan idd beter luisteren naar iemand die zulke ongefundeerde conclusies trekt dan naar:

quote:
*The BioInitiative 2012 Report has been prepared by 29 authors from ten countries*, ten holding medical degrees (MDs), 21 PhDs, and three MsC, MA or MPHs. Among the authors are three former presidents of the Bioelectromagnetics Society, and five full members of BEMS. One distinguished author is the Chair of the Russian National Committee on Non-Ionizing Radiation. Another is a Senior Advisor to the European Environmental Agency.
http://www.bioinitiative.org/participants/
Eisenhower1961.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:53:59 #202
52357 Lambiekje
pi_122513948
quote:

[..]

Dergelijk ziekte lopen de charts uit ... maar dat kan ook natuurlijk door al die rotvaccins.
Bovendien is het pas duidelijk over 10 jaar wat de gevolgen zijn. Duidelijk is wel dat flora al wel 'aangeeft' dat het niet oke is al die straling.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:55:25 #203
52357 Lambiekje
pi_122514001
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:38 schreef jogy het volgende:
Ik zou bij wijze van test in ieder geval wel eens in een stralingsvrije ruimte willen slapen om te kijken of ik dan beter uitgeslapen wakker wordt, meer energie heb of wat dan ook. Misschien maar een keer een paar rollen kippengaas halen en dat op de muren, plafond en voor de ramen plakken..

Je merkt het al als je in de duinen bv een wandeling maakt. Het 'voelt' zo veel rustiger, je aardt daar veel beter om maar eens wat te noemen.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:00:00 #204
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122514207
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je merkt het al als je in de duinen bv een wandeling maakt. Het 'voelt' zo veel rustiger, je aardt daar veel beter om maar eens wat te noemen.
Mja, ok. dat je er tot rust komt kan ik me voorstellen. Of dat dus per definitie door het gebrek aan wildstraling ( :P ) komt weet ik dus niet. Het is hartstikke rustig daar maar op genoeg plekken staan er nog steeds UMTS masten en mijn G3 verbinding gaat nog steeds als een tierelier.
Vrijheid
pi_122514567
quote:

[..]

Ah, een ontspannen wandeling in een natuurgebied voelt prettiger aan dan in een drukke stad en met verkeer en uitlaatgassen overal...

.. en dat zou komen wegens de aan/af-wezigheid van Wifi-netwerken ?
  † In Memoriam † dinsdag 5 februari 2013 @ 17:12:10 #206
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_122514791
quote:
Pff doe dan als mod op zn minst voorbeeldfunctie en niet lopen bashen in BNW
pi_122515450
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Mja, ok. dat je er tot rust komt kan ik me voorstellen. Of dat dus per definitie door het gebrek aan wildstraling ( :P ) komt weet ik dus niet. Het is hartstikke rustig daar maar op genoeg plekken staan er nog steeds UMTS masten en mijn G3 verbinding gaat nog steeds als een tierelier.
Woord van het jaar!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:47:15 #208
45206 Pietverdriet
pi_122516312
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:31 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik kan idd beter luisteren naar iemand die zulke ongefundeerde conclusies trekt dan naar:

[..]

Er zijn genoeg artsen die homeopatie inzetten, dat blijft ook bullshit
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:56:04 #209
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_122516605
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:38 schreef jogy het volgende:

beginnen met niet je mobiel onder je kussen(of uberhaupt in je buurt) wanneer je gaat slapen ;)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:06:28 #210
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_122516946
quote:

[..]

woonde ik maar aan zee, :'(
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 18:09:15 #211
249559 crew  Lavenderr
pi_122517035
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jij woont toch aan de rand van een natuurgebied? Dus de stilte en rust vlakbij. Bofferd.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:10:18 #212
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122517072
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ga anders op Texel wonen. Daar heb je op veel plekken slecht berijkbaar mobiel netwerk.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:14:06 #213
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_122517228
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ga anders op Texel wonen. Daar heb je op veel plekken slecht berijkbaar mobiel netwerk.
ik ga het serieus overwegen om naar een eiland te verhuizen. of dat in nederland is weet ik niet, maar als er hier ook van die sterkere umts masten neergepropt gaan worden ben ik weg.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:14:35 #214
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_122517250
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij woont toch aan de rand van een natuurgebied? Dus de stilte en rust vlakbij. Bofferd.
ja tot ze hier ook grote plannen tot uitvoering brengen waar ze mbt 'sportstad' al mee bezig zijn, en dat is zon 300 meter verderop.
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 18:15:46 #215
249559 crew  Lavenderr
pi_122517284
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ja tot ze hier ook grote plannen tot uitvoering brengen waar ze mbt 'sportstad' al mee bezig zijn, en dat is zon 300 meter verderop.
Dat zou zonde zijn zeg :o
Men moet juist zuinig zijn op dit soort plekken. Het is al zo vol en druk in ons landje.
pi_122517316
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:47 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Goeie vergelijking ook!

Worden toch beide bestraald? :7
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:17:24 #217
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_122517348
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zou zonde zijn zeg :o
Men moet juist zuinig zijn op dit soort plekken. Het is al zo vol en druk in ons landje.
nee joh gewoon plat asfalteren, centen moet het opleveren.

zo denken de *kuch* hoge *kuch* (in hun bol) heren van het veen immers.

ik stel me altijd voor dat ze alle munten die ze eruit trekken met een koker in hun anus doen en zich dan lekker aftrekken.

kan me niet anders voorstellen hoe mensen met al dat geld omgaan.
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 18:20:54 #218
249559 crew  Lavenderr
pi_122517473
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee joh gewoon plat asfalteren, centen moet het opleveren.

zo denken de *kuch* hoge *kuch* (in hun bol) heren van het veen immers.

ik stel me altijd voor dat ze alle munten die ze eruit trekken met een koker in hun anus doen en zich dan lekker aftrekken.

kan me niet anders voorstellen hoe mensen met al dat geld omgaan.
Joh, die gaat het niet om munten maar om flappen .
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:22:33 #219
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_122517521
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Joh, die gaat het niet om munten maar om flappen .
mischien binden ze die flappen tot een hele dikke rol en pompen ze met die rol in hun anus dan.
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 18:23:27 #220
249559 crew  Lavenderr
pi_122517564
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:22 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

mischien binden ze die flappen tot een hele dikke rol en pompen ze met die rol in hun anus dan.
Ik wil het niet weten :{w
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:42:14 #221
52357 Lambiekje
pi_122532718
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ah, een ontspannen wandeling in een natuurgebied voelt prettiger aan dan in een drukke stad en met verkeer en uitlaatgassen overal...

.. en dat zou komen wegens de aan/af-wezigheid van Wifi-netwerken ?
gebied met minder straling.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:43:36 #222
52357 Lambiekje
pi_122532807
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Er zijn genoeg artsen die homeopatie inzetten, dat blijft ook bullshit
Natuurlijk zitten er charlatans tussen bij homepathen. Maar in de regel werkt het wel degelijk itt het reguliere bedrog.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:11:22 #223
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122534501
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Natuurlijk zitten er charlatans tussen bij homepathen. Maar in de regel werkt het wel degelijk itt het reguliere bedrog.
Homeopathie is per definitie bedrog.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 6 februari 2013 @ 07:34:54 #224
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_122540560
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef Megumi het volgende:
En aluminium folie is nog niet geprobeerd?
Nee dit
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:43:26 #225
52357 Lambiekje
pi_122541200
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Homeopathie is per definitie bedrog.
En hoe komt ge tot die stelling?
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:53:46 #226
45206 Pietverdriet
pi_122541341
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lees je eigen topic nog eens door, in de delen die dat opleverde heb ik het volledig onderuitgeschoffelt en jij reageerde niet meer
TRU / Homeopathie wetenschappelijk aangetoond
TRU / Homeopatie wetenschappelijk aangetoond #2
TRU / Homeopatie wetenschappelijk aangetoond #3
TRU / Homeopatie wetenschappelijk aangetoond #4
pi_122543957
quote:
► 3 – Analysis of all the world scientific studies on effects of hyper frequencies on humans :

A – Contrary to the messages commonly conveyed by some people, no one study in the world has beenable to prove the harmlessness of electromagnetic radiation from microwaves on human beings.

B – Most scientific studies to date that are not entirely or partially financed by telecoms (including the wireless industry and mobile phone operators) not only show biologic effects, but also the so called health effects on living beings, and therefore on humans.

C – The most important scientific study world-wide done today is the one from WTR (Wireless
Technology T Research - USA) 100 % financed by telecoms to a level of 28 millions dollars. It shows so called biologic effects but also gives evidence of so called health effects in particular on DNA that were later confirmed by the large REFLEX study made by the European Community.

http://next-up.org/pdf/MicrowaveSyndrome012007Uk.pdf
http://www.next-up.org/Newsoftheworld/Wifi_2011.php
Eisenhower1961.
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:55:45 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122544297
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Omdat het water waar je de verdunning mee maakt ook ooit veel verschillende stoffen heeft bevat. Die veel sterker verdunde stoffen zouden dus een veel groter effect moeten hebben. Hetzelfde geld voor contaminaties in je startvloeistof. Deze zijn aan het einde sterker verdund dan de stof waar je eigenlijk mee bezig bent. Per definitie zou het alles sterker moeten doen dan hetgeen waarvoor je de verdunning aan het maken bent :)
Onikaan ni ov dovah
pi_122544844
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:31 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Gewoon een stelletje tweederangs academici die ook hun 5 minutes of fame en salaris moeten verdienen. Titels zeggen helemaal niets, de inhoud is veel interessanter. Maar goed... stel dat ook maar 1 procent van de verschrikkingen die men beschrijft op waarheid gebaseerd zouden zijn? Dan zou er een ware epidemie aan de gang zijn? Toch raar dan dat de gemiddelde leeftijd alleen maar omhoog gaat 8)7
I'll sing you a lullaby.
pi_122545111
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

OMG _O-

Het theepot argument :D
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:25:21 #231
45206 Pietverdriet
pi_122545198
quote:

[..]

Bedenk je dat er heel duidelijk is beschreven en onderzocht hoe giftig drinkwater is.
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:35:15 #232
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122547322
Ik heb een emf scanner op mijn smartphone geïnstalleerd. Ook leuk voor spoken blijkbaar :@. Anyway, ik zit redelijk in het groen en als ik onderweg ben dan slaat ie helemaal niet meer uit. Dus qua wildstraling is het wel ok blijkbaar.
Vrijheid
pi_122547525
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:35 schreef jogy het volgende:
Ik heb een emf scanner op mijn smartphone geïnstalleerd. Ook leuk voor spoken blijkbaar :@. Anyway, ik zit redelijk in het groen en als ik onderweg ben dan slaat ie helemaal niet meer uit. Dus qua wildstraling is het wel ok blijkbaar.
ik heb daarvoor een RFID chip laten implanteren, werkt prima! :)
pi_122547865
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Gewoon een stelletje tweederangs academici die ook hun 5 minutes of fame en salaris moeten verdienen. Titels zeggen helemaal niets, de inhoud is veel interessanter. Maar goed... stel dat ook maar 1 procent van de verschrikkingen die men beschrijft op waarheid gebaseerd zouden zijn? Dan zou er een ware epidemie aan de gang zijn? Toch raar dan dat de gemiddelde leeftijd alleen maar omhoog gaat 8)7
quote:
quote:
since the 1950s, in North America, there has been a 55% increase in cancer, when the statistics are standardized for the fact that people are living longer. Childhood cancer of the brain and nervous system - 40% increase since 1975; male colon cancer - 60% increase; breast cancer - 60% increase; brain cancer in adults - 80% increase; prostate cancer - 100% increase; testicular cancer - 100% increase; estrogen-receptor positive breast cancer -135% increase; non-Hodgkin's lymphoma and multiple myeloma - 200% increase; testicular cancer among men aged 28-35 - 300% increase. In 1950, 1 in 20 women had breast cancer. Now it’s 1 in 8.
http://commonground.ca/iss/0210135/6_understanding_cancer.shtml
:z
Eisenhower1961.
pi_122548128
quote:

[..]

"Je kan niet bewijzen dat het niet schadelijk is, dus het is schadelijk"?

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:54 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

[..]

"Kanker komt vaker voor dan vroeger. Er is meer WiFi dan vroeger. Kanker komt dus door WiFi"?

Waarom gebruiken jullie aluhoedjes toch altijd van die gare drogredenaties? Vinden jullie dat nou echt serieus een goed argument, of denk je dat andere mensen zo dom zijn dat ze daar intuinen?
pi_122548192
Ooh.... en milieuverontreiniging de accumulatie van gifstoffen in de voedselketen en de radioactieve verontreiniging als gevolg van nucleaire tests en de verbranding van fossiele brandstoffen zijn daar niet in grote mate voor verantwoordelijk :?

Goh.... nooit geweten dat mijn DECT telefoon een ware plaag voor de mensheid zou zijn.
I'll sing you a lullaby.
pi_122548424
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:01 schreef DonJames het volgende:

[..]

"Je kan niet bewijzen dat het niet schadelijk is, dus het is schadelijk"?
Nee, de andere onderzoeken wijzen dat uit.
Eisenhower1961.
pi_122548616
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:03 schreef xenobinol het volgende:
Ooh.... en milieuverontreiniging de accumulatie van gifstoffen in de voedselketen en de radioactieve verontreiniging als gevolg van nucleaire tests en de verbranding van fossiele brandstoffen zijn daar niet in grote mate voor verantwoordelijk :?

Goh.... nooit geweten dat mijn DECT telefoon een ware plaag voor de mensheid zou zijn.
Het argument "er zijn dingen die nog erger zijn dus dit is niet erg "?
Misschien is er wel sprake van synergie ?

quote:
The rise of Silicon Valley – both in the original Silicon Valley and the many Silicon Valleys that have developed around the world – gave rise to similar health effects among computer-manufacturing workers. Researchers observed a relation-ship between materials used in products and their synergistic reaction with electromagnetic radiation
http://www.townsendletter.com/July2007/wifi0707.htm
Eisenhower1961.
pi_122548672
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:09 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Nee, de andere onderzoeken wijzen dat uit.
Zucht, je mist het punt volledig. Het is hetzelfde als aantonen dat God niet bestaat. Dat kan niet. Maar er zijn wel "onderzoeken" waaruit volgt dat 'ïe wel bestaat. Zo is dit ook. Jij gelooft een rammelend onderzoek omdat dat onderzoek jouw mening staaft, een Christen gelooft een rammelend verhaal uit een sprookjesboek omdat in dat boek staat dat dat moet, en ik geloof het beide niet.
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:28:34 #240
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122549099
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:43 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ik heb daarvoor een RFID chip laten implanteren, werkt prima! :)
Dat kan helemaal niet, een RFID chip is een zender, geen ontvanger :{w.
Vrijheid
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:36:17 #241
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_122549438
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:54 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ditzelfde argument wordt ook aangehaald als er gediscussieerd wordt over de voedingsstoffen (het gebrek daarvan) wat we binnen krijgen tegenwoordig door overbewerking van het land. Ik denk dat het een combinatie van factoren is, ik geloof trouwens meteen dat langdurig een mobieltje aan je oren houden slecht is voor je hersenpan maar zodra de wifi/welke straling dan ook niet direct naast je staat zal het effect echt wel mee vallen. Trouwens, vervelend maar waar; zonder de technologische vooruitgang komt de mensheid ook nooit uit de ongezonde situatie waar het nu in zit. Noem het maar baarpijnen zeg maar.
Vrijheid
pi_122549489
What the fuck zijn sterrekinderen :')?
pi_122549940
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:37 schreef dexamfetamine het volgende:
What the fuck zijn sterrekinderen :')?
http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.41934586,d.d2k
pi_122550143
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:17 schreef DonJames het volgende:

[..]

Zucht, je mist het punt volledig. Het is hetzelfde als aantonen dat God niet bestaat. Dat kan niet. Maar er zijn wel "onderzoeken" waaruit volgt dat 'ïe wel bestaat. Zo is dit ook. Jij gelooft een rammelend onderzoek omdat dat onderzoek jouw mening staaft, een Christen gelooft een rammelend verhaal uit een sprookjesboek omdat in dat boek staat dat dat moet, en ik geloof het beide niet.
Zijn er onderzoeken die aantonen dat God bestaat ?
Wat is er rammelend aan die onderzoeken ? Haal de mening van deze man gebaseerd op div onderzoeken b.v. 's onderuit:

quote:
Barrie Trower, a British physicist and expert on microwave weapons warned this week about the dangers of WiFi radiation, which he says, is as dangerous as the radiation emitted by microwave weapons. Mr. Trower is not just a scientist who happened to study microwave energy as a tool for warfare, he dedicated most of his career to studying the effects what this kind of technology has on whoever and whatever is exposed to it.

http://mother-earth-journ(...)ons-warns-physicist/
http://www.thestar.com/ne(...)ns_against_wifi.html
http://www.wirelesswatchb(...)-of-Barry-Trower.pdf
Interview met deze mijnheer:

[ Bericht 9% gewijzigd door Resonancer op 06-02-2013 14:12:49 ]
Eisenhower1961.
pi_122550760
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:54 schreef Resonancer het volgende:
Zijn er onderzoeken die aantonen dat God bestaat ?
Ja. Onderzoek de Bijbel en je komt tot die conclusie.
quote:
Wat is er rammelend aan die onderzoeken ? Haal de mening van deze man gebaseerd op div onderzoeken b.v. 's onderuit:
Het is een magnetronexpert die iets zegt over een onderwerp waar 'ie geen expert in is (wifi dus). Z'n kennis over microgolven stamt uit de jaren '60. Hij zegt heel makkelijk dat micorwaves en wifi wel ongeveer gelijk is. Hij claimt dat "duizenden bronnen" het met hem eens zijn, maar noemt er eigenlijk geen een. En nog een hele hoop van dit soort fouten die een echte wetenschapper nooit zou maken. Oftewel: geen bewijzen en niet te controleren stellingen. Conclusie: geen wetenschappelijk onderzoek = geen geldig argument.
pi_122550958
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:11 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ja. Onderzoek de Bijbel en je komt tot die conclusie.

[..]

Het is een magnetronexpert die iets zegt over een onderwerp waar 'ie geen expert in is (wifi dus). Z'n kennis over microgolven stamt uit de jaren '60. Hij zegt heel makkelijk dat micorwaves en wifi wel ongeveer gelijk is. Hij claimt dat "duizenden bronnen" het met hem eens zijn, maar noemt er eigenlijk geen een. En nog een hele hoop van dit soort fouten die een echte wetenschapper nooit zou maken. Oftewel: geen bewijzen en niet te controleren stellingen. Conclusie: geen wetenschappelijk onderzoek = geen geldig argument.
Heb je de pdf nu al gelezen en daar zie je niet 1 onderzoek in :?
Tsja als jij denkt de bijbel te kunnen onderzoeken om zo aan te tonen dat God bestaat dan twijfel ik 'n btje aan je verstandelijke vermogens.
Eisenhower1961.
  woensdag 6 februari 2013 @ 14:21:40 #247
45206 Pietverdriet
pi_122551121
Verder gaat het om de dosis. 5 liter water drinken is dodelijk, maar daarom is het nog niet gevaarlijk water te drinken.
  woensdag 6 februari 2013 @ 14:39:17 #248
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_122551690
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Omdat het water waar je de verdunning mee maakt ook ooit veel verschillende stoffen heeft bevat. Die veel sterker verdunde stoffen zouden dus een veel groter effect moeten hebben. Hetzelfde geld voor contaminaties in je startvloeistof. Deze zijn aan het einde sterker verdund dan de stof waar je eigenlijk mee bezig bent. Per definitie zou het alles sterker moeten doen dan hetgeen waarvoor je de verdunning aan het maken bent :)
Homeophatische ontwikkelingshulp, gooi een dode een in de bron van de Nijl.
  woensdag 6 februari 2013 @ 14:41:15 #249
45206 Pietverdriet
pi_122551769
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:39 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Die concentratie is veel te hoog voor homeopatie.
pi_122551804
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:39 schreef Erasmo het volgende:

[..]

En dan flink schudden.
pi_122551976
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:17 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Heb je de pdf nu al gelezen en daar zie je niet 1 onderzoek in :?
Dat zeg ik niet. En de rest van mijn bedenkingen ga je natuurlijk gemakshalve weer niet op in, lekker cherrypicken :') Het is geen wetenschap, het is pseudo-wetenschap.
quote:
Tsja als jij denkt de bijbel te kunnen onderzoeken om zo aan te tonen dat God bestaat dan twijfel ik 'n btje aan je verstandelijke vermogens.
Dat zeg ik (weer) niet. Als jij de metafoor niet begrijpt is er toch echt wat met jóuw verstandelijke vermogens aan de hand. Maargoed, het zal wel, je zoekt het maar uit. Als jij dit soort mumbojumbo wil geloven, en serieuze wetenschap verwerpt doe je dat maar lekker. Verwacht alleen niet dat ik anders op je reageer dan met een welgemeende " :') "
pi_122553490
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. En de rest van mijn bedenkingen ga je natuurlijk gemakshalve weer niet op in, lekker cherrypicken :') Het is geen wetenschap, het is pseudo-wetenschap.

[..]

Dat zeg ik (weer) niet. Als jij de metafoor niet begrijpt is er toch echt wat met jóuw verstandelijke vermogens aan de hand. Maargoed, het zal wel, je zoekt het maar uit. Als jij dit soort mumbojumbo wil geloven, en serieuze wetenschap verwerpt doe je dat maar lekker. Verwacht alleen niet dat ik anders op je reageer dan met een welgemeende " :') "
Barrie Trower is 'n pseudo wetenschapper.. proest.
Dat ze zo'n man les laten geven of onderzoek naar bv Tetra laten doen. 8)7

quote:
At a conference in Birmingham I said “This Government, Industry and Government Scientists will be responsible for more deaths (of civilians) in peace time than all the terrorist organizations ever.”
Amen..
Eisenhower1961.
pi_122553711
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:25 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Amen..
Luister, je komt weer aan met die gare aluhoedjessites van je, en weer zo'n PDF-"onderzoek", en tot slot nog een fraaie oneliner. Denk je dat ik daarmee overtuigt ben? Er is echt niks wetenschappelijks aan. Helemaal niets. Heb je enig idee waar een wetenschappelijk onderzoek aan moet voldoen? Heb je überhaupt ook maar iets van een wetenschappelijke achtergrond? Zo te zien niet, want hoe gaar het "onderzoek" ook is, als het in jouw straatje past, geloof je het. Past het er niet in, negeer je het. Vandaar: " :') "
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:40:34 #254
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_122554078
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:59 schreef Flurry het volgende:
die ouders zijn gestoord en praten dat kind allerlei problemen aan :r
Dat denk ik ook ja.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:47:09 #255
45206 Pietverdriet
pi_122554331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:25 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Amen..
Waar zijn al die doden van TV zenders die met gigawatts aan vermogen uitzonden in het frequentiegebied wat nu 3G en 4G is, die met extreem veel lagere vermogens werken.
pi_122554358
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef DonJames het volgende:

[..]

Luister, je komt weer aan met die gare aluhoedjessites van je, en weer zo'n PDF-"onderzoek", en tot slot nog een fraaie oneliner. Denk je dat ik daarmee overtuigt ben? Er is echt niks wetenschappelijks aan. Helemaal niets. Heb je enig idee waar een wetenschappelijk onderzoek aan moet voldoen? Heb je überhaupt ook maar iets van een wetenschappelijke achtergrond? Zo te zien niet, want hoe gaar het "onderzoek" ook is, als het in jouw straatje past, geloof je het. Past het er niet in, negeer je het. Vandaar: " :') "
Ik heb millieukunde gestudeerd, vwo met wi/sk/na/bi geen idee of dat "wetenschappelijk "is.
En onderzoeken moeten (in jouw ogen) natuurlijk peer reviewed zijn (waar Trower wel degelijk naar refereert net zoals dat pdfje over Tetra peer reviewed is btw) net als die van Stapel of de corrupte WHO.
Eisenhower1961.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:49:22 #257
45206 Pietverdriet
pi_122554423
Zou het net zo werken als bij homeopatie, hoe lager het vermogen hoe sterker de werking?
LOL
pi_122554502
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:47 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik heb millieukunde gestudeerd, vwo met wi/sk/na/bi geen idee of dat "wetenschappelijk "is.
...
Dan zou je beter moeten weten. Schande.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:52:54 #259
45206 Pietverdriet
pi_122554552
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:51 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dan zou je beter moeten weten. Schande.
1 a 2 semesters wetenschapsleer of wetenschapsfilosofie hadden hem goed gedaan. Gewoon the basics
pi_122554674
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waar zijn al die doden van TV zenders die met gigawatts aan vermogen uitzonden in het frequentiegebied wat nu 3G en 4G is, die met extreem veel lagere vermogens werken.
Appels en Peren, 'n tv hoeft geen signaal uit te zenden he en stop je niet in je broekzak ?
Zendt bovendien niet gepulseerd en op andere frequentie uit.

Maar u vraagt wij draaien..
http://www.chronicexposure.org/transmitters.html
http://www.whale.to/b/hocking5.html
Eisenhower1961.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:58:41 #261
45206 Pietverdriet
pi_122554813
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:55 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Appels en Peren, 'n tv hoeft geen signaal uit te zenden he en stop je niet in je broekzak ?
Zendt bovendien niet gepulseerd en op andere frequentie uit.

Nee, het is hetzelfde frequentiegebied en wat pulsering had je bij TV signalen ook

En voor je linkjes een :') :') :')
pi_122555343
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, het is hetzelfde frequentiegebied en wat pulsering had je bij TV signalen ook

En voor je linkjes een :') :') :')
Uhm de enige puls in dat signaal was voor de sync.
Frequentiegebied is idd hetzelfde maar het WIFI uit de OP zit wel in 'n heel ander spectrum.

Graag gedaan. :') :') :')
Eisenhower1961.
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:16:19 #263
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122555518
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:11 schreef Resonancer het volgende:

...
Frequentiegebied is idd hetzelfde maar het WIFI uit de OP zit wel in 'n heel ander spectrum.
...
Hoe is dat nou weer mogelijk?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:22:25 #264
45206 Pietverdriet
pi_122555735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:11 schreef Resonancer het volgende:

Frequentiegebied is idd hetzelfde

En vertel, waar zijn die doden want die Zenders zonden met Gigawatts aan vermogen
quote:
het WIFI uit de OP zit wel in 'n heel ander spectrum.

Nee, een deel van de Wifi band zit in hetzelfde bereik als UHF tv band zat
pi_122555747
quote:
Godverdomme zeg :D :'( _O- Ik ben soms best spiritueel, maar deze shit is echt te dom voor woorden :')
pi_122555828
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:22 schreef dexamfetamine het volgende:

[..]

Godverdomme zeg :D :'( _O- Ik ben soms best spiritueel, maar deze shit is echt te dom voor woorden :')
Ja, nogal over the top he? :D
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:27:38 #267
45206 Pietverdriet
pi_122555956
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, nogal over the top he? :D
Leuk feitje, vrijwel iedere atoom in je lichaam was ooit deel van een ster en een supernova explosie.
pi_122556166
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Leuk feitje, vrijwel iedere atoom in je lichaam was ooit deel van een ster en een supernova explosie.
Uit het sterrekinderenlinkje :

'Dit betekent dat een apenjong, komend van de erflijn van zijn dansende vader, bij het zien van een banaan als vanzelf gaat dansen of veel sneller leert dan zijn vriendjes.'

Dat we het maar even weten :X
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:34:01 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122556221
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'Dit betekent dat een apenjong, komend van de erflijn van zijn dansende vader, bij het zien van een banaan als vanzelf gaat dansen of veel sneller leert dan zijn vriendjes.'

Dat stuk over erfelijkheid ook :') Daar heeft iemand niet op zitten letten bij de middelbare school biologie lessen.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:34:54 #270
45206 Pietverdriet
pi_122556248
quote:

[..]

Hosianna, Hosianna
pi_122556440
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:54 schreef Resonancer het volgende:
Interview met deze mijnheer:

Die man is een grapjas, hij praat de hele dag over microgolven en heet microgolf ervaring _O-

Het zijn volgens hem 'stealth weapons', microwave weapons _O-

Afvoeren in een dwangbuis met die kerel :W
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:53:31 #272
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_122556971
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:39 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Die man is een grapjas, hij praat de hele dag over microgolven en heet microgolf ervaring _O-

Het zijn volgens hem 'stealth weapons', microwave weapons _O-

Afvoeren in een dwangbuis met die kerel :W

jou mischien maar afvoeren in een dwangbuis.
  woensdag 6 februari 2013 @ 17:21:38 #273
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_122557898
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nou, je kunt zeggen wat je wilt, maar sinds de komst van TV masten gaan er elk jaar meer mensen dood, wereldwijd. Dan kan geen toeval zijn.
  woensdag 6 februari 2013 @ 17:30:46 #274
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122558250
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:21 schreef GoCanucksGo het volgende:

[..]

Nou, je kunt zeggen wat je wilt, maar sinds de komst van TV masten gaan er elk jaar meer mensen dood, wereldwijd. Dan kan geen toeval zijn.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 6 februari 2013 @ 17:51:22 #275
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_122559064
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, precies. Ook al zo'n probleem waar je de MSM nooit over hoort.
  donderdag 7 februari 2013 @ 08:51:25 #276
52357 Lambiekje
pi_122585642
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef DonJames het volgende:

[..]

Luister, je komt weer aan met die gare aluhoedjessites van je, en weer zo'n PDF-"onderzoek", en tot slot nog een fraaie oneliner. Denk je dat ik daarmee overtuigt ben? Er is echt niks wetenschappelijks aan. Helemaal niets. Heb je enig idee waar een wetenschappelijk onderzoek aan moet voldoen?
Ghostwriting? Biased verzonnen/gefingeerde data?. Gesponsord/Gelieerd aan psychopatisch corporaties?
  donderdag 7 februari 2013 @ 08:54:49 #277
52357 Lambiekje
pi_122585683
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

oh niet van een hypernova?
  donderdag 7 februari 2013 @ 08:56:28 #278
52357 Lambiekje
pi_122585712
quote:

[..]

misschien het 100ste aapeffect
  donderdag 7 februari 2013 @ 08:58:08 #279
52357 Lambiekje
pi_122585738
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Inmiddels zal er wel weer piraten zijn aangezien Global Warming niet gaande is!?
  donderdag 7 februari 2013 @ 10:09:44 #280
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122587245
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Inmiddels zal er wel weer piraten zijn aangezien Global Warming niet gaande is!?
Moet je er nou weer irrelevante dingen bij halen? Doe je wel vaker de afgelopen tijd.
Onikaan ni ov dovah
pi_122587327
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ghostwriting? Biased verzonnen/gefingeerde data?. Gesponsord/Gelieerd aan psychopatisch corporaties?
Kennelijk wil je hiermee de huidige wetenschap beschuldigen van dit soort praktijken. Fine, je doet maar. Maar vertel mij eens waarom al die fantasten die jij aanhangt hier geen last van zouden hebben?
  donderdag 7 februari 2013 @ 11:39:13 #282
52357 Lambiekje
pi_122589603
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Moet je er nou weer irrelevante dingen bij halen? Doe je wel vaker de afgelopen tijd.
jij komt toch met die kutgrafiek van GW & piraten.
  donderdag 7 februari 2013 @ 11:39:45 #283
52357 Lambiekje
pi_122589617
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:12 schreef DonJames het volgende:

[..]

Kennelijk wil je hiermee de huidige wetenschap beschuldigen van dit soort praktijken. Fine, je doet maar. Maar vertel mij eens waarom al die fantasten die jij aanhangt hier geen last van zouden hebben?
ja en dat gebeurd op extreme schaal.
pi_122589640
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja en dat gebeurd op extreme schaal.
Waarom quote je mij, maar ga je niet in op mijn post?
pi_122589753
En in Ahaus, pal naast de atoomafvalopslag, hebben ze er geen last van?
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  donderdag 7 februari 2013 @ 11:44:57 #286
45206 Pietverdriet
pi_122589799
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:43 schreef charon het volgende:
En in Ahaus, pal naast de kerncentrale en atoomafvalopslag, hebben ze er geen last van?
Wat heeft dat met radiogolven te maken?
  donderdag 7 februari 2013 @ 11:56:56 #287
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122590266
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jij komt toch met die kutgrafiek van GW & piraten.
Die 'kutgrafiek' heeft een zeer valide boodschap. Snap je die niet? Iets over correlatie en wat je daar aan af kan leiden etc.
Onikaan ni ov dovah
pi_122590568
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat heeft dat met radiogolven te maken?
Niets, behalve dat ik verwacht dat dergelijke zeurkousen ook daarvan onmiddellijk hoofdpijn krijgen, als ze het wisten.
'hebben ze er geen last van' -> 'hebben ze nergens last van' was beter uitgedrukt.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_122675998
Eisenhower1961.
pi_122677411
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wel gek dat de EU zich " zo druk maakt "om die " 2de rangs academici ".

quote:
Is greatly concerned at the Bio-Initiative international report(8) concerning electromagnetic fields, which summarises over 1500 studies on that topic and which points in its conclusions to the health risks posed by emissions from mobile-telephony devices such as mobile telephones, UMTS, Wifi, Wimax and Bluetooth, and also DECT landline telephones;

Notes that the limits on exposure to electromagnetic fields which have been set for the general public are obsolete, since they have not been adjusted in the wake of Council Recommendation 1999/519/EC of 12 July 1999 on the limitation of exposure of the general public to electromagnetic fields (0Hz to 30 GHz)(9) , obviously take no account of developments in information and communication technologies, of the recommendations issued by the European Environment Agency or of the stricter emission standards adopted, for example, by Belgium, Italy and Austria, and do not address the issue of vulnerable groups, such as pregnant women, newborn babies and children;
http://www.europarl.europ(...)rence=P6-TA-2008-410
http://www.europarl.europ(...)rence=P6-TA-2009-216

Opmerkelijk:

quote:
A Silicon Valley School That Doesn’t Compute
http://www.nytimes.com/20(...)ml?pagewanted=1&_r=0
Tsja, zal wel niks met de gezondheidseffecten te maken hebben.
Eisenhower1961.
pi_122680140
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:32 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Uiteraard, het gaat om een miljardenindustrie en de overheid moet rekening houden met de publieke opinie, welk zich niet zo zeer laat leiden door feiten. Als voorbeeld kan je kijken naar het beleid tov UMTS-masten en de straling, vergeleken met dat van fijnstof, welk overwegend soepeler is. De eerste heeft geen tot weinig schadelijke invloed op de gezondheid, zo blijkt uit onderzoek, terwijl de tweede aantoonbaar kwalijk is. De media heeft overigens een groot aandeel in dat onevenwichtige contrast.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 17:31:07 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122681045
quote:

[..]

[..]

Opmerkelijk:

[..]

Ik zou de EU over dat soort dingen niet al te serieus nemen. Te veel politieke belangen... Die lui hebben al een keer bijna al het MRI onderzoek onmogelijk gemaakt.
Onikaan ni ov dovah
pi_122682854
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 17:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik zou de EU over dat soort dingen niet al te serieus nemen. Te veel politieke belangen... Die lui hebben al een keer bijna al het MRI onderzoek onmogelijk gemaakt.
Ik neem vooral dit soort organisaties niet al te serieus, te veel financiele belangen.
http://www.badsciencewatc(...)-activism-in-canada/

Dit dus:
http://www.safeinschool.o(...)n-rf-emf-hiding.html
Eisenhower1961.
pi_122705969
quote:

De ICNIRP normen zijn gewoon van toepassing op de blootstelling aan EM straling en velden. Feitelijk maakt het niet uit met welke technologie deze worden opgewekt.

Uiteraard zijn ze bij de eu altijd heel druk met zich zorgen te maken over een storm in een glas water, dat heet werkverschaffing :7
I'll sing you a lullaby.
pi_122706014
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:35 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik neem vooral dit soort organisaties niet al te serieus, te veel financiele belangen.
http://www.badsciencewatc(...)-activism-in-canada/

Dit dus:
http://www.safeinschool.o(...)n-rf-emf-hiding.html
WiFi activisme? Wow.... kan zo in aanmerking komen voor het woord van 2013 :D
I'll sing you a lullaby.
pi_130335850
Tsja, het lijkt onschadelijk (wat je niet ziet en de meeste niet voelen doordat ze er geen last van hebben, dat is er niet) maar daar komen we uiteindelijk wel achter.

Op lagere scholen in een aantal Europese landen is wifi al verboden en in Zweden en Denemarken is het maximum 10 microwatt per m² in openbare ruimtes.

In Nederland is het op veel plekken al tussen de 1000 en 2000 microwatt per m².

Belachelijk en onverantwoord.
pi_130346005
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 01:31 schreef By1 het volgende:
Tsja, het lijkt onschadelijk (wat je niet ziet en de meeste niet voelen doordat ze er geen last van hebben, dat is er niet) maar daar komen we uiteindelijk wel achter.

Op lagere scholen in een aantal Europese landen is wifi al verboden en in Zweden en Denemarken is het maximum 10 microwatt per m² in openbare ruimtes.

In Nederland is het op veel plekken al tussen de 1000 en 2000 microwatt per m².

Belachelijk en onverantwoord.
Is het echt zo gevaarlijk of overdrijft men schromelijk?
pi_130350073
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Is het echt zo gevaarlijk of overdrijft men schromelijk?
Dat is wel een goeie vraag. Vroeger had ik een vriend die zendamateur was en hem werd afgeraden om een hoog vermogen te gebruiken op 900 Mhz. Dat zou leukemie kunnen veroorzaken.
Later kwamen er onderzoeken waaruit bleek dat het helemaal niet gevaarlijk was (Het werd onderzocht ivm. de komst van de UMTS-masten voor de mobiele telefonie.) In hoeverre dat onderzoek onafhankelijk was, kun je je terecht afvragen.
Verder is het wel bekend dat grote veldsterkte klachten kan veroorzaken. Dat zal de reden zijn waarom op die op sommige plaatsen aan banden is gelegd.
Aan de andere kant: we gebruiken toch al best lang allerlei speeltjes die electromagnetische straling uitzenden. en ik geloof niet dat er al merkbare effecten voor de volksgezondheid zijn.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:45:27 #299
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:51:12 #300
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130350693
quote:

Bron
Een schadelijk onzichtbaar monster dat is wifi. Totaal onderschat door de meeste mensen. Iedereen moet altijd online zijn maar aan de schadelijk gevolgen denkt niemand.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:53:52 #301
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130350777
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is wel een goeie vraag. Vroeger had ik een vriend die zendamateur was en hem werd afgeraden om een hoog vermogen te gebruiken op 900 Mhz. Dat zou leukemie kunnen veroorzaken.
Later kwamen er onderzoeken waaruit bleek dat het helemaal niet gevaarlijk was (Het werd onderzocht ivm. de komst van de UMTS-masten voor de mobiele telefonie.) In hoeverre dat onderzoek onafhankelijk was, kun je je terecht afvragen.
Verder is het wel bekend dat grote veldsterkte klachten kan veroorzaken. Dat zal de reden zijn waarom op die op sommige plaatsen aan banden is gelegd.
Aan de andere kant: we gebruiken toch al best lang allerlei speeltjes die electromagnetische straling uitzenden. en ik geloof niet dat er al merkbare effecten voor de volksgezondheid zijn.
Omdat je misschien niet wil dat het schadelijk is omdat je het zo gevaarlijk gebruikt. Heb je daar wel eens aangedacht.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')