Vandaag in de metro stonden hierover toevallig 2 brieven - beide met de strekking dat ook kleur straling is, en veel schadelijker straling dan wifi vanwege de golflengte. Ze hebben een punt.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
goede zaak dect is levensgevaarlijke rotzooi, absurd dat dat in de kijkshop te koop is en hele hordes verstandelijk gehandicapte passieve volksstammen die dingen in huis nemen. Neem toch een gewone huistelefoon, waarom moet je met je telefoon door je hele huis kunnen lopen.. neem de tijd voor je belletjes. :/
Iig goed te begrijpen, als ik een kind had gehad zou ik ze ook willen beschermen tegen die rotzooi.
Probleem is alleen dat dit (zeker in het dichtbevolkte NL) onmogelijk is.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
goede zaak dect is levensgevaarlijke rotzooi, absurd dat dat in de kijkshop te koop is en hele hordes verstandelijk gehandicapte passieve volksstammen die dingen in huis nemen. Neem toch een gewone huistelefoon, waarom moet je met je telefoon door je hele huis kunnen lopen.. neem de tijd voor je belletjes. :/
Iig goed te begrijpen, als ik een kind had gehad zou ik ze ook willen beschermen tegen die rotzooi.
quote:The airwaves that FCC officials want to hand over to the public would be much more powerful than existing WiFi networks that have become common in households. They could penetrate thick concrete walls and travel over hills and around trees. If all goes as planned, free access to the Web would be available in just about every metropolitan area and in many rural areas.
http://dangerousminds.net(...)ng_profit_margins_of
Er is geen 'stilte' locatie in Nederland. Er wordt zo als gebruikelijk helemaal nergens rekening mee gehouden.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:54 schreef Gray het volgende:
t4rt4rus: Heb je vraag beantwoord in BNW FB.
Dat joch uit de OP gaat nog een leuk leven tegemoet:
Kamp opent eerste 4G-netwerk
Nog wat leesvoer:quote:Op maandag 4 februari 2013 15:29 schreef Flurry het volgende:
[..]
dit is overigens wel vrij alarmerend
quote:A new report by the BioInitiative Working Group 2012 says that evidence for risks to health has substantially increased since 2007 from electromagnetic fields and wireless technologies (radiofrequency radiation). The Report reviews over 1800 new scientific studies. Cell phone users, parents-to-be, young children and pregnant women are at particular risk.
http://www.bioinitiative.org/media/press-releases/
ok ik moet dus echt het land uit..quote:Op maandag 4 februari 2013 20:54 schreef Gray het volgende:
t4rt4rus: Heb je vraag beantwoord in BNW FB.
Dat joch uit de OP gaat nog een leuk leven tegemoet:
Kamp opent eerste 4G-netwerk
volgens de wifi/umts mapping leef ik net in de rand van een stil gebied waar welgeteld maar een enkele radiomast staat, ik woon net buiten de sterkste umts mast op het thialf, en er zijn er maar 3 in heerenveen, wel veel wifi masten maar woon daar ook dus net buiten, hier in het bos is de laagste dekking en daar ben ik erg blij mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is geen 'stilte' locatie in Nederland. Er wordt zo als gebruikelijk helemaal nergens rekening mee gehouden.
Als ik zo al die onderzoeken lees in hun RF color chart dan is het nog een wonder dat er uberhaupt nog mensen in leven zijnquote:
3 maal raden wat volksziekte nummer 1 is tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als ik zo al die onderzoeken lees in hun RF color chart dan is het nog een wonder dat er uberhaupt nog mensen in leven zijn![]()
Vanwaar dan die aluhoedjes die sommigen dragen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
3 maal raden wat volksziekte nummer 1 is tegenwoordig.
en alufolie zou ik je afraden dat is een geleider.
Dat is gewoon een uit de hand gelopen urban myth/grap. Dat begrijp je zelf toch ook wel?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanwaar dan die aluhoedjes die sommigen dragen?
Nou, ik heb wel verschillende mensen gehoord die dat serieus geloven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is gewoon een uit de hand gelopen urban myth/grap. Dat begrijp je zelf toch ook wel?
Anyway: http://www.shieldtech.nl/(...)nen/Beddengoed&id=58 Geil.
Zolang die niet geaard is werkt het sowieso niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:40 schreef jogy het volgende:
Anyway: http://www.shieldtech.nl/(...)nen/Beddengoed&id=58 Geil.
Hmpf. Gooi ik wel een ijzerdraad naar buiten en die prop ik onder een tegel. Het kan ook nooit makkelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zolang die niet geaard is werkt het sowieso niet.
Dat heb je inderdaad met urban myth's en broodjes aapquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel verschillende mensen gehoord die dat serieus geloven.
Dat, of een volledig gesloten geheel maakt rond je complete hoofd (dus complete lichaam).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zolang die niet geaard is werkt het sowieso niet.
Ja maar lood is een zenuwgifquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad met urban myth's en broodjes aap. Maar een loden hoedje zou beter zijn vermoed ik
.
Lood lijkt me ook beter dan aluminiumfolie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad met urban myth's en broodjes aap. Maar een loden hoedje zou beter zijn vermoed ik
.
Kijk en dit is waarom niemand dat aluminium-hoedjes volk vertrouwt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:46 schreef BaajGuardian het volgende:
, en dan niet in de vorm van een draadje doorknippen maar in de vorm van dat hele ding omver trekken en in stukken hakken.
Aarden dus. Simpelste van de aanwezige mogelijkheden en het is (voor de test) ook alleen maar voor de nachtrust uiteraard.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat, of een volledig gesloten geheel maakt rond je complete hoofd (dus complete lichaam).
Moet je eigenlijk in zo'n pak rond gaan lopen zoals ze bij tesla coil shows gebruiken.
Je moet het ook niet opvreten!quote:
Ik zie het al helemaal voor me. Een lange koperen spike naast elke schoen zodat je goed geaard bent als je in het bos loopt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Aarden dus. Simpelste van de aanwezige mogelijkheden en het is (voor de test) ook alleen maar voor de nachtrust uiteraard.
[..]
Je moet het ook niet opvreten!
Nee joh. Als je het linkje volgt zie je dat het gewoon een klamboe is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Een lange koperen spike naast elke schoen zodat je goed geaard bent als je in het bos loopt.
Hoogsensitiviteit? Hemopyrrollactamurie? Of toch AIDS? Of bedoel je iets anders?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef BaajGuardian het volgende:
3 maal raden wat volksziekte nummer 1 is tegenwoordig.
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |