Dat zeg ik niet. En de rest van mijn bedenkingen ga je natuurlijk gemakshalve weer niet op in, lekker cherrypickenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:17 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Heb je de pdf nu al gelezen en daar zie je niet 1 onderzoek in![]()
Dat zeg ik (weer) niet. Als jij de metafoor niet begrijpt is er toch echt wat met jóuw verstandelijke vermogens aan de hand. Maargoed, het zal wel, je zoekt het maar uit. Als jij dit soort mumbojumbo wil geloven, en serieuze wetenschap verwerpt doe je dat maar lekker. Verwacht alleen niet dat ik anders op je reageer dan met een welgemeende "quote:Tsja als jij denkt de bijbel te kunnen onderzoeken om zo aan te tonen dat God bestaat dan twijfel ik 'n btje aan je verstandelijke vermogens.
Barrie Trower is 'n pseudo wetenschapper.. proest.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. En de rest van mijn bedenkingen ga je natuurlijk gemakshalve weer niet op in, lekker cherrypickenHet is geen wetenschap, het is pseudo-wetenschap.
[..]
Dat zeg ik (weer) niet. Als jij de metafoor niet begrijpt is er toch echt wat met jóuw verstandelijke vermogens aan de hand. Maargoed, het zal wel, je zoekt het maar uit. Als jij dit soort mumbojumbo wil geloven, en serieuze wetenschap verwerpt doe je dat maar lekker. Verwacht alleen niet dat ik anders op je reageer dan met een welgemeende ""
Amen..quote:At a conference in Birmingham I said “This Government, Industry and Government Scientists will be responsible for more deaths (of civilians) in peace time than all the terrorist organizations ever.”
Luister, je komt weer aan met die gare aluhoedjessites van je, en weer zo'n PDF-"onderzoek", en tot slot nog een fraaie oneliner. Denk je dat ik daarmee overtuigt ben? Er is echt niks wetenschappelijks aan. Helemaal niets. Heb je enig idee waar een wetenschappelijk onderzoek aan moet voldoen? Heb je überhaupt ook maar iets van een wetenschappelijke achtergrond? Zo te zien niet, want hoe gaar het "onderzoek" ook is, als het in jouw straatje past, geloof je het. Past het er niet in, negeer je het. Vandaar: "quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Barrie Trower is 'n pseudo wetenschapper.. proest.
Dat ze zo'n man les laten geven of onderzoek naar bv Tetra laten doen.
[..]
Amen..
Dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:59 schreef Flurry het volgende:
die ouders zijn gestoord en praten dat kind allerlei problemen aan
Waar zijn al die doden van TV zenders die met gigawatts aan vermogen uitzonden in het frequentiegebied wat nu 3G en 4G is, die met extreem veel lagere vermogens werken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Barrie Trower is 'n pseudo wetenschapper.. proest.
Dat ze zo'n man les laten geven of onderzoek naar bv Tetra laten doen.
[..]
Amen..
Ik heb millieukunde gestudeerd, vwo met wi/sk/na/bi geen idee of dat "wetenschappelijk "is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
Luister, je komt weer aan met die gare aluhoedjessites van je, en weer zo'n PDF-"onderzoek", en tot slot nog een fraaie oneliner. Denk je dat ik daarmee overtuigt ben? Er is echt niks wetenschappelijks aan. Helemaal niets. Heb je enig idee waar een wetenschappelijk onderzoek aan moet voldoen? Heb je überhaupt ook maar iets van een wetenschappelijke achtergrond? Zo te zien niet, want hoe gaar het "onderzoek" ook is, als het in jouw straatje past, geloof je het. Past het er niet in, negeer je het. Vandaar: ""
Dan zou je beter moeten weten. Schande.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:47 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb millieukunde gestudeerd, vwo met wi/sk/na/bi geen idee of dat "wetenschappelijk "is.
...
1 a 2 semesters wetenschapsleer of wetenschapsfilosofie hadden hem goed gedaan. Gewoon the basicsquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dan zou je beter moeten weten. Schande.
Appels en Peren, 'n tv hoeft geen signaal uit te zenden he en stop je niet in je broekzak ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar zijn al die doden van TV zenders die met gigawatts aan vermogen uitzonden in het frequentiegebied wat nu 3G en 4G is, die met extreem veel lagere vermogens werken.
Nee, het is hetzelfde frequentiegebied en wat pulsering had je bij TV signalen ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:55 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Appels en Peren, 'n tv hoeft geen signaal uit te zenden he en stop je niet in je broekzak ?
Zendt bovendien niet gepulseerd en op andere frequentie uit.
Uhm de enige puls in dat signaal was voor de sync.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, het is hetzelfde frequentiegebied en wat pulsering had je bij TV signalen ook
En voor je linkjes een![]()
![]()
![]()
Hoe is dat nou weer mogelijk?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:11 schreef Resonancer het volgende:
...
Frequentiegebied is idd hetzelfde maar het WIFI uit de OP zit wel in 'n heel ander spectrum.
...
En vertel, waar zijn die doden want die Zenders zonden met Gigawatts aan vermogenquote:
Nee, een deel van de Wifi band zit in hetzelfde bereik als UHF tv band zatquote:het WIFI uit de OP zit wel in 'n heel ander spectrum.
Godverdomme zegquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.41934586,d.d2k
Ja, nogal over the top he?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:22 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Godverdomme zeg![]()
![]()
Ik ben soms best spiritueel, maar deze shit is echt te dom voor woorden
Leuk feitje, vrijwel iedere atoom in je lichaam was ooit deel van een ster en een supernova explosie.quote:
Uit het sterrekinderenlinkje :quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Leuk feitje, vrijwel iedere atoom in je lichaam was ooit deel van een ster en een supernova explosie.
Dat stuk over erfelijkheid ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uit het sterrekinderenlinkje :
'Dit betekent dat een apenjong, komend van de erflijn van zijn dansende vader, bij het zien van een banaan als vanzelf gaat dansen of veel sneller leert dan zijn vriendjes.'
Dat we het maar even weten
Hosianna, Hosiannaquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uit het sterrekinderenlinkje :
'Dit betekent dat een apenjong, komend van de erflijn van zijn dansende vader, bij het zien van een banaan als vanzelf gaat dansen of veel sneller leert dan zijn vriendjes.'
Dat we het maar even weten
Die man is een grapjas, hij praat de hele dag over microgolven en heet microgolf ervaringquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Die man is een grapjas, hij praat de hele dag over microgolven en heet microgolf ervaring![]()
Het zijn volgens hem 'stealth weapons', microwave weapons![]()
Afvoeren in een dwangbuis met die kerel
Nou, je kunt zeggen wat je wilt, maar sinds de komst van TV masten gaan er elk jaar meer mensen dood, wereldwijd. Dan kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar zijn al die doden van TV zenders die met gigawatts aan vermogen uitzonden in het frequentiegebied wat nu 3G en 4G is, die met extreem veel lagere vermogens werken.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:21 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Nou, je kunt zeggen wat je wilt, maar sinds de komst van TV masten gaan er elk jaar meer mensen dood, wereldwijd. Dan kan geen toeval zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |