Ik was wellicht wat onduidelijk door 'de wetenschappelijke gemeenschap' in de mond te nemen, maar waar ik op doel is het wetenschappelijke karakter dat 'onvoldoende reden voor hoogsensitiviteit' gelijk stelt aan 'geen reden voor hoogsensitiviteit'.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef tarantism het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de wetenschappelijke gemeenschap niet gelooft dat het bestaat. We moeten echter wel objectief blijven. Het zal de wetenschappelijke gemeenschap worst wezen wat wel en niet bestaat, maar er is op dit moment niet voldoende reden om hoogsensitiviteit wetenschappelijks serieus te nemen. Natuurlijk kan niet uitgesloten worden dat de aandoening bestaat, net zoals er niet uitgesloten kan worden dat er een neushoorn in je kamer staat. Maar als je hier op moet vertrouwen dan ben je je kritische houding verloren en bezondig je je aan wensdenken.
http://remf.dartmouth.edu/HIV_TEM/quote:Op maandag 4 februari 2013 09:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://fearoftheinvisible.com/
Omdat het nog NOOIT is gevonden. En wie zegt van wel is een corrupte liegende kutwetenschapper die werkzaam is in de AID$-industrie.
Allemaal gesoept door big pharma natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://remf.dartmouth.edu/HIV_TEM/
Pagina vol met ESM afbeeldingen van HIV. Allemaal nep natuurlijk?
Duhquote:Op maandag 4 februari 2013 14:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Allemaal gesoept door big pharma natuurlijk
Gast, het is de realiteit. helaas.quote:
dit is overigens wel vrij alarmerendquote:Op maandag 4 februari 2013 11:16 schreef Resonancer het volgende:
Tsja de bomen worden ziek dus waarom kinderen(mensen) niet ?
De orchideeen hier direct naast de wifi router staan toch best mooi in bloeiquote:Op maandag 4 februari 2013 15:29 schreef Flurry het volgende:
[..]
dit is overigens wel vrij alarmerend
Nou nee. Laten we het netjes houden tegenover elkaar.quote:
Sorry, heb nogal last van m'n hoogsensitiviteit vandaag.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee. Laten we het netjes houden tegenover elkaar.
Als jij wilt dat het netjes blijft, leg dan Lambiekje aan de ketting. Dat is iemand die niet netjes is in extreemquote:Op maandag 4 februari 2013 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee. Laten we het netjes houden tegenover elkaar.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij wilt dat het netjes blijft, leg dan Lambiekje aan de ketting. Dat is iemand die niet netjes is in extreem
Jazeker.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar ga je er ook wat aan doen?
En t4rt4rus ook niet blijkbaar.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij wilt dat het netjes blijft, leg dan Lambiekje aan de ketting. Dat is iemand die niet netjes is in extreem
nee nee, de neushoorn-in-de-kamer kwestie is een bekende logisch filosofische uitdrukking. Ooit door Wittgenstein en Russel gebruikt om de grenzen van (wetenschappelijke) kennis onder woorden te brengen. Misschien had ik daarin duidelijk moeten zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 13:21 schreef Gray het volgende:
dan wordt het weggehoond en geridiculiseerd, bijvoorbeeld door plots neushoorns in de discussie te betrekken.
goede zaak dect is levensgevaarlijke rotzooi, absurd dat dat in de kijkshop te koop is en hele hordes verstandelijk gehandicapte passieve volksstammen die dingen in huis nemen. Neem toch een gewone huistelefoon, waarom moet je met je telefoon door je hele huis kunnen lopen.. neem de tijd voor je belletjes. :/quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef schommelstoel het volgende:
De 9-jarige Floris kon een tijdje niet naar school, omdat hij ziek zou zijn geworden van een 'elektromagnetische straling' in het gebouw van de International School Twente. Dat meldt Tubantia.
De school heeft een telefoontoestel en het draadloos netwerk verwijderd, zodat Floris weer terug kan komen. De ouders van de jongen zouden ook ziek worden van de stralingen. Zij stellen alles in het werk om de buurt te blijven van computers, smartphones, magnetrons en wifi. Het gezin reisde zelfs de hele wereld op zoek naar een veilige haven. Na Canada en Zwitserland streken ze uiteindelijk neer in het Duitse Ahaus. Floris werd naar de school in Twente gestuurd.
Helaas is het voor het gezin nergens veilig. Floris kwam thuis met woede-aanvallen en hyperactiviteit. De school neemt de klachten serieus en heeft het DECT-toestel vervangen door een telefooncentrale.
Floris kan maandag hopelijk weer naar school.
Bron
Alles wat men in die tijd niet kon verklaren werd weggezet bij de vrouwen, die niet voor keukenprinses deugde.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Het kind is trouwens niet ziek door wifi, maar het komt door Heksen.
Het liefst zou ik zien dat jij in een dwangbuis in een hok zat.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alles wat men in die tijd niet kon verklaren werd weggezet bij de vrouwen, die niet voor keukenprinses deugde.
Jij wil dus dat zaken niet onderzocht worden.?
forumkampofficier spelen?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het liefst zou ik zien dat jij in een dwangbuis in een hok zat.
Bedankt mijn post natuurlijk weer verwijderen maar die van een idioot niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |