Ik kan idd beter luisteren naar iemand die zulke ongefundeerde conclusies trekt dan naar:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als ik zo al die onderzoeken lees in hun RF color chart dan is het nog een wonder dat er uberhaupt nog mensen in leven zijn![]()
We zouden al lang kapot gegaan moeten zijn aan genetische mutaties, kanker en hart en vaatziekten![]()
Natuurlijk heeft slechte voeding, giftige stoffen in de lucht, extra UV straling, weinig beweging en als wat niet meer daar niets mee van doen![]()
Nee... het grote gevaar zit hem in die paar microwatt blootstelling aan niet ioniserende straling![]()
Nou ik ben overtuigde ik wikkel mijzelf meteen in alu folie om mijn DNA te beschermen
quote:*The BioInitiative 2012 Report has been prepared by 29 authors from ten countries*, ten holding medical degrees (MDs), 21 PhDs, and three MsC, MA or MPHs. Among the authors are three former presidents of the Bioelectromagnetics Society, and five full members of BEMS. One distinguished author is the Chair of the Russian National Committee on Non-Ionizing Radiation. Another is a Senior Advisor to the European Environmental Agency.
http://www.bioinitiative.org/participants/
Dergelijk ziekte lopen de charts uit ... maar dat kan ook natuurlijk door al die rotvaccins.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als ik zo al die onderzoeken lees in hun RF color chart dan is het nog een wonder dat er uberhaupt nog mensen in leven zijn![]()
We zouden al lang kapot gegaan moeten zijn aan genetische mutaties, kanker en hart en vaatziekten![]()
Je merkt het al als je in de duinen bv een wandeling maakt. Het 'voelt' zo veel rustiger, je aardt daar veel beter om maar eens wat te noemen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:38 schreef jogy het volgende:
Ik zou bij wijze van test in ieder geval wel eens in een stralingsvrije ruimte willen slapen om te kijken of ik dan beter uitgeslapen wakker wordt, meer energie heb of wat dan ook. Misschien maar een keer een paar rollen kippengaas halen en dat op de muren, plafond en voor de ramen plakken..
Hm, misschien ook maar niet.
Mja, ok. dat je er tot rust komt kan ik me voorstellen. Of dat dus per definitie door het gebrek aan wildstraling (quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je merkt het al als je in de duinen bv een wandeling maakt. Het 'voelt' zo veel rustiger, je aardt daar veel beter om maar eens wat te noemen.
Ah, een ontspannen wandeling in een natuurgebied voelt prettiger aan dan in een drukke stad en met verkeer en uitlaatgassen overal...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je merkt het al als je in de duinen bv een wandeling maakt. Het 'voelt' zo veel rustiger, je aardt daar veel beter om maar eens wat te noemen.
Pff doe dan als mod op zn minst voorbeeldfunctie en niet lopen bashen in BNWquote:
Woord van het jaar!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, ok. dat je er tot rust komt kan ik me voorstellen. Of dat dus per definitie door het gebrek aan wildstraling () komt weet ik dus niet. Het is hartstikke rustig daar maar op genoeg plekken staan er nog steeds UMTS masten en mijn G3 verbinding gaat nog steeds als een tierelier.
Er zijn genoeg artsen die homeopatie inzetten, dat blijft ook bullshitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:31 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik kan idd beter luisteren naar iemand die zulke ongefundeerde conclusies trekt dan naar:
[..]
beginnen met niet je mobiel onder je kussen(of uberhaupt in je buurt) wanneer je gaat slapenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:38 schreef jogy het volgende:
Ik zou bij wijze van test in ieder geval wel eens in een stralingsvrije ruimte willen slapen om te kijken of ik dan beter uitgeslapen wakker wordt, meer energie heb of wat dan ook. Misschien maar een keer een paar rollen kippengaas halen en dat op de muren, plafond en voor de ramen plakken..
Hm, misschien ook maar niet.
woonde ik maar aan zee,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ga anders op Texel wonen. Daar heb je op veel plekken slecht berijkbaar mobiel netwerk.quote:
ik ga het serieus overwegen om naar een eiland te verhuizen. of dat in nederland is weet ik niet, maar als er hier ook van die sterkere umts masten neergepropt gaan worden ben ik weg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ga anders op Texel wonen. Daar heb je op veel plekken slecht berijkbaar mobiel netwerk.
ja tot ze hier ook grote plannen tot uitvoering brengen waar ze mbt 'sportstad' al mee bezig zijn, en dat is zon 300 meter verderop.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij woont toch aan de rand van een natuurgebied? Dus de stilte en rust vlakbij. Bofferd.
Dat zou zonde zijn zegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja tot ze hier ook grote plannen tot uitvoering brengen waar ze mbt 'sportstad' al mee bezig zijn, en dat is zon 300 meter verderop.
Worden toch beide bestraald?quote:
nee joh gewoon plat asfalteren, centen moet het opleveren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn zeg![]()
Men moet juist zuinig zijn op dit soort plekken. Het is al zo vol en druk in ons landje.
Joh, die gaat het niet om munten maar om flappen .quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee joh gewoon plat asfalteren, centen moet het opleveren.
zo denken de *kuch* hoge *kuch* (in hun bol) heren van het veen immers.
ik stel me altijd voor dat ze alle munten die ze eruit trekken met een koker in hun anus doen en zich dan lekker aftrekken.
kan me niet anders voorstellen hoe mensen met al dat geld omgaan.
mischien binden ze die flappen tot een hele dikke rol en pompen ze met die rol in hun anus dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Joh, die gaat het niet om munten maar om flappen .
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mischien binden ze die flappen tot een hele dikke rol en pompen ze met die rol in hun anus dan.
gebied met minder straling.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ah, een ontspannen wandeling in een natuurgebied voelt prettiger aan dan in een drukke stad en met verkeer en uitlaatgassen overal...
.. en dat zou komen wegens de aan/af-wezigheid van Wifi-netwerken ?
Natuurlijk zitten er charlatans tussen bij homepathen. Maar in de regel werkt het wel degelijk itt het reguliere bedrog.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zijn genoeg artsen die homeopatie inzetten, dat blijft ook bullshit
Homeopathie is per definitie bedrog.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Natuurlijk zitten er charlatans tussen bij homepathen. Maar in de regel werkt het wel degelijk itt het reguliere bedrog.
Nee ditquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef Megumi het volgende:
En aluminium folie is nog niet geprobeerd?
En hoe komt ge tot die stelling?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Homeopathie is per definitie bedrog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |