Dat dacht ik ook, vandaar dat ik hem mee mocht nemen van de collega's.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mij maakt het niets uit, maar het is wel interessant om te zien hoe een serieus nieuwsbericht veranderd kan worden tot iets voor BNW.
Misschien dat er hier wel wat opener gesproken kan worden over bepaalde theorieën.
Nee dat is heel heel veel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:45 schreef schommelstoel het volgende:
Die straling komt toch ook van de zon af?
Of is dat maar heel erg weinig?
ultraviolet? Wat dacht je van de straling die we kunnen zien?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:51 schreef lipjes het volgende:
Yep, straling is overal om je heen.
Is het niet van de zon (ultraviolet (UV)) is het wel van telefoonmasten, wifi, electra, hoogspanningsmasten.
Beetje onzin verhaal dus
En wat dacht je van het huis en de mensen die erin leven?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
Overal komt straling af. Lees hier maar eens. Gooi je wekker ook maar uit het raam.
Precies dat dacht ik dus ook al gelezen hebben in de loop der jaren, dat eigenlijk over wel straling vanaf komt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
Overal komt straling af. Lees hier maar eens. Gooi je wekker ook maar uit het raam.
Lood werkt veel beter.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:18 schreef schommelstoel het volgende:
Precies dat dacht ik dus ook al gelezen hebben in de loop der jaren, dat eigenlijk over wel straling vanaf komt.
Eigenlijk zou de school dit topic eens moeten doorspitten met een aantal links, zodat ze inzien dat zij niet de enige zijn die maatregelen hoeven te nemen.
Koop dat jochie een koperen pak en helm, misschien helpt hem dat wat in zijn gedrag.
Dat bedoelde ik eigenlijk, even aanpassen. Thanksquote:
Wat een hel lijkt me dat.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:31 schreef Gray het volgende:
Misschien is die familie wel hoogsensitief. Waarom niet?
Ik weet wat het is en ben er bekend mee, maar niet iedereen heeft ook meteen last van straling of laten we het even houden op wifi verbinding.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:31 schreef Gray het volgende:
Ik ben zelf ook hoogsensitief, maar ik heb niet meer of minder last van straling, mobiele telefoons, of wat dan ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:31 schreef Gray het volgende:
Omdat hoogsensitivititeit wetenschappelijk nogal discutabel is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:31 schreef Gray het volgende:
Kan dat niet gemeten worden?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:20 schreef tarantism het volgende:
[..]
Omdat hoogsensitivititeit wetenschappelijk nogal discutabel is.
Wat betekent dat de mogelijkheid bestaat dat het een reële 'aandoening' is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:20 schreef tarantism het volgende:
[..]
Omdat hoogsensitivititeit wetenschappelijk nogal discutabel is.
Je hebt ook tinnitus, en dat is ook een officiele aandoening.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat betekent dat de mogelijkheid bestaat dat het een reële 'aandoening' is.
Of overgevoeligheid voor licht, wat je ook bij mensen met migraine ziet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt ook tinnitus, en dat is ook een officiele aandoening.
Altijd een hoge pieptoon in je hoofd, om stapelgek van te worden.
Ben jij ook overgevoelig?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:18 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Zeg ! We zijn er echt ja !
Magnetron: 900 Wattquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:36 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Steek je hoofd eens in een magnetron waarvan de beveiliging is uitgeschakeld.
Vroeger wel ja, nu alleen voor stemmingen en intenties van mensen, je ziet heel veel en voelt daardoor ook meer. Dat is niet echt leuk soms. Maar prima mee te leven verder. Vroeger ook de kleinste dinge voelen en irritant vinden, net als een labeltje, vreselijk !quote:
Dat lijkt me inderdaad heel lastig, al die prikkels en dingen die je opvangt met je hooggevoeligheid. Vermoeiend ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:22 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, nu alleen voor stemmingen en intenties van mensen, je ziet heel veel en voelt daardoor ook meer. Dat is niet echt leuk soms. Maar prima mee te leven verder. Vroeger ook de kleinste dinge voelen en irritant vinden, net als een labeltje, vreselijk !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |