geheid een vorm van autisme, de symptomen zijn namelijk niet ongebruikelijk daarvoorquote:Floris kwam thuis met woede-aanvallen en hyperactiviteit.
quote:De school neemt de klachten serieus
dit kan ik niet zo waarderen, mirjam.quote:
Goeie vergelijking ook!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit kan ik niet zo waarderen, mirjam.
je moet niet zo neerbuigend daarover doen.
ik doe ook niet neerbuigend over mensen met kanker ofzo.
om maar niet te spreken van betonconstructies. Daar komt ook straling vanaf (geen grap).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef Pakspul het volgende:
Computers en magnetrons? Die laatst heeft toch een Faraday kooi in zich om dat te voorkomen en computers (desktops) straling amper wat uit.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit kan ik niet zo waarderen, mirjam.
je moet niet zo neerbuigend daarover doen.
idd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:52 schreef Cracka-ass het volgende:
De leidinggevenden van die school zijn knettergek.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:51 schreef lipjes het volgende:
Yep, straling is overal om je heen.
Is het niet van de zon (ultraviolet (UV)) is het wel van telefoonmasten, wifi, electra, hoogspanningsmasten.
Beetje onzin verhaal dus
'autisme' is net zozeer een makkelijk gekozen labeltje voor iets dat vroeger gewoon een 'kutkind dat gewoon een pak voor zn broek verdient...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
geheid een vorm van autisme, de symptomen zijn namelijk niet ongebruikelijk daarvoor
Nope. Hier:quote:
Geen wonder dat dit kind met woedeaanvallen thuis komt, Ik zou ook een psychische storing krijgen van zulke idiote ouders.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef schommelstoel het volgende:
De 9-jarige Floris kon een tijdje niet naar school, omdat hij ziek zou zijn geworden van een 'elektromagnetische straling' in het gebouw van de International School Twente. Dat meldt Tubantia.
De school heeft een telefoontoestel en het draadloos netwerk verwijderd, zodat Floris weer terug kan komen. De ouders van de jongen zouden ook ziek worden van de stralingen. Zij stellen alles in het werk om de buurt te blijven van computers, smartphones, magnetrons en wifi. Het gezin reisde zelfs de hele wereld op zoek naar een veilige haven. Na Canada en Zwitserland streken ze uiteindelijk neer in het Duitse Ahaus. Floris werd naar de school in Twente gestuurd.
Helaas is het voor het gezin nergens veilig. Floris kwam thuis met woede-aanvallen en hyperactiviteit. De school neemt de klachten serieus en heeft het DECT-toestel vervangen door een telefooncentrale.
Floris kan maandag hopelijk weer naar school.
Bron
Dat komt omdat kanker ook daadwerkelijk een ernstige aandoening isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
hoewel er een kern van waarheid in je vehaal zit, zegt mijn (persoonlijke) ervaring iets andersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'autisme' is net zozeer een makkelijk gekozen labeltje voor iets dat vroeger gewoon een 'kutkind dat gewoon een pak voor zn broek verdient...
woede-aanvallen duiden gewoon op een verwend jongetje dat het gezag van zn ouders of andere autoriteitspersonen niet erkend,
Kijk het probleem is dat mensen wel klachten krijgen. Maar ook als iets tussen de oren zit kan het echte fysieke klachten opleveren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat komt omdat kanker ook daadwerkelijk een ernstige aandoening is![]()
Goed.... die ouders zijn ook aantoonbaar gestoord... dus misschien heb je toch een goed punt
Als daar helemaal geen straling zou zijn, waarom hebben ze daar dan telescopen neergezet die straling monitoren? Nou? Nou?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nope. Hier:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/w(...)nal_Radio_Quiet_Zone
Er trekken steeds meer mensen hierheen die (zeggen dat) ze dit verschijnsel hebben. Vanwege radio telescopen mag hier bijna niks aanstaan wat ook maar iets uitstraalt vanwege eventuele storingen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als daar helemaal geen straling zou zijn, waarom hebben ze daar dan telescopen neergezet die straling monitoren? Nou? Nou?
Misschien omdat ze alleen kosmische straling willen meten, en geen ruis/vervuiling door jouw wifi netwerk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als daar helemaal geen straling zou zijn, waarom hebben ze daar dan telescopen neergezet die straling monitoren? Nou? Nou?
Nee de 'grap' is dat mensen daarheen verhuizen omdat er geen straling is (vanwege de telescopen) maar die dingen zijn daar neergezet omdat het een goede plek is om straling op te vangenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Misschien omdat ze alleen kosmische straling willen meten, en geen ruis/vervuiling door jouw wifi netwerk?
je kan het ook ieeets dichterbij huis zoeken hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nope. Hier:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/w(...)nal_Radio_Quiet_Zone
Er trekken steeds meer mensen hierheen die (zeggen dat) ze dit verschijnsel hebben. Vanwege radio telescopen mag hier bijna niks aanstaan wat ook maar iets uitstraalt vanwege eventuele storingen.
als je geen dominee bent moet je sowieso geen kinderen nemenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:21 schreef Sowieso. het volgende:
Als je daar allebei last van hebt als ouders, moet je geen kinderen nemen.
*pakt popcorn en gaat hoger zitten*
Even tussendoor, je gebruikersnaamquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:21 schreef Sowieso. het volgende:
Als je daar allebei last van hebt als ouders, moet je geen kinderen nemen.
*pakt popcorn en gaat hoger zitten*
Dat zie je nu wel weer, allerlei geboorteafwijkingen als zo'n kind er niet klaar voor is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:23 schreef Flurry het volgende:
[..]
als je geen dominee bent moet je sowieso geen kinderen nemen
Ja, maar daar vormt zich al een waar dorp met allemaal mensen die hetzelfde syndroom zouden hebben. Een goede plek dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan het ook ieeets dichterbij huis zoeken hoor.
De radiosterrenwacht bij Westerbork bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'autisme' is net zozeer een makkelijk gekozen labeltje voor iets dat vroeger gewoon een 'kutkind dat gewoon een pak voor zn broek verdient...
woede-aanvallen duiden gewoon op een verwend jongetje dat het gezag van zn ouders of andere autoriteitspersonen niet erkend, vaak doordat er in de opvoeding fouten gemaakt zijn (bv ouders die zo nodig 'de beste vriendjes' met hun kind willen zijn en geen nee kunnen zeggen)
hyper-activiteit is ook zo'n onzinterm.. kinderen moeten gewoon lekekr rennen, dollen en een beetje heen en weer stuiteren... daarvoor zijn het kinderen en dat zijn idd energie-ballen, tenminste als het gezonde kinderen zijn...
ongezond zou pas inactiviteit zijn.
Wat je chter wel vaker ziet is dat ouders er niet mee om kunnen gaan als hun kind erg actief is, maar deze ouders het ook niet aandurven hun kinderen gewoon lekker buiten te laten spelen of geen tijd hebben dan meer tijd met die kinderen zelf door te brengen, en aan de opvoeding te besteden
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:44 schreef Adelante het volgende:
Arme jongen, volgens mij kun je dan echt nergens meer terecht als je last van deze stralingen hebt
Ik snapte de grap wel, maar zouden gevoelige mensen eigenlijk wel snappen dat er geen plekje op aarde stralingsvrij is?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee de 'grap' is dat mensen daarheen verhuizen omdat er geen straling is (vanwege de telescopen) maar die dingen zijn daar neergezet omdat het een goede plek is om straling op te vangen
Waar vind je dat? Ben wel nieuwsgierig nuquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:29 schreef jogy het volgende:
Het blijkt toch een daadwerkelijk bestaande aandoening te zijn trouwens? Ok, wel een redelijk bizarre maar stralingsgevoeligheid is volgens mij niet echt een sprookje. Een beetje de digitale variant van lactose intolerantie en zonneallergie zeg maar. Lijkt me in ieder geval wel zwaar verneukt.
Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor stralingsgevoeligheid.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:29 schreef jogy het volgende:
Het blijkt toch een daadwerkelijk bestaande aandoening te zijn trouwens? Ok, wel een redelijk bizarre maar stralingsgevoeligheid is volgens mij niet echt een sprookje. Een beetje de digitale variant van lactose intolerantie en zonneallergie zeg maar. Lijkt me in ieder geval wel zwaar verneukt.
Denk je eerst bij jezelf "mijn god, die schoolleiding bestaat echt uit de grootst mogelijk idioten" overtref jij het met deze opmerking weer ruimschoots!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:01 schreef RM-rf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |