Dat commercie dicteert baart mij ook wel zorgen idd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De klok kun je niet terugdraaien werd er waaraschijnlijk bedoeld. Ik geloof echter wel in een maakbare maatschappij. Laten we hopen dat gezond verstand en lange termijndenken het gaan winnen van commerciele belangen. De markt kent immers geen moraal en zal er een kruideniersmanier van redeneren op na houden of zelfs geen enkele verantwoordelijkheid kennen zodra het gaat om zo snel zoveel mogelijk winst te behalen..
Wat we dan dus al lang hadden moeten merken, want de gemiddelde TV-toren staat inmiddels al wel een decennia of wat te blazen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus als je er naast woont of in de toren staat zou je best eens last kunnen krijgen, eventueel enkel op de langere termijn.
Het is maar waar je je ogen voor dichthoud, er zijn ook genoeg mensen die stug doorroken omdat ze nergens last van denken te hebben, maar ondertussen wel hoesten de hele dag.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:53 schreef justanick het volgende:
[..]
Wat we dan dus al lang hadden moeten merken, want de gemiddelde TV-toren staat inmiddels al wel een decennia of wat te blazen.
Lopik zat vroeger (in de analoge tijd) op 2,1 megawatt ERP aan TV-signalen. Tegenwoordig (DVB-T) is dat aanmerkelijk minder, maar de mast Lopik blaast nog steeds honderden kilowatts ERP naar buiten. De AM-zender van Radio 5 in de polder (747) staat doodleuk met bijna 1,1 megawatt ERP uit te zenden.
Als we daar 'last' van zouden kunnen krijgen, eventueel op langere termijn, zoals je suggereert, hadden we dat al lang gemerkt. Waarbij opgemerkt moet worden dat NL nog relatief meevalt qua uitgezonden vermogens.
Hoe veroorzaakt niet ioniserende straling afwijkingen in cellen?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is maar waar je je ogen voor dichthoud, er zijn ook genoeg mensen die stug doorroken omdat ze nergens last van denken te hebben, maar ondertussen wel hoesten de hele dag.
Zo ken ik er genoeg.
K gevallen zijn de laatste jaren nogal de lucht in geschoten, dat heeft natuurlijk meerdere oorzaken, niet alleen bestraling maar het is toch een zichtbaar verschijnsel dat de alarmbellen af zou moeten laten gaan. Daarnaast is K niet het enige wat je krijgt van die stralingsvelden (die door alle combinaties van wifi en fon, umts, c2000 bij mekaar etc op dichtbevolkte gebieden nogal hoger zijn dan als je een enkele mast neemt) de natuurlijke afweer van je lichaam krijgt nogal wat klappen, de hele dag door, het verzwakt mensen en veroorzaakt vrijwel direct afwijkingen in cellen.
En hoe bewijst dit dat de zendmasten zoals die van Lopik en Smilde problemen veroorzaken?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is maar waar je je ogen voor dichthoud, er zijn ook genoeg mensen die stug doorroken omdat ze nergens last van denken te hebben, maar ondertussen wel hoesten de hele dag.
Zo ken ik er genoeg.
Poste hij, achter zijn computer zittend...quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Zouden veel meer protesten tegen moeten zijn maar mensen zitten maar thuis en laten zich langzaam koken.
Elektrische straling nog wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:32 schreef By1 het volgende:
Hier nog een documentaire over de invloed van elektrische straling:
goed he, moet je er om huilen? Niet iedereen 'kan rondvliegen he, als ik het zou kunnen deed ik het maar ik kon tot nu toe enkel vluchten voor de meest edekking.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Poste hij, achter zijn computer zittend...
Voor hoogfrequente straling de HF32:quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:49 schreef Manke het volgende:
misschien ben ik daarom altijd zo moe.
welk veldsterkte metertje is aan te raden?
Thanks, best duur. Kan ik die van jou niet even lenen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:11 schreef By1 het volgende:
[..]
Voor hoogfrequente straling de HF32:
http://www.vitalitools.nl/nl/hf_meetapparatuur.php
Woon jij vlak bij zo'n mast dan Manke?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:49 schreef Manke het volgende:
misschien ben ik daarom altijd zo moe.
welk veldsterkte metertje is aan te raden?
Volgens mij niet, ik dacht zelf dat ik zo moe ben door wifi van mij en van de buren en gsm straling.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Woon jij vlak bij zo'n mast dan Manke?
misschien werkt een slok 30% h2o2quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Homeopatisch ingestraald water, zou dat helpen?
Het hoeft niet maar het kan wel zo zijn. De straling van mobiel bellen, wifi in huis en bijvoorbeeld een dect telefoon kan dat soort klachten geven. Enige manier om het te testen is een week lang deze appartatuur uit te schakelen en dan kijken hoe je er op reageert. Wanneer je na een week alles weer aanzet en er niets van merkt, dan heb je er (nog) geen last van.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:35 schreef Manke het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik dacht zelf dat ik zo moe ben door wifi van mij en van de buren en gsm straling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |